Jump to content
Sign in to follow this  
ches

Un Matiz Portocaliu

Recommended Posts

Salutare,

 

Cum deja aveam cel mai mare Daewoo (Chevrolet), m-am gandit sa-l iau si cel mai mic. Practic aveam nevoie de o masina de naveta de la mine acasa, pana la socrii unde lasam juniorul si apoi pana la metrou. In total cam 2.5km x 2 = 5km pe zi. Un astfel de traseu nu numai ca chinuia Epica care mergea doar cu motorul rece, dar ne chinuia si pe noi pentru ca dardaiam de frig (Epica e diesel si iarna nu se incalzeste la relanti nici dupa juma de ora). Asa ca decat sa bag banii in revizii mai dese si Doamne fereste in reparatii, m-am decis sa iau o masinuta mica, ieftina, neaparat pe benzina si cu costuri mici de intretinere.

 

Asa am ajuns la Matiz, probabil cea mai ieftina masina de intretinut si cu costul de achizitie cel mai mic. Dupa ce am vazut cateva gioarse la 4000RON, am gasit un baiat cinstit, proprietar, care luase masina pt nevasta, dar ea nascuse si nu mai conducea singura pe nicaieri. In concluzia, pt suma de 5000RON am luat-o. Fiind o masina relativ veche (1999,) omul a bagat multi bani in ea pe partea tehnica:

- schimbat distributie

- schimbat galerie de admisie

- schimbat discuri, placute, saboti frana

- schimbat ambreiaj, caburi timonerie etc

- i-a facut si revizia - schimb ulei, filtru ulei, filtru aer, antigel.

- i-a schimbat compresorul de AC cu unul nou (celui dinainte ii cedase ambreiajul)

- i-a schimbat bateria cu una AAC sau ACC, e in stare buna

 

Motorul a fost si el schimbat de proprietarul dinaintea celui de la care am luat-o, deci are numai 80000km. A fost si reparata pe partea de tablarie, deci pe afara arata binisor, pe dedesubt e cam luata de rugina. Are si o usa usor zgariata, aia e ultima problema, iese si la polish.

 

Mi-a placut cum merge motorul, si cum o sa o folosesc doar pt deplasari, m-a decis sa o iau dupa ce am vazut-o si am condus-o. Motorul e vioi, trage bine si cutia schimba f bine.

 

Cateva poze inainte (luate din anunt):

post-4287-0-31684900-1353327918_thumb.jpg post-4287-0-00816500-1353327926_thumb.jpg post-4287-0-91425100-1353327936_thumb.jpgpost-4287-0-42259700-1353327959_thumb.jpg post-4287-0-49029500-1353327968_thumb.jpg post-4287-0-89322200-1353327977_thumb.jpg post-4287-0-98651700-1353327984_thumb.jpg post-4287-0-86420500-1353327990_thumb.jpg post-4287-0-29031900-1353327996_thumb.jpg

 

Apoi am trecut la restaurarea ei. Rugina mai poate astepta pana in primavara cand o a am treaba serios, deocamdata m-am ocupa de chestiile urgente care sa ma ajute sa trec identificarea RAR (mai nou se uita si la masina):

- i-am schimbat parbrizul pt ca era crapat in zona parasolarului (nu era in plan sa fac asta, dar am auzit ca se uita si la chestia asta) - 200RON

- i-am luat cauciucuri de iarna noi conform cu ce scrie in talon (145/80/R13 pt ca erau ceva mai ieftine) - 2 Matador si 2 Tecar-Esa (poloneze) - 470RON

- i-am schimbat grila de la aerisire (au crapat-o nitel aia de au schimbat pabrizul) -75 RON

- am mai luat furtun PCV, valva PCV originale GM + alte nimicuri - 150RON

- am schimbat bordul cu unul aproape nou, de la dezmembrari - 200RON

- am luat o consola centala de la dezmembrari, din pacate este pt volan pe dreapta, asa ca am luat doar butoanele pt geamuri pt ca erau ca noi - 50RON

- am scos alarma de pe ea pt ca nu avea telecomenzi si am refacut izolatia tuturor traseelor electrice

- am curatat tot ce era sub bord (mult praf) si cateva finitii pe care le-am demontat la schimbarea bordului

- am montat unitatea audio pe o sina orgininala ca sa stea si ea cum trebuie

- am curatat rugina superficiala de la oala rotii de rezerva, am tratat anticoroziv si am vopsit in negru

