Jump to content

 

Photo
* * * * * 2 votes

Caseta de directie La Cielo-Espero-Nubira-Leganza


  • Please log in to reply
334 replies to this topic

#1 Esperatul

Esperatul

    Tractorist Ón devenire

  • Membru
  • 1,700 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Ford / Alfa
  • Model:Mondeo / 159
  • An:2004 / 2006

Posted 19 March 2005 - 16:37

Recent am schimbat o planetara si atunci cei de acolo mi-au spus ca (,) capetele de bara sunt pe duca si trebuie schimbate.
Am fost apoi la un mecanic pe care il cunosc foarte bine, a verificat jocul rotilor si mi-a zis la inceput, da sunt capetele de bara... apoi a zis, nu , dau impresia ca sunt capetele de bara dar sunt 2 bucsi de plastic. Bucsile astea ca se le vezi deschideai capota si te uitai undeva intre bord si motor. Am inteles ca nu se gasesc separat si trebuie schimbate cu tot cu brate, si ca un brat dinala e 2 milioane. Mi-a zis ca daca cunosc un strungar bun se fac, dar am sarit peste ideea asta, dar oare chiar nu se gasesc separat?

Punctul 2, la un pic de viteza (140) la vant lateral sau vreun tir care trece prin lateral Espero face intradevar ca o salupa. Amortizorul dreapta fata curge un pic, dar le-am verificat prin apasare si revenire si toate se comporta bine. As vrea in viitorul apropiat sa investesc in partea de stabilitate si sa o fac o masina foarte stabila. Ce trebuie sa schimb? Ma gandisem in principal la amortizoare gaz spate , ulei+gaz fatza, sau poate 2 perechi de amortizoare Koni. Nu ma intereseaza ca iti zdrunica rinichii :). Poate daca exista vreo modalitate as cobora-o 2cm, dar nu stiu ce presupune asta.
Ce mai pot schimba ca sa imbunatatesc stabilitatea?

#2 ovi_jer

ovi_jer

    BARON LOCAL

  • Super Moderatori
  • 7,091 posts
  • Din:Rm Valcea
  • Auto:Daewoo
  • Model:VF69Z
  • An:1999

Posted 19 March 2005 - 17:00

Este vorba de vorba de bucsile bieletor de directie(incercuite cu rosu in figura de jos).De obicei nu prea se duc aceste bucsi ci mai degraba cele din caseta care duc la un joc jos-sus al ambelor bielete care te induc in eroare.Oricum bieletele nu sant o avere si nici nu e loc de joaca la directie cu improvizatii.

Attached Files

  • Attached File  570.gif   18.56KB   814 downloads


#3 Esperatul

Esperatul

    Tractorist Ón devenire

  • Membru
  • 1,700 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Ford / Alfa
  • Model:Mondeo / 159
  • An:2004 / 2006

Posted 19 March 2005 - 17:08

Multumesc. Nu ma bag pe improvizatii ca nu am obiceiul. Ma voi duce in service sa verifice oamenii exact de la ce e, sper sa nu am de a face iar cu niste tantalai ca data trecuta :( . Ma duc luni sa vad si cat costa bieletele astea.

#4 hellcat

hellcat

    Membru SPION

  • Membru
  • 584 posts
  • Din:B A C A U
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz SE Power
  • An:2004
  • Nr. Inmatr.:SF 49ERS

Posted 19 March 2005 - 18:44

Poate daca exista vreo modalitate as cobora-o 2cm, dar nu stiu ce presupune asta. Ce mai pot schimba ca sa imbunatatesc stabilitatea?

De coborat si de rigidizat caroseria in acelasi timp se poate, montand un arc sport, mai dur si mai scurt. Dar de vazut asa ceva pt espero, eu unul n-am vazut.

#5 john_w

john_w

    Forumist

  • Membru
  • 20 posts
  • Auto:ESPERO 1,8 CD

Posted 20 March 2005 - 10:51

amortizoarele pe gaz sunt o idee buna. si eu ma gandeam la asa ceva ba chiar si la bare stabilizatoare - parca asa le zice - reglabile.

