Jump to content
Sign in to follow this  
Mavet

Aditiv Pentru Benzina / Pentru Curatat Injectoare

Recommended Posts

Salutare tuturor!

 

Plimbandu-ma deunazi printr-un magazin cu de toate am dat cu ochii de aditivii pentru benzina si pentru injectoare si m-am gandit ce-ar fi daca le-as folosi si eu? Marturisesc ca ar fi pentru prima oara... Insa am mai multe nelamuriri (nu sunt un guru al mecanicii, insa sunt gata sa invat de la altii mai priceputi). Masina o am de mai putin de un an, de aceea intreb!

Deci, pe scurt am un Tico SL an fabricatie 2000 Euro 2. Ce stiu sigur este ca are catalizator...

1. Este pe injector (injectoare) sau nu? Cum aflu asta? La ce sa ma uit? Am auzit mai multe pareri contradictorii...

2. Daca este pe injector (injectoare) pot folosi aditivul corespunzator de curatat? Ar putea dauna, ar putea ajuta? (Cred ca nu ar putea dauna in principiu, dar mai bine sa intreb...)

3. As dori sa cumpar atat aditiv pentru benzina cat si pentru injectoare (in cazul in care Ticozaurul meu are asa ceva). Le pot folosi pe ambele amestecate la acelasi plin?

4. Am citit pe aditivul de curatat injectoare ca se foloseste pentru motoare cu 4 cilindri (eu stiu ca Tico are doar 3). Trebuie sa caut unul special?

5. Ce aditivi mi-ati recomanda (atat pentru benzina cat si pentru injectoare in cazul rapsunsului pozitiv la intrebarea 1)? Sau le pot folosi pe cele produse de orice firma?

 

Va doresc o seara buna!

Edited by Mavet

Share this post


Link to post

Tico are carburator. Ai fi aflat asta la o simpla ... Restul intrebarilor isi pierd rostul.

Share this post


Link to post