Jump to content
Sign in to follow this  
Esperatul

Caseta de directie La Cielo-Espero-Nubira-Leganza

Recommended Posts

Imi curge lichid de servodirectie in interiorul masini e foarte mirositor si mi-a umplut buretele si carpeta de lichig de servo . Mi-a consumat cam 250 grame de lichid de servo in 1 an.Daca ma uit la caseta (pe langa pedale ) si sterg acolo unde e tabla neagra in cateva zile imi apare iar lichid . exixta vrun semering ceva ce trebuie schimbat sa nu mai curga ca am vazut o oarecare siguranta pe acolo. daca stie cineva ce sa ii fac sa imi lase un numr de telefon sa pot vb cu el . va multumesc anticipat

Share this post


Link to post

Buna seara

Am constatat dupa ceva timp ca i-mi lipseste cepul (surubul), si arcul care regleaza jocul pinionului cu cremaliera.Practic este rupta partea in care se infileteaza cepul.Problema hazlie daca se poate numi asa,desi eu zic ca este crasa neglijenta, am gasit in blindaj cepul si arcul, alaturi de noroi si ce o mai fi fost pe acolo.Am dat o fuga la reprezentanta service Cielo cu repectivele piese si specialistii m-au asigurat ca nu sint de la masina mea, si cu siguranta le-am luat de pe drum, din zapada (era iarna).Linistit n-am mai dat importanta problemei.Acuma am dorit sa vad ce este cu jocul volanului ( cam 8-10 grade) si cautind piesa care regleaja jocul pinionului am constatat lipsa, si imediat am facut legatura cu intimplarea de anul trecut.Sigur ca trebuie schimbata caseta, insa pina fac rost de una sh.,cit de mare este pericolul de a mai circula asa?Fara elementul care face apasarea pinionului pe cremaliera, este vreo posibilitate de a sari din angrenare,mai ales ca circul de mai bine de 1 an si jumatate asa?Fac precizarea ca in noiembrie 2006, am schimbat la service cielo, un capat de bara si 2 pivoti si nimeni n-a observat vreo neregula cu directia.Cum pot lua legatura cu dl. Nicu Barbu?

Multumesc pentru intelegere.

Share this post


Link to post

Caseta este cu servo.

Share this post


Link to post

Am citit topicurile de mai sus dar problema mea nu se regaseste in nici unul dintre ele :

Cu motorul pornit sau nu, e la fel : misc volanlul stanga -dreapta si se aude un pocnet infundat . Am deschis capota si am tras de bieletele de directie. Pocnetul se pare ca se aude de unde se imbina cu caseta de directie, acolo ESTE UN MIC joc, la imbinare.

In rest, nu exista nici un pic de joc in volan. Ce trebuie schimbat ? ce e in neregula ? e naspa operatiunea?

OVI !!!

Share this post


Link to post

Am reusit si mi-am inlocuit singur caseta, cu una SH.( 300 RON ) Nu mai am nici un fel de joc la volan.Singura problema am avut-o la scoaterea prin degajarea din aripa, in sensul ca a trebuit sa dau jos si bieleta de directie.Mai ramine sa merg la o geometrie a rotilor.

Share this post


Link to post

@RADUX: Ai joc acolo unde indica sagetile? Daca da, acel joc este normal.(raspuns dat mai demult de Ovi)

post-3300-1188977483_thumb.jpg

Edited by bella

Share this post


Link to post

Revin cu o problema: dupa ce am schimbat caseta , i-mi apare urmatorul fenomen.Daca ma aflu in viteza,tr.3 sau 4 si ridic brusc piciorul de pe acceleratie, masina intra in frina de motor si-mi trage usor dreapta, daca accelerez din nou dispare fenomenul.Pe drum drept lasat volanul liber cu motorul la relanti sau accelerat in gol, nu trage in nici o directie.Joc la volan deloc.Gentile sint reci, deci nu e roata frinata.Poate avea legatura cu caseta?.Cind masina a fost suspendata la inlocuirea casetei, am pornit motorul si am facut op. de aerisirea circuitului prin bracarea la maxin de citeva ori a rotilor, iar in pozitia centrala cu motorul pornit si accelerat deci presiune in circuitul servo, volanul liber, rotile stau pe loc.Nu am deloc pierderi de ulei in sist. servo.Capetele de bara au fost schimbate si nu au joc. Astept vreo sugestie.

Cu multumiri A. Micu

Share this post


Link to post

Ai facut geometria? Face la fel si daca mergi pe contrasens?