#6 alexutup

alexutup

    Forumist

  • Membru
  • 69 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:DAEWOO
  • Model:Espero 1.8 (C18L) CD
  • An:1998

Posted 20 March 2005 - 12:22

eu mi-am pus amortizoare Koni...si sincer nu am observat instabilitate nici macar la 180 Km/h

#7 Esperatul

Esperatul

    Tractorist Ón devenire

  • Membru
  • 1,700 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Ford / Alfa
  • Model:Mondeo / 159
  • An:2004 / 2006

Posted 20 March 2005 - 12:53

Cat te-a costat? Ai mai adus si alte modificari?

#8 alexutup

alexutup

    Forumist

  • Membru
  • 69 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:DAEWOO
  • Model:Espero 1.8 (C18L) CD
  • An:1998

Posted 20 March 2005 - 13:00

Cat te-a costat? Ai mai adus si alte modificari?

<{POST_SNAPBACK}>


Trebuie sa caut factura...cu totul a fost vreo 22 mil lei...dar mai facusem si o revizie generala, vreo 2 pivoti, garnituri, curele....
am sa caut ...

#9 Gamerul

Gamerul

    Forumist

  • Membru
  • 285 posts
  • Din:Ploiesti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo
  • An:1996
  • Nr. Inmatr.:PH-03-VXF

Posted 25 April 2005 - 12:24

Salut. Incep prin a va spune ca sunt incepator in domeniul mecanicii, asa ca daca voi scapa vreo perla va rog sa ma intelegeti...
Problema masinii mele (Cielo GL '96) este urmatoarea : in timpul rularii volanul are un joc stinga-dreapta. Am fost cu masina sa-mi echilibrez rotile si dupa ce mi-au urcat masina pe elevator mecanicii mi-au spus ca trebuiesc inlocuite capetele de bara.
Intrebarea mea este, in afara de capetele de bara se mai inlocuiesc si alte piese care tin de directie ?

#10 Vlad

Vlad

    Forumist

  • Membru
  • 742 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Toyota
  • Model:Avensis
  • An:2006

Posted 25 April 2005 - 13:41

in principiu nu.. cand mergi si joaca volanul este de la capetele de bara..asa ca fugi si schimbale. :thumbl:

#11 CT_ZDB

CT_ZDB

    Forumist

  • Gold Member
  • 877 posts
  • Din:Constanta/Bucuresti
  • Auto:Daewoo, TOYOTA
  • Model:Cielo GLE, COROLLA 1,6Dual VVT-I
  • An:1998, 2008
  • Nr. Inmatr.:CT-04-ZDB

Posted 25 April 2005 - 13:56

si un pret??? stie cineva? (nu de alta, dar si la mine a inceput sa faca asa.. si miercuri am zi de service Revizie 110k...) :-SS
Daca nu iti trage stanga/dreapta... capete... de ce trage... fa o geometrie.
La mine... se simte ca un tremurici in toata masina... la peste 100 km/h .. in special intre 100 si 140, dupa care e mai putin sesizabil... da parca nu mai e cum era inainte...(gropile incep sa-si spuna cuvintele)
de ce se schimba capetele de bara trebuie facuta si geometria (eventual echilibrare roti fata, caci se stie ca la fiecare echilibrare sunt alte grutati pt janta :wallbanger: ) Asa, de ce nu esti multumit, te duci intr-un singur loc si faci galagie, si nu au ce sa mai spuna :mrgreen: . Miercuri, de ce o sa mai am timp sa intru pe forum va spun ce si cum s-a rezolvat la mine!

#12 Gamerul

Gamerul

    Forumist

  • Membru
  • 285 posts
  • Din:Ploiesti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo
  • An:1996
  • Nr. Inmatr.:PH-03-VXF

Posted 25 April 2005 - 14:06

La acelasi control mecanicii au observat ca arcul din spate dreapta este rupt. E grav daca mai merg cu el asa vreo 2 saptamini ? Trebuie inlocuite ambele arcuri ?

