Jump to content
Sign in to follow this  
cornellius20

Achizitie Masina

Recommended Posts

De unde stii ca sigur? Are istoric service la reprezentanta?

Share this post


Link to post

...Masina este un Peugeot 307 break 2.0 HDI 90CP din 2004 280 kkm.Au fost inlocuite injectoarele cu unele noi pe la 260 kkm si rezolvate problemele care au mai fost( zgatieturi, infundaturi).Masina e la el de vreo 2 ani...

Revin cu informatii proaspete privind Peugeotul.M-am uitat cu vecinul in bord si are 194 kkm desi eram convinsi amandoi ca are aproape 300kkm.La kilometrajul asta se cam schimba datele problemei.Injectoarele au fost schimbate la 160 kkm, kilometrajul nu este manarit sigur.

 

Curios este ca masina fiind la el de 2 ani cum e posibil sa nu stie cati km are(cu aproximatie)...

Daca-ti place mergi la un service, faci o verificare o pui pe tester si in functie de rezultate te hotarasti, dar cred ca ar trebui sa te grabesti ca nu stiu cum mai e cu taxa asta noua si cat va trebui sa platesti.

Share this post


Link to post

Nu mai vorbiti de Peugeot din carti si auzite, am avut numai Peugeot: 206 ( 2 masini), 307, 308, acum conduc un 206 SW si fratele meu are 407, la nici o masina nu am intampinat probleme...doar ca la noi datul cu parerea este singurul sport unde sigur suntem campioni.

 

Masina merita dar nu la pretul asta, daca o lasa la un 2000 este de luat, explica-i totusi ca masina are 7 ani... are multi km si mai este si motorul de 90 de cai...3000 de euro este un pret mare.

 

Si cum a spus si colegul mai sus, cere-i VIN-ul masinii si verifici tot istoricul ei, la km astia trebuie sa verifici daca reviziile au fost facute la timp, distributia schimbata si altele...daca nu esti lamurit complet zic sa nu te legi la cap. Un drum la reprezentanta te lamureste complet.

Share this post


Link to post

Daca -i cer masina mi-o da fara probleme sa ma duc cu ea unde vreau sa o testez si nici macar nu vine cu mine.Normal ca o verific inainte, prefer sa platesc o verificare degeaba decat sa platesc reparatii costisitoare ulterior.

Cam care pretul real al unui peugeot 307 break 2.0 HDI din 2004 cu 200KKM in stare normala.Ne cunoastem de ceva vreme si nu vrem sa ne tepuim reciproc.Atat el cat si eu vrem sa tranzactionam masina la un pret corect problema e ca niciunul dintre noi nu prea stie preturile din piata..Daca trebuie platita taxa masina va ramane e numele lui pana ma hotarasc sa o vand eu si atunci va face actele cu noul propietar.

Edited by danutza

Share this post


Link to post

Sincer sa fiu doar in cazul in care doar km sunt multi fara sa fi avut alte probleme as da maxim 2500 euro pe ea. Daca tot va cunoasteti de ceva timp luati lucrurile pe rand: du-te la reprezentanta, verific-o si sub unghii si daca totul este ok zic eu ca va intelegeti si la pret ca doar nu sunteti animale. Si vezi sa nu fi fost lovita, de curiozitate cati proprietari a avut masina?

 

Motorul duce 300.000 de km fara probleme atata timp cat este ingrijit.

Share this post


Link to post

Motorul ala duce muuuult mai mult. Desi are capacitate cilindrica mare pentru puterea dezvoltata (nasol pentru asigurari, impozite, etc) este foarte putin gurmand. Il stiu de pe un 206 la care, la viteza stabilizata de 90-100km/h, am vazut pe CB un consum de 3,4l/100.

Share this post


Link to post

Stiu, consumul asta l-am scos asta vara cu 206 cand m-am dus la mare, consum de 3.4, motor 1.4 HDI, 70 de cai.

 

Sunt tare curios cum arata masina poate atasezi niste poze asa la repezeala, nu se pune problema de consum mare mai ales la motorul ala.