Share this post


Link to post

Geometria am sa o fac peste citeva zile.Daca masina nu trage in nici o parte pe drum drept, nu cred sa fie mari dezaxari, oricum trebuie facuta geometria.

Nu am inteles ce este cu contrasensul?? sa fie cumva o gluma?

Share this post


Link to post

N-am incercat inca dar e posibil sa fie normal de la lungimea diferita a planetarelor ( torque steering ).

Share this post


Link to post

Nu, nu e o gluma, soseaua este inclinata catre dreapta, deci este oarecum normal sa traga dreapta. E posibil si ceea ce spune Esperatul, daca fenomenul apare numai in frana de motor, nu si atunci cand pui cutia pe liber. Oricum, pana nu faci geometria, orice discutie este prematura si inutila.

Share this post


Link to post

Multumesc pt. raspunsuri.

Dupa ce fac geometria am sa comunic rezultatul.

Share this post


Link to post

 

Cu motorul pornit sau nu, e la fel : misc volanlul stanga -dreapta si se aude un pocnet infundat . Am deschis capota si am tras de bieletele de directie. Pocnetul se pare ca se aude de unde se imbina cu caseta de directie, acolo ESTE UN MIC joc, la imbinare.

In rest, nu exista nici un pic de joc in volan. Ce trebuie schimbat ? ce e in neregula ? e naspa operatiunea?

OVI !!!

[/quote

Aceeasi problema, dar spre norocul meu era, cu vreo 8 zile inainte de a merge la service pentru revizia de 2 ani. constatare: capetele de bara trebuie curatate sau inlocuite. am ales prima varianta, urmand ca, la urmatoarea revizie sa le schimb. rezultat: nici o diferenta! asa ca ramane varianta inlocuirii la urmatoarea revizie. km la bord - 17.650.

Share this post


Link to post

am si eu un Espero 1.8 cd si cred ca am o problema la directie...merge greu la viraj si in mers si pe loc ...aproape ca una fara servo??...fata de alte masini(mai conduc Toyota Yaris si mertz 124)

Share this post


Link to post

@neluman - cauta ca era o problema similara si la Nubira, care se rezolva cu un tub de spray (asta daca ai noroc sa fie aia :) )

Share this post


Link to post

Am rezolvat problema cu " trasul " in directii opuse la accelerare sau frina de motor, prin schimbarea bucselor de la bratul inferior, roata dreapta.

Share this post


Link to post

buna ziua domnilo r. Am o leganza, am si eu probleme cu caseta de directie . Nu ar fi foarte grav ddar parca am un pitic pe creier , nu mai pot dormi noaptea.

imi curge lichid pe la semeringu de sus unde intra axul volanului , va rog spuneti-mi daca se cumpara separat acel semering sau exista un anumit chit.

Sa ma duc la service sa le dau in cap cu ele si sa ii pun sa imi schimbe

2. cineva mi-a spus ca am probleme cu caseta pe stanga ca nu joaca , capetele debara sinici bieletele. Problema e ca am o bieleta pe stanga cu burduful rupt . Daca intra apa pe acolo in caseta e grav ?

as vrea sa schimb si capu de bara si bieleta dar problema e ca nu stiu cum se schimba .In servicew nu mamai duc decat cu lucruri serioase ca s-au saturat aia de mine.

Va rog sa-mi spouneti pasii pentriu a schimba bielet ape stanga .tre s abag vaselina undeva in caseta , sunt niste suruburi? de scos si dupa aia iese bieleta?.

Mi-a mai zis nenea de la service ca are joc pe stanga caseta bun o dau dracu , problema e ca de unde iau una sh care sa fie si buna. Toata lumea zice Nicu Barbu . Spuneti-mi si mie cat costa una sh si cum imi dauseama ca nu are joc si nu curge, ca poate o iau de aici din buc .

sim ai e ceva naspa la gropi parte astanga parca loveste fier pe fier nu foarte tare da r enervant .La service au zis ca ori ce caseta ori bieleta.Nu stiu ce sa mai cred

 

va rog sa ma ajutati

Cu respect

Share this post


Link to post
Mi-a mai zis nenea de la service ca are joc pe stanga caseta bun o dau dracu , problema e ca de unde iau una sh care sa fie si buna. Toata lumea zice Nicu Barbu . Spuneti-mi si mie cat costa una sh si cum imi dauseama ca nu are joc si nu curge, ca poate o iau de aici din buc .

