Jump to content
Sign in to follow this  
ZDN

Sfat Achizitie Cielo Sau Espero

Recommended Posts

Salut!

Am revenit :) ,am gasit inca un espero,cu motor de 1.5 16v,am o intrebare,am observat o diferenta la panou de comanda al oglinzilor,unu are un mic,led ( bec),cumva indica functionarea incalziri?

Share this post


Link to post

Nu, incalzirea oglinzilor e la comun cu dezaburirea lunetei (pe acelasi buton). Cred ca tu ai vazut iluminarea comutatorului (ca sa vezi butoanele noaptea).

Share this post


Link to post

Multumesc :D ,a mai ramas una de verificat,si sper sa vin cu un thread despre masina :D .

Share this post


Link to post

Ideea era totalizatorul de km, nu viteza, si mai sus putin se vede si starea estetica la km aia.

Starea estetica depinde de timp nu de km, unde a fost tinuta, daca a fost lovita si cat de bine e ingrijita.

Mecanica depinde de km.

 

:ontopic: La comanda oglinzilor eu nu am nici un bec. Poate e vorba de comanda geamurilor. Pune o poza de edificare.

 

Cati km are asta de 1.5?

Share this post


Link to post

Foarte bine ca ai gasit de 1.5, daca e ok, ia-l si nu o sa-ti para rau la consum. Gestionarea automata a amestecului cu sonda de oxigen si nu manual ca la 1.8 isi spune cuvantul. Manualul da 5.2 % la 90 km/h, personal scot vreo 5.5 - 6% calculat cu metoda plinului la mers normal, la 1.8 nu cred ca intalnesti pe cineva sa scoata asa consum.

Edited by argon

Share this post


Link to post

Am aflat ce e cu acel led,"Led ce avertizeaza ca autoturismul este protejat",cred ca doar unele au avut acest led,uite si poza http://img69.imagesh...7daewooespe.jpg.

Motoru de 1.5 are 145k km,e alba poate a fost masina de firma,e la al doilea proprietar,145k km nu stiu ce sa zic ,poate au fost facuti in forje,si e mai rupta decat cea cu 263k km,sau poate invers,acuma sa vad ce zice si mecanicu de asta.

Imi puteti spune, cam la ce trebuie sa ma uit, la aceste motoare,in afara de ce e normal sa verific,fum,sunet de functionare,mers,stare estetica,sa nu curga ulei.

Din ce am citit ,multi spun ca motoru de 1.5 16v consuma mai mult fata de cel de 1.8,iar uni spun ca ,cel de 1.8 e mai usor de intretinut,e mai fiabil,motoru de 1.8, e mai potrivit pentru masa lui espero,fata de cel de 1.5, uni spun ca," se chinuie sa traga caroseria lui"

 

M-am uitat pe carfolio,si cel de 1.5 are 88 cp la 4800 rpm si 137 Nm la 3600 rpm,iar cel de 1.8 are 94 cp la 5400 rpm si 145 Nm la 2800 rpm,cel de 1.8 are un cuplu mai mare si de la o turatie mai mica, fata de cel de 1.5 16,dar cel de 1.5, are putere maxima la 4800 rpm, fata de 5400,logic ar fi,ca cel cu cuplu de la o rotatie mai mica, are si consumu mai mic.ambele fabrica in 1996,una e glx,cea de 1,5 si cea de 1.8,e cd

 

Multumesc argon.

Nu stiam asta, :) ,consumu e mai mic la 1.5,daca e gestionat automat,daca se afla in stare buna,il iau imediat :D .

 

Scuzati-ma ca va deranjez ca atatea intrebari

Edited by ZDN

Share this post


Link to post

Nu stiu ce poate fi mai usor de intretinut la motorul de 1,8, se intretin la fel. 16 valve inseamna o umplere mai eficienta a camerei de ardere, deci o eficienta sporita, putere mai mare la aceasi capacitate fata de 8v. Impozitul si RCA-ul sunt mai mici la 1.5.

 

1.5 nu consuma mai mult ca 1.8, asta e o prostie, 1.8 consuma mai mult si decat motorul de 2 litri.

post-3429-010489400 1295957455_thumb.jpg

Edited by argon

Share this post


Link to post

1.5 e un motor mai modern decat 1.8. Eu pe asta l-as alege.

Vezi sa aiba toate lichidele la nivel si cat de cat curate, sa nu aiba scurgeri si sa nu scoata fum.

Scoate furtunul de la ventilare carter si vezi cata mizerie e acolo, mecanicul trebuie sa stie ce e ala ;) .

PS, Espero e o masina mai rezistenta decat pare la prima vedere. Numai a mea stie cat jar a mancat de-a lungul timpului. Motorul de 1.5 poate consuma si cum scrie in carte, insa poate consuma si 12 % in oras, depinde foarte mult de stilul de mers.

