Jump to content

 


Photo
* * * * * 2 votes

Chevrolet Epica White Pearl


  • Please log in to reply
185 replies to this topic

#181 Rafi

Rafi

    Forumist

  • Membru
  • 675 posts
  • Din:Bucharest™
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira II-Skoda Superb II
  • An:2006-2010

Posted 19 October 2017 - 14:56

:) are apucaturi de benzinar :) important este ca in limita legala de viteza , este totusi ok consumul, dupa Dumnezeu cu mila :))

#182 Mircea

Mircea

    ... cel Batran sau Taticu lu' Stefan cel Mare

  • Super Moderatori
  • 10417 posts
  • Din:Buftea
  • Auto:Peugeot/Skoda
  • Model:301 1.6 hdi/Rapid 1.6 tdi
  • An:2014/2016

Posted 19 October 2017 - 15:00

Lacetti-ul meu la viteze de peste 170 manca 10-11 :)) dar tragea de dracii il lua :D



#183 ches

ches

    Forumist

  • Membru
  • 1356 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Epica/ Spark
  • An:2007/ 2011
  • Nr. Inmatr.:LMT si AVA

Posted 13 November 2017 - 16:17

Acum 2 saptamani Epica a fost polishata cu Sonax Perfect Finish (link) si apoi am aplicat Sonax Polimer Netshield (link). Astazi dimineata mi-a facut o surpriza placuta :P

 

20171113_065357 - Copy.jpg  20171113_065347 - Copy.jpg  20171113_065341 - Copy.jpg

 

PS: Nu lucrez cu Sonax sau cu distribuitori ai lor, intamplarea a fost sa folosesc Sonax Perfect finish in loc de Menzerna 3 in 1 :) .

PPS: Bilutele de apa se formeaza din cauza Netshield-ului, el creaza o pelicula hidrofoba. Cica tine 5 luni. Sunt f curios cum va tine la sarea si mizeria de pe drumurile noastre.


Edited by ches, 13 November 2017 - 16:21.

  • KumKum likes this

#184 mirceajo

mirceajo

    Forumist

  • Membru
  • 308 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira II 2.0 AT / Evanda 2.0 AT
  • An:2004 / 2003

Posted 20 November 2017 - 15:45

Busted!

IMG_5621.jpg



#185 ches

ches

    Forumist

  • Membru
  • 1356 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Epica/ Spark
  • An:2007/ 2011
  • Nr. Inmatr.:LMT si AVA

Posted 21 November 2017 - 10:05

Ups, chiar ca busted :)



#186 ches

ches

    Forumist

  • Membru
  • 1356 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Epica/ Spark
  • An:2007/ 2011
  • Nr. Inmatr.:LMT si AVA

Posted 10 January 2018 - 13:24

Astazi am fost sa schimb racordul flexibil la Epica. Am fost la Auto Porand pentru ca cei de la Pilot din pacate nu au avut timp de mine, probabil lucrarea era mult prea simpla.

Mecanicii de la Auto Porand mi s-au paru cam praf, era un baietas care avea grija de ei, ala parea ca stie ce face.

 

In schimb tinichigii mi s-au parut f OK. Initial eu am vrut sa dea jos saxofonul cu totul si sa sudeze pe banc, cumparasem deja garniturile spre catalizator si spre DPF + piulitele dinspre DPF (spre catalizator nu am gasit la un pret decent). Din pacate suruburile spre catalizator era atat de intepenite incat nu au reusit sa le slabeasca. Plus ca le-a fost frica sa nu rupa vreun surub daca forteaza prea tare.

Tipul care mi-a sudat racordul a fost atent sa nu atinga caroseria cu flexul si a facut un cordon de sudura zdravan. Racordul l-au cumparat si adus abia dupa ce au masurat dimensiunile pe masina, deci cel nou s-a potrivit f bine. E un Bosal, in comparatie cu cel original mi se pare un pic mai firav, sper sa ma tina macar jumatate din cat a tinut cel original. Au sudat in argon si apoi m-au chemat sa vad ca sudura e continua si ca e la fel de jur imprejur. Mi-au aratat si ca nu rasufla pe nicaieri. La final am achitat 220 lei pe factura + 20 lei atentia la tinichigiu. Un saxofon complet pentru Epica costa in jur de 1000lei, ceea ce mi s-a parut inadmisibil pt 2 tevi cu un racord flexibil.

 

20180110_110047.jpg

 

 


Edited by ches, 10 January 2018 - 14:11.

  • florinellll likes this




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users