Jump to content

 


Photo
- - - - -

Instalatie GPL Pe Cruze


  • Please log in to reply
39 replies to this topic

#21 vasile_alecs

vasile_alecs

    Forumist

  • Membru
  • 11 posts
  • Din:sibiu
  • Auto:chevrolet
  • Model:cruze
  • An:2011

Posted 29 May 2015 - 07:37


În concluzie trebuie să merg la service. Cei de la Eco Kraft îmi spuneau să schimb bujiile si dispare problema. Bujiile au fost schimbate acum 2 ani, ar putea fii asta problema? Una peste alta masina merge foarte bune si pe benzina si pe gaz.
Multumesc pentru răspuns!

Edited by vasile_alecs, 29 May 2015 - 07:39.


#22 nluncasu

nluncasu

    Forumist

  • Membru
  • 224 posts
  • Din:Navodari
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Aveo
  • An:2008

Posted 29 May 2015 - 17:06

Ce raspunsuri,dau si astia!Cu bujiile,ai o problema,numai in sensul ca,la GPL reduci distanta intre electrozi la 0,8mm,pentru ca scanteia se propaga mai greu prin mediul umed al GPL-ului.:Nu e nevoie,nici macar de a pune bujii speciale pentru GPL,pentru ca,exista si asa ceva,bineanteles,pentru bani mai multi.Asa ca,daca bujiile nu sunt mancate si n-ai depasit nici kilometrajul prescris cu ele,lasa-le pe loc.



#23 vasile_alecs

vasile_alecs

    Forumist

  • Membru
  • 11 posts
  • Din:sibiu
  • Auto:chevrolet
  • Model:cruze
  • An:2011

Posted 30 May 2015 - 09:19

Cu bujiile am depășit 9000 de km față de durata lor de functionare. În schimb am schimbat locația de unde alumentez cu GPL si nu s-a mai aprins martorul la motor, am facut totuși o programare la un service autorizat chevrolet.

#24 vasile_alecs

vasile_alecs

    Forumist

  • Membru
  • 11 posts
  • Din:sibiu
  • Auto:chevrolet
  • Model:cruze
  • An:2011

Posted 04 June 2015 - 07:17

Am reușit să merg cu masina la fosta reprezentanta chevrolet, martorul la motor s-a aprins dand eroare la amestec bogat al combustibilului. În concluzie masina nu are nimic si trebuie să am greje de unde alimentez cu GPL. Ms tuturor pentru răspunsuri !

#25 nluncasu

nluncasu

    Forumist

  • Membru
  • 224 posts
  • Din:Navodari
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Aveo
  • An:2008

Posted 04 June 2015 - 18:01

Atunci,toata electronica aia asociata unei instalatii secventiale si,se spune,aflata in coordonare cu electronica motorului,la ce mai serveste,daca totul e la noroc,dupa cum nimeresti statia GPL?

Sa fim seriosi!



#26 florinellll

florinellll

    Forumist

  • Membru
  • 414 posts
  • Din:BUCURESTI
  • Auto:DAEWOO-HONDA
  • Model:LEGANZA-ACCORD
  • An:2000-2011
  • Nr. Inmatr.:B-999-CUCU

Posted 04 June 2015 - 19:27

Pai i i i  a alimentat cu combustibil imbogatit ,insa de acum va alimenta cu carburant normal :-j



#27 None71

None71

    Forumist

  • Membru în rodaj
  • 1 posts
  • Din:targu jiu
  • Auto:daewoo
  • Model:tico
  • An:2000

Posted 22 June 2015 - 11:04

Salut

Eu am un cruze 1,6 din 2010 pe care am montat tot in 2010 o instalatie gpl de la BRC segvent 24 ,masina a facut pina in prezent cam 70000 km pe gpl fara sa am nici o problema,martorul de la motor sa mai aprins din cind in cind "cam de 10 ori sa zic in acest interval de timp" eroarea aratata era de amestec sarac P2096.



