Jump to content

 


Photo
- - - - -

New Spark - Impresii


  • Please log in to reply
33 replies to this topic

#21 florinbad

florinbad

    Membru Sfatos

  • Membru
  • 615 posts
  • Din:Razvad-City
  • Auto:Chevrolet
  • Model:New Spark LS+
  • An:2010
  • Nr. Inmatr.:DB-08-KIU

Posted 31 March 2011 - 10:25

Salut !
Poze cu portbagajul o sa fac diseara, cand ajung acasa. Este putin mai mare decat al Matizului.
Troller-ul care nu incapea la Matiz, aici incape.
Iti atasez o poza cu "gaurile" si un link de unde sa descarci manualul de utilizare, pentru a te edifica mai bine.
http://www.chevrolet...-utilizare.html

In spatele volanului, pe bord, au lasat si decuparea pentru eventuala revenire la cele trei "ceasuri" clasice (turatie, vitezometru, benzina sau racirea mototului), in caz ca in viitor s-ar primi prea multe remarci negative asupra actuale forme de prezentare, pe care o vedeti la motociclete.

LE: apropo, nea Mircea, ce cauta topicul asta aici, la "Probleme Tehnice" :scarpin: ?

Attached Files


Edited by florinbad, 31 March 2011 - 10:45.


#22 dakar

dakar

    Forumist

  • Membru
  • 6 posts
  • Din:ardeal
  • Auto:daewoo
  • Model:matiz
  • An:2007

Posted 31 March 2011 - 10:50

Asa mai da!acum imi plac "gaurile"

#23 florinbad

florinbad

    Membru Sfatos

  • Membru
  • 615 posts
  • Din:Razvad-City
  • Auto:Chevrolet
  • Model:New Spark LS+
  • An:2010
  • Nr. Inmatr.:DB-08-KIU

Posted 31 March 2011 - 19:36

Atasez pozele, asa cum am promis.
Am pus si o poza cu portbagajul Matizului, pentru comparatie.

(PS - poate cineva sa mute acest topic in alta parte ? Nu stiu ce cauta aici, la Probleme tehnice... :scarpin: )

Attached Files

  • Attached File  unu.jpg   234.49KB   89 downloads
  • Attached File  Matiz.jpg   339.07KB   74 downloads
  • Attached File  doi.jpg   247.36KB   76 downloads
  • Attached File  trei.jpg   229.29KB   58 downloads
  • Attached File  patru.jpg   231.65KB   46 downloads


#24 Mircea

Mircea

    ... cel Batran sau Taticu lu' Stefan cel Mare

  • Super Moderatori
  • 10415 posts
  • Din:Buftea
  • Auto:Peugeot/Skoda
  • Model:301 1.6 hdi/Rapid 1.6 tdi
  • An:2014/2016

Posted 01 April 2011 - 07:53

Toate topicurle de impresii sunt in aceasta sectiune :) BTW, nu te mai chinui sa-i raspunzi lui Dakar, a.k.a Calinjack ;)

#25 sorinel79

sorinel79

    Forumist

  • Membru
  • 3 posts
  • Din:BUCURESTI
  • Auto:DAEWOO
  • Model:MATIZ
  • An:2000
  • Nr. Inmatr.:B-48-ZWC

Posted 08 August 2011 - 12:49

Salut, sunt nou in forumul acesta, am un matiz pe care vreau sa-l schimb cu noul Spark, dar nu stiu ce sa fac , pe care sa-l alg cel de 1,0l sau cel de 1,2l varianta LS+.
are cineva varianta de 1,2?
ce impresii, aveti despre ea?
multumesc anticipat pentru raspunsuri.

#26 AlexBarsan

AlexBarsan

    Forumist

  • Membru
  • 30 posts
  • Din:Mexico City
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Spark
  • An:2011
  • Nr. Inmatr.:259XGJ

Posted 09 August 2011 - 05:56

Salut sorinel, eu am varianta 1.2l (in mexic) din 2 sept 2010 si sunt foarte multumit, desi sunt la 2400 m peste nivelul mari noul Spark se misca binisor, sufera la urcat pante mai ales plin si cu a/c pus caz in care trebuie turat bine, dar nu se supara.
In rest toate bune, consum foarte bun, probleme de nici un fel, si cred ca la fel dunt di cele vandute in Ro ca doar sunt ansablate in Corea la fel ca cel vandut in Mex.
Succes!


