Jump to content
Sign in to follow this  
ady_brezi

Antigel Care Dispare Din Vas

Recommended Posts

am un espero 1.5 si azi am vazut ca nu mai am antigel suficent, i-am bagat, i-am bagat, i-am bagat...3 litri si in 20 min sa dus, de curs nu a curs jos. masina scoate niste aburi parca e locomotiva si merge intrerupt. asta sa intamplat la prima noapte de ger, sa fie dop pe vreun furtun si sa il scoata pe toba ? k abur scoate de nu mai vad nik in spatele ei, sau...???? multumesc

Share this post


Link to post

Garnitura de chiuloasa... iti recomand sa nu mai mergi cu ea... pana nu o repari

Edited by MCojo

Share this post


Link to post

pana acum nu a avut nici o simtoma, adica a mers ca unsa, sa nu fie bujiile?



mentionez ca pana acum nu am avut nici o treaba cu ea si cand sa plec avea pojgita in vasul de la antigel si florii de gheata pe furtune, a inghetat antigelul ( made in romania) bagata inainte cu cateva zile 2 l concentrat. am mers asa pana la Real de am luat 3 litri si tot bag bag si dispare si aburi in spatele meu cat cuprinde si merge intrerupt. Sa fie bujiile ? fisele?...

Share this post


Link to post

Degeaba postezi pe "n" topicuri daca nu citesti si raspunsurile primite sau nu le accepti ! Ce ti-a spus colegul mai sus este (cred eu) 100% corect. Daca nu te pricepi cit de cit la un motor, poti pune orice intrebare doresti, nu vei rezolva mare lucru. Oricum, daca lucrurile stau asa, trebuie sa apelezi la un mecanic, nu este o reparatie pe care sa o faci de unul singur daca nu ai mai facut chestii de genul asta. Nu are absolut nici o legatura sistemul de racire cu esapamentul, pe logica asta ar trebui sa pui lichid de fiecare data cind pui benzina :) . Din pacate, in cazul tau, s-a facut o legatura prin deteriorarea garniturii de chiulasa si patrunderea lichidului in cilindri. In cazul in care compozitia lichidului de racire (concentratia de antigel sau ... apa chioara) a permis inghetarea acestuia, este foarte posibil ca acest episod sa fi dus la terminarea garniturii de chiulasa ! Daca lucrurile stau asa, nu ar fi de mirare sa constati si alte belele (furtune sau tuburi de plastic sparte).

Share this post


Link to post

... pe logica asta ar trebui sa pui lichid de fiecare data cind pui benzina :) .

 

... :twisted:

Edited by Viktor

Share this post


Link to post

Partea nasoala e ca daca apa ajunge in cilindru (avand in vedere ca merge in 3 e varianta cea mai probabila) trebuie verificat si pistonul respectiv daca mai e in firea lui, posibil sa fi facut soc hidraulic.

Share this post


Link to post

... posibil sa fi facut soc hidraulic.

Nu prea. Am patiti de 2 ori (garnitura arsa = umplere cilindru cu antigel). Fisura (in garnitura) este suficient de mica pentru a nu permite intrarea in cilindru decat unei cantitati mici de lichid de racire, amestec ce are loc (ca si volum) chiar si pe cap de cursa a pistonului. Cilindrul se umple ~complet cand motorul este oprit (si se asteapta un timp suficient - de la caz la caz), caz in care (cel putin la mine) electromotorul nu are suficienta putere pentru a crea pagube. Dar... vorba aia... noi romanii ne pricepem la orice, cunosc caz in care oamenii s-au ambitionat sa o porneasca tractata rezultatul fiind biela indoita.

 

Share this post


Link to post

Espero (daca e dohc) e diferit. La n litri de apa cati a bagat el, daca nu se duce in ulei, se duce in cilindru si daca a apucat sa prinda doar odata compresie cu apa s-a dus.

