Jump to content
Sign in to follow this  
Indigo

Trepidatii, batai in mers la Matiz

Recommended Posts

Am cumparat un Matiz 2003 fara servo si pt. ca avea ceva batai la roti am schimbat suspensia fata in afara de telescoape si caseta directie. Dupa operatie mai are o bataie in volan urata pe drum cu denivelari sau zapada si vreau s-o rezolv ca sa-i fac si unghiul de fuga. Cum pot verifica ce piesa are probleme ?

Share this post


Link to post

S-a rezolvat .

Share this post


Link to post

Cu multa munca si bani!

Share this post


Link to post

Pai poate detaliezi si aici.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Flanse cu rulmenti amortizoare si axul de la volan pana la caseta de directie ( sunt 2 cuplaje care aveau joc ).Greu de gasit acest ax .In Craiova am gasit la un singur magazin cu 300 lei .

Share this post


Link to post

Cred ca flansele cu rulmenti le-ai schimbat degeaba.

Share this post


Link to post

Nu cred: de exemplu mie datorita uzurii flanselor mi s-au terminat 2 cauciucuri de iarna. S-au lasat rotle asa / \.

Share this post


Link to post

Cred ca flansele cu rulmenti le-ai schimbat degeaba.

 

Nu cred ! Inainte era o distanta destul de mare intre flansa si fierul de deasupra.Acum s-a lipit flansa de fier si nu mai are joc .

Share this post


Link to post

Flansa de care spiu cred ca de fapt sunt bucsile din cauciuc de la amortizor.

Share this post


Link to post

De curand am schimb un rulment pe fata, stanga pentru ca vuia foarte tare. Dupa ce mi-am luat masina de la mecanic, am observat ca dupa 40 km/h imi bate ceva cand merg drept si in viraje stanga, marind viteza acea bataie (toc toc) se accentueaza. Acum partea pe care nu o inteleg este ca daca virez de volan dreapta, nu se mai aude (cca 20 grade). O fi aceeasi treaba cu jantele strambe?

 

Multumesc

Share this post


Link to post

Se ia un matiz cu 62.000 km care are trepidatii la viteze de peste 110km/h.

Verificat jocuri la bucsi,pivoti,capete de bara , amortizoare curse toate astea ies din discutie.

Schimbat jentile fata si anvelope+ echilibrat o usoara imbunatatire...

Imi poate spune cineva care este cauza?

Va multumesc.

Share this post


Link to post

nu stiu cum reusiti sa aveti probleme de-astea...

eu la tico cu aproape 300000 km la bord ,doar i-am pus cauciucuri de iarna ,echilibrat si ... talpa! mai nou,de cand am si km/vitezometru observ ca se cam duce repede la 100 km/h de trebuie sa fiu atent prin ce zona sunt de fapt... cum ar fi localitate...

si nu vibreaza nimic,doar bate la gropi o bucsa de la caseta de directie! dar nici p-aia nu prea o aud dupa 100 km/h... apropos: la 90/100 km/h pe sosea dreapta pot sa iau mainile de pe volan... sta singura dreapta pe drum...

la rulmenti te-ai uitat?! am avut o roata pe stanga spate cand am luat masina ce vibra de ziceai ca nu-s stranse prezoanele...

de fapt, BOUL ce a avut-o,n-a strans piulita ce apasa pe rulmenti SI DISTANTIERUL DE LA MIJLOC ,suficient de strans,doar le-a "apropiat"... rezultatul,era o masina cu care nu prea-ti venea sa conduci mai mult de 1-2 km...

Dupa ce am schimbat rulmentii,strans BINE acea piulita+pus siguranta splintul necesar,nu mai vibreaza nimic!

doar rulmentii sa-ti mai faca figuri de-astea...

oricum,la 110km/h sau peste te apropii de viteza maxima ce o poate masina asta> 140-150 km/h...

spor la treaba!

Share this post


Link to post

Nu am problema cu dusul in stanga sau in dreapta cand iau mainile de pe volan, masina merge drept.

Stiu ca ea mai mult de 140km/h nu poate ca atat a fost ea construita sa atinga...referitor la rulmenti nu cred sa fie problema pentru ca nu s-a umblat la ei. Nu-mi ramane decat sa incerc pe spate cu alte roti sa vad cum se comporta masina.

Share this post


Link to post

Sa nu fii convins ca ai rotile bine echilibrate pana cand nu o vezi pe sosea. Incearca cu alte roti care stii ca-s bune si dup-aia alte discuții. Poti avea ansamblu roata-cauciuc echilibrat vertical si sa bata orizontal din fulajul jantei. Un cauciuc care sta pe janta deformata se deformeaza si va fi similar jantei de pe care a fost dat jos. E multa bataie de cap dacă n-ai rotile drepte

Share this post


Link to post

@tunning4life Inseamna ca la tico-ul meu le-au nimerit aia de la vulcanizare... unde mai pui ca nu-s noi cauciucurile de pe fata! Sa nu vb totusi prea repede... :lavolan: daca a verificat toate bucsele,rulmentii si jantele,cine naiba sa-i mai dea de cap?! Doar sa faca proba cu jante noi cu cauciucuri noi si echilibrate de un meserias BUN ,nu orice papagal incompetent grabit sa-ti ia banii si sa-ti dea papucii!

Share this post


Link to post

Inseamna ca ai dat de o vulcanizare buna si ai avut noroc. Eu am dat si de alea mai putin bune, chiar de mai multe ori

Share this post


Link to post

La Ramnicu-Sarat lumea/meseriasii sunt seriosi! Altfel,faliment scrie pe tine! Vino sa vezi,vis-a-vis de Kaufland este vulcanizarea mea preferata! De fapt singura la care merg daca am o problema!Savin ii zice! :D

Edited by gowriel

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...