- am polishat farurile pt ca cel din dreapta era galben-mat :)

 

Mai sunt destule de facut, pana atunci cateva poze din timpul restaurarii:

post-4287-0-36740400-1353328588_thumb.jpg post-4287-0-83872500-1353328603_thumb.jpg

post-4287-0-44847800-1353328649_thumb.jpg post-4287-0-94770300-1353328664_thumb.jpg

 

Pana acum costul reparatiilor m-a dus undeva la 1000RON. Vedem cat ma va costa tinichigeria in primavara... Pana atunci sper ca voi da doar bani pe benzina :D .

 

Numai bine!

Share this post


Link to post

De 60 de bulioane bagai motorina si mergeai cu masina la munca, nu cu metroul. :)

Plus ce mai vine.

Rapciuga asta de matiz a fost trosnit si reparat in bataie de joc, pozele-i mai lipseau.

Edited by Tommy
  • Like 1

Share this post


Link to post

Tommy, cu tot respectul, nu intru in polemica pe topicul omului insa stii si tu ca fara putina pasiune o masina e doar un morman de table puse la un loc ca sa te duca din punctul A in punctul B. Da, Matizul a fost lovit (daca nu spuneai nu ma uitam nici eu) iar reparatiile nu au fost facute fix la cote, dar crede-ma, nici in bataie de joc nu au fost realizate. La cum are grija @Ches de masini, Matizelul asta o sa aiba viata lunga si frumoasa la el iar undeva in viitor poate ca o sa puna si tablele la cota. Noi sa fim sanatosi :)

Share this post


Link to post

Alegerea e ok. Epica, chiar diesel fiind numai de oras-drumuri scurte nu e. Iar un matiz bine ingrijit te va duce mult si bine.

Si daca structural nu a fost afectat, e chiar ok, valurile de pe panouri se fac.

 

Sa te duca multi km!

Share this post


Link to post

Multumesc de urari, si bune si rele :P

 

Masina a fost lovita intr-adevar stanga fata, dar nu grav. Dovezi: capota , aripa stanga, farul si probabil si bara schimbata. Lonjeroanele sunt neatinse si arata la fel ca tot dedesubtul masinii, deci sigur nu au fost reparate sau schimbate. A mai fost lovita si in spate, dar tot usor: haion schimbat si reparatie la aripa spate si tabla din spate (destul de prost facute) si probabil bara schimbata. In rest structural se prezinta foarte bine cu usoara rugina superficiala, deci la primavara o sa fac si un tutorial de terosonare/ eliminare rugina :P .

 

Deja pot sa spun ca ma pricep cat de cat la masini SH, colegii chiar imi spun ca sunt samsar pt ca aproape jumatate din birou au mers cu mine cand si-au luat masini SH. OK, stiu ca samsar inseamna cu totul altceva, dar asa imi spun ei. Oricum, niciunul nu a fost dezamagit si sunt foarte multumiti de ele.

 

Ca fapt divers Matizul a facut aproape 400km intr-o saptamana pentru ca am venit cu el pe la serviciu sa ii mai fac cu colegii una alta. Merge foarte OK.

Ieri am terminat reparatia zonei spate unde avea rugina (la oala rotii de rezerva) si am montat o noua rama pentru casetofon astfel incat acum e la nivel cu restul bordului. Tot ieri am schimbat al treilea stop de frana pe care am reusit sa-l sparg si grila de sub parbriz, i-au rupt o prindere cand au schimbat parbrizul, din pacate am vazut a doua zi... Costuri:100RON :P

Azi am lucrat un pic la eleron care era cam turtit (am vazut ca mai multe matizuri sufera de boala asta) - reparat cu chit cu fibra de sticla, urmeaza maine slefuire, grund si vopsit negru metalizat (nu merita sa dau banii pe un spray la culoare portocaliu turbat :) ).

Urmeaza curatarea clapetei de acceleratie si a galeriei de admisie.

 

Pana la urma Matizul l-am luat ca proiect, asa cum bine zicea un coleg.

 

Si cum ziceti si voi, ingrijit si iubit va duce multi km.

 

Cum spuneam, pana acum am bagat cam 1000RON cu totul, probabil voi mai baga inca pe atat la primavara in tinichigerie.