 

Nu exista adancitura aia in piston unde s-ar putea strange apa, e perfect plat si foarte aproape de supape. Si demarorul are reductor planetar 1/2 la turatie, plus ca e si 1,5 kw, aproape dublu ca la cielo. Ala invarte orice :)

 

Am vazut un euro 3 (tot pistoane plate are) cu problema asta de la garnitura arsa.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

sal am revenit, am dus masina tractata pana la service nu am mai pornito sa se mai intample altele, sambata o baga intr-un garaj incalzit in caz ca sunt dopuri de gheata pe furtune. Mi sa zis ca ar putea fi: dopuri de gheata , sau garnitura de chiuloasa. Probabile sunt amdoua. la dop de gheata cica daca ar fi pe udneva elimina antigelu prin esapament, daca e chiuloasa ghinionul meu si o schimba. tin sa precizez ca masina pleca la sfert de cheie deci spart ceva nu e , daca era curge, (ulei , antigel) doar e mersul ala parca e tractor ca si cum ar merge in 3 bujii sau ceva de genu. Daca am noroc sa fie dop e ok, daca nu e garnitura mi sa spus sigur. bva tin la curent si multumesc de raspunsuri

Share this post


Link to post

 

Nu exista adancitura aia in piston unde s-ar putea strange apa,

Eu ma refeream la spatiul (camera de ardere) din chiuloasa unde exista "suficient" spatiu (cel putin la benzinare)pentru apa colectata datorita defectarii garniturii chiuloasei (putina de altfel raportata la timpul scurt intre cicluri cand motorul functioneaza), in caz de fisurare a chiuloasei (nu garnitura ci chiuloasa propriuzisa) probabil ca exista posibilitatea unui debit de antigel suficient de mare pentru a umple spatiul chiar si in timpul functionarii.

Chiar sunt curios... asteptam detalii.

 

PS. Treaba cu puterea electromotorului nu te contrazic... poate omul a avut "noroc" de o baterie mai obosita.

post-8639-0-16779800-1357889065_thumb.jpg

Share this post


Link to post

... la dop de gheata cica daca ar fi pe udneva elimina antigelu prin esapament, ...

 

Da-mi si mie, te rog, datele de contact ale mecanicului care ti-a zis chestia asta ... Vreau sa ma asigur ca nu ajung vreodata la el !

Share this post


Link to post

Ce numar! sa puna toata adresa,daca se poate si cu link catre g..g.. map :lollol:

 

Schimba zugravu! daca o da in S.F asa, e clar. Tu ai probleme cu garnitura de chiuloasa, posibil si cu chiuloasa, pistoane,nu uita sa schimbi si distributia+pompa de apa.

Daca se strange apa in camera de ardere,tot se strica ceva,incepem cu piston,supape,biela si vibrochen,nu se poate comprima o cantitate mare de apa! la 3 litri cat a pus.

 

Edited by ZDN

Share this post


Link to post

Nu cred ca i-a spus mecanicul asa aberatie.E posibil sa fi inteles el gresit.Cred ca a amestecat un pic cuvintele ca sa iasa o propozitie.Daca apa a ajuns in camera de ardere indiferent de cantitate,a ajuns si in baia de ulei si a compromis uleiul care a devenit maroniu la culoare.Cu soc hidraulic sau nu ar fi bine sa verifice/schimbe si segmentii daca a mers ceva timp asa.Depinde cata apa a consumat :) .

ps.Ca sa se dumireasca unde se duce apa sa scoata bujiile,sa faca plinul la lichidul de racire si sa dea demaror.

Dupa demontare sa verifice atent chiulasa sa nu fie fisurata la nivelul camerei de ardere sau la contactul cu garnitura de chiulasa.