#13 Vlad

Vlad

    Forumist

  • Membru
  • 742 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Toyota
  • Model:Avensis
  • An:2006

Posted 25 April 2005 - 14:21

da ideal asa e...inlocuite amandoua..parca un arc e un milion si ceva

#14 Mike1

Mike1

    Forumist

  • Membru
  • 586 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Volvo / Chevrolet
  • Model:S80 T6 / Spark LS AT
  • An:2001/2008

Posted 25 April 2005 - 14:54

Oarecum off topic :offtopic: eu merg de mai bine de un an de zile cu un arc pe spate fisurat/rupt si cu exceptia faptului ca masina este mai lasata pe stg cu vreo 3-4 mm nu am remarcat o diminuare a confortului la rulare sau zgomote suspecte.
Voi ce credeti :-?

#15 Gamerul

Gamerul

    Forumist

  • Membru
  • 285 posts
  • Din:Ploiesti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo
  • An:1996
  • Nr. Inmatr.:PH-03-VXF

Posted 25 April 2005 - 15:03

La a mea n-am observat sa fie mai lasata pe partea cu arcul rupt, dar am impresia ca atunci cind dau intr-o groapa ca spatele e mai rigid, parca n-ar mai avea amortizoare.

#16 BogdanG

BogdanG

    G_A_Z_A_R

  • Membru
  • 3,179 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:VOLVO
  • Model:XC70
  • An:2004
  • Nr. Inmatr.:B16VAH

Posted 27 April 2005 - 22:52

Un arc rupt duce sigur si la un amortizor "rupt" deci decit sa schimbi un arc de ce sa nu schimbi un arc + un amortizor :D

#17 Mike1

Mike1

    Forumist

  • Membru
  • 586 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Volvo / Chevrolet
  • Model:S80 T6 / Spark LS AT
  • An:2001/2008

Posted 28 April 2005 - 13:10

Tin sa precizez ca eu merg de mai bine de 1 an de zile cu arcul rupt dar masina nu scoate zgomote suspecte si nici nu s-a deteriorat confortul suspensiilor(am amortizoarele originale din 99).
De asemenea eu sunt foarte atent si evit majoritatea gropilor sau canalelor lasate, iar pe celelalte le iau la viteze reduse considerabil. De altfel eu nu am schimbat absolut nici o piesa la trenul de rulare in aproape 90km si nu se aud troncanituri suspecte. :)

#18 BogdanG

BogdanG

    G_A_Z_A_R

  • Membru
  • 3,179 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:VOLVO
  • Model:XC70
  • An:2004
  • Nr. Inmatr.:B16VAH

Posted 28 April 2005 - 21:42

Citi km ai facut tu intr-un an ?

Ai o metoda de ocolit gropile ca eu din 2 iau 5 :scarpin:

#19 Gamerul

Gamerul

    Forumist

  • Membru
  • 285 posts
  • Din:Ploiesti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo
  • An:1996
  • Nr. Inmatr.:PH-03-VXF

Posted 29 April 2005 - 10:08

Dupa sarbatori o sa maerg cu masina la service sa rezolv problema. Intre timp m-am interesat de piese, pret, garantie, si la un magazin din Ploiesti o vinzatoare mi-a spus ca respectivele piese (capete de bara si arcuri) au garantie 6 luni ? E normal sa aiba o garantie asa de mica ?

#20 CT_ZDB

CT_ZDB

    Forumist

  • Gold Member
  • 877 posts
  • Din:Constanta/Bucuresti
  • Auto:Daewoo, TOYOTA
  • Model:Cielo GLE, COROLLA 1,6Dual VVT-I
  • An:1998, 2008
  • Nr. Inmatr.:CT-04-ZDB

Posted 05 May 2005 - 10:57

garantia unei lucrari ce impica schimbarea unei piese ce a fost achizitionata din service trebuie sa fie de 18 luni !!!

Problema la mine cu trepidatul volanului in mers s-a soldat cu schimbarea unui cap de bara (dreapta) + refacut directie. Acum este o.ca.




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users