Jump to content

Te ține proteza ? hai la teatru !
 

Photo
* * * * * 2 votes

Consum Exagerat de benzina


  • Please log in to reply
671 replies to this topic

#601 nubira_1

nubira_1

    Forumist

  • Membru
  • 90 posts
  • Din:OLT
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira I
  • An:1999

Posted 03 November 2011 - 09:35

Eu m-am uitat sa vad daca exista vreo mufa sau vreun fir fiindca asa am crezut si eu ca trebuie sa aiba, dar nu am gasit nimic. Si cred ca daca ar fi fost asa ceva pe masina si din nu stiu ce motive ea nu ar mai fi existat nu era normal ca becul check engine sa stea aprins si sa dea eroare pe tester. Ei bine becul nu s-a aprins niciodata decat atunci cand pun contactul si dispare dupa pornirea motorului si nici pe tester( a fost pusa de doua ori) nu a dat absolut nicio eroare. Rog mai marii specialisti ai forumului sa-si dea cu parerea.

Edited by nubira_1, 03 November 2011 - 09:43.


#602 nubira_1

nubira_1

    Forumist

  • Membru
  • 90 posts
  • Din:OLT
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira I
  • An:1999

Posted 03 November 2011 - 21:25

Nu raspunde nimeni? Daca masina este non-euro poate sa consume asa mult din cauza bobinei de inductie "obosite"? Va rog raspunde-ti.

#603 Salex

Salex

    6000+++++plusplus!

  • Moderatori
  • 4,675 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Leganza
  • An:1997
  • Nr. Inmatr.:B-76-MOS

Posted 03 November 2011 - 22:38

Daca bobina are buba, motorul ala va merge, in cel mai fericit caz, "in colturi". Uita-te in talon si spune-ne ultimele 2 caractere ale numarului de omologare.

#604 nubira_1

nubira_1

    Forumist

  • Membru
  • 90 posts
  • Din:OLT
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira I
  • An:1999

Posted 03 November 2011 - 22:54

UU6JF696DXD000241 asta scrie sub capota. Cartea de identitate nu o am ca nu sunt acasa.

#605 nubira_1

nubira_1

    Forumist

  • Membru
  • 90 posts
  • Din:OLT
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira I
  • An:1999

Posted 04 November 2011 - 09:57

Raspunde cineva?

#606 andreib

andreib

    Diasporic

  • Gold Member
  • 4,701 posts
  • Din:Iasi
  • Auto:Fiat
  • Model:Bravo
  • An:2008

Posted 04 November 2011 - 10:31

1. Nu ne plateste nimeni ca sa stam pe forum sa-ti raspundem tie.
2. Tie iti lipseste sonda lambda, firul ei este fie ascuns pe undeva fie taiat de tot. Absenta sondei lambda NU aprinde check-ul si NU genereaza erori. Daca cel care face diagnoza stia ce face ar fi trebuit sa sensizeze ca sonda lambda nu variaza.
3. Daca bobina e terminata motorul fie merge in 2 pistoane fie f prost.

#607 nubira_1

nubira_1

    Forumist

  • Membru
  • 90 posts
  • Din:OLT
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira I
  • An:1999

Posted 04 November 2011 - 10:39

Nu am obligat pe nimeni sa raspunda si sunt recunoscator si le multumesc pentru raspunsuri si sfaturi celor care mi-au raspuns. De unde ar trebui sa vina firul acela la sonda lambda ca sa stiu si eu pe unde sa-l caut daca a fost taiat? Cel care mi-a pus masina pe tester este inginer daewoo si a zis ca masina nu are sonda lambda. Acum eu ce sa mai cred? Domnul Salex mi-a cerut ultimele doua caractere din talon si eu am postat toata seria. De acolo iti poti da seama ce euro este masina? Multumesc pentru intelegerea si timpul acordat.

#608 Ciufolici

Ciufolici

    Forumist

  • Membru
  • 11 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira 1
  • An:2000

Posted 20 December 2011 - 23:44

Salutare, mititica mea ( nubira 1, sx,an 2000, capacitate 1600, 78 kw, km 126000 )...este cam gurmanda: pe GPL, in oras consuma 16 L /100 km ...extraurban 10 L / 100 km.
M-am apucat sa citesc problemele intalnite de fiecare si am inceput sa o bibilesc...s-au schimbat urmatoarele:
- bujii NGK
- filtru de aer
- fisele
- curatat IAC
- curatat clapeta de acceleratie
- curatat variator debit de aer
- curatat valva EGR
- sonda lambda schimbata

...i-am facut test pentru GPL...degeaba.

