Jump to content
Sign in to follow this  
SORAN

Radioamatori

Recommended Posts

Alimentarea este facuta la bricheta pentru moment , dar pe viitor am in plan sa o pun direct pe baterie . Antena este un megawat ML147 si a fost reglata cand a fost pusa pe masina .

Am fost la cineva care se ocupa de statii cb si mi-a zis ca daca o pun pe baterie face la fel .. Are rost sa incerc sa o pun pe baterie direct ??

Share this post


Link to post

Pai ăla care se ocupa cu ele nu a venit și cu o soluție? E total anormal ce se întâmplă.

Share this post


Link to post

Ba da , mi-a zis sa ma duc sa verfic alternatorul , condesatorii de deparazitare sau ceva de genu . El mi-a facut intre timp un "adaptor" .. mi-a pus doi condesantori intr-o cutie si a pus o bucata de firida pe cablu de alimentare sa incerc daca mai face la fel , am pus si merge mai bine , dar tot mai am baraieli si pocnituri ... , iar la viteza mai mare deja am momente cand numai am receptie deloc , de la 60km/h in sus .

Antena e pusa pe un suport special de portbagaj de la avanti .

Edited by kikosro

Share this post


Link to post

Chinezismele astea sunt cam naspa la protectie.

Inainte de a face ceva special pentru deparazitare, verifica fisele, bobina si vezi sa fie in regula. Daca tot nu merge, faci alimentare direct de la baterie prin intermediul unui filtru PI clasic de deparazitare.

filtru pi.jpg

Share this post


Link to post

Fisele sunt ok , adica sunt cele originale si masina are 74k km , iar bobina nu stiu .. nu cred sa aiba probleme .

Am sa ma duc sambata la un electrician sa incerc sa pun un condesator nepolarizat pe alternator sa vad ce rezolv + sa pun statia direct pe baterie .

Share this post


Link to post

Daca masina e din 2005 si ai fisele originale, nu sunt OK deloc!

Share this post


Link to post

Pai daca nu am probleme cu ele , de ce sa le schimb :-? Si din cate tin minte in manual de service nu scrie la cati km sa fie schimbate

Share this post


Link to post

Tocmai sesizezi ca ai probleme pe ele, izolarea lor nu mai este perfecta si emit paraziti. Ca sa nu le schimbi degeaba, cauta un prieten de la care sa pui niste fise cat mai noi sa vezi daca mai sesizezi interferentele. La 11 ani de stat sub capota, in caldura motorului, eu ma indoiesc ca mai sunt ok.

Share this post


Link to post

Si daca le masor si au o valoarea mai mare de ohmi trebuiesc schimbate banuiesc . Maine ca am liber am sa trag un cablu sa pun statia direct pe baterie si daca nu rezolv am sa schimb si fisele

Share this post


Link to post

... a pus o bucata de firida pe cablu de alimentare

 

O buca' de firidă e cam cat o juma' de gaura de covrig. Ce ti-a pus el tie se cheama ferită! :)

 

Share this post


Link to post

Ferita exact ... Am cumparat astazi fise Tesla T738B si au valoarea de 5.85 si cel principal de 6.12 , iar alele mele originale de pe masina CHT au : 3.40 , si cel principal 3.81 ... Le-am inlocuit de proba si tot la fel face , numai ca !

Neseara am facut un drum mai lung , si am observat ca atunci cand merg cu faza scurta baraieturile si pocniturile se reudc aproape spre 0 ! Maine am sa incerc sa merg cu faza scurta si sa observ daca se comporta la fel !

Eu pe pozitie am leduri , iar pe faza scurta am H4 philips extrem vision 130% .. xenon nu am , si nici nu am avut

Edited by kikosro

Share this post


Link to post

Nu are nici-o relevanta faza scurta , doar mi sa parut mie .. Astazi am tras firele sa pun statia direct pe baterie , cu un + direct de pe baterie cu siguranta de 5A pe fir , si minusul l-am luat de pe un surub de sub capacul ala de plastic din stanga la sofer . Maine am sa pun priza pentru statie pe fire si am sa vad daca este vreo diferenta

06418-a34c4a3e-d3bf-4f0d-b5c8-c7095b7b7e

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...