Jump to content
Sign in to follow this  
b52jgp

Conducte Frana Spate

Recommended Posts

La mine mecanicul a pus un pic mai mult de maxim lichid in vas si mi a spus sa las asa pana fac reglajul sabotilor dupa care daca este nevoie sa completez cu lichid sau sa trag cu o seringa dupa caz

Share this post


Link to post

Pune o poza cu gaurile alea !

 

Iata de asta vorbeam, cu o surubelnita mica prin orificiul respectiv reglez manual dupa ce s-au asezat sabotii noi, atit, dupa aia isi fac treaba.

 

post-20861-093165400 1292584447_thumb.jpg

Pe undeva, "sistemul de frinare" parca, spuneam de modificarea piulitei regulator, din pacate momentan nu gasesc postul respectiv.

Share this post


Link to post

 Gataaaa! Rezolvat astazi cu franele - am luat astazi cu flexul usor gradul de pe buza interioara a tamburilor, reglat saboti si am o frana super momentan - pedala abia o ating si deja franeaza - jocul la pedala in gol este in jur de 1,5-2 cm - acum sa vedem cat o sa tina - reglajul automat de pe dreapta sigur nu va merge, gheruta nici macar nu sta aproape de piulita... - eu nu am gaurica aia pe oala din spate :wallbanger:  

Edited by b52jgp

Share this post


Link to post

- eu nu am gaurica aia pe oala din spate :wallbanger:

 

Orificiul respectiv l-am facut eu, cu ansamblul regulator dat jos. Gheruta respectiva ii strimba sau montata incorect, altfel ar trebui sa mearga.Buza respactiva da pe tambur se da jos din start daca se inlocuesc doar sabotii.

Edited by Viktor

Share this post


Link to post

...gheruta nici macar nu sta aproape de piulita... - eu nu am gaurica aia pe oala din spate :wallbanger:

 

Gheruta aia se apropie cumva..., incearca sa pozitionezi arcul ca in poza. post-18181-042960800 1292696761_thumb.jpg

Daca nu merge, incearca sa-l agati, (in patratelul mic) dinspre "afara" spre "interior". Pozitia arcului e foarte importanta, trebuie doar sa o gasesti pe cea corecta.

Share this post


Link to post

Arcul este pus bine exact ca in poza, gheruta sta departata de piulita dar doar pe dreapta daca o apropii cu mana sta pana calc frana prima data dupa care se departeaza si asa ramane, ma gandesc sa nu fie deformata cumva - ma gandeam sa pun o saiba autoblocanta sa o tina apropiata...

Edited by b52jgp

Share this post


Link to post

Incearca sa schimbi pozitia de prindere a arcului, gheruta trebuie sa stea presata pe mecanism. Joaca-te cu arcul ala, sigur gasesti pozitia corecta adaptata situatiei tale!

Share this post


Link to post

Pe stiftul ala mic pe care introduci pirghia regulator trebue sa existe un fel de saiba, crestata-n patru, este? Eu cred ca nu. Tind sa cred ca ai inversat sabotii, stingul cu dereptul, aia simpli (fara pirghia frinei de mina) iar saiba de care vorbeam e la interior.

 

 

LE. Mai ce insaemna sa srtingi toate prostiile pe linga casa, stiam ca pe undeva am si asa ceva.

post-20861-091144400 1292788341_thumb.jpg

Edited by Viktor

Share this post


Link to post

Stiftul si saiba au venit in pungutza si da sunt montate catre interior - despre acea saiba spuneam ca as vrea sa mai adaug una si pe exterior - am observat asa ochiometric ca la parhgia care nu sta apropiata de piulita gaura este mai mare decat la cealalta deci clar asta e problema - stie cineva pe unde s ar gasi ansamblul regulator de cumparat?

 

Multumesc

 

 

Share this post


Link to post

mi sa rupt cablu de frana de mana. :(

 

Intre si eu aici, se schimba usor sau mai bine ma duc undeva . Cand o sa schimb cablu la ticosenie vreau sa schimb si toate arculetele pacolo autoreglaju etc ca sunt vai de ele.

Share this post


Link to post

Se schimba usor,eu am facut operatiunea singur.Va trebui totusi sa desfaci rotile pe spate,deci dureaza ceva.

Share this post


Link to post

Si tamburii, nu?

Share this post


Link to post

acolo e usor o ridic pe cric din mijlocul puntii si dau jos direct roata cu tot cu tamburi . nu mai stau sa desfac 8 prezoane .

.

io mam uitat prin cartea tehnica si parea ca mai e prins pe sub masina in niste suporti .

Share this post


Link to post

Graba strica treaba. In doua ore ai rezolvat-o cu toate alea 8 prezoane demontate si si asigurarea masinii pe bacuri.

Share this post


Link to post

Graba strica treaba. In doua ore ai rezolvat-o cu toate alea 8 prezoane demontate si si asigurarea masinii pe bacuri.

Salut!De cateva luni sunt posesorul unui Tico.Nu sunt foarte expert in mecanica dar cat de cat imi mai bag si eu nasul cate putin in fiare.Acum am ajuns la concluzia ca trebuie sa schimb conductele de frana incepand din pompa de frana pana la roata(exclus consumabile placute,saboti) insa nu prea stiu in ce consta toata aceasta instalatie la tara am un canal unde o sa pot schimba toate aceste conducte insa acum sunt in Bucuresti si nu ma pot baga sub masina.As vrea sa stiu ce conducte,garnituri,etc. artrebui sa comand pentru a nu avea surprize cand ma apuc de schimbat ca imi lipseste ceva.Multumesc anticipat!!!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...