Jump to content
Sign in to follow this  
Kalos_Waiting

Gpl Pe Kalos/Aveo/Lacetti

Recommended Posts

Cred ca nici eu nici tu nu putem sa dam pareri avizate,

Dar cine poate da pareri "avizate" ?! O fi vreun institut independent international care n-are alta treaba decat sa verifice 1,000,000 km cate o instalatie GPL si sa ne spuna cum merge una sau alta ? Daca stii vreunul spune-ne si noua, altfel cred ca isi poate exprima parerea "avizata" orice persoana care detine o astfel de instalatie sau care a vazut si "a tratat" un numar respectabil de instalatii. Eu am 5 instalatii noname d-astea carora eu le zic Tomasetto montate pe diferite masini si pot sa zic ca este o instalatie extraordinar de buna si, mai important, foarte usor de reglat (o simpla autocalibrare si gata). Producatorul pune la dispozitie pe site-ul propriu soft-ul updatat si il poate downloada oricine. Nu stiu daca e mai buna sau mai p[roasta decat alta, dar eu sunt multumit de ea. Tu ai mers si cu Tomasetto si cu Omegas in conditii identice incat poti afirma cu siguranta ca prima este mai proasta decat cealalta ? A, si sa nu uit, pe Logan recordul a fost de 100 de minute pentru montaj complet din momentul in care masina aintrat in garaj. Lucrau 3 baieti in acelais timp la ea.

Share this post


Link to post

DIn perspectiva mea care am incercat/vazut/reglat pana acum 3 tipuri instalatii secventiale:

1. LR Omegas e de departe cel mai usor de raglat. Daca ai pus duzele care trebuie si vaporizatorul care trbuie in 5 min ai rezolvat cu calibrarea si poti merge linistit ani de zile. Problema este pretul componentelor: o rampa matrix e 200+EUR, una MED e 250+EUR. La a doua se pot schimba injectoarele individual, la prima se schimba cu totul

2. Prins VSI: Cu asta nu am f multi km dar ce am constatat pana acum: mult mult mai greu de calibrat calumea, autocalibrare inexistenta Din ce am vazut are review-uri excelente.

2. Tomaseto +Stag 200/300. Stag 200 mie nu-mi place deloc, nu-mi place ideea de ECM de gaz in carcasa de plastic :| . Stag 300 e ok (fiind in carcasa de aluminiu), f configurabila, soft complet. Singurele minusuri observate ar fi injectoarele destul de slabe atat ca si performante cat si ca fiabilitate Valtek/Rail (pana in 100eur rampa cu totul, se pot schimba individual si gasesti kituri de reparatii la 20 ron...).

 

Parerea mea strict personala e ca primele au un mic plus de performanta, dat in special de rampele mai stabile/performante. Cu toate acestea, costul de intretinere va fi mai mare la primele 2 daca vrei sa tii masina peste 60-70kkm: subansamble mai scumpe, injectoare muuuuult mai scumpe. Probabil, data fiind si diferenta ridicata de cost de achizitie, maine daca as alege as merge pe tomaseto+stag300 cu injectoarele tip 34 (mai noi si teoretic mai performante) de la valtek...

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Diasporic.

Te contrazic putin 68000000.gif am instalatie GPL TOMASSETO STAG 200 cu ECM IN CARCASA DE ALUMINIU si retine am peste 60.000 de km fara nici un fel de problema.bananab.gif .,sincer nu am vazut ECM in carcasa de plastic...o fi..

Conteaza foarte mult cum exploatezi masina si felul in care ai grija sa schimbi la timp ce tine de consumabile...

Share this post


Link to post

E STAG300 cu eticheta de STAG200. STAG200 cel originalk e in carcasa de plastic.

Share this post


Link to post

E STAG300 cu eticheta de STAG200. STAG200 cel originalk e in carcasa de plastic.

 

 

Hai ca mai dat pe spate cu afirmatia asta ( adica vrei sa zici ca au umblat cu cioara vopsita) ,adica ce rost avea sa-mi vanda un model mai bun (STAG 300 )spunandu-mi ca e unul mai prost(STAG 200) 39000000.gif ...cam asa zici tu.

Actele si componentele instalatiei imi sustin afirmatiile...

Share this post


Link to post

Rostul era ca sa nu mai dea imediat banii pe omologarea RAR si sa nu piarda timpul cu testele respective. STAG 200 nu este cu absolut nimic mai prost decat STAG 300. Sunt perfect identice, doar ca STAG 300 poate suporta motoare cu pana la 8 cilindri pe cand STAG 200 maxim 4 cilindri.