#28 tibip

tibip

    Forumist

  • Membru în rodaj
  • 1 posts
  • Din:barlad
  • Auto:chevrolet
  • Model:cruze
  • An:2011
  • Nr. Inmatr.:vs

Posted 13 July 2015 - 20:40

In iunie 2015 am pus pe un Cruze 1.6 din 2011 o instalatie Tomassetto si mi-a iesit sufletul cu martorul check engine. Am schimbat bujii, am sters eroarea de nu stiu cate ori, dar degeaba, tot apare. Au umblat pe la amestec,tot degeaba. In plus, am uneori rateuri la pornire, mi s-a oprit o data motorul in mers, chiar si o eroare la senzorul care arata nivelul de benzina din rezervor (si-a revenit dupa vreo 3 porniri)...Cat despre consum, peste 10% extern !!!!!!!

Am vazut ca ati avut probleme similare, a gasit careva rezolvarea ?

 



#29 ovidiuc

ovidiuc

    Membru Fondator

  • Gold Member
  • 1978 posts
  • Din:Targoviste
  • Auto:Skoda
  • Model:Octavia Tour
  • An:2011
  • Nr. Inmatr.:Rlk

Posted 16 July 2015 - 13:01

La alt tip de auto (Skoda bezina) rezolvarea a fost schimbarea rampei de injectoare cu alta cu alte duze.In mod sigur tinand cont si de consum,ceva e in neregula la montaj.Eu nu am reusit sa ajung la aceste consum nici cu Megan-ul nici cu Skoda decat pe autostrada la peste 140 km/h.Inrest consumel se invarte undeva in jur de 7,5-8%.



#30 vasile_alecs

vasile_alecs

    Forumist

  • Membru
  • 11 posts
  • Din:sibiu
  • Auto:chevrolet
  • Model:cruze
  • An:2011

Posted 09 August 2015 - 07:30

Si eu am aceleasi probleme ca si tibip, am tot o instalatie Tomadsetto din mai 2015. Inca nu am gadit rezolvarea , in rest masina merge foarte bine.

#31 alx

alx

    Modus Man

  • Super Moderatori
  • 4665 posts
  • Din:Bucuresti / Berceni
  • Auto:Mitsubishi / Daewoo
  • Model:Outlander 2.0 / Tico 0.8
  • An:2007 / 1998

Posted 10 August 2015 - 09:35

Check engine-ul se aprinde datorita amestecului mult prea bogat. Din acelasi motiv consumul e fff mare.



#32 vasile_alecs

vasile_alecs

    Forumist

  • Membru
  • 11 posts
  • Din:sibiu
  • Auto:chevrolet
  • Model:cruze
  • An:2011

Posted 19 August 2015 - 19:57

"Check engime" nu se aprinde tot timpul. Depinde de unde alimentez cu gpl. La inceput alimentam de la rompetrol si se aprindea, acum alimentez de la lukoil si mol si se aprinde ocazional. Poate imi recomandati un distribuitor bun de gpl. Multumesc antucipat !

#33 ovidiuc

ovidiuc

    Membru Fondator

  • Gold Member
  • 1978 posts
  • Din:Targoviste
  • Auto:Skoda
  • Model:Octavia Tour
  • An:2011
  • Nr. Inmatr.:Rlk

Posted 21 August 2015 - 09:56

Nu cred ca exista gaina cu oua de aur al distribuitorilor gpl.In ciuda a ce se spune eu,am alimentat in proportie de 70% de la luk oil si niciodata nu am avut probleme.Acum, cand la o statie noname, dar mai curatica, este cu 0,32 lei/l mai ieftin alimentez de acolo.La fel fara probleme.Am alimentat cam de la toate brand-urile posibile si mai mari si mai mici fara a remarca diferente semnificative de consum/putere."Check engine"aprins are alte cauze.Eu am spus mai sus cum am rezolvat problema.