Insa la 7000RON o sa am o masina simpatica la condus, care se incalzeste repde si poate fi parcata aproape oriunde fara sa imi fie teama ca va pati ceva (la Epica chiar stateam cu grija). Plus ca daca drumurile scurte o vor ucide in 2-3 ani (ceea ce sincer nu cred), o dezmembrez sau o dau la rabla si tot scot 40mil pe ea care vor fi folositi pentru urmatoarea masina de familie pe care probabil o voi lua de noua. Si probabil voi lua o benzinara turbo, clasa compacta. Vom trai si vom vedea :) .

 

Pana atunci Epica va ramane masina de mers drumuri lungi, sigura, placuta la condus si cu o rezerva de putere suficienta pentru a evita diferite evenimente neplacute. Si ca sa nu stea prea mult pe tusa, o voi scoate la plimbare pana la serviciu si inapoi o data pe saptamana + mers in weekend la parinti/parc samd. Bateria este cea originala, are 5 ani si nu da semne de oboseala. Doamne ajuta sa mai tina tot atat!

 

Numai bine!

Share this post


Link to post

Eu zic c-ai facut o alegere buna si din argumentatie, se pare ca stii pentru ce-ai luat-o :aplauze: sa te poarte sanatos! Se pare c-a ramas putina lume care s-aprecieze surubareala facuta ca hobby si genul asta de proiecte :prr:

 

PS: in Australia e mare moda cu restaurarea la tot felul de vechituri din care curge rugina, cu investitii nu foarte mari scot niste masinute din ele de ti-e mai mare dragul.

Share this post


Link to post

Da nene, da' macar au 3-400 de cai. Sau macar au fost niste modele deosebite. Nu faci restaurari pe maisni de 4-5000 de euro noi.

Daca as avea timp si bani de aruncat si eu mi-as lua un targa fara nici o electronica nimic.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Avantajul la "rapciuga" asta, cu 10 milioane schimbi jumatate de masina, la targa aia ce faci? Sau la ce conduci tu in prezent?

 

Cum spune si el, nu te doare sa o parchezi oriunde, sa "dai" in ea eventual, cand stii ca o faci functionala cu cativa lei. ;)

 

@ ches Sa o stapanesti sanatos, mie mi-a placut intotdeuna matizul pentru oras. Daca avea si servodirectie era imbatabil dar si asa, daca motorul e in mintile lui, baga caldura iarna si nu sufla vantul pe la toate incheieturile prea rau e ok :)

Share this post


Link to post

Pai am zis ce as fi facut eu, 60 de milioane = 2 * 12 * 250 ron, 2 plinuri pe luna un an si as merge cu o masina buna, cu epica, nu cu o pocitanie + metroul :) )

N-am inteles insa unde are motorul mintile lui :) )

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Am zis DACA motorul e in mintile lui ;)

 

Epica va fi protejata in timpul ala de uzura si vandalism. Masina nu merge numai cu benzina, trebuie sa iei in calcul si reparatii, revizii..etc. Si eu sunt adeptul a doua masini, una buna de "afara" si o "rapandula" de frecat zilnic.

Prima tinuta "tzipla" a doua la limita functionarii. Si mai sunt si alte avantaje gen "2 masini", de exemplu cand o duci pe prima la revizie sau doamne fereste ai vre-un accident, o ai pe a doua, nu mergi cu metroul.

 

Si nu am "complexul" asta cu "merg" cu o pocitanie :) , cand am avut corsa pe iarna m-am simtit excelent in ea ca masina de oras. E drept, in afara imi lipsea confortul de "masina mare" si cateva extra optiuni dar nu poti sa le ai pe toate.

Share this post


Link to post

@DJ_Dark: Are si servo si AC ;) . Motorul e in mintile lui, nu scoate fum, nu pierde ulei. E f putin sludge depus din cate am vazut, deci la primavara curat si eu pentru prima oara o baie de ulei sa vad ce gasesc pe acolo. Motorul e clar mai nou decat masina, probabil prelevat de la vreo dauna totala. Avand in vedere ca a fost trecut in carte in 2010 de fostul proprietar (cel dinaintea lui nu il trecuse si fostul a aflat asta abia la identificare), banuiesc ca a fost schimbat undeva intre 2007 si 2009. E tot Euro 2, deci e luat de pe o masina 1999-2004. Daca stie cineva cum pot sa aflu varsta lui bazat pe seria motorului, il rog sa-mi spuna. Nu ca ar conta varsta motorului, e mai mult o curiozitate.