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

Buna ziua! Stie cineva daca se poate monta GPL pe un Aveo sedan 2010 cu pastrarea garantiei?

Share this post


Link to post

Salut

 

Personal le montez de cand au aparut si sunt foarte bune , am avut eu personal pe opel astra , nissan maxima , vw golf 5 , ford focus si in prezent pe chevrolet epica .

Am incercat si altele dar nu sunt pentru noi nici ca pret de intretinere si nici ca fiabilitate datorita gazului produs la noi .

 

http://www.supergaz-...g-300-a-32.html

 

Toate masinile din galerie sunt montate cu Tomasetto .

Edited by gabigpl

Share this post


Link to post

GapiGpl, pentru membrii forumului practici vreun discount?

Share this post


Link to post

Am primit si eu o oferta de la ei. Nu e rea deloc dar vreau sa mai adun feed-back-uri

Share this post


Link to post

Buna ziua! Stie cineva daca se poate monta GPL pe un Aveo sedan 2010 cu pastrarea garantiei?

 

vorbeste cu un dealer, cred ca poti sa-ti pastrezi partial garantia!

Share this post


Link to post

Salut

 

Personal le montez de cand au aparut si sunt foarte bune , am avut eu personal pe opel astra , nissan maxima , vw golf 5 , ford focus si in prezent pe chevrolet epica .

Am incercat si altele dar nu sunt pentru noi nici ca pret de intretinere si nici ca fiabilitate datorita gazului produs la noi .

 

http://www.supergaz-...g-300-a-32.html

 

Toate masinile din galerie sunt montate cu Tomasetto .

 

TU MONTEZI INSTALATII GPL LA MASINI ? AS VREA SA TE INTREB DESPRE MARCA MILANO,este ok ?

am de 2 ani si sa zicem ca merge,e cat de cat buna ?

Share this post


Link to post

Am instalat GPL pe Chevroletul meu Cruze.

Montaj facut de mina mea.

 

Instaltatie GPL Landirenzo.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Functioneaza bestial masina si in depasir, urcat dealuri, parca mege mai bine ca benzina in multe situatii.

Share this post


Link to post

Cine garanteaza pentru ca mana ta n-a tremurat si a pus invers un o-ring ? Cine garanteaza ca nu esti o bomba pe roti ?

Share this post


Link to post

Cine garanteaza pentru ca mana ta n-a tremurat si a pus invers un o-ring ? ...

Un O-ring este simetric, n-are invers.

Share this post


Link to post

... Cine garanteaza ca nu esti o bomba pe roti ?

 

Declaratia de conformitate a atelierului autorizat.

Montajul este net superior decit se realizeaza in atelierele de la coltul blocului. E customizat manual pentru Cruze.

 

Bomba ai si in casa la aragaz asa ca relax.

Edited by balogm
  • Like 1

Share this post


Link to post

Felicitari mosule!

Asteptam impresii dupa citeva lui de folosire.

Apropo de manopera, daca esti meserias si stii cu ce se maninca o instalatie, manopera poate fi mullllt mai ingrijita decit timpitii de prin service-uri...

Cel putin la ce am vazut pina acum la majoritatea as fi lucrat mult mai ingrijit...

Ramine reglajul care poate e mai pretentios...dar si ala cu ceva perseverenta se poate realiza...

Share this post


Link to post

Mersi,

 

Pai uite impresia mea dupa 120km de utilizare prin munti, vai si ses, plus depasirii in panta,...

 

Sunt extaziat de cum merge, bestial, in multe din cazuri mi se pare ca merge mult mai bine ca benzina la demaraj parca ceva mai slab in 1200-1800rot/min de ture fata de benzina si invers dupa 2000-2500rot/min.

 

E calibrat calculatoru cu mapa de la producator conceputa special pentru Chevrolet Cruze + putin ajustata ca sa mearga mai bine.

 

Montajul a luat 4 zile a 8-12 ore, asta ca sa fiu sigur ca totul e cit mai perfect posibil (la lucrurile personale sunt obsedat de perfectiune).

 

Instalatia electrica dupa ce am pus-o in proportie de 70% am dat-o jos pentru ca nu imi placea din punct de vedere estetic si cum am instalato. Am customizat intreg cablajul intrucit nu imi placea cel original cu zeci de mii de mansoane turtite,....