Nu-mi mai vine nici o idee despre cauza (buba) care ar duce la un consum excesiv. Astept un sfat, de la cei care au intalnit alte probleme, cauze ce duc la un consum excesiv.
Multumesc frumos pentru timpul acordat si astept sfaturi, parreri. :D

#609 Wolfman

Wolfman

    The Fastest

  • Super Moderatori
  • 2,581 posts
  • Din:Murciélagos
  • Auto:Honda
  • Model:Accord 2.0 i-VTEC Executive
  • An:2007
  • Nr. Inmatr.:BCxxUFO

Posted 21 December 2011 - 12:04

Pai zi si tu ce tip de instalatie GPL ai mai intai... Pe benzina consumul e OK?
Despre GPL se discuta aici .

Edited by Wolfman, 21 December 2011 - 12:05.


#610 Ciufolici

Ciufolici

    Forumist

  • Membru
  • 11 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira 1
  • An:2000

Posted 21 December 2011 - 15:33

Salut...folosesc "Instalatie GPL pentru injectie Monopunct", marca Milano.
Pe benzina, nu am apucat sa-i fac un consum exact...din experienta personala stiu ca poate sa consume intre 1, 1.5 mai putin fata de gaz.

Astept sa se mai incalzeasca si o sa aprofundez problema mai pe larg...voi verifica furtunasele de vacuum de la valva egr, mai este ceva asemanator langa variatorul debit de aer ( citim si ne documentam cu privire la functionare, rol, etc ).

#611 andreib

andreib

    Diasporic

  • Gold Member
  • 4,701 posts
  • Din:Iasi
  • Auto:Fiat
  • Model:Bravo
  • An:2008

Posted 21 December 2011 - 19:39

Daca pe penzina consuma doar cu 1l mai putin probabil ai nevoie de o noua sonda lambda.

#612 Dj_Dark

Dj_Dark

    Forumist

  • Membru
  • 4,531 posts
  • Din:Bucuresti, Rosiori
  • Auto:Daewoo
  • Model:Espero 1.5 dohc GLX
  • An:1996
  • Nr. Inmatr.:TR-07-LIN

Posted 22 December 2011 - 09:13

@andreib Dar asta nu-i rezolva problema pe gaz.
@ciufolici. Mergi o perioada pe benzina sa-i faci un consum real si vedem dupa ce si cum ;)

#613 Ciufolici

Ciufolici

    Forumist

  • Membru
  • 11 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira 1
  • An:2000

Posted 23 December 2011 - 01:32

andreib : sonda este noua, desi nu este exclusa o functionare defectuoasa ( necesita tester )
Dj_Dark : sa vedem cand reusesc sa-i fac un plin :D ...pana una alta traiasca GPL-ul !

#614 Santinella

Santinella

    Forumist

  • Membru în rodaj
  • 1 posts
  • Din:Tulcea
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo
  • An:'97
  • Nr. Inmatr.:TL 05 GBR

Posted 24 December 2011 - 16:37

salutare!

de o luna jumate am un cielo din 97, 173.000km. vreau sa va intreb daca consumul pe care l-am scos este bun. mie mi se pare mare pe oras: 12.4% , facut buza-n buza, doar benzina 95 fara plumb de la petrom. mentionez faptul ca am schimbat la ea distributia, pompa de apa, bujiile, fisele, schimbat ulei, a fost umblat la avans si este dat putin inapoi. cel mai adesea sunt facute curse scurte de aproximativ 3 km cu motorul rece (dus-intors serviciu). ar mai trebui sa verific ceva, sa schimb ceva pentru a imi mai reduce din consum?? am citit undeva prin topic ca este mai economic mersul la 2000-2600 turatii de cat cel la 1500-2000. este adevarat? eu asa merg cu ea, la 1500-2000....
mentionez ca la drum extern tata a scos consum de aproape 6.7% mers 110-120km/h si doar cativa km dat 160 pe A2.
astept sfaturile si parerile voastre.

Sarbatori fericite va doresc!

#615 Viktor

Viktor

    Forumist

  • Membru
  • 2,494 posts
  • Din:Budapesta
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nexia GLE 1.5, 8V
  • An:1995

Posted 24 December 2011 - 17:44

DOHC -SOHC - sondaje.

#616 danutza

danutza

    Forumist

  • Membru
  • 824 posts
  • Din:cluj-napoca
  • Auto:Daewoo/Peugeot
  • Model:Cielo/307 break
  • An:1999/2003
  • Nr. Inmatr.:CJ 98 CDO/CJ-88 AVB

Posted 24 December 2011 - 18:53

Si eu am consumat 15 litri in 30 de Km.Am depistat problema, o fisura de vreo 3 cm lungime in partea de jos a rezervorului, ascuna sub o chinga dinaia care tine rezervorul.Ieri am dat rezervorul jos, curatat cositorit si acum astept sa vad cat tine.Cei cu consumuri exagerate verificati in primul rand daca nu pierdeti combustibil pe undeva. Culmea ca fiind rece afara nici nu prea mirosea a benzina, am depistat doar dupa ce a stat masina in garaj si s-a simtit mirosul.

Edited by danutza, 24 December 2011 - 18:55.