---
I am here: http://maps.google.c...6447,-99.174330
- Enviado desde iPhone vía Tapatalk

#27 sorinel79

sorinel79

    Forumist

  • Membru
  • 3 posts
  • Din:BUCURESTI
  • Auto:DAEWOO
  • Model:MATIZ
  • An:2000
  • Nr. Inmatr.:B-48-ZWC

Posted 09 August 2011 - 08:38

multumesc pentru raspuns,

as dori totusi o opinie si a unui coleg din Bucuresti,

Respect

#28 sorinel79

sorinel79

    Forumist

  • Membru
  • 3 posts
  • Din:BUCURESTI
  • Auto:DAEWOO
  • Model:MATIZ
  • An:2000
  • Nr. Inmatr.:B-48-ZWC

Posted 22 September 2011 - 17:54

salut, revin , cu toate ca nu cred ca sunt singurul care are astfel de model, impresia care mi-a lasat-o este una chiar foarte buna, pot sa spun peste asteptari.
varianta 1,2 LS

  • pentru oras este f buna, afara nu am mers cu ea.
  • o idee de zgomot la rulare, dar nu suparatoare;
  • despre consum nu pot sa ma pronunt, mai las sa treaca o luna sa vad exact;
  • sprintena;
  • cred ca mergeau puse roti cu diametru mai mare (nu 14, ci 15), am pus rotile de pe aveo pe el arata cu mult diferit, o sa merg cu ele un wekend sa vad cum se comporta pe sosea;
  • se putea o instalatie audio ceva mai performanta.
poate fi o impresie subiectiva pentru ca este masina mea.

#29 AlexBarsan

AlexBarsan

    Forumist

  • Membru
  • 30 posts
  • Din:Mexico City
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Spark
  • An:2011
  • Nr. Inmatr.:259XGJ

Posted 23 September 2011 - 07:11

Incepand de la anul in mex se va organiza un nou serial Spark Racing, numai Sparkuri 1.2 fara modificari substantiale, numai rollcage, scaun omp, centura omp 5 puncte, switch de taiere a electritatii in caz de ceva, amortizoare bilstein si o iesire durecta de esapament, se vrea sa fie un campionat ieftin dedicat mai ases pustimii care vor sa se initieze in automovilism si soferilor amatori de toate varstele.
Chiar azi am dat cateva ture cu unul in autodrom si se simte bine, parca chiar as avea pofta de unul.
Buna masinica... Al meu spark cel mai bun randament la benxina a fost de 19.4 kms/l si cel mai rau 12.3 kms/l foarte multumit.

#30 daewoo

daewoo

    Forumist

  • Membru
  • 64 posts
  • Din:Cluj
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nubira 2 CDX
  • An:2006

Posted 27 September 2011 - 00:44

Urata masina noul Spark! Matiz mi-a placut tocmai din cauza ca avea un design modern si elegant.Parca chiar facut de Giugiaro.Noul model Spark nu e cu nimic inovativ in design.

#31 FLEX

FLEX

    Membru Fondator

  • Gold Member
  • 2765 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo/Fiat/Renault
  • Model:Matiz E/600D/Megane Coach
  • An:2003/1965/1998

Posted 20 April 2012 - 10:31

Ce roti are pina la urma noul Spark? pe site apare 155/80-13, pe jante 13J/4.5"
Ce distanta are la prezoane? (la vechiul Matiz era 111.4mm, m-ar interesa daca s-a pastrat sau nu ciudatenia asta).
Ce consumuri ati obtinut pina la urma cu trotineta asta, motorul 1.0l?
Noua oferta la 4700E+3 rable mi se pare foarte atragatoare.

#32 guliver

guliver

    Forumist

  • Membru
  • 3 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:dacia solenza
  • Model:Confort
  • An:2004
  • Nr. Inmatr.:B -40-xxx

Posted 03 March 2017 - 13:47

Salut, as dori sa achizitionez un spark din 2011, pe la 112.000 km, pret 3.200 eur. Ce parere aveti? ms . E pt sotie. E ok sparkul?



