Jump to content

Recommended Posts

//Buna ziua.Am un Cielo Executive din 2006 care a inceput sa-mi faca probleme.Mai exact ,cand motorul este cald si scot din viteza pentru a opri ii scade turajul sub 500 ture dupa care revine.S-a oprit uneori si motorul.Fenomenul este aleator Am constatat ca in timpul rulajului cu masina scoasa din viteza turajul este cand 800 ture cand putin peste 1000 ture.Pe tester mi-a spus ca am sondele lambda duse ,le-am inlocuit acelasi rezultat (nu se mai aprinde becul galben) dar aceeasi problema cu turajul.Curatat TPS fara rezultat,inlocuit IAC fara rezultat.Doua service-uri isi declina competenta iar pe mine ma apuca pandaliile.Ma poate ajuta cineva cu un sfat?Multumesc."

Revin pentru cei ce se mai intalnesc cu acest fenomen.Am descoperit ce ii dadea acele simptome.Este vorba de senzorul de viteza.Dupa inlocuire este OK.Si m-a chinuit doua luni...

Share this post


Link to post

Senzorul de viteza cel de pe cutia de viteze? Ciudat comportament, am mai intalnit la o masina o problema la asta si se comporta altfel: ramanea turata si se aprinde checkul. La fel am inteles ca au avut probleme si alti colegi...

 

Nu si-au dat seama din prima cu testerul pe masina? sau nici macar nu au pus testerul?

 

PS: unde e a 2-a sonda lambda? :)

Edited by banzay

Share this post


Link to post

Tu nu o ai, numai la euro 3.

Share this post


Link to post

Stiu, (o cautasem la un momentdat :wallbanger :) dar sa nu mor prost :) Mai invat cate ceva cine stie cand e nevoie... E pe undeva dupa catalizator?

Share this post


Link to post

Senzorul de viteza cel de pe cutia de viteze? Ciudat comportament, am mai intalnit la o masina o problema la asta si se comporta altfel: ramanea turata si se aprinde checkul. La fel am inteles ca au avut probleme si alti colegi...

 

Nu si-au dat seama din prima cu testerul pe masina? sau nici macar nu au pus testerul?

 

PS: unde e a 2-a sonda lambda? 10000000.gif

 

 

exact asta se intampla la mine.sta check-ul aprins dupa vreo 10 min de mers si relatiul pe la 1500,asta pe benzina.pe gpl relantiul sta normal dar se simpte o scadere de putere mai ales in turatii joase.am fost la un mecanic si a zis ca e motorasul IAC dar e cam scump si nu vreau sa il iau degeaba

Edited by madalindj

Share this post


Link to post

Salut,

 

Aceasi problema intermitenta o am si eu cu un Cielo Exe 2004, dar numai pe GPL: cand o scot pe liber si este in miscare ramane turata undeva intre 1500-2500RPM. In momentul in care opresc(la semafor sau undeva in intersectie)... turatia revine la normal: 800-900RPM. Mentionez ca nu se aprinde nici un martor la bord.

 

Care sa fie cauza problemei?

 

Multumesc!

Share this post


Link to post

Folosiţi funcţia "Search", problemele din prezentul topic s-au discutat deja.

Se închide aici.

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...