#617 Viktor

Viktor

    Forumist

  • Membru
  • 2,494 posts
  • Din:Budapesta
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nexia GLE 1.5, 8V
  • An:1995

Posted 24 December 2011 - 19:30

Acum sa vezi citi sint pe sub masini si ce dezamagiti ca la ei nu pe sub masina pierde ci pe galeria de evacuare.:))

#618 Lorant

Lorant

    Forumist

  • Membru în rodaj
  • 2 posts
  • Din:Timisoara
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira 1,6
  • An:2000
  • Nr. Inmatr.:TM07GUT

Posted 06 January 2012 - 21:06

Salut si bine v-am gasit!
Ca de cind caut... :)
Am si eu o problema maaare cu consumul la Nubira mea.Ca sa va spun tot istoricul.
Am masina de 5 ani si nu am avut probleme cu ea. Consumul mixt era pe la 10 la suta.
Anul trecut (2011) mi s-a ars garnitura de chiulasa.
Ok. Am refacut tot motorul.Rectificari, segmenti, tot tacamul. Perfect. Consumul de 8-9 la suta.
Dupa 1 saptamina, se rupe un racord dintre 2 furtune de la racire. Fierbe apa. Il inlocuiesc cu ce am la indemina in afara orasului (o teava de plastic), ii bag apa minerala (ca asta aveam in masina) pina la prima localitate. Bun.
Dupa inca vre-o 3 zile mi se rupa (sparge) alt racord intre alte 2 furtune de apa. Eram in oras, am vazut ca curge apa dupa masina. Ma opresc, inlocuiesc racordul cu teava folosita pina cu 1 zi in urma in locul celilalt racord unde am pus o teava metalica :). Dupa 2 zile se sparge racordul meu de plastic improvizat si iar ramin fara apa. Nu a fiert. Racordurile erau deja comandate. Bineinteles ca nu erau identice. De ce sa le faca identice?
Bun. Vin racordurile noi. Le inlocuiesc, tot tacimul. Doar ca masina mea scoate un fum cu un miros intepator. Si IMI CONSUMA 20 LA SUTA.
O suta de mecanici, cu testere, cu experienta, cu tot ce vrei. 2 imi zic sonda Lambda defecta. Comand si o inlocuiesc cu una noua, originala. Dupa 1 zi, acelasi fum. Testerele arata totul ok. Chiar si testerele Daewoo original, ca nu e bun orice tester. Scot sonda Lambda, care e neagra de fum (ca si precedenta pe care am aruncat-o), o curat, testerul spune ca sonda e ok. Nici o eroare. Ma duc din nou la Daewoo, unde imi zice marele maestru ca o fi catalizatorul. Sa ii sparg filtrul dinauntru, ca probabil ala e de vina. Nu l-am spart. Mi se pare o timpenie. Adica merge bine masina pina ramin fara apa, apoi sa sparg filtrul.
Mantionez ca am schimbat filtrele de ulei, de aer, de polen, de benzina, bujiile.
Ma dispera. Cind vad benzinaria, mi se ridica parul de pe ceafa. Ii fac plinul (are rezervor de 60 litri) si dupa 300 km e pe rosu. Consum mixt. Un mecanic mi-a scos un furtun de vacum de la galeria de admisie. Parca a consumat mai putin. Cu un pic. Am desfacut si curatat corpul clapeta acceleratie si galeria de admisie. Am schimbat EGR-ul. Am schimbat IAc-ul. Degeaba.
Ce sa ii mai fac? Acum are vacumul pus la loc si parca se inneaca. In rest trage bine. Deci, e supraalimentat motorul.
Ma gindesc ca merge cu socul automat pornit tot timpul.Cind se inneaca, daca accelerez nu e nici o problema.
Acum, iac-ul am inteles ca ii da benzina in functie de ce ii spune calculatorul. Dar calculatorul trebuie sa primeasca informatia ca motorul e cald si sa opreasca socul automat. Ce senzor ii spune calculatorului ca motorul e destul de cald? Cum se numeste? Unde e? Presupun ca s-a prajit cind am ramas fara apa. In bord, temperatura apei este ok.
Astept sfaturi si va multumesc daca ati citit ce am patit.
Adica masina e perfecta conform testerului, doar ca are un consum de 20 LA SUTA.

#619 stelica70

stelica70

    Forumist

  • Membru
  • 1 posts
  • Din:bacau
  • Auto:daewoo
  • Model:nubira2
  • An:2007

Posted 09 January 2012 - 11:17

Poate ai rezervorul spart

#620 Dj_Dark

Dj_Dark

    Forumist

  • Membru
  • 4,531 posts
  • Din:Bucuresti, Rosiori
  • Auto:Daewoo
  • Model:Espero 1.5 dohc GLX
  • An:1996
  • Nr. Inmatr.:TR-07-LIN

Posted 09 January 2012 - 12:37

Garnitura chiulasa arsa a doua oara. Apa din vad dispare usor asa ?




1 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users


    Bing (1)