 

Cum zice si DJ_dark, masina poti s-o refaci in caz de ceva cu cateva milioane, deci banii pe care ii dau pe mancarea de pranz timp de o luna. Chiar acum e un anunt acum pe bursa cu un coleg care dezmembreaza un Matiz - e 800RON un motor Euro3 :) ).

 

Porsche mi-as lua un 911 din anii '90 sa-l restaurez, insa acolo am nevoie de multi bani si timp. Poate cand voi iesi la pensie, adica peste 35-40ani. Pana atunci imi fac mana cu Matizul :) )

 

Promit sa pun si poze noi cand prin putina lumina afara.

 

Edit: @Tommy: la Epica plinul a ajuns 350RON, deci 700RON/luna (cam atat dadeam cand veneam zi de zi cu ea la serviciu), rezulta ca mergeam la serviciu aproximativ 1 an cu ea (8400RON). In plus, mergand asa cu ea, trebuia sa ii fac minim 2 revizii pe an (la 7500km in loc de 15000km), deci inca vreo 500-600RON in plus pe an. La Matiz revizia este 150RON cu piese si manopera schimb de ulei si o voi face la an avand in vedere ca voi face putini km (probabil pana in 6000km/an). Dar nu asta e ideea, mie nu imi place sa merg in aglomeratie cu masina. Nu ii face bine nici mie (ma enervez relativ usor), nici ei.

Edited by ches

Share this post


Link to post

Fiecare si dorintele lui, absolut. Dar nu poti calcula la acelasi drum o masina la 6 mii km si alta la 15 mii. :)

Nu poti sa spui ca o masina in plus aduce economie de bani: achizitie, taxe, asigurari, consumabile, reparatii. Si la o masina de 13 ani, pica. Intreaba-l pe dj :)

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Tommy, esti rau :)

Nici chiar ca dj-ul - sa tii o rapandula de care sa nu iti pese - dar o masina strict de oras, drumuri grele etc - este necesara cand cea "principala" este mai pretentioasa.

 

O singura treaba - si Ches se va supara, dar imi asum... - Un chevrolet diesel nu e chiar cel mai bin exemplu de masina faina de tinut de duminica si drumuri lungi... Un Merc, un Bmw, Jaguar (dar nu diesel), sau vreo exotica japoneza se incadreaza aici. E ca si cand ai tine un Golf de masina "de duminica" (Cu exceptia unui R32, bineinteles)

 

Sa nu fiu inteles gresit, masina e faina, chiar m-a uimit cand am vazut si m-am suit in ea, insa "nu chiar atat de faina" :)

Dar fiecare cu pasiunea lui, trebuie respectata, pana la urma.

 

Revenind la matiz - sunt foarte curios de evolutia acestui jurnal de bord - cum se va tine masinuta, mai ales peste iarna.

Share this post


Link to post

[...] cea "principala" este mai pretentioasa. [...]

 

O singura treaba - si Ches se va supara, dar imi asum... - Un chevrolet diesel nu e chiar cel mai bin exemplu de masina faina de tinut de duminica si drumuri lungi... Un Merc, un Bmw, Jaguar (dar nu diesel), sau vreo exotica japoneza se incadreaza aici. E ca si cand ai tine un Golf de masina "de duminica" (Cu exceptia unui R32, bineinteles)

 

 

Madkat, fara suparare, da' parca esti Clarkson la Top Gear :mrgreen: e o mare diferenta intre vise si realitate, iar daca n-ai vise imposibile sunt mult mai mari sanse de a le realiza. Iaca sa-ti dau un exemplu similar: cand cautam masina, ajunsesem sa ma uit la MB G-Klasse (damblale). Tzaca-paca, motor sa zicem ca merge, consum acceptabil hai sa zicem, impozitu' ... hai ca se plateste doar o data pe an, treaca-mearga... si la un moment dat am gasit un topic in care zicea un posesor ca i s-a rupt nu stiu ce ornament/rama de la manerul portierei care l-a costat 1800 RON. Nu stiu altii cum sunt, vorba lui Creanga, dar daca muncesti pe bani nu cred ca ii dai cu inima impacata.

 

Iarasi, sa iti iei o masina d-asta si sa o carpesti cu sarma ca nu gasesti piese originale/nu iti permiti piese originale... e pacat.

