Jump to content
Sign in to follow this  
anaksunamun

Unde Se Leaga Senzorul Mat La Espero

Recommended Posts

am schimbat motorul aveam 1.8 acum am pus 2.0 8v si desteptul de mecanic nu mai gaseste cablul care duce la senzorul MAT ...am cautat si tot ce am gasit e ca acest MAT e un senzor de oxigen,din aceasta cauza am variatii mici de turatii la ralanti si imi sta si check engine aprins.mentionez ca am pastrat totul de la vechiul motor, pompe compresor alternator si ECM sau cum ii zice (ca am mai gasit si ECU pe net) daca ati putea sa mi dati un tip de unde se leaga acest senzor mi ati fi de foarte mare ajutor.

 

Multumesc!

Share this post


Link to post

Pai in mod normal in acelasi loc unde era pe motorul vechi , in fata filtrului de aer

post-13547-126591144429_thumb.jpg

Edited by George2005

Share this post


Link to post

scuze cred ca eu nu am stiut sa ma exprim corect...este in capatul galeriei de admisie , capatul opus traseului care vine de la filtrul de aer...este un senzor cu o mufa cu 2 pini...nu gasesc cablul mai exact nu stiu unde sa caut

post-19782-126591967701_thumb.jpg

Edited by EM!L
Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii!
  • Like 1

Share this post


Link to post

Aia e o poza cu admisia de la 2.0 sau de la 1.8?

Share this post


Link to post

... am pastrat totul de la vechiul motor, pompe compresor alternator si ECM ...

 

:o fftopic:: Nu are legatura cu intrebarea din titlu insa am si eu o nelamurire. Esti sigur ca ECM-ul pt modelul 1,8 este acelasi cu ECM-ul de 2,0 ?

Share this post


Link to post

este la fel ECM-ul la 1.8 si la 2.0 diferenta eeste intre 1.5 si 1.8(2.0)

 

 

Dj_Dark

 

este o fotografie gasita pe net pentru exemplu...motoarele astea sunt la fel cilindreea e diferenta , prinderea,senzorii absolut totul...faza e ca nu stiu de unde sa iau cablul care vine la senzorul ala...la cel de 1.8 stiu sigur ca il aveam conectat dupa montare nu mai stiu de unde sa l iau

Edited by EM!L
Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii!

Share this post


Link to post

o fotografie mi ar fi de mare ajutor sa identific firele ...si daca ar putea cineva sa mi spuna si culorile la firele acelui senzor

Share this post


Link to post

ECM-ul sigur nu e la fel dar nu are legatura cu problema.

Sunt 2 manunchiuri cu fire la motor. Unul e cu IAC, TPS, CTS si nu mai stiu ce, iar celalat cu mufa din delco, sonda lambda, si ce mai e pe-acolo prin zona. Altele nu exista, mat-ul trebuie sa fie pe unul din ele,(cred ca pe primul) daca ai conectat totul corect ar trebui sa-l gasesti.

Vezi sa nu fie la temperatura apei pus.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Si, unde era problema pana la urma?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...