Edited by balogm
  • Like 3

Share this post


Link to post

Declaratia de conformitate a atelierului autorizat.

 

 

Adica ai montat-o tu si altii au pus stampila ? Daca te ocupi de GPL la nivel non-amatoricesc, mea culpa.

 

 

 

Un O-ring este simetric, n-are invers.

 

Adevarat, am vrut sa zic garnitura.

Share this post


Link to post

Daca s-a apucat omul sa modifice o masina noua de ~10.000e inseamna ca ori se pricepe ori a luat o supradoza...

Chestia cu unii monteaza si altii pun stampila se practica la greu...

Si eu o am montata in Bucuresti...rolleyes.gif dar masina a vazut Bucurestiul cu GPL pe ea deabia dupa ~1/2an.

Share this post


Link to post

Chestia cu unii monteaza si altii pun stampila se practica la greu...

 

Interesant, sunt curios cine se preteaza la asa ceva. Eu nu prea cred ca se risca nimeni cu necunoscuti.

Probabil se parctica pe timpuri pe la Dacia 1300 si alte citeva, instalatii improvizate si omologate dupa, dar in ziua de azi eu nu cred ca merge.

Sincer nu te poti juca cu chestii dinastea daca nu cunosti domeniu sau nu ai mai lucrat cu instalatii pe gaz.

Edited by balogm

Share this post


Link to post

La mine a fost un caz ceva mai aparte, stiam mecanicul care si-a facut firma lui.

Neavind inca toate actele gata lucra asa.

Oricum inainte am fost intr-o plimbare pe la toate firmele de profil, adica vreo 4.

Si am vazut cum lucreaza. Prost si scump...

Si 2 dintre ele lucrau in acelasi stil... cu acte pe firma din Bucuresti...

Decit la o firma unde te duci cu programare cind ai nevoie de ceva mai bine la un mecanic care daca il suni duminica te intreaba la ce ora vii...sa nu mai amintesc de costuri...

Share this post


Link to post

urmarind acest topic am ajuns la urmatoarea conlcuzie si anume ca sunt 2 tabere:

1. tabara celor pro (sunt cei care si-au montat si care nu au avut decat cuvinte de lauda, eventual probleme de reglaj etc)

2. tabara celor contra (sunt cei care nu au montat asa ceva. nici un contra nu a avut instalatie (si nu pe dacia 1310), sa zica ca nu merita deoarece a avut x,y probleme)

 

ca si info preturile pt instalatii euro 3-4 se misca in jurul valorii de 2500 RON MONTAJ INCLUS, de la tomasetto stag 200-marinni- landi r.

 

recunosc vorbesc de preturi pentru chevroletul meu kalos 14 15v (ma interesez sa imi montesz si eu)

 

pentru cei interesati de preturi exista si "kituri personalizate" sau asa zice vanzatorul cu pret aferent fiecarei masini (brand/model). nu am sa dau nume ca se considera reclama.

 

pentru probeleme la care doriti raspuns recomand calduros un form alternativ "nordservice" la sectiunea forum unde moderatorii raspund destul de la obiect la orice intrebare.

Share this post


Link to post

Salut,

 

Am postat acum un an poze si detalii despre Sparkul meu cu instalatie GPL.

 

Momentan am 85k cu ea si nu am avut nici o problema cu instalatia GPL, aceasta a fost montata pe la 30k.

 

Ca o concluzie ii sfatuiesc pe cei ce isi instaleaza acum, sa puna busonu de alimentare afara pe caroserie, dezavantajul in caz ca e ascuns in rama haionului e ca ramine un miros de la puful de gaz cand se debransaza pompa dupa alimentare.

 

Instalatia mea este inca in garantie numai ca firma la care am instalat nu mai exista asa ca trebuie sa caut pe alte firme sa fac revizia.

 

Reviziile pentru instalatia de gaz, spre deosebire de benzina se fac la 20k indiferent daca se depaseste un an.

Revizia (2 pana acum)m-a costat cam 50 lei si filtrul 100, cam scump dar nu am gasit de cumparat.

 

Exista si un aditiv pt gaz sub forma de spray care se baga in rezervorul gol inaintea alimentarii, l-am folosit de cateva ori, se spune ca elimina apa din rezervor printre altele.

 

Multa bafta celor care vor sa faca pasul acesta. Curaj ca merita.

Edited by dumos

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...