Montoya Posted August 17, 2009 Va salut dragi forumisti. Nu sunt amator sa incep noi topicuri dar am cautat pe forum discutii despre problema mea si n-am gasuit nimic. Deaceea am postat un nou topic, care zic eu va fi interesant. Ei bine am un matiz euro 2 din 06.2004. Are 120 k. Eu sunt primul proprietar, si am incercat sa nu-mi bat joc de ea. Am zis de avans ca il am dat la maxim adica spre in fata sau mai bine zis spre stanga. Abia atunci trage mai bine, altfel simt ca da in nas cand o accelerez brusc. Bujiile sunt Champion, reglate la 0.6 altfel merge prost. Problema a aprut de cand, zic eu, am schimbat distributia. Astfel a devenit foarte zgomotoasa. La consum n-am observat nici o modificare majora. Share this post Link to post
autom Posted August 24, 2009 Sa fi sarit distributia cu un dinte? Poate de aceea se comporta anormal... Share this post Link to post
Montoya Posted August 28, 2009 O sa verific in weekend dar cred ca daca sare si un dintese intampla lucruri mai grave. Multumesc de idee. Share this post Link to post
wwillym Posted August 28, 2009 Si eu zic ca este un dinte sarit sau cureaua montata gresit din start (nu s-a pus la punct). Diferenta de un dinte nu genereaza "lucruri grave", acum depinde ce intelegi prin "grav". Parerea mea este ca la tine problema e grava, daca indoiai supapele era "catastrofa". Share this post Link to post
diego82 Posted September 20, 2009 Si eu zic ca este un dinte sarit sau cureaua montata gresit din start (nu s-a pus la punct). Diferenta de un dinte nu genereaza "lucruri grave", acum depinde ce intelegi prin "grav". Parerea mea este ca la tine problema e grava, daca indoiai supapele era "catastrofa". Si eu aceasta problema de cand am schimbat distributia. merge in suturi cand incerc sa accelerez. iar in ultimul timp imi merge in suturi cand e motorul rece!! Share this post Link to post
Den Posted September 21, 2009 Verifica si modulul de aprindere si tot ce tine de acesta(capac..etc).Posibil sa fie imbatranit.In general de acolo vin probleme cu mersul la bujii si avans. Share this post Link to post
surdeanuliviu Posted September 21, 2009 La problema asta mecanicul meu a spus ca trebuie curatate injectoarele. Share this post Link to post
Den Posted September 21, 2009 (edited) Mda.Bine de verificat. Edited September 21, 2009 by Den Share this post Link to post
diego82 Posted September 21, 2009 La problema asta mecanicul meu a spus ca trebuie curatate injectoarele. Am facut plinul in weekend si i-am bagat niste solutie de curatat injectoarele in rezervor. Share this post Link to post
cristiangabi Posted June 11, 2011 (edited) Azi am reglat avansul la Matiz! Si nu oricum..ci stiintific! cu stroboscopul. Am cautat cateva saptamani pe internet si la magazine stroboscop si nu am gasit. Pana la urma, ajutat de un blogger am dat de jucarie: http://magazinulcusc...i-stroboscopice ATENTIE! consultati manualul de service inainte de a umbla la motor! De ex am gasit un forumist care spunea ca se conecteaza terminalele A si B de la conectorul ALDL. Dar de fapt se conecteaza terminalele A si C. Am observat ca daca nu se conecteaza terminalele, semnul de pe fulie nu este stabil la aprinderea stroboscopului. Dupa conectare, la aprinderea stroboscopului semnul sta fix la o valoare. Daca se roteste delcoul, creste turatia iar imediat dupa da sa se impleticeasca cate putin (chiar daca este avansul corect) . Inainte de reglare avansul era 7-8 grade. A fost setat in service cu scannerul ALDL dupa ce s-a schimbat delcoul (la Raver Constanta). Si se pare ca au gresit deoarece avansul corect se regleaza numai cu stroboscopul. Nu inteleg de ce nu aveau pentru ca este foarte ieftin. Deci, daca la service nu au stroboscop nu va mai obositi sa cereti reglarea avansului (ca mine). Dupa reglare masina nu mai vibreaza aproape deloc. Sa-i fac si un iddle learn si sper sa scada si consumul. De ajutor: o rotire de 1mm a delcoului (se iau ca reper urechile metalice de prindere) inseamna 1 grad. Multumesc Edited June 11, 2011 by cristiangabi Share this post Link to post
tolin Posted June 11, 2011 Reglajul se poate face fara alta scula, doar cu usa din dreapta-fata (pasager) deschisa. Se creste avansul pana cand usa nu mai tremura. Atentie, se roteste corpul delco usor, apoi se asteapta raspunsul motorului, exista o intarziere in raspuns. Cu avansul regflat asa, motorul va porni foarte usor. Share this post Link to post
mcmaker Posted February 26, 2015 Foarte buna metoda de reglare la lui Tolin am facut si eu si porneste struna! Acu stau si ma intreb daca nu este reglat corect (asa se plange un vecin de bloc) ii consuma mai mult?Chiar semnificativ? Share this post Link to post
75emil Posted April 2, 2015 Si ce turatie trebuie sa aiba, daca nu avem cu ce masura cu stim cat trebuie sa fie turat? Ma gandesc ca daca este mao turat decat trebuie poate ne inselam pt ca atunci motorul merge mai rotund?! Share this post Link to post