Jump to content

 

Photo
- - - - -

Dereglare Iac La Cielo !


  • Please log in to reply
10 replies to this topic

#1 LIONX

LIONX

    Forumist

  • Membru
  • 4 posts
  • Din:BARLAD
  • Auto:daewo
  • Model:CIELO
  • An:1977

Posted 10 August 2009 - 21:23

Fratilor ajutati-ma sunt nou in domeniu si am patit o boacana :Am desfiletat cuiul de la IAC si nu mai stiu cat a fost infiletat si-mi merge numai aiurea si consuma benzina multa! :(( :(( X(



#2 Costi VLN

Costi VLN

    ex velican_costi

  • Membru
  • 1,513 posts
  • Din:bucuresti
  • Auto:daewoo
  • Model:cielo
  • An:1995
  • Nr. Inmatr.:B 40 VLN

Posted 10 August 2009 - 22:34

Presupun ca ti-a iesit capul definitiv nu?In cazul asta incearca sa il bagi inapoi,cam 3-4 filete,punel pe masina,montezi mufa de alimentare a acestuia si pune contactul.Asa cu contactul pus scoatei mufa de alimentare a IAC-ului.Dupa asta scoatei borna + si dai un restart si initiere IAC.Nu uita sa montezi mufa IAC-lui la loc.Dupa aceasta operatie ar trebui sa revina la functionre normala.Multa bafta.

Edited by velican_costi, 10 August 2009 - 22:37.


#3 LIONX

LIONX

    Forumist

  • Membru
  • 4 posts
  • Din:BARLAD
  • Auto:daewo
  • Model:CIELO
  • An:1977

Posted 11 August 2009 - 10:40

Presupun ca ti-a iesit capul definitiv nu?In cazul asta incearca sa il bagi inapoi,cam 3-4 filete,punel pe masina,montezi mufa de alimentare a acestuia si pune contactul.Asa cu contactul pus scoatei mufa de alimentare a IAC-ului.Dupa asta scoatei borna + si dai un restart si initiere IAC.Nu uita sa montezi mufa IAC-lui la loc.Dupa aceasta operatie ar trebui sa revina la functionre normala.Multa bafta.



mersi mult !!!!!!!!!!! am sa incerc acum eu l-am infiletat de tot si merge rau tare!

#4 Mircea

Mircea

    ... cel Batran sau Taticu lu' Stefan cel Mare

  • Super Moderatori
  • 10,251 posts
  • Din:Buftea
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Lacetti 2.0 TCDi/Spark 0.8 i
  • An:2007/2007

Posted 11 August 2009 - 11:59

Desfa-l, regleaza-l din filet astfel incat varful sa fie la 28 mm de baza. Apoi monteaza-l si fa-i procedura de idle learn. Si data viitoare nu-ti mai baga manutele acolo, pentru ca probabil ai curatat si vaselina cu care era gresat.

#5 Dj_Dark

Dj_Dark

    Forumist

  • Membru
  • 4,534 posts
  • Din:Bucuresti, Rosiori
  • Auto:Daewoo
  • Model:Espero 1.5 dohc GLX
  • An:1996
  • Nr. Inmatr.:TR-07-LIN

Posted 11 August 2009 - 12:22

Nu stiu cum l-a infiletat el pe tot fiindca are niste canale de ghidaj, infiletezi cat merge dupa care il "tragi" inapoi folosind metoda descrisa de velican mai sus. La prima conetare in mufa dupa infiletatul cu mana, trebuie avut grija ca in momentul in care se retrage sa fie pe acele ghidaje, altfel va da in gol si e bun de aruncat, se distruge melcul interior si nu mai regleaza bine.

@Lionx. Daca dupa procedura explicata de colegul de mai sus a intrat de tot si nu se invarte cuiul cu mana e bine. Pune-l pe masina si da-i un reset cu idle learn (e pe forum cum). Daca tot nu merge poti sa iei altul. La fel si daca acel cui se invarte cu mana (nu mai are ghidajele necesare).

Ps. Singura metoda prin care iese cuiul ala de-acolo, daca IAC-ul e in firea lui, este punerea contactului cu el scos din galerie si lasat in mufa, dupa ce in prealabil a fost deconectata bateria ceva timp (IAC-ul a uitat pozitia de relanti si incearca sa gaseasca alta). Cum naiba ai reusit sa-l scoti altfel?

Edited by Dj_Dark, 11 August 2009 - 12:23.


#6 Mircea

Mircea

    ... cel Batran sau Taticu lu' Stefan cel Mare

  • Super Moderatori
  • 10,251 posts
  • Din:Buftea
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Lacetti 2.0 TCDi/Spark 0.8 i
  • An:2007/2007

Posted 11 August 2009 - 13:26

Aplicand principiul: "nu forta, ia un ciocan mai mare!"

#7 LIONX

LIONX

    Forumist

  • Membru
  • 4 posts
  • Din:BARLAD
  • Auto:daewo
  • Model:CIELO
  • An:1977

Posted 11 August 2009 - 17:49

am facut ce mi-ati spus merge acum dar imi miroase a benzina gazele care ies pe esapament !!!! :(( :((



[quote name='LIONX' date='Aug 11 2009, 06:47 PM' post='439363']
am facut ce mi-ati spus merge acum dar imi miroase a benzina gazele care ies pe esapament !!!! :( ( :( (

m-am saturat :uff: :uff:

#8 Costi VLN

Costi VLN

    ex velican_costi

  • Membru
  • 1,513 posts
  • Din:bucuresti
  • Auto:daewoo
  • Model:cielo
  • An:1995
  • Nr. Inmatr.:B 40 VLN

Posted 11 August 2009 - 18:24

Dupa ce i-ai dat restart si initiere IAC ai facut si tu catva km?Daca nu ai facut asa refa procedura si alearg-o putin,un mers mai sportiv sa invete noi parametrii.Vezi dupa cum se prezinta. ;)

#9 nt98adu

nt98adu

    Forumist

  • Membru
  • 595 posts
  • Din:Piatra Neamt
  • Auto:BMW, Peugeot
  • Model:E39 530da touring, 107 TWO
  • An:2001, 2007
  • Nr. Inmatr.:Nou

Posted 11 August 2009 - 18:49

Eu zic sa nu te mai chinui degeaba. Cumpara un IAC nou, monteaza-l si ai scapat de probleme. Odata cei iesit de pe ghiduri, salut IAC.

#10 LIONX

LIONX

    Forumist

  • Membru
  • 4 posts
  • Din:BARLAD
  • Auto:daewo
  • Model:CIELO
  • An:1977

Posted 11 August 2009 - 19:23

am facut , dar tot nu merge cum trebuie si nu trage , mirosul de benzina persista in esapament.... :(

#11 Razvan96

Razvan96

    Forumist

  • Membru Ón rodaj
  • 1 posts
  • Din:bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo
  • An:1996

Posted 04 April 2014 - 20:55

salutare, am cumparat si eu recent un cielo 96, la o simpla inchidere a capotei masina a ramas turata la 3000 rpm plus nu mai face trecerea de pe gaz pe benzina, un prieten mia verificat IAC si a constatat ca nu ii ajunge curent, va rog din experinta dvs dak ma poate ajuta cineva cu vreun sfat..../. multumesc anticipat






0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users