Jump to content
Sign in to follow this  
vbocan

Sistem Ventilare Carter Pcv

Recommended Posts

sorin77,vazui ca pe poza de la tine nu apare,sau poate nu ma uitai eu bine :) poate stie cineva cum se numeste si ce face piesa care e mai jos incercuita.multam mult

 

 

 

 

 

post-2804-1139397723_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Este senzorul MAP.Nu pot aparea probleme de la apa decit daca la mufa electrica daca ai lipseste garnitura de etansare.

Share this post


Link to post

mersi maestre ovi_jer :osanale: .scapai de o grija,mai am una.deci insemna k atunci cand nu se mai tureaza la prima pornie,cand trebuie sa creasca turatia mai mult asa, e problema la altceva.ciudat e k imi face faza asta foarte rar,si numai cand a pluat fff mult.cand se incalzeste,isi tine relantiul normal la 900,dar la inceput e varza :spumelagura:

Share this post


Link to post

BUNA

Am descoperit astazi ca am un furtun spart si m-am speriat putin.

Nu ma prea pricep la mecanica si am aflat de la altcineva ca ar fi furtun de aspiratie gaze.

Va rog sa-mi spuneti daca este grav si daca mai pot rula pana ajung la un service .

Va multumesc

 

 

Sa intelegeti mai bine alatur si niste pozepost-4889-1166364700_thumb.jpgpost-4889-1166364753_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Dupa cum vezi s-a mai discutat despre furtunul asta si cea ce face el.

Motorul poate trage aer nefiltrat pe acolo daca acesta este fisurat.

Nu se intampla nimic daca se merge asa dar asta nu inseamna sa nu-l schimbi in cateva zile

Share this post


Link to post

Azi am mesterit pe la masina si am verificat toate stuturile de pe corpul clapetei de aer ,si am depistat ca cel de la furtunul de ventilatie al carterului motor este infundat(am pus un furtunas pe el si am suflat ,am facut vid si nu merge in nici un sens). Am incercat sa il desfund cu o sarma dar am dat de ceva tare si m-am gandit ca poate gaura din corpul clapetei este cotita si mi-a fost frica sa nu stric ceva.Afecteaza oare faptul ca este infundat la buna functionare a motorului?Oare cum pot desfunda stutul respectiv fara sa merg la service?

Share this post


Link to post

Insistand :) Nu e cotit, da-i bataie, merge inclusiv cu un cui subtire.

Share this post


Link to post

Am incercat cu un cui subtire.Nu intra nici batut cu ciocanul.Sigur e dreapta gaura aia?Nu cred ca sunt chiar asa tari depunerile de acolo.Sau capatul gaurii e mai subtire cu mult decat stutul.E vreo problema daca mut furtunul in stutul de langa,care este putin mai subtire si este acoperit cu un dop de cauciuc ?Acela nu e infundat.

Edited by danutza

Share this post


Link to post

uite cum ar trebui sa fie conectate acele tubulete (cred ca de astea vorbesti?)

 

si ca sa fiu ontopic - umbland sa curat clapeta de acceleratie am descoperit o ruptura in furtunul de care se vorbeste in acest topic

intreb si eu acum - nu m-am lamurit din topic - ar trebui sa aiba vreo supapa in interior? sau e pur si simplu un furtun chior?

din manualul de service nu m-am prins unde e de fapt acea faimoasa supapa PCV

post-1317-1206458569_thumb.jpg

Edited by madkat

Share this post


Link to post

danutza @ Incearca cu un ac de seringa dupa ce in prealabil ai dat cu WD40.

 

bella@ Faimoasa valva pcv nu exista pe motor, decit in manual :) .

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post
bella@ Faimoasa valva pcv nu exista pe motor, decit in manual :) .

 

@ovi - te adresai mie cred :) - deci sa intelegem ca acel furtunel intra in admisie si atat... si atunci ce opreste vaporii de ulei sa fie trasi in admisie si inainte si dupa clapeta de acceleratie? ... fara nici un "discernamant" ?

Share this post


Link to post

Diametrul interior redus al stutului joaca rolul de supapa.

Share this post


Link to post

Am inteles.Maine testez cu acul.

Share this post


Link to post

@danutza - am verificat si la mine - e la fel ca la tine - stutul care in poza ar trebui sa aiba furtunul "E" este acoperit cu un capacel de cauciuc si furtunul "E" este in locul lui "D" din poza...

deci noi nu avem furtunel spre canistra de recirculare a vaporilor de benzina? hmmm ... @ovi... e normal asa?

Share this post


Link to post

Da este normal.Canistra vaporilor de benzina s-a montat numai la modele euro 2 si 3.

Share this post


Link to post

am avut o oarescare banuiala ca asa ar fi, pe care ai confirmat-o

multumesc

Share this post


Link to post

Eu vorbeam de furtunul F pe care eu il am pe motor. La mine lipseste furtunul G.

Share this post


Link to post

pai e logic sa nu il ai...

dupa cum a zis Ovi, daca ai non-euro, nu ai canistra de vapori de benzina, deci nici cele doua furtunele care duc spre ea

Share this post


Link to post

Deci, mai pe scurt AJUTOR va rog, o sa fiu mai explicit!

 

Furtunasul ala albastru marcat cu sagetile verzi pleaca din blocul asta de admisie sau cum se numeste si se duce undeva jos pe la motor pe jos pe acolo!

 

Problema: La relanti uneori se aude un tzaca tzaca , doar cand vrea el asa... :scarpin: cand furtunul e legat cum e el normat, cum e si in poza.

 

Daca scot acest furtunas  din locasul lui de acolo, nu se mai aude nimic, motor supersilentios si rotund :) , dar daca asa e el din fabrica parca nu as merge cu el scos.

 

E ceva normal sa se auda putin tzacanitul ala (care nu mi se pare a fi metaliza, mai degraba o scapare de aer/presiune dar foarte ciudat fiinda aduce putin a zgomot metalic  :wallbanger: )

 

Ms anticipat!

post-21691-1242675355_thumb.jpg

post-21691-1242675368_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Postare nula (pentru a permite userului sa mai posteze, inca o data, aceeasi intrebare).

Share this post


Link to post

Salut tuturor.

De cateva zile masina mea , cielo 97 , nu mai vrea sa porneasca. Dupa ce m-am dat de ceasul mortii pe linga ea sa descoper ce ar putea avea observ caFurtunul de ventilatie al carterului motorului era scos. L-am pus la loc insa tot nu vrea sa porneasca. Are cineva idee de ce a iesit acel furtun singur. Si ce as putea sa fac sa pornesc si eu masina in cazul asta?

Edited by stefannar1

Share this post


Link to post

Salut, vezi daca nu cumva este infundat stutul PCV din galeria de admisie. Ar tebui sa fie undeva in partea de jos a clapetei de acceleratie.

Share this post


Link to post

Nu are legatura pornitul cu ventilatia carterului. Problema e din alta parte. Verifica baterie, aprindere, alimentare. In ordinea enumerata. Din cate stiu daca scade sub 9 v cand dai la automat nu mai da scanteie la bujii.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...