#34 tunning4life

tunning4life

    Forumist

  • Membru
  • 437 posts
  • Din:Buzau
  • Auto:Daewoo
  • Model:Espero
  • An:1997

Posted 21 August 2015 - 11:28

Scuze de offtopic, dar vreau sa expun o întâmplare. Abia am trecut de 500km pe gpl, a treia alimentare am facut-o dintr-o statie despre care nu stiam nimic. Era curata, pretul ca la toate celelalte. Am bagat doar 10 litri, si am facut bine. Cu butelia goala am alimentat, am facut 50km in oras si am ramas fara gaz, iar ceasul buteliei indica 3-4 litri de ceva. Am bagat din alta parte si este totul ok acum. Nu stiu cum de am avut ghinion asa, "la început", dar mie mi s-a întâmplat

#35 mr_

mr_

    Forumist

  • Membru
  • 2480 posts
  • Din:Lume
  • Auto:Skoda,
  • Model:Suberb 1.8TSI
  • An:2010

Posted 21 August 2015 - 20:58

Dacă da rateuri exista un risc semnificativ ca amestecul sa fie prea sărac, nu prea bogat. Și asta e mai nasol pentru motor decât amestecul bogat.
Tester n-a avut nimeni curajul să încerce?

#36 vasile_alecs

vasile_alecs

    Forumist

  • Membru
  • 11 posts
  • Din:sibiu
  • Auto:chevrolet
  • Model:cruze
  • An:2011

Posted 21 August 2015 - 21:43

Am fost la tester , la fosta reprezentanta chevrolet si cei de acolo mi-au spus ca avertizarea vene de la amestec imbogatit al carburanrului. Alimentez momen
tan de la parteneri rompetrol si nu mai am martorul aprins. O sa merg pe la Cluj la un service bun sa mai vad si alte pareri. Revin cu concluzii.

#37 florinellll

florinellll

    Forumist

  • Membru
  • 414 posts
  • Din:BUCURESTI
  • Auto:DAEWOO-HONDA
  • Model:LEGANZA-ACCORD
  • An:2000-2011
  • Nr. Inmatr.:B-999-CUCU

Posted 22 August 2015 - 11:48

Scuze de offtopic, dar vreau sa expun o întâmplare. Abia am trecut de 500km pe gpl, a treia alimentare am facut-o dintr-o statie despre care nu stiam nimic. Era curata, pretul ca la toate celelalte. Am bagat doar 10 litri, si am facut bine. Cu butelia goala am alimentat, am facut 50km in oras si am ramas fara gaz, iar ceasul buteliei indica 3-4 litri de ceva. Am bagat din alta parte si este totul ok acum. Nu stiu cum de am avut ghinion asa, "la început", dar mie mi s-a întâmplat

Deci in loc de 10l ti-au bagat 5l ,mai sa fie de banditi ;))

Esti foarte tare daca ceasul buteliei indica 3-4litri

Ceasul buteliei este bun sa stii daca este full sau 1/2 sau pe rosu,deci indicatiile sale sunt foarte modeste ca si precizie.


Edited by florinellll, 22 August 2015 - 11:48.


#38 tunning4life

tunning4life

    Forumist

  • Membru
  • 437 posts
  • Din:Buzau
  • Auto:Daewoo
  • Model:Espero
  • An:1997

Posted 22 August 2015 - 11:52

Cand am golit-o, arata ca e goala. Atunci, dupa ce nu a mai mers, arata totusi ca mai era ceva. Am estimat acei 4 litri, dar se vedea o diferență clara intre gol si ce era acolo. Se si fura la pompe, nu-s toate sfinte

#39 calinjack

calinjack

    Forumist

  • Membru
  • 774 posts
  • Din:Bistrita
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz E
  • An:2007

Posted 13 March 2017 - 19:32

Am si eu probleme cu p2096 din cand in cand.pe o mazda 3 1.6
Problema e ca masina tuseste in sarcina mare adica la deal sau la sprint.

#40 danyct

danyct

    Forumist

  • Membru în rodaj
  • 1 posts
  • Din:constanta
  • Auto:chevrolet cruze
  • Model:2010
  • An:2012

Posted 07 April 2017 - 14:05

Salut am un Cruze 2010 motor 1.6 benzina 83 KW , si as vrea sa ii pun gpl , ce imi instalatie recomandati , daca merita si daca a montat cineva prin Constanta . .


Edited by danyct, 07 April 2017 - 14:05.





1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users