Jump to content
Sign in to follow this  
kmeleon

Pierd Din Putere La Turatii Mari

Recommended Posts

Salut. Detin un Cielo 2006, AC/GPL 8v, . Pe la 4500-4700 rpm masina incepe sa "tremure" si nu mai accelereaza. De ex in trapta a 5-a , la 4500 rpm am 150-155km/h si asta e viteza maxima care o poate atinge masina mea. Stiu ca poate lejer 160, fiind o masina ingrijita si intretinuta comform manualului. Am schimbat fisele , buijiile si filtrul de aer , deoarece inainte sa le schimb problema asta aparea pe la 4000 rpm, deci cam la 120-130 km/h. Problema asta apare si pe gaz si pe benzina. Cam de unde ar putea sa fie problema, exceptand fise/bujii/filtru. ? Multumesc anticipat pt raspunsuri.

Share this post


Link to post

Dar in celelalte trepte de viteza cum se comporta la aceeasi turatie?

Share this post


Link to post

In treapta 1 nu am incercat, insa in restul e la fel, in plaja de 4500-4700. practic, nu pot sa depasesc 4700rpm. Nu tin neaparat sa depasesc acest prag, nu sunt vitezoman impatimit, dar este un lucru in neregula cu masina ...

Share this post


Link to post

Ai putea incerca o proba cu o alta bobina de inductie.

Share this post


Link to post

Tremuratul poate sa fie si de la echilibratul rotilor insa daca apare abia pe la 150km/h nu stiu ce sa zic

Pe liber cand accelerezi, scoasa din viteza, urca turatia peste 5000?

Share this post


Link to post

Masina e Executive euro3 (aia cu E-TEC) pe capac sau Standard GPL Euro2? Check-ul nu e aprins in bord?

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Masina e Executive euro3 (aia cu E-TEC) pe capac .Check-ul nu s-a aprins vreodata in bord, rotile le-am echilibrat cand am pus pneuri de vara, in mai parca. chestia cu bobina este plauzibila, am sa rog mecanicul sa imi faca un test.

P.S - pe liber nu am incercat , dar imi e cam teama, poate fac un blow engine :D

Share this post


Link to post

Bobina de fapt sunt 2 si e destul de scumpa, nu da banii degeaba pe ea. Daca are mecanicul una de imprumut bine, daca nu, mergi la un tester, e mai simplu. Posibil ceva pe la catalizator si sondele aferente, valva EGR posibil, se vede pe tester ce si cum si te scuteste de cheltuieli neprevazute.

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

P.S - pe liber nu am incercat , dar imi e cam teama, poate fac un blow engine :D

Incearca :) . Evident, cu motorul adus la temperatura de regim. Eu nu cred ca e bobina de vina, nu am vazut pina acum bobina care sa refuze sa mearga doar de la 4700RPM in sus.

 

Filtrele (aer/benzina) cum se prezinta ?

Share this post


Link to post

Am incercat pe liber si pur si simplu nu se tureaza peste 4500-4600 rpm. Filtrul de aer este schimbat , cel de benzina nu stiu in ce stare este , dar merg mai mult pe GPL. Joi ma duc la mecanic, am sa postez si opinia lui.

Share this post


Link to post

Pune pe cineva sa se uite la turometru si accelereaza manual cu capota ridicata.

Poate pur si simplu cablul tau de la pedala nu trage de acceleratie decat pana la limita aia.

Daca e asa, cablul sau pedala au o mica problema.

Edited by onlyone

Share this post


Link to post

Nu are nici o legatura atata timp cat si in diferite trepte si pe liber se opreste la aceasi turatie, de aici cred ca banuiesti ca virgula clapeta de acceleratie are diverse unghiuri de deschidere in functie de sarcina.

Share this post


Link to post

Am pus masina pe un tester azi si am aflat ca am un senzor CPK ars. Aceasta se pare ca e resoponsabil de afluxul de combustibil in functie de turatie.

Pe benzina injectia se taie automat peste 4500 rpm. In Craiova un astfel de senzor costa in jur de 150 lei.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...