Share this post


Link to post

La pretul asta de achizitie adauga si viitoarea taxa de poluare care cica intra de la 1 ianuarie 2012 si care se aplica inclusiv masinilor inmatriculate in Romania dar inainte de 2007 (deci cele care nu au platit taxa de prima inmatriculare) nu doar SH-urilor aduse din afara.

Nu stiu de ce am un feeling ca iti cam dubleaza pretul masinii. ;)

 

Multi au interes sa scape in perioada asta repede de masini inmatriculate inainte de 2007 daca intelegi ce zic. :D

Eu iti sugerez sa mai cauti si alte oferte.

Edited by Elfu

Share this post


Link to post

.Daca trebuie platita taxa masina va ramane e numele lui pana ma hotarasc sa o vand eu si atunci va face actele cu noul propietar.

Masina a avut un propietar inainte lui.El a cumparat-o de la primul propietar, o cunostita de-a lui acum 2 ani. Masina nu ar fi de vanzare daca nu ar pleca din tara cu familia pe o perioada de cativa ani.Chiar daca o sa facem targul masina va ramane la el pana in ziua plecarii.O lovitura a avut o infundatura in usa de la sofer, asa a cumparat-o.A revopsit toata partea stanga pentru ca mai avea ceva zgarieturi.

Edited by danutza

Share this post


Link to post

Daca o lasa in jurul a 2500 de euro merita pentru o masina de "tavaleala", taxe mici, consum mic si intretinere decenta. Vezi totusi cu actele si cu noua taxa care desi nu este inca bine stabilita nu are nevoie decat de un ok pentru a intra in vigoare.

Share this post


Link to post

Taxe mici pt 2.0 ? E cam prea mult spus mici :P . Cu consumul sunt de acord, din cand in cand am ocazia sa fac cunostinta cu 2.0 D de 90 de cai pe un Citroen Xsara.

Share this post


Link to post

Impozitul este in jur de 180 RON, mi se pare acceptabil, asigurarea la fel nu este de speriat, depinde ce intelege fiecare prin mic sau mare, e motor de 2000 cmc totusi nu de 1.4 sau 1.6 desi diferentele sunt mari.

La Peugeot 206 1.4 am platit impozit 48 RON deci...

Share this post


Link to post

... depinde ce intelege fiecare prin mic sau mare, e motor de 2000 cmc totusi nu de 1.4 sau 1.6 ...

Este un motor de generatie veche, proiectat pe vremea cind nu conta prea mult capacitatea cilindrica ! Este un motor care a indeplinit normele de poluare EURO4 inainte ca acestea sa fie impuse!! Desigur, asta nu incalzeste pe cineva, mai ales daca se poate achizitiona o masina cu un motor care genereaza aceeasi putere la o capacitate cilindrica mult mai mica :) . Chiar si la vremea lui, motorul asta nu a fost un campion in materie de putere/capacitate cilindrica. Eu unul m-as mira sa isi doreasca cineva un motor de capacitate mare fara a fi interesat de raportul cc/putere :) .

Share this post


Link to post

Pai e una sa scoti 90 de cp din 1.3 de la fiat/opel si alta in asta de 2L. Asta are probabil plat de putere maxima pe un interval mare de turatie.

Share this post


Link to post

Scuze pentru deturnarea topicului, dar nu pot deschide un topic nou iar initiatorul topicului probabil si-a atins scopul asa ca am doar o intrebare scurta.

Exista nubira 2 cu norma de poluare euro4? In toate specificatiile tehnice gasite (pe net) este trecuta ca fiind euro3 si totusi aceasta: http://www.autovit.ro/daewoo-nubira-C22368871.html apare ca euro4.

Orice parere este binevenita.

Merci.

Share this post


Link to post

Ultimul lot de Nubire au fost vandute in Romania ca euro 3, lichidarea stocului a avut loc in 2007

Share this post


Link to post

AM NEVOIE DE AJUTORUL COMUNITATII DAEWOO!