#33 ches

ches

    Forumist

  • Membru
  • 1338 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Epica/ Spark
  • An:2007/ 2011
  • Nr. Inmatr.:LMT si AVA

Posted 06 March 2017 - 16:26

La Spark trebuie sa ai grija in primul rand sa nu fie masina de distributie, pentru asta poti verifica cartea masinii sau sa iei o echipare superioara. Eu l-am luat pe al meu anul trecut cu ~34000km cu 4000E, echiparea de top. Mai gasisem in Pitesti/Ploiesti unele cu echipare similara sau mai slaba la 3600-4200E, toate sub 100000km.

 

Mergi la reprezentanta sau un service de incredere pt verificare. De regula amortizoarele sunt proaste, eu l-am luat cu un amortizor fata curs, le-am schimbat pe amandoua. Si cele 2 de pe spate au fost schimbate, dar degeaba pt ca de regula suspensia spate este zgomotoasa cand masina nu este incarcata pe puntea spate.

 

In rest poti sa te rpinzi de varsta masinii si dupa plastice, se zgarie relativ usor, o masina muncita va avea plasticele uzate, in special zonele inferioare ale plasticelor fetelor de usi.

 

La 110000km l-as lua cu banii aia numai daca persoana este de incredere si imi dovedeste cu acte (cartea masinii + facturi/bonuri) ca masina a fost bine intretinuta. Altfel nu as lua-o.

 

Bafta!

 

PS: Cauta modelul cu motorul de 1.2, este muult mai fain si nu consuma cu mult mai mult fata de cel de 1.0l. poti sa citesti alte impresii pe topicul din masina mea -> Spark-ul albastrui ;)



#34 ches

ches

    Forumist

  • Membru
  • 1338 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Epica/ Spark
  • An:2007/ 2011
  • Nr. Inmatr.:LMT si AVA

Posted 13 June 2017 - 09:45

La peste un an de la achizitie, timp in care masina a fost folosita in primul rand pentru a duce copilul la scoala si apoi la metrou, pot spune ca am facut o alegere foarte buna cu Sparkul M300, motor 1.2, De ce spun asta:

- Nu a avut probleme legate de nenumaratele porniri la rece, motorul merge rotund, IAC-ul si clapeta de acceleratie sunt curate, depunerile sunt minime.

- Atat la drum lung, cat si in oras are un consum similar cu Epica, in conditii mai grele la Spark (mers pe drumuri scurte in oras) - undneva la 6.5% afara (mers cu 120km/h) si 10% in oras

- De cand a venit primavara am inceput sa fac in weekend naveta cu el pana la tara si inapoi cu diverse chestii pe care le-am carat (mobila, scule etc) si nu numai ca s-a comportat bine la drum lung, dar s-a dovedit si mai incapator decat pare de afara (desi nu bate Matizul :) )

- Costurile de intretinere sunt relativ mici, o revizie facuta la service a costat ~400 lei cu tot cu manopera. Am pus ulei Mobil 5W30 si filtre MANN, Bosch, deci nu cele ieftine.

- Motorul care urca rapid in ture si trage bine pt ca masina e usoara, ma strecor mult mai bine prin traficul din Bucuresti comparativ cu Epica care are cu 70cp in plus.

- Suspensia mai tare care te imibie la un condus sportiv. Diferenta este foarte mare intre amortizoarele noi si cele vechi, masina sta pe curbe mult mai bine, caroseria se inclina foarte putin.

- Masina ajunge destul de usor la 160km/h si se limiteaza pe acolo, am reusit un top speed de 170km/h pe bord. La viteza asta masina se simte usor instabila, dar nu ceva de speriat.

 

Ca minusuri as puncta aici:

- Insonorizarea slaba, la viteze mari e greu sa porti o conversatie fara sa ridici vocea

- Sistemul audio slabutz, chiar si pe varianta "de top", suna ca un radio chinezesc.

- Am gasit niste pierderi de antigel (minore) pe la vasul de suprapresiune, in prima faza voi inlocui capacul, apoi vasul cu totul.

- Interiorul plasticos despre care am mai spus si cu alte ocazii.

- Botul mare si inclinat aproape vertical "atrage" insectele si pietrele pe autostrada, deja am o ciobitura pe capota si 2 pe bara fata...

 


  • florinbad likes this




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users