Edited by sergiu2010

Share this post


Link to post

am un espero 1.5 si azi am vazut ca nu mai am antigel suficent, i-am bagat, i-am bagat, i-am bagat...3 litri si in 20 min sa dus, de curs nu a curs jos. masina scoate niste aburi parca e locomotiva si merge intrerupt. asta sa intamplat la prima noapte de ger, sa fie dop pe vreun furtun si sa il scoata pe toba ? k abur scoate de nu mai vad nik in spatele ei, sau...???? multumesc

 

 

Salut Baieti,am patit si eu asemanator ca si ady_bretzi. pe scurt isoria ar fi urmatoarea: de 2 ani imi picura la un T adaugat pentru instalatia de Gpl in spatele motorului. anul asta am decis ca trebuie sa rezolv problema si am adaugat "Preveil Stop Leak". am urmat instructiunile de sigur,motor cald,turnat aditivu in antigel,stat cu ea la relati 10 min, sa is faca efectu si ...etc etc.Curios si-a facut efectul, Dar,dupa 2 saptamani a inceput sa scoata un abur gros dupa ea si bine inteles ca am verisifcat nivelul antigelului, Borcanu GOL!!! era mai nud ca striprteoza :) )), in urmatoarele 2 saptamani, zeci de pareri, o gramada de mecanici, telefoane date, pana am ajuns la un tip la care urma sa imi schimb garnitura de ciuloasa.mentionez ca in 2 saptamani am bagat 22 de litri de antigel 50% cu apa :D :shocking: .acel om din prima vedere mi-a zis ca garnitura si chiuloasa nu au nimic, a turat-o vreo 60 de secunde la 5500 rpm, cu busonu inchis si dupa care la deschis, apa putin se invarta inauntru.Mi-a zis ca o garnitura cat de putin dusa scoate ulei in vasul de expansiune, sare temepratura pe bord peste jumate in sus, si de multe ori da apa afara cu sau fara buson.la mine nu era nici una. In final mi-a dat verdict ca e infundat un "Fagure al motorului",banuiesc ca e locul unde curge apa.

In final mi-a mai turat-o de vreo 2 ori asa, si cred ca fara sa is dea seama mi la si desfundat, ca de atunci nu a mai avut nici cea mai mica pierdere de apa.

 

Concluzia mea trasa dupa asta: nu e neaparat sa fie ciuloasa, sau garnitura dusa, poate doar infundaturi pe canale sau faguri cum zicea tipu, si depinde mult cred ca de mersul pe care il ai, (m-am lecuit cu mersul subturat cu ea :mrgreen: ).

 

Scuze de plictiseala.

Share this post


Link to post

Iti dau un sfat, daca pleci cu masina la drum lung, ai grija. Mai ales daca ai vreo destinatie izolata. Problema ta nu s-a rezolvat miraculos, s-a transformat intr-o bomba cu ceas.

Share this post


Link to post

Iti dau un sfat, daca pleci cu masina la drum lung, ai grija. Mai ales daca ai vreo destinatie izolata. Problema ta nu s-a rezolvat miraculos, s-a transformat intr-o bomba cu ceas.

 

 

Salex, am facut dupa un drum de Petrosani-Deva 200km dus-intors, masina sa comportat perfect, si da am uitat sa mentionez faptul ca dupa acea "turatie miraculoasa" motorul nu mai scoate abur, dar iara picura la T de la Gpl. Oricum nu mai are viata lunga garnitura asta, pentru ca o sa vreau sa schimb setul de segmenti in vara, si toate semeringurile si garniturile aferent.. :) ..daca tine pana in vara am sa las si verdictul final, daca chiar era dusa garnitura sau planeitatea chiuloasei,ori ceva crapaturi la chiuloasa.

 

Tnx pentru sfat si atentionare,

Cu respect,Cosmin.

Share this post


Link to post

Eu tot nu pricep de ce trebuie sa folosesti stop leak daca iti pierde pe la un t!Exista alta rezolvare in logica mea.Sa stii ca si eu pierdeam 2 litri de antigel in 40 de km si nu-mi dadeam seama pe unde,pentru ca nu se ducea pe evacuare si nici in borcan,ci pe la dopurile blocului motor(pe la trei dintre ele) si pe la garnitura de chiulasa si se prelingea pe bloc.