 

Iar cum majoritatea romanilor si a noastra, astia de pe forum, nu suntem inca la nivelul de remorca la rulota cu barca + Porsche pe ea ... mai bine un proiect ieftin pe care sa ti-l faci cum vrei fara nici o constrangere, decat vise erotice care stau in parcare din diverse motive.

 

Si apropo, @Tommy: australienii se bat pe modele de genu' LJ50, Landcruisere si Holdene vechi si alte "ragalii" fara sute de cai putere, dar pe care le fac cum vor si cel mai important - le termina! dupa care le vand si trec la altu'. Stii vorba lu' Jobs probabil: real artists ship.

 

No, i-am poluat destul topicul omului. Eu tin cu Matizu' ! :caaalm:

Share this post


Link to post

:) ) Nu ma supar, Doamne fereste. Sunt constient ca o Epica nu se compara cu un Jaguar (poate doar cu un X-Type care e un Mondeo mai scump la intretinut :) ) ).

 

Exact ca si Vaxxi, m-am uitat si eu dupa Jaguaruri si Volvo-uri, insa ori imi permiteam una veche, ori X-Type sau S40, adica Mondeo/ Focus nitel dichisite, scumpe la intretinut si cu portbagaj mai mic. Una veche nu merita sa o iau de masina buna pt ca sigur bagam bani in ea, iar X-type sau S40 nici atat. Epica a fost o solutie de compromis, alegere facuta cu creierul nu cu inima (gasisem si o Alfa 159 diesel superba, dar cu triplul kilometrilor), dar m-am atasat de ea si mi se pare o masina foarte reusita. Intre timp am condus si Passat-ul model anterior si desi la inceput vroiam una, dupa ce am condus-o, nu imi pare rau ca am luat Chevy, ma simt mult mai bine in Epica, iar dpdv al performantelor nu mi se pare cu nimic mai prejos.

 

Revenind la Matiz (merci Vaxxi ca tii cu el :P ), azi i-am dat jos corpul clapetei de acceleratie si l-am facut bec. Nu vreau sa va arat ce mizerie am scos din el, ca dupa aia iar incepe Tommy ca mi-am luat rapandula :D . Am invatat-o relantiul si am dat o tura cu un coleg care mai mersese cu ea. Amandoi am zis ca se simte schimbarea, e ceva mai vioaie, nici nu e de mirare la ce mizerie era inauntru.

 

Maine urmeaza reconditionarea spoilerului, de data asta pun si poze :)

Share this post


Link to post

Nu mai revin, no offence please. Sa te bucuri de ea :)

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Si la o masina de 13 ani, pica. Intreaba-l pe dj :)

 

Da, pica, dar eu cu banii pe care ii dai tu pe revizii intr-un an imi iau inca una si din 2 fac una buna :D

 

Serios acum, pentru a tine un daewoo pe linia de plutire nu te strofoci prea mult, la mine mai sunt si multe "pasarici" in cap :)

Share this post


Link to post

F bun matizul de masina de chinuit in oras. E excelent nu neaparat din persepectiva consumului ci din perspectiva costului de intretinere: daca o zgarie cineva nu plangi, daca dai intr-o groapa asta e, daca faci o mica buseala in trafic nu vei simti mare gaura in buzunar sau daca se urca pe tine unul la semafor cu asigurare la carpatica nu iti smulgi parul din cap...

 

Sa o porti sanatos si sa ai grija de el ca e simplu si usor de reparat.

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Sa o stapanesti sanatos si sa nu ai probleme cu ea.

 

Raman neclintit in ideea mea fixa care spune ca matizul e cea mai buna masina atunci cand ai nevoie de un mijloc de transport si n-ai bani. Chiar nu-i inteleg pe cei care n-au bani dar isi iau cotete din Bulgaria si dau 500 de euro numai pe inmatriculare.

Sa va zic cat costa un ambreiaj de Aygo/Peugeot 107/Citroen C1? 2500 de lei si nu se gaseste pe aftermarket. Sa va zic cat e un alternator? 3700 de lei.

Sa va zic cat e un MOTOR Sh de Matiz? S-a scris mai sus.

Ce poti sa-ti doresti mai mult de la o masina de oras?

