Jump to content
Sign in to follow this  
mongoose

Senzor sau martor nivel Stropitoare Parbriz

Recommended Posts

si la mine lipseste sonda(espero fara ABS)si daca conectez cele doua mufe,se arde siguranta.

Share this post


Link to post

Ia sa va uitati bine la poza si sa imi spuneti si mie ce este becul acela portocaliu ca o fantana arteziana...mi sa aprins la bord si nu se mai stinge...vezi foto...astept raspuns privat!!!

 

Topic "Urgent" deschis aiurea. Modificat si mutat.

post-8636-1183221446_thumb.jpg

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Cand am citit "Urgenta" am zis, gata, 2-3 pagini de sfaturi diferite. Cand colo, un singur raspuns ajunge: pune lichid de spalare pentru parbriz in rezervorul special, din partea stanga de la motor (la baza parbrizului). ;)

Share this post


Link to post

are frate ca iam bagat ieri...de curs nu curge pe nicaieri...adevarul e ca am cam folosit din ea...te referi la capacelul ala mic???

Share this post


Link to post

Salut,frate daca s-a aprins becul ala nare lichid mai baga-i pina se umple.

Share this post


Link to post

Si in carte gaseai! Lichid de parbriz putin, asta simbolizeaza becul acela aprins!

Share this post


Link to post

Am o problema(cred) la duzele sau la circuitul de spalare al parbrizului.

 

Cand actionez maneta de stergatoare pt a arunca lichid incepe sa se auda pompa cum baga, si dupa vre-o 3 sec incepe sa apara si lichidul dar intr-un jet cu un debit foarte scazut , abea arunca pana in partea de jos a parbrizului

 

Lichid am, de curs, nu curge, ce ar putea fi?

 

Multumesc

Share this post


Link to post

Verifica sa nu preseze pe undeva capota tubul care merge la duze.

Share this post


Link to post

se poate construi foarte usor acea sonda la care se leaga doar doua fire, nu toate patru

Share this post


Link to post

Buna ziua tuturor.

In ciuda faptului ca nu se mai produce Cielo (din pacate) stie cineva cum se poate goli la Cielo rezervorul de lichid pentru spalarea parbrizului?

O metoda ar fi desfacerea furtunaselor care pleaca spre duze si datul la pompa pana se goleste, crapa motorasul de actionare sau iti vine ameteala.

O alta metoda ar fi de tras cu furtunasul direct din rezervor.

Oare stie cineva vrea alta metoda mai desteapta? O fi vreun dop pe undeva pe sub masina?

Multumesc anticipat oricui are o idee constructiva, utila.

Share this post


Link to post

Motorasul nu crapa, pentru ca se raceste cu lichid. Crapa daca il folosesti in gol. Din pacate, sau din fericire, alta solutie nu exista. Dar de ce vrei sa-l golesti?

Share this post


Link to post

Ca sa ajungi la rezervorul spalare parbriz ar trebui sa demontezi finitia pasaj roata stinga , dar nu are nici un rost cit timp pompa nu e arsa si nu pierzi lichid pe la vreun furtun de legatura .

Ca sa raspund direct la intrebare , nu are buson de golire , chiar nu avea sens ca proiectantul sa-l prevada , oricum lichidul spalare parbriz e consumabil .

Share this post


Link to post
Motorasul nu crapa, pentru ca se raceste cu lichid. Crapa daca il folosesti in gol. Din pacate, sau din fericire, alta solutie nu exista. Dar de ce vrei sa-l golesti?

 

Se pare ca tocmai am bagat ca un fraier lichid de spalat parbrizul DE VARA. De aceea vreau sa il scot/arunc. Imi este teama ca fiind de vara, va crapa vasul peste iarna. Intre timp m-am mai desteptat (putin) si am cumparat stopgel de iarna.

Share this post


Link to post

Mai adauga putin spirt peste lichidul de vara si nu va ingheta , nu are rost sa incerci altceva pe vremea asta .

Share this post


Link to post
Se pare ca tocmai am bagat ca un fraier lichid de spalat parbrizul DE VARA. De aceea vreau sa il scot/arunc. Imi este teama ca fiind de vara, va crapa vasul peste iarna. Intre timp m-am mai desteptat (putin) si am cumparat stopgel de iarna.

Hai mai Florine ce dracu! Pai pana nu ajunge temperatura exterioara pe la - 2, 3 grade nu se intampla nimic. Iar asta nu se va intampla mai devreme de o saptamana doua. Eu unul consum cam in rezervor din ala la 2 saptamani. Asa ca mai mergi o saptamana cu el si foloseste-l si apoi completeaza cu d-ala de iarna ca n-are nici pe dracu!

Share this post


Link to post

Cielo Corea '95--Am avut apa in rezervorul de spalare parbriz :wallbanger: si a inghetat...iar eu am actionat motorasul (de mai multe ori)

Oare s-a ars? e greu de schimbat ? cat costa?

Nu stiu cum sa-l verific deoarece nu se vede decat capacul rezervorului... :redface:

Edited by Danutz_new

Share this post


Link to post

Asculta si tu daca face pompita zgomot la actionarea manetei stergatorului parbriz , eventual pune putin spirt in vasul spalare .

Daca se aude zgomot la actionare , pompa spalare parbriz nu e arsa .

Share this post


Link to post

Multumesc scorpion, am incercat cu spirt dar nu am reusit. Pana la urma a trebuit sa demontez tot (aripa interioara...), si am dus in casa la dezghetat tot rezervorul cu motoras si furtune :uff: .

Am avut noroc ca nu s-a ars motorasul (sunt destul de rezistente; l-am actionat destul de mult ca nu se auzea nimic... si normal daca era inghetat)

Multumesc inca o data, pt mine sigur va fi invatatura de minte pregatirea masini pt iarna :D

Share this post


Link to post

Si eu l-am avut ingetat vre-o cateva zile, dar am bagat apa fierbinte in el si pana seara sa dezgetat dupa care l-am golit pe tot..trebuie doar sa ti maneta trasa si se goleste f repede :)

Share this post


Link to post

Se da urmatoarea problema:

 

A inghetat in vasul pt lichid de spalare a geamului cca 1,5l apa distilata.

S-a adaugat in rezervorul inghetat alcool medicinal (70% vol) 1litru.

 

Intrebare: Se va dezgheta apa distilata? sau trebuie sa recurg la alta metoda?

 

Multumesc

Share this post


Link to post

Ai 2 variante : ori demontezi vasul si il duci in casa la caldura sau il lasi asa pina vine caldura si eviti sa folosesti stropitoarea.

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

Prin urmare, pt modelele de espero fara abs care au circuitele electrice necesare pt senzorul de lichid de parbriz dar le lipseste sonda din rezervor, a gasit cineva vreo solutie sa faca functionala aceasta optiune?

Share this post


Link to post

Din ciclul "sa dezgropam mortii", tinand cont ca tocmai mi s-a rupt capacul de la borcanul cu lichid de parbriz, am si eu aceeasi nelamurire ca mai sus. Mufa exista, este deconectata; daca o conectez, se aprinde imediat becul din bord, deci e clar ca trebuie schimbat capacul borcanului, deoarece borcanul in sine nu are nici o componenta electrica. Deci, trebe capac cu sonda ... despre care nu stiu cum se numeste :) cautam.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...