Jump to content
Sign in to follow this  
Rafi

Ulei Cutie Viteze.

Recommended Posts

Salutare, vreau sa schimb si eu uleiul in cutie, da stiu nu se schimba se completeaza etc...dar mie asa mi-sa pus pata, deci in carte scrie 80W90 sau 75W pt zone foarte reci...ok bun problema este ca 80w90 gasesc doar mineral... aici vine intrebarea este bine mineral eu zic ca nu...voi ? 75W90 am gasit si full si semi sintetic...ambele la urmatoarele preturi.

 

La 75W90 avem urmatoarele:

1. Q8 full syntetic 75W90 - 49 lei/litru

2. Eneos semi-syntetic 75W90 - 35 lei/litru

3. Ulei transmisie 0.5L Aral EP Synth - 25.40/0.5 litri

4. Getriebeoel EP SYN 75W90 0.5L Castrol - 26.89 lei

5. SU -Ulei Transmisie/Motul/75W-90 / 1 L - 600 lei/litru(am scris bine 600 LEI!!!)

6. Ulei 75W90 - 1 litru, CASTROL Syntrax - 69.72 lei/litru

 

La 80W90 avem urmatoarele

 

Ulei transmisie 1L Castol EP 80W90 - 27.76 lei

Ulei transmisie 1L WOLF HD Polygear 80W-90 - 25.41 lei

Eneos 80W90 - 25 lei/litru

CEPSA TRANSMISIONES EP 80W90 - 23.87 lei

 

ce cumpar...?

 

 

Edited by Rafi

Share this post


Link to post

Discutia mai ampla gasesti aici. Eu l-am schimbat cu ulei GM sintetic (care e de fapt Castrol BOT 402 75W-90) cu 45 RON/l si nu am decat cuvinte de lauda. Acel 80W este o mizerie sinistra si tinand cont ca e mineral, nici nu are cum sa fie altfel.

 

Fisa tehnica a uleiului original SAE80 si a celui GM le-a postat user-ul alexinno si ii copii aici link-urile ca sa poti face o comparatie:

 

uaprom-file.s3.amazonaws.com/27237_transmission_oil_80w.pdf

http://www.castrol.com/liveassets/bp_internet/castrol/castrol_south_africa/STAGING/local_assets/downloads/t/BOT_402_TDS.pdf

 

Eventual cauti fisele tehnice si a celorlalte uleiuri mentionate de tine, compari cu preturile si poti lua o decizie in cunostinta de cauza.

Edited by Andrei.ss

Share this post


Link to post

Eu am pus Motul 75w90 acum aproape 2 ani si nu am nimic sa-i reprosez. Inainte de asta am avut Castrol Dexron 3, ulei de cutii automate... exceptand faptul ca trebuie schimbat periodic (cam la 2 ani), ceea ce este un mare inconvenient (nu avem buson de golire, trebuie dat jos capacul pe sub masina, trebuie rampa/elevator, te umplii de ulei etc), cutia se incalzea mai rapid si intra mai bine in viteze, fara sunete suspecte. Totusi am revenit la uleiul de cutii manuale ca sa nu mai stau cu grija schimbarii, Motul, care mi se pare f bun.

Share this post


Link to post

Q8 75W90... am ales acum sper sa fie bun.. :mrgreen:

Share this post


Link to post

dupa cum se vede in poze, chiar era timpul sa schimb uleiul nu pot sa imi dau seama de ce sa inegrit in halul ala dar in fine...cert este ca numai imi placea de nici o culoare cum functiona cutia...mai exact devenise zgomotasa si culmea doar cand mergeam incet mai exact in coloana...

am gasit si cateva punctulete de metal galben...din pacate...presupun ca sunt mici bucatele de sincron... :D dar una peste alta acum si-a revenit,de cand am plecat de pe loc noul ulei si-a spus cuvantul...pana acum am facut vreo 100km prin oras si vreo 50 pe afara si pot spune ca se comporta excelent.

post-18971-0-49886800-1378032814_thumb.jpg

post-18971-0-71808100-1378032816_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...