Jump to content
Sign in to follow this  
marx

Mers Intrerupt La Ralenti Cielo

Recommended Posts

salutare tuturor. sunt nou pe forum. va rog sa nu ma certati rau daca scriu unde nu trebuie.

 

am un cielo din 96 care are o problema. la ralenti are un mers intrerupt de parca ar merge in 3 cilindrii. cand accelerez brusc da sa moara deci trebuie sa o iau usurel.

in mers nu se simte asa tare intreruperea da nu fuge deloc deloc.

de la ce poate fi in afara de bujii ? pt ca le voi schimba ? injectoare infundate ? alte componente din aprindere ?

multumesc pentru ajutor

 

p.s. mai am o intrebare. supureaza ulei pe la garnitura de chiuloasa. sa o schimb sau merge sa o mai strang un pic ? ce cheie imi trebuie ?

Edited by marx

Share this post


Link to post

Verifica starea bujiilor, a fiselor, filtrul de aer, filtrul de benzina.

Bujiile scoate-le una cate una si vezi care nu functioneaza corect.

In cazul fiselor verifica ca ele sa nu aiba vreo intrerupere si sa fie foarte bine introduse in locasurile lor. Este posibil ca ele sa nu faca contact corect.

 

Garnitura trebuie inlocuita. Faptul ca supureaza inseamna ca nu mai etanseaza corect si se scurge ulei.

Edited by Sam Chuck Yin

Share this post


Link to post

imi este frica sa nu fie bobina aceea din dreapta chiuloasei. filtrul de aer si bujiile oricum le schimb.

 

filtrul de benzina unde este amplasat ? garnitura de chiuloasa se schimba usor ? sau imi recomandati sa ma duc la un mecanic ?

Share this post


Link to post

Operatiile de reglare a unui motor si schimbarea garniturii de chiuloasa nu sunt operatiuni la indemana oricui. Personal recomand sa mergi la un mecanic foarte bun si specialist in Daewoo.

Share this post


Link to post

Bujiile scoate-le una cate una si vezi care nu functioneaza corect.

In cazul fiselor verifica ca ele sa nu aiba vreo intrerupere si sa fie foarte bine introduse in locasurile lor. Este posibil ca ele sa nu faca contact corect.

 

Ce zice colegul aici poti face tu. La cilindrul la care nu se observa nici o modificare in mersul motorului daca scoti fisa, verifici bujia daca are ulei pe ea, da scanteie si e reglata distanta bine. Fisa la fel daca e infipta bine, are rezistenta prea mare (trebuie sa fie pana in 10 Kohmi) capaucul delcou si luleaua. Daca toate sunt in regula, treci la injector (mufa infipta bine nu e infundat...etc).

 

Daca ambele sunt bune, si nici o schimbare, service unde ar trebui sa-ti faci un test de compresie sa vezi cum arata acel cilindru si sa vezi si de ce pierde ulei.

 

Cam asta e diagnoza.

Share this post


Link to post

un sfat pentru desfacerea delcoului aveti ? ma gandeam sa il dau jos sa vad daca e ceva in neregula pe acolo. daca il dau jos se deregleaza avansul ?

Share this post


Link to post

un sfat pentru desfacerea delcoului aveti ? ma gandeam sa il dau jos sa vad daca e ceva in neregula pe acolo. daca il dau jos se deregleaza avansul ?

 

 

Cumetre...lasa bagabontelile :) ) si dute la un mecanic bun...daca dai delcoul jos tu, de capu` tau fara sa i faci un semn ca sa stii cu sa l montezi..bubuie motoru` :) ))) lasand gluma la o parte...dute la un mecanic BUN sa vada despe ce este vorba :P

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...