Verifica si supapele capacului vasului de expansiune!

Share this post


Link to post

sal revin cu noi informatii, azi ma sunat mecanicul sa-mi zica de masina. Concluzia, 2 ciupituri zice el mici dar sunt, plus chiuloasa cica stramba dar cum sa strambat eu nu stiu am mers doar 5 km max de cand mi-a facut faza asta cu mersul intrerupt si scos aburi. Azi a dus-o la rectificat. Deci un cost final. Rectificat chiuloasa 150lei, piese ( garnitura chiuloasa, + a mai zis el o garnitura nu stiu cum i zice, ulei a zis ca baga unul romanesc sa se spele bine motorul sa merg vreo 200, 300 km ca era varza in el de la antigel, filtru, 4 l antigel) 250 lei, si + manopera 350 Total. 750 lei. Revin dupa ce e gata sa vad cum se comporta, garnitura e de cand e masina adica acum are 98.500 km cred ca ia ajuns zic eu.

Share this post


Link to post

salutare...azi am luat masina de la servis...a schimbat garnitura de chiuloasa, a rectificat chiuloasa si merge ca unsa, f rotund mai rotund cum merge innainte, nu mai face presiune in vasul de expansiune, nu mai are caderi de turatie..etc Dar am o nelamurire acum. Mecanicul ia bagat alt ulei fata de cei bagam eu (de la UNIX). A spus ca pune dinasta pana se mai curata motrul pt ca el nu a putut spala tot si dupa 200, 300 km sa bag eu cei bagam adica MOBIL 10w-40. Cand am luat-o nu scotea gram de abur sau fum ...peste aprox un km fum (abur) alb albastru adica asa se vedea in farurile de la masina. Am mers ce am mers si sa ma ameliorat. Sa fie din cauza ca a pus alt ulei si in uleiul acela mai e spuma din motor si de aceea scoate acel fum? Acum sa vad cum se comporta la drum. Maine o sa merg aprox 100 km dupaia revin cu detalii cum sa comportat.

 

Multam !!!

Share this post


Link to post

Dupa o problema de genul asta, in evacuare ramine multa apa/antigel. Trebuie mers putin cu masina pentru a se elimina respectivele ramasite si abia apoi te poti intreba daca ai, in continuare, probleme. Nu i-ar prinde rau un regim constant insa mai vioi.

 

Mecanicul ti-a zis bine, schimba uleiul dupa 100-200km pentru ca este posibil sa existe urme de antigel in ulei. Nu este obligatoriu sa stea lucrurile asa (depinde unde a fost problema la chiulasa/garnitura) insa iti recomand sa asculti de mecanic.

 

Fumul actual nu este de la ulei, insasi ameliorarea de care mentionai mai sus pare sa confirme ce ti-am scris legat de esapament.

Share this post


Link to post

da asa o sa fac ascult de el pt ca este f bun baiatul. Problema la chiuloasa a fost un pic ovalizata si a rectificat-o + schimbarea garniturii. Spuma in ulei din start mi-a zis ca poate sa mai fie pt ca nu a putut scoate tot tot...mia pus unul de la (UNIX) merg 200, 300 km sa se spele , curete bine apoi imi pun de care am avut adica MOBIL 10w-40. Acum sper sa dispara fumul. Ameliorarea este mare la fum..sper sa dispara cu totul. Multumesc

Share this post


Link to post

am revenit cu alta intrebare, ce sa zic masina merge bine , la relanti perfect dar mi se pare ca imi consuma. cu 40 lei adica 6.4L am facut 60 km ceea ce mi se pare putin mers max 100km/h. Un sibiu fagaras adica doar dus 88 km ultima data am bagat de 70 ron (aprox 11L) in total sa fi facut 110 km ca m-am mai plimbat un pic. Deci ori cum dupa schimbarea garniturii de chiuloasa imi consuma mai mult. De ce? care e cauza? ms mult

Share this post


Link to post

Daca dupa cam 3 saptamani n-ai gasit raspuns la problema consumului (care apropo, nu are cum sa creasca doar prin inlocuirea garniturii de chiulasa) masoara-l nu dupa 50 ~ 100 km respectiv 6 ~11 litri, ci dupa un rezervor intreg; fa-i plinul si mergi pana se aprinde becul de la benzina, si vezi atunci.