Share this post


Link to post

Va multumesc,sa vad ce zice Domnu mecanic. :)

 

Aveti dreptate ,cel de 1,5 find in 16v, e mai nou,si nu ar trebuie sa consume cat cel de 1.8,dar eu fraier,ma documentez,intru pe un forum,nu aici in alta parte ,am gasit un thread despre motoare daewoo ,de 1.5 si 1.8,acolo se dezbatea,tot motoru,multi in nestire de cauza,spuneau ca 1.8 consuma mai putin,dar defapt 1.5 e cel mai economic,m-am uitat si eu pe manualu de utilizare la espero :) 1.8 consuma chiar mai mult si fata de 2.0 :o ,acuma sa vina ziua ,cand are vanzatoru timp, sa mergem la service,si sa vedem ce facem. :) .

 

Am inteles :D ,verific totu la sange.

Edited by ZDN

Share this post


Link to post

Noutati?

Share this post


Link to post

Nimica nou inca :( ,baiatu lucreaza in ture ziua saptamana asta,doar noaptea e liber,si de saptamana viitoare e liber ziua, :) ,am vazut-o pe cea de 1.8,mecanicu a zis,ca e in stare buna,trebuie mici chesti schimbate bucşele ,suspensie,si consumabile,ulei,placute,filtre,si distributia + pompa de apa,sa stau linistit,are 40k km,si pneuri :) ) ,acuma sa o vad si pe cea de 1.5.

1.8 trage foarte bine,arata bine,nu are airbag si ABS,e pacat sa nu o vad si pe cea de 1.5, sa nu regret mai tarziu,sa spun ,ca poate aia era mai buna,asa stau cu sufletu impacat ,ca am ales una dintre cele mai bune pe care le-am gasit. :)

Share this post


Link to post

Nu o sa-ti para rau ca nu ai luat Cielo.

Edited by marius.nita

Share this post


Link to post

Am mai gasit inca unu,cu motor de 1.8,arata foarte bine,da in nas,are relantiu e stabil,trebuie schimbate amortizoarele pe fata,placute de frana,ambreiaju tine mai jos,si a intrat mai greu in treapta 1,avand uleiu rece,geamurile merg mai greu,mi-a zis ca trebuie sa curat panoul de comanda al geamurilor.

 

Nu scapa ulei pe la chiuloasa,a/c-u ,nu am putut testa,find -1 grad afara,Ii trebuie schimbate bujile si fisele,dezaburirea spate merge un rand da, unu nu.

 

Nu are joc la usi,farurile mi-a spus ca iar trebuie pus HID,nu prea se vede bine cu ele,nu are emblema de pe portbagaj,partea rotativa.

 

Si antena e fixa,nu mai e electrica,dar cred ca e de la radio,are un jaf de casetofon de vw passat din 90,.parbrizul e fisurat cam 3 cm la baza stanga.

Share this post


Link to post

La cate bube ai mentionat numa' la exterior, mi-e groaza sa ma gandesc ce-o mai fi prin interior si in alte zone care nu se vad cu ochiul liber ... eu as evita-o.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Depinde de pret, daca e bun, se rezolva bubele.

Share this post


Link to post

Este mult prea "lamaie", uite-te cum arata insirate:

 

- da in nas

- amortizoare

- a intrat mai greu in treapta 1

- geamurile

- a/c nu se stie

- bujile si fisele

- dezaburirea spate

- farurile imbatranite

- emblema de pe portbagaj,partea rotativa.

- antena

- parbrizul

 

A mea la 190 mii si alergata, n-avea nici un sfert din problemele astea. De-aia zic, astea-s semne de masina neingrijita/carpita/las-o ca merge si asa ... cine stie ce mai descoperi. Oricare-ar fi pretu', prea mare bataia de cap imediat ce-o iei in loc sa te bucuri de ea.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Apropos de geamuri, am inteles ca e boala comuna, la folosinta normala, dupa 150.000-200.000 km asa, la toate urca foarte greu, uneori trebuie ajutate, se poate remedia cumva? LA Opelurile din aceasi perioada e fix aceasi buba, cica ar fi periile de la motorase, se pot schimba ?

Share this post


Link to post

Esti offtopic pe topicu' de achizitie, colegu' :) avem topic aici.

Share this post


Link to post

Da,are ceva bube,dar m-am gandit decat una care sa fie rujata pentru vanzare,sau care nu Ii merge motoru bine.

 

Asta mi-a placut pentru ca,motoru merge foarte bine,nu bate,trocane,a fost cumparata de o femeie,si are toate reviziile facute la reprezentanta,are facturi,si a mai avut un singur propretar,timp de 2 si jumatate,oricum am fost la service,si e ok din punct de vedere mecanic,mi-a spus mecanicu,ca da in nas pentru ca nu are benzina,avea doar 10 litri,si bujile si fisele sunt duse,egr,pompa de benzina,injectoare infundate,sau stricate,TPS,se rezolva,iar in rest

- amortizoare,vreau oricum sa pun sport.

