Jump to content
Sign in to follow this  
fry

Despre Peugeot 407 1.6D 110Cp

Recommended Posts

Salut. De ceva vreme tot se uita taica-meu sa schimbe masina, tot trece de la o decizie la alta, nu stie exact nici el ce vrea. Am vazut pe net destul de multe Peugeot 407 din 2007, kilometri relativ putini (60-80k), dotari gramada, motor 1.6 diesel 110CP si preturi bune (in jurul sumei de 8000 EUR). Trebuie sa recunosc ca nu stiu mare lucru despre Peugeot 407, am mers de vreo 2 ori cu a unui amic, mi-a placut cum sta pe sosea, dar alte detalii nu stiu. Nu am condus niciodata modelul 1.6 diesel 110cp, de unde si nelamurirea... este OK? Ati condus vreodata asa ceva? Face fata pe asa o caroserie mare?

 

Ce parere aveti, Peugeot 407, ca masina... este buna? Intreb pentru ca am tot auzit de Peugeot 206, 307, etc... se tot zice ca n-ar fi masini prea bune, dar de 407 nu am auzit nimic niciodata. Se merita o astfel de masina second, din 2007, cu motor 1.6D 110CP, la pretul de aprox 8000 - 8500 EUR?

Edited by fry
  • Like 1

Share this post


Link to post

Motorul de 1.6 este galagios iar botul ala extrem de lung face ca masina sa aiba un unghi de atac ridicol (a se citi dai cu botul de pamant la orice rampa mai abrupta). In rest, masina frantuzeasca cu surpizele tipice (mai ales la SH).

Share this post


Link to post

Interiorul inca mi se pare inca foarte frumos, iar exteriorul acceptabil. Confortabila si silentioasa. Eu m-am dat mult cu 1.8 benzina, care era destul de lenes. Mi se pare cam grea pentru 1.6 diesel, daca ar fi dupa mine ti-as recomanda macar 2.0 HDI care are 140 CP. Are o mare problema cu garda la sol mica, nu poti urca nici cele mai amarate borduri (felicitari pe aceatsa cale celor care au proiectat Leganza si celor care au pus arcurile heavy pe Executive). In general mi s-a parut o masina complicata si ceva mai putin fiabila. Una peste alta, merita totusi banii pe care ii dai.

Share this post


Link to post

Problema este ca noi suntem un neam de "carcotasi", auzim un lucru, il dam mai departe si uite asa ia nastere un mit cum ca produsul este prost, scump la intretinere, etc. Majoritatea trec de la "tigaie" la "oala" si li se pare foarte scump.

 

La mine in familie in prezent sunt 2 masini Peugeot ( 407 Sw si 206 1.4 HDI ( au fost 4 la un moment dat: 407 Sw/206 1.4 HDI/307 1.6 i/308 1.4 HDI)). Sunt niste masini foarte fiabile, in prezent 206 1.4 HDI are 190.000 km fara interventii la motor, 307 in momentul vanzarii avea 120.000 km iar celelalte sunt relativ noi. Masinile nu au intampinat niciodata probleme de nici un fel, s-au schimbat consumabilele la timp si atat.

 

Revenind la subiect fratele meu este posesor de Peugeot 407 Sw 2.0 benzina, din 2007, 70.000 km, nu stiu exact nivelul de echipare dar masina are tot ce se poate pe ea incluzand interior piele crem, plafon panoramic, singurul lucru care ii lipseste este navigatia. Eu personal nu i-am gasit decat 2 defecte (garda la sol joasa si la break-uri zgomotul din habitaclu ceva mai accentuat). In rest masina este ok, bine legata, se comporta excelent la drum, din punctul meu de vedere este o alegere ok mai ales ca preturile la sh sunt destul de jos. Daca vrei benzina recomand motorul de 1.8 cel de 2.0 are consum mare, daca doresti diesel orienteaza-te la 2.0 HDI.

Pentru ca am auzit niste "carcotasi" care spuneau ca Peugeot este o masina scumpa la intretinere, ii invit pe privat sa le arat niste facturi atunci cand reusesc sa intru in posesia lor.

Edited by Yaz

Share this post


Link to post

Nu am condus niciodata modelul 1.6 diesel 110cp, de unde si nelamurirea... este OK? Ati condus vreodata asa ceva? Face fata pe asa o caroserie mare?

 

Nici eu n-am condus, însă  71.76 bhp/ton nu "sună" grozav raportat la o greutate de 1.5tone.

Share this post


Link to post

Din ce vad pe acelasi site, pana si Aveo sta mai bine la acest raport, ori asa ceva nu pot sa accept avand in vedere diferentele de clasa dintre cele doua masini. Chiar daca este 1.6D, m-as fi asteptat la un raport cel putin egal cu Aveo. A cazut de pe lista Peugeot 407 1.6D.