 

Invatati-ma ce sa fac: vreau sa-mi iau un cielo ('98 - '03) sau espero fara rugina multa si la maxim 120000 de km. Am gasit mai multe oferte la preturi bune in Bucuresti si limitrof, in stare decenta.

 

1. Care este mai fiabil, mai putin costisitor de intretinut?

 

2. La ce ar trebui sa fiu atent, ca sa nu ma pacalesc (pentru ambele variante)?

Share this post


Link to post

In legatura cu piesele: se mai gasesc cu usurinta piese de espero? ...banuiesc ca de Cielo se gasesc mai usor, el fiind fabricat pana dupa 2005 <parca>

Share this post


Link to post

Greu de gasit un espero la km aia reali...

Share this post


Link to post

Mai scapa...

Cielo-ul meu e din 97 si are 100k...

 

shit happens :)

Share this post


Link to post

Parca mai mult ma atrage cielo pentru ca poti gasi mai nou... Nu stiu cum o sa fie trecerea de pe salupa mea pe ceva mai mic...

O fi mai mare cielo decat clio? In clio mi se freca volanul de picioare :) ) (deh - 1,92 inaltime)

Acum nu-mi ramane decat sa astept sa gasesc unul bun: fara rugina, fara multi km si dupa anul 2000 (frane mai bune si motor mai nou euro 2 >> cel putin asa am inteles citind pe la voi si pe forum)

Parca nu ma atrage ceva mai vechi, oricat de bine ar fi intretinut, ceva tot pica dupa 16 ani (cele koreene) asta e si motivul pentru care nu cred ca optez pentru espero - varsta lui...

Share this post


Link to post

Madkat, am spus greu, nu imposibil...

Share this post


Link to post

Acum vin cu alta intrabare, intre cielo si nubira 1, ambele din 2000 ce ati alege? Care e mai fiabila?

Preturi similare, la fel de bine intretinute (cel putin la prima vedere), km un pic peste 100.000

Share this post


Link to post

As alege Nubira 2 :) .

 

Avantaje Nubira 2: Design mai actual, insonorizare mai buna, concept mai nou, siguranta mai buna (are 1-2 airbaguri), gasesti piese (inclusiv de caroserie) destul de usor, confort la drum (suspensie independenta pe spate, motor mai vioi). In plus tabla este mult mai bine tratata, a mea in 7 ani n-a avut nicio problema cu rugina.

 

Dezavantaje Nubira 1/2: piese usor mai scumpe decat la Cielo, consum mai mare in oras.

 

Eu am mai zis-o si pe alte topicuri: dupa ce au plecat coreenii de la Daewoo lucrurile au inceput sa o ia in jos. Eu daca ar fi sa imi iau neaparat Daewoo (si probabil n-as mai face asta din cauza pieselor de proasta calitate care sunt pe piata), as alege o Nubira 2 Euro2 din 2002-2003 (cum am avut) pe care as trece-o pe gaz. Cielo n-as lua pt ca Nubira este superioara dpdv al spatiului interior si al confortului la drum lung.

Edited by ches

Share this post


Link to post

Mi-am luat un nubira 1 din 2000, foooarte ingrijit(117.000 km), de la o doamna inginer, respectabila, mai in varsta. Masina de familie, cu istorie service, cu multe chestii schimbate destul de recent: ambreiaj, distributie, consumabile.

Am dus-o la service si am verificat-o si e destul de ok pentru anii ei. In primul rand nu are rugina, in al 2-lea rand are 2 airbaguri si abs si in al 3-lea rand e foarte spatioasa (eu am peste 1.90).

Din cate cielo am vazut in weekendul acesta 1 singur merita sa fie achizitionat (2000 E fix), tot primul proprietar, cu putina rugina la aripi_spate si un pic peste 100.000 km, restul cazane/obosite/bisnitari.

Imi zice unu' care la telefon si anunt spunea ca e primul proprietar: ,,sunt ca si primul proprietar, pt k tocmai am luat-o de la primul proprietar, da' nu sunt samsar, sunt pastor... =)) =)) " Sa mori tu, porumbelule! :) ) <imi venea sa-i zic lu' suedezul ala>

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...