 

Melebica pe care il foloseste tatal meu nu va pleca din familie. Poate cel mult in Mongol Rally si sa-l abandonez la Ulan Bator (asta daca ma indur).

Edited by laurentziu83

Share this post


Link to post

Nu-s bune bre ideile fixe, daramite sa mai ramai incremenit in proiect. Nu poti reduce totul in viata la bani, ce rost mai are sa traiesti daca tot ce faci e reducere. Lumea nu poate sa involueze, trebuie sa mearga inainte. Idealul meu in viata e femeia cu mustata si sa traiesc la second hand.

Daca ajungi sa-ti iei masina de 500 de euro ca nu ai bani, mai bine nu-ti iei deloc, ca nu vei avea bani sa o intretii, nu vei avea bani de cauciucuri si probabil nici de benzina sa ajungi decat din peco in peco. Un motor de matiz e ieftin la dezmembrari, dar nu stii ce iei si nu stii cat vei mai gasi.

In general piese de matiz de calitate e greu de gasit, am cautat si eu alternator si stiu cum e sa gasesti unul nechinezesc. Si nu a fost chiar ieftin. Si a picat de nou, din fabrica, la 20 si ceva de mii de km.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Ma rog, n-am formulat eu corect, voiam sa zic ca e mult mai ok sa iti iei un Matiz sa-ti faci treaba cu el si sa il repari ieftin decat sa-ti iei o ragalie pe care s-o inmatriculezi pe bulgaria si in care sa torni bani cu nemiluita.

Tara asta e plina de oameni care n-au o chifla in stomac, dar care n-ar da 2 bani pe un Matiz, nu-i de obrazul lor, mai bine un bemveu 316 din 93 inmatriculat pe Bulgaria si reparat cu piese din dezmembrari.

Cam la asta ma refeream. Bine, cand evoluezi, cand ai mai multi bani de cheltuiala, treci la ceva mai bun. Altfel, masina nu e o investitie.

Sa mai zic ca in Roma am vazut de doua ori mai multe matize decat in Bucuresti? Oare italienii sunt mai prosti ca noi de nu au renuntat la ele?

  • Like 1

Share this post


Link to post

Hai ca i-am facut terci topicul omului. Pai da, e normal sa se uite la e36, pentru ca a atins milioane de coarde sensibile :) )

Eu cand am condus un 316 m-am enervat atat de tare cum suna motorul ala ca am vandut toyota :) )

Share this post


Link to post

Foarte de acord si cu Laurentiu (piese ieftine) si cu Tommy (proasta lor calitate). Dar din fericire gasesti si piese originale noi la un pret sensibil mai mic fata de alte masini similare si gasesti si de pe masini dezmembrate la preturi f bune. Si nu vorbesc de masini dezmembrate de prin Romania calarite de nu stiu ce distribuitor de guma de mestecat. Eu i-am gasit pe unii care aduc si dezmembreaza Matizuri din UK, arata impecabil si cu siguranta gasesti piese bune pe ele.

 

Laurentiu cred ca se refera la BMW-urile alea de 5000E in care mai trebuie sa bagi minim 10000E ca sa le aduci pe linia de plutire. Am vazut intr-un service unde ma duceam sa-mi schimb uleiul pe vremuri la Nubira un astfel de exemplar :D . Mecanicii lui peste (ca daca ai dat 5000E pe masina nu iti permiti sa te duci la un mecanic bun) ii facusera motorul aluia bucati si se minunau de ce gasisera inauntru - probabil 6 cilindri, 6 injectoare :) ). O masina scumpa de noua va fi si scumpa la intretinut, e o lege care se aplica universal. Asa ca decat un BMW din 96 inmatriculat in Bulgaria, mai bine un Ford Focus din 2005 inmatriculat in Romania. Normal, depinde pentru ce iti iei masina, sa o ai de masina buna sau sa fie o masina clasica pe care sa o restaurezi si sa nu conteze costurile.

Share this post


Link to post

Apropos de piese - vad ca devin si mai greu de gasit, pe langa ca sunt proaste. Era un chiosc cu piese Woo pe langa pasajul Muncii in Bucuresti - de vreo 2 luni s-a desfiintat si acela...

 

Asta incepuse sa ma oboseasca la Cielo - da, gaseam piese ieftine, dar nu mai gaseam bune decat foarte greu, sau chiar deloc... Nu stiu cum e la matiz, totusi fiind un model mai nou.

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...