 

Am mai cerut cateva pareri si am avut placerea sa conduc un 407 benzinar in acest weekend, se misca bine masina si arata bine la interior, dar... dupa cum mi-ati zis si voi... am avut reale probleme cu garda extrem de joasa. Ori, taica-meu nu este un individ care sa-si protejeze prea mult masina la urcat borduri sau parcari, asadar... cu parere de rau (pentru ca imi placea 407), aceasta masina cade de pe lista cu totul. Va multumesc pentru sugestii :D

 

Vedem ce mai gasesc, daca mai imi sare ceva in ochi va intreb. In jur de 8000 EUR am vazut ca pot gasi si Opel Vectra 2007, parca in directia asta l-as indruma totusi pe taica-meu. Ramane de vazut, deja este cam nervos ca nu stie ce sa-si cumpere si parca-l vad ca mai tine Kalos-ul un an :) )

Edited by fry
  • Like 1

Share this post


Link to post

Problema nu e neaparat garda joasa, mie unul asta imi place, cat distanta mare intre roata fata si bot.

Si eu am garda foarte joasa, dar rotile fiind plasate aproape de extremitatile caroseriei nu imi face "viata" asa grea chiar pe zapada, dar intr-adevar trebuie sa ai ceva mai multa grija :) Personal nu suport garda ca la logan sau megane. Pentru asa ceva iei un suv.

Ca masina din clasa de care spui tu eu m-as uita la Mondeo, peste 407 sau vectra la stabilitate, dinamica, frane, fiabilitate.

Edited by Tommy
  • Like 1

Share this post


Link to post

Subscriu sugestiei lui Tommy. Mondeo este o alternativa mai buna, chiar daca in aceeasi bani cu 407-le va fi cu 1-2 ani mai vechi. Recomand motorul 2.0 TDCI 130 cp, o incantare atat din punctul de vedere al reprizelor cat si al silentiozitatii. Mondeo este cea mai silentioasa masina din clasa ei de pret, mult peste Passat, Vectra, 407 etc.

Singurul neajuns ar fi predispozitia Fordurilor diesel de a avea probleme la sistemul de injectie, dar orice diesel second hand poate avea astfel de probleme.

 

Oferte avantajoase se mai gasesc pentru Citroen C5, care teoretic este superioara oricaror modele enumerate anterior (cine a mers cu o masina cu o suspensie hidractiva stie despre ce vorbesc). La fiabilitate nu ma pronunt, as fi tentat sa arunc cu pietre doar asa, pentru ca nu sunt un admirator al masinilor frantuzesti. Dar C5 este o incantare dpdv al confortului, la un pret foarte bun pe piata second hand.

Share this post


Link to post

C5 nu da pe dinafara la confort in spate. La capitolul asta, Mondeo rulz :)

Pe langa mondeo, mi se pare o alegere buna si accord modelul anterior. Cu modelul actual mai tare au stricat-o, parerea mea... s-a ingrasat, e mai lenta, mai putin sportiva (daca asta cauti) si mai gurmanda. Modelul anterior insa mi se pare f reusit, in special cu motoarele pe benzina.

Edited by mr_

Share this post


Link to post

Si eu iti recomand Mondeo MK3 2.0 TDCI de 130 de cai. Cred ca gasesti 2006-2007 cu ~8000 de euro. Are o garda la sol foarte mare comparativ cu oricare alta din gama sa si e extrem de rezistenta pe suspensii. Intradevar, sporadic sunt probleme cu injectoarele, dar mai ales la alea mai vechi, inainte de 2003/2004. Eu nu am avut probleme cu nici una din cele 2, si una a trecut acum de 200k(am luat-o la 140k), si cealalta similar.

Motorul este foarte usor de intretinut, ulei Ford + filtre aer si ulei costa 200 ron si se schimba la 15k la noi. Filtrul de motorina se schimba in carte la 60k(eu il schimb la 2 revizii) si costa 120ron. Distributia e pe lant. Nu e foarte silentios din acest motiv si nici atat de pretabil orasului ca un JTDm/CDTI de exemplu, dar dupa 1800 de ture trage frumos de tot(are 320nm la 2000 rpm). Pe cat posibil ia motorul de 130 de cai in detrimentul delui de 115 pentru ca trage mult mai frumos jos in ture, probabil datorita turbinei cu actuatoare electrice.

 

Pentru alte informatii intreaba, dupa 2 Mondeo si peste 110km facuti cu ele pot scrie compuneri.

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post

Este plin netul de informatii despre 407, numai masina buna nu este, pana la 150.ooo km iti scoate peri albi iar dupa nu mai conteaza .

Probleme comune la 1.6D sunt

-turbina

-pompa de inalta

-pompa servo-electrica + caseta de directie

-sistemul FAP

-sistemul electric in general

Share this post


Link to post
Posted 14 February 2010 - 21:51

Cred ca de atunci si-a ales omul masina drive.gif

Share this post


Link to post

Sorry, nu stiu de ce mi s-a parut ca era de anul asta :redface:

Share this post


Link to post

Pai in cazul asta sa o stapaneasca sanatos :thumbl:

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...