Buna ziua.Am gasit o caseta de Nexia(Cielo) la Iasi la un centru de dezmembrari inspre Tomesti,o dadeau cu 80 ron.Nu una anume,ci pe alese,deci nu era una cu bube in mod special.Simeringuri se gasesc la http://trami.eu/page2.html,au acolo de toate,gasesti inclusiv kit complet de reparatie..Nu prea cedeaza asa usor casetele,mai ales daca nici nu au fost pocnite prin gropi in ultimul hal.Sanatate!

Edited by alexinno

Share this post


Link to post

Buna ziua tuturor.Am o problema la espero.Cu motorul rece cind misc de volan stinga-dreapta se aude un tacanit in zona caseta de directie-coloana volan.Acelasi tacanit dispare usor odata cu incalzirea motorului sau cel putin nu se mai aude asa tare.Mentionez ca masina nu imi trage stinga -dreapta in timpul mersului si nu am scurgeri de lichid pe la servo.Ce ar putea fi.Nu vreau sa ma gindesc la caseta de directie pt. ca am aflat cit costa.Astept de la cei care se pricep un raspuns,cu multumirile de rigoare.

Share this post


Link to post
Buna ziua tuturor.Am o problema la espero.Cu motorul rece cind misc de volan stinga-dreapta se aude un tacanit in zona caseta de directie-coloana volan.Acelasi tacanit dispare usor odata cu incalzirea motorului sau cel putin nu se mai aude asa tare.Mentionez ca masina nu imi trage stinga -dreapta in timpul mersului si nu am scurgeri de lichid pe la servo.Ce ar putea fi.Nu vreau sa ma gindesc la caseta de directie pt. ca am aflat cit costa.Astept de la cei care se pricep un raspuns,cu multumirile de rigoare.

Apeleaza cu incredere la service daewoo de la autodaewoo.ro,dl nicu barbu te poate ajuta,mai ales ca esti din Iasi.Pacurari colt cu Niciman.Sanatate!

Share this post


Link to post

Salut,

 

Am ajuns si eu cu Cielito la 50k si imi face urat:

1. Cand urc borduri

2. In mers pe piatra cubica - se aude si se simte si in pedalier

 

In volan nu se simte nici un joc, si am pus mana pe bielete si am vazut ca au joc sus/jos de la partea dinspre caseta. Acum nu mai inteleg sigur, e normal sa poti misca bieletele cu mana sus/jos? Jocul se intampla exact unde a incercuit ovi_jer in postul 2.

Share this post


Link to post

Am si eu o problema. Am un espero din '97. Acum 2 zile am fost cu ea la service pt. o mica revizie(sa imi zica si mie ca em de schimbat la ea, sa stiu la cat ma ajunge). Mi-au spus baietii de acolo ca am de schimbat capete de bara, bielete antiruliu, flansa la directie, si o bucsa de la volan(din interiorul masini de sub volan). Dupa calcule (bani) a doua zi am zis sa ma duc sa le schimb ca ma cam stresa zgomotul din interior. Problema care este. Dupa ce au schimbat toate astea directia mea merge ca dracu, adica foarte greu de parca nu as fi avut servodirectie. Mentiionez ca in prima zi cand am fost sa imi zica ce trebuie sa schimb, mecanicul de acolo mi-a umblat la bucsa aia de la volan(nu stiu ce i-a facut, ca mi-a zis ca cica din fabrica masina nu este prevazuta cu un colier la acea bucsa si cica ea sare imediat de acolo si de aceea merge usor volanul dar ca normal asa tre sa mearga, adica mai greu). Va rog sa ma ajutati si pe mine...ce trebuie sa fac

Share this post


Link to post

greseaza cu putina vaselina interiorul colierului,adica axul volanului!

Share this post


Link to post

Domnilor,va rog
s
a ma ajutati intr-o problema la e
s
pero motor 1.8,an 1998,120.000
k
m. 1. cu motorul oprit cind mi
s
c de volan
s
tinga-dreapta
s
e aude un pocnet;

2. la plecarea de pe loc cind sunt nevoit sa virez dreapta simt de parca as trece peste o dilma; 3.la viraje stinga-dreapta in timpul mersului se aud niste zgomote similare cu cele care se aud cind e pe duca capul de planetara. Mentionez ca am schimbat recent flansa elastica de la coloana volanului si ambele capete de planetara.Volanul nu are joc.Astept sugestii,cu multumirile de rigoare.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...