Jump to content
Sign in to follow this  
VADUVAMARIUS

Intreruperi La 2100 Rpm Nubira

Recommended Posts

De ceva vreme, in jurul valorii de 2100 rpm, apar intreruperi in functionarea motorului (nu se opreste, doar da in nas si zgaltaie toata masina), dupa 2100 rpm isi revine si merge bine. Nubira este din '99 si a mers perfect.

Share this post


Link to post

Fix la 2100 rpm, sau si la alte turatii ?Am si eu o problema asemanatoare, dar nu i-am gasit inca rezolvarea... :(

Share this post


Link to post

Verifica fisele si bujiile. E posibil de acolo sa faca probleme.

Share this post


Link to post

Am avut si eu o problema asemanatoare, doar ca la mine initial se manifesta in plaja 2500-3000 rpm. Dupa ce am schimbat fisele a inceput sa se manifeste mai jos (pe la 2000), dar nu atat de dur.

La mine s-a rezolvat usor si ieftin. Ce te sfatuiesc sa faci:

1. Verifica bujiile si schimba-le daca au mai mult de 30mii km.

2. Schimba fisele - la mine de la asta a fost principala cauza pentru care dadea in nas la turatia de 2500rpm.

3. Schimba filtrul de aer daca a depasit perioada de valabilitate (1 an sau 10mii km).

4. Curata IAC-ul, locasul unde se monteaza si galeria de admisie/clapeta de acceleratie, apoi fa-i un idle learn. Gasesti tutoriale pe forum. NU UITA: IAC-ul NU se curata cu solventi, scrie in manualul de service, foloseste doar o carpa uscata!!! Galeria se curata cu Carb Cleaner sau ceva asemanator. La mine IAC-ul era colmatat cu funingine si ocazional mai dadea in nas si pe la 2000 rpm, in principal cand era motorul rece.

5. Curata cu o sarmulitza si o carpa uscata toate stutzurile si furtunele care vin din capacul culbutorilor si duc la galeria de admisie.

 

Asta e tot!

 

Ce ti-am descris sunt operatiuni simple pe care poti sa le faci si singur in parcare (cu riscul ca vecinii sa rada de tine :P ) si care intr-o zi frumoasa cand nu iti ingheta mainile pe scule nu iti iau mai mult de 1 ora. Costul pieselor este undeva la 1.5-2mil daca schimbi si bujiile si filtrul de aer.

 

Bafta!

Share this post


Link to post

Daca aceasta toaletare se face de 2x pe an, la inceput de Noiembrie si la sfarsit de Aprilie, combinata cu o incarcare a bateriei, n-ai treaba cu motorul. Dupa operatiune, reset de ECM, urmat de Idle Learn iti asigura un ralanti rotund tot sezonul.

Share this post


Link to post

Salut! Am si eu o intrebare de incepator... cum resetez ECM si dau Idle Learn?

si eu am aceiasi problema la un cielo 96, intre 1500 si 2000 rpm dupa ce se incalzeste motorul daca opresc la semafor cand sa plec pleaca greu si in socuri.

Edited by andy_t_v

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...