Jump to content
Sign in to follow this  
TLGTLC

New Spark - Impresii

Recommended Posts

Salut sorinel, eu am varianta 1.2l (in mexic) din 2 sept 2010 si sunt foarte multumit, desi sunt la 2400 m peste nivelul mari noul Spark se misca binisor, sufera la urcat pante mai ales plin si cu a/c pus caz in care trebuie turat bine, dar nu se supara.

In rest toate bune, consum foarte bun, probleme de nici un fel, si cred ca la fel dunt di cele vandute in Ro ca doar sunt ansablate in Corea la fel ca cel vandut in Mex.

Succes!

 

 

---

I am here: http://maps.google.com/maps?ll=19.416447,-99.174330

- Enviado desde iPhone vía Tapatalk

Share this post


Link to post

multumesc pentru raspuns,

 

as dori totusi o opinie si a unui coleg din Bucuresti,

 

Respect

Share this post


Link to post

salut, revin , cu toate ca nu cred ca sunt singurul care are astfel de model, impresia care mi-a lasat-o este una chiar foarte buna, pot sa spun peste asteptari.

varianta 1,2 LS

 

  • pentru oras este f buna, afara nu am mers cu ea.
  • o idee de zgomot la rulare, dar nu suparatoare;
  • despre consum nu pot sa ma pronunt, mai las sa treaca o luna sa vad exact;
  • sprintena;
  • cred ca mergeau puse roti cu diametru mai mare (nu 14, ci 15), am pus rotile de pe aveo pe el arata cu mult diferit, o sa merg cu ele un wekend sa vad cum se comporta pe sosea;
  • se putea o instalatie audio ceva mai performanta.

poate fi o impresie subiectiva pentru ca este masina mea.

Share this post


Link to post

Incepand de la anul in mex se va organiza un nou serial Spark Racing, numai Sparkuri 1.2 fara modificari substantiale, numai rollcage, scaun omp, centura omp 5 puncte, switch de taiere a electritatii in caz de ceva, amortizoare bilstein si o iesire durecta de esapament, se vrea sa fie un campionat ieftin dedicat mai ases pustimii care vor sa se initieze in automovilism si soferilor amatori de toate varstele.

Chiar azi am dat cateva ture cu unul in autodrom si se simte bine, parca chiar as avea pofta de unul.

Buna masinica... Al meu spark cel mai bun randament la benxina a fost de 19.4 kms/l si cel mai rau 12.3 kms/l foarte multumit.

Share this post


Link to post

Urata masina noul Spark! Matiz mi-a placut tocmai din cauza ca avea un design modern si elegant.Parca chiar facut de Giugiaro.Noul model Spark nu e cu nimic inovativ in design.

Share this post


Link to post

Ce roti are pina la urma noul Spark? pe site apare 155/80-13, pe jante 13J/4.5"

Ce distanta are la prezoane? (la vechiul Matiz era 111.4mm, m-ar interesa daca s-a pastrat sau nu ciudatenia asta).

Ce consumuri ati obtinut pina la urma cu trotineta asta, motorul 1.0l?

Noua oferta la 4700E+3 rable mi se pare foarte atragatoare.

Share this post


Link to post

Salut, as dori sa achizitionez un spark din 2011, pe la 112.000 km, pret 3.200 eur. Ce parere aveti? ms . E pt sotie. E ok sparkul?

Share this post


Link to post

La Spark trebuie sa ai grija in primul rand sa nu fie masina de distributie, pentru asta poti verifica cartea masinii sau sa iei o echipare superioara. Eu l-am luat pe al meu anul trecut cu ~34000km cu 4000E, echiparea de top. Mai gasisem in Pitesti/Ploiesti unele cu echipare similara sau mai slaba la 3600-4200E, toate sub 100000km.

 

Mergi la reprezentanta sau un service de incredere pt verificare. De regula amortizoarele sunt proaste, eu l-am luat cu un amortizor fata curs, le-am schimbat pe amandoua. Si cele 2 de pe spate au fost schimbate, dar degeaba pt ca de regula suspensia spate este zgomotoasa cand masina nu este incarcata pe puntea spate.

 

In rest poti sa te rpinzi de varsta masinii si dupa plastice, se zgarie relativ usor, o masina muncita va avea plasticele uzate, in special zonele inferioare ale plasticelor fetelor de usi.

 

La 110000km l-as lua cu banii aia numai daca persoana este de incredere si imi dovedeste cu acte (cartea masinii + facturi/bonuri) ca masina a fost bine intretinuta. Altfel nu as lua-o.

 

Bafta!

 

PS: Cauta modelul cu motorul de 1.2, este muult mai fain si nu consuma cu mult mai mult fata de cel de 1.0l. poti sa citesti alte impresii pe topicul din masina mea -> Spark-ul albastrui ;)

Share this post


Link to post

La peste un an de la achizitie, timp in care masina a fost folosita in primul rand pentru a duce copilul la scoala si apoi la metrou, pot spune ca am facut o alegere foarte buna cu Sparkul M300, motor 1.2, De ce spun asta:

- Nu a avut probleme legate de nenumaratele porniri la rece, motorul merge rotund, IAC-ul si clapeta de acceleratie sunt curate, depunerile sunt minime.

- Atat la drum lung, cat si in oras are un consum similar cu Epica, in conditii mai grele la Spark (mers pe drumuri scurte in oras) - undneva la 6.5% afara (mers cu 120km/h) si 10% in oras

- De cand a venit primavara am inceput sa fac in weekend naveta cu el pana la tara si inapoi cu diverse chestii pe care le-am carat (mobila, scule etc) si nu numai ca s-a comportat bine la drum lung, dar s-a dovedit si mai incapator decat pare de afara (desi nu bate Matizul :) )

- Costurile de intretinere sunt relativ mici, o revizie facuta la service a costat ~400 lei cu tot cu manopera. Am pus ulei Mobil 5W30 si filtre MANN, Bosch, deci nu cele ieftine.

- Motorul care urca rapid in ture si trage bine pt ca masina e usoara, ma strecor mult mai bine prin traficul din Bucuresti comparativ cu Epica care are cu 70cp in plus.

- Suspensia mai tare care te imibie la un condus sportiv. Diferenta este foarte mare intre amortizoarele noi si cele vechi, masina sta pe curbe mult mai bine, caroseria se inclina foarte putin.

- Masina ajunge destul de usor la 160km/h si se limiteaza pe acolo, am reusit un top speed de 170km/h pe bord. La viteza asta masina se simte usor instabila, dar nu ceva de speriat.

 

Ca minusuri as puncta aici:

- Insonorizarea slaba, la viteze mari e greu sa porti o conversatie fara sa ridici vocea

- Sistemul audio slabutz, chiar si pe varianta "de top", suna ca un radio chinezesc.

- Am gasit niste pierderi de antigel (minore) pe la vasul de suprapresiune, in prima faza voi inlocui capacul, apoi vasul cu totul.

- Interiorul plasticos despre care am mai spus si cu alte ocazii.

- Botul mare si inclinat aproape vertical "atrage" insectele si pietrele pe autostrada, deja am o ciobitura pe capota si 2 pe bara fata...

 

  • Like 1

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...