- a intrat mai greu in treapta 1,ori ambreiaju,ori cablu slabit,ca mi-a spus ca tine mai jos ambreiaju.M-am informat de pretu la ambreiaj si costa cam 500~600 lei fara manopera,si stiu ca il am nou si bun.

- geamurile,asta e buba a lor,m-am informat toate fac asa,ori curatate,si unse,ori motorase noi si gata.

- a/c nu se stie,cred ca merge,dar find frig nu l-am putut testa,oricum instalatia sh costa intre 300~500,se repara daca nu merge.

- bujile si fisele,consumabile,si oricum daca erau bune,tot le schimbam,buji si fise,ngk all the way. :thumbl:

- dezaburirea spate,hm,una merge,una nu,raman cateva lini aburite,dar folosind incalzirea si dezabureste. :)

- farurile imbatranite,putin matuite,ies cu un polish.

- emblema de pe portbagaj,partea rotativa.Asta nu cred ca,e o avere.

- antena,la toate la care am fost,nu le merge antena,e consumabila.

- parbrizul,fisura de cca 3 cm,daca nu intra apa,e ok.

 

Si vreau,la oricare va fi,voi schimba,toate fluidele,suspensiea,aprindere,si are bobina de inductie stricata zice vanzatoru,face scanteie,cand e uda,ca a vrut sa spele motoru, si i-a fost frica sa nu ia foc de la ia.

 

Imi place la nebunie sa surubaresc. :D

 

Oricum in cateva zile,vine si masina,nu mai stau. :)

Edited by ZDN

Share this post


Link to post

=)) . Deci n-am cuvinte, spor la surubarit.

 

PS. Te-a cam vrajit "mecanicul" ala putin, si cred ca nici masina nu o cunoaste deloc.

 

10 litri sunt arhisuficienti in rezervor, nu explica datul in nas, e o mare prostie.

Ambreiajul e hidraulic, nu are cablu.

Farurile e posibil sa nu iasa daca s-au si ingalbenit

Emblema de portbagaj vine cu tot cu butuc si, daca vrei o singura cheie, va trebui sa schimbi, butucii din usi si contactul mecanic.

 

PS. Ai dat mai mult de 1000 E pe ea?

Daca tot ce ai insirat acolo "e ok mecanic" la tabla cum arata? =))

Share this post


Link to post

Si de 1.8? Noul tau prieten o sa fie baiatul de la pompa, o sa va vedeti foarte des.

Share this post


Link to post

Inainte de toate - schimba mecanicul, este ori prost, ori rauvoitor.

Share this post


Link to post

Nu o iau pe asta,prea multe bube,asta e una dintre cele vizitate de mine,mecanicu e prost,asta am zis si eu dupa perla, cu ambreiaju,v-am spus si vouă,ce am găsit,si câtă prostie poate da dovada un mecanic :) ) ,eu nu lam contrazis, dar nu mai dau pe la el in viața mea,vanzatoru oricum nu inspira increde,are doar 180k km,prea Putin pentru vârsta ei. Eu caut, pana găsesc una buna,nu mă arunc la prima,dar mâine merg la amicu meu,cea cu 263k km,care a fost verificate de un alt mecanic,mai priceput,Il știu pe vanzator,mi-a spus ce bube are , antena, si consumabile,suspensie ușor uzata,si capete de bara,la drumurile noastre ,sigur nu țin mult. Asta la ce bube are nu o ia nimeni. Am mai vorbit cu unu, si cand am adus vorba de mecanic, mi-a închis telefonu :) ) . Sper ca, de mâine sa ne vedem la secțiunea mașina mea. :) . Aveți dreptate , si va multumes pentru ajutor acordat, recunosc eram tentat ,sa o iau pe cea cu bube, dar dupa ce am citit ce mi-ati spus,si mam gândit mai bine,am mai citit câteva pagini pe forum, despre aceste probleme, si mi-a spus si tata, sa Nu o iau ca, e rupta si carpita,lam suna pe amicu meu ,care a fost cumsecade si ma asteptat,sa ne intalnim Maine sa facem actele.

Edited by ZDN

Share this post


Link to post

are doar 180k km,prea Putin pentru vârsta ei.

 

Ce legatura are? Eu l-am luat pe primul la 69.000 km din 1996.

Share this post


Link to post

Are,uzura interiorului reflecta mai multi km,si usa soferului,are joc foarte mare.

 

Da,dar ai luat-o,de la o cunostinta,care a folosit-o in concediu,si a tinut-o in garaj,nici nu a fost scoasa la vanzare,ai avut noroc. :D

 

Eu,doar am scris,despre aceasta aventura,si cate,bombe \de masini sunt la vanzare,chipping the thread alive :D .

 

Thread closed!!!

 

Ne vedem dincolo.

 

Chears :D

 

 

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...