Share this post


Link to post

Salutare!

Nu stiu daca o sa-mi raspunda cineva dar ... ma streseaza teribil si cum sunt sarbatorile... vreau macar daca se paote niste idei, poate ma mai calmeaza.

Deci Cielo 96 , l-am cumparat de la un coleg ce mi-a spus ca masina are probleme cu vibrochenul. El a aflat schimband carter garnituri ax si nu mai stiu cate prostii saturandu-se la un moment dat si cumparandu-si alta masina.Asta am luat-o eu, am dus-o in service rezultatul 25 de milioane: Schimbat segmenti + Vibrochen + pompa de ulei ca nu am gasit tipul care trebuia de vibrochen+ pistoane + ... nu mai tin minte dar cam tot de jur imprejur. Bon.

Am mers cu masina cam ... 15 mi de km totul destul de frumos, colegul spune ca i-a mai scazut un pic din putere, ce-i drept masina prezenta mici simptome de intreruperi daca acceleram incet, mecanicii au spus ca este de la o piesa : comanda de accelerare parca tin minte ca se chema.N-am avut bani sa o mai schimb si pe aceea asa ca am lasat-o balta. Oricum mergea destul de oke, mai avea o problema , o perioada indica acul la temperatura alteori nu, in ultima perioada deloc.

Cu 2 zile inainte de craciun, adica acum 4 abur mult de era sa sar din masina , am crezut ca a luat foc, se sparsese distribuitorul de apa, o piesa dublu T si a aruncat mutla apa prin motor .

M-am dus am cumparat piesa, am schimbat singur si am pus 2 litri de apa si 2 de antigel. Dau drumul, bulbuci si apa iesea din borcan fierbinte.

Am dus-o la mecanic , acesta imi spune ca abia luni va arunca o privire, na , sarbatori alea alea... dar s-a uitat asa in mare si mi-a explicat astfel: La 15 mi de km cu motorul facut nu avea cum sa se arda asa repede garnitura de chiuloasa, e presiune foarte mare in borcanul de apa si nu poate sa se pronunte inca. M-a intrebat daca am facut aerisirea bine , sincer? nu stiu . Am desfacut robinetul joc la radiator, am golit-o , am pus iar robinetul si am pus antigelul cu apa in borcanul de apa apoi am dat drumu si am lasat-o la relantiu, la ceva timp problema descrisa...

Tinand cont ca-s sarbatorile nu ma astept sa raspunda cineva asa repede, dar... daca cineva are habar... poate-mi mai linisteste sufletul :) ) ca sincer nu prea dispun financiar de un bloc motor...

Multumesc anticipat !

Share this post


Link to post

Coma,deci s-o luam sistematic chiar daca nu sunt vreun mare meserias,pot sa-ti spun ceva din experienta proprie de 110.000 de km posesor de cielo.In legatura cu reparatiile la motor ar fi bine sa ne spui cati km are masina,ce tip de ulei folosea colegul.Referitor la indicatia acului de apa vezi sa fie stranse acele suruburi mici care tin indicatorul(daca sunt slabite nu indica corect) iar presiune in borcan poate sa faca si daca nu este in regula un circuit de apa(vezi de exemplu daca se incalzesc furtunele care trec prin clapeta de acceleratie,eu am patit-o,era infundata cu rugina).Dupa ce ai completat cu antigel ai observat cumva daca s-a contaminat cu ulei sau daca si-a mentinut nivelul de la o zi la alta?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...