Jump to content
Sign in to follow this  
sebastianaxx

Cum Se Schimba Contact Pornire Matiz, Contactul Are Cip.

Recommended Posts

Buna ziua.

Cum se poate schimba un contact pornire? Ma refer la schimbarea codului. Se poate schimba din tester sau e nevoie de alte "scule".

Share this post


Link to post

Hai sa-ti zic cum am facut eu:Am cumparat partea mecanica de la un contact de Cielo si i-am schimbat cateii(dintii) cu cei din contactul original, astfel nu am schimbat nici cheia nici cipul.Toata afacerea 60 lei.

Share this post


Link to post

Ce-ntreaba el, ce raspunzi tu :P

Sebastian, de ce vrei sa schimbi codul? Ai pierdut una din chei?

Share this post


Link to post
Hai sa-ti zic cum am facut eu:Am cumparat partea mecanica de la un contact de Cielo si i-am schimbat cateii(dintii) cu cei din contactul original, astfel nu am schimbat nici cheia nici cipul.Toata afacerea 60 lei.

Nu. S-a stricat butucul. S-a blocat cu cheia in el. A incercat un mecanic sa-l repare dar cand pornesc masina se blocheaza volanul in mers. Am luat un contact nou cu cip si vreau sa-l schimb. Cum fac cu codul?

PS: pentru Mircea era :)

Edited by sebastianaxx

Share this post


Link to post

Nu ai treaba cu codul. "codul" e preluat de un cerculet negru care este in jurul contactului. Daca scoti butucul, pui cerculetul negru (in care intre 2 fire parca) pe noul butuc => nu e nevoie sa mai schimbi si altceva. Nu stiu in schimb cum vei face sa pui cipul pe cheie. Recomandat ar fi cum a zis kornelush: iei butuc nou, schimbi dintii de la cele 2 butuce si gata (sau poate mai poti repara butucul asta).

Share this post


Link to post
Nu ai treaba cu codul. "codul" e preluat de un cerculet negru care este in jurul contactului. Daca scoti butucul, pui cerculetul negru (in care intre 2 fire parca) pe noul butuc => nu e nevoie sa mai schimbi si altceva. Nu stiu in schimb cum vei face sa pui cipul pe cheie. Recomandat ar fi cum a zis kornelush: iei butuc nou, schimbi dintii de la cele 2 butuce si gata (sau poate mai poti repara butucul asta).

Am cheia de la contactul nou. Chestia este ca vreau sa folosesc noul butuc cu cheia lui. :) Am si un cod... Nu merge cu tester-ul? Nu am cum ajunge la service. E la 30 km de mine si se blocheaza volanul...

Edited by sebastianaxx

Share this post


Link to post

Pai tu ai o problema legata de "hardware" sa zicem...imobilizatorul e legat de software. Pur si simplu schimbi butucul si atat. Pui cerculetul scos de pe butucul vechi (are 2 fire) pe noul butuc. SI gata! Mai ai de schimbat doar cipurile din cheile vechi in cheile noi (daca au loc de pus). Daca nu, in cel mai rau caz... dai gauri tu in cheile noi, sau pui un chip direct pe cerculetul ala din jurul butucului (desi nu recomand).

Share this post


Link to post

S-a facut. A venit un tip cu testerul, a pus noul contact care avea CIP cu cheie originala, a facut un reset si alte alea si merge. Chestia e ca acum merge : :)

Share this post


Link to post

si informativ, cat a costat ghidusia asta?

o suma detaliata ? cu butuc, tester, spaguta etc :D

Share this post


Link to post

205 RON butuc cu cod, butuc portiera stanga+dreapta, butuc portbagaj

100 RON reparat

Total ... : :)

Share this post


Link to post

Salut!

Am si eu o nelamurire. Am un Matiz din 2007 la care s-a stricat contactul (s-a rupt tija). Am reusit sa-l demontez intr-un final, iar chestia este ca e matiz cu imobilizator si am sunat la o reprezentanta daewoo cautand acest tip de contact, dar tipul de acolo mi-a spus ca pot cumpara un contact fara imobilizator si sa merg cu el la un lacatus sa-mi schimbe "cateii". Am nevoie de un sfat/parere...e ok daca procedez asa? Sigur se potriveste si porneste masina dupa asta?
Multumesc!

Share this post


Link to post

Salut!

Am si eu o nelamurire. Am un Matiz din 2007 la care s-a stricat contactul (s-a rupt tija). Am reusit sa-l demontez intr-un final, iar chestia este ca e matiz cu imobilizator si am sunat la o reprezentanta daewoo cautand acest tip de contact, dar tipul de acolo mi-a spus ca pot cumpara un contact fara imobilizator si sa merg cu el la un lacatus sa-mi schimbe "cateii". Am nevoie de un sfat/parere...e ok daca procedez asa? Sigur se potriveste si porneste masina dupa asta?

Multumesc!

 

Nu, nu e OK. Tie ti s-a rupt tija care actioneaza, nu ti s-a blocat cheia in contact. Iti trebuie contact cu totul. Gasesti la Radacini, am luat eu acum vreo luna, setul complet pentru euro 3 (contact + butuci usa+ butuc hayon, cu doua chei cu cip) a fost @300 ron. va trebui sa pastrezi inelul imobilizatorului original (sa-l montezi in jurul contactului nou) si sa scoti CIP-ul din cheile tale (cu un ac scoti dopul rosu de la cheie cu grija, scoti cipul si il pui in cheia noua).

Share this post


Link to post

Am inteles! Mersi fain, Mircea!

Share this post


Link to post

Cu multa placere!

Share this post


Link to post

Serge, Augustinionut are o varianta care poate fi mai ieftina decat ce ti-am spus eu, insa il rog pe el sa-ti explice pentru ca eu n-am procedat astfel niciodata.

Share this post


Link to post

Va salut!

Ma folosesc de acest topic pt. urmatoarea problema.

Trebuie sa schimb contactul mecanic la un Cielo si nu reusesc de loc sa-l introduc pe cel nou. Au incercat si trei mecanici din care doi au abandonat operatiunea iar al treilea a rupt intentionat ciocul acela curbat (fara ca eu sa vad acest lucru - am observat abia cand l-am dat jos; linia rosie din poza).

Am luat acum un contact de la GM si vreau sa-l pun pe acesta. Am citit si rascitit cam tot ce am gasit referitor la acest subiect.

Concluzia mea este ca acel cioc loveste in ceva.

Daca puteti sa-mi spune-ti ce il blocheaza in interior de nu poate fi introdus complet.

Am vizionat un filmulet in care prin partea stanga in locul in care trebuie intordus contactul se apasa pe ceva, dar nu se vede pe ce, am pilit si rotunjit marginile ciocului, fara niciun rezultat.

Totusi ce rol are ciocul acela ca se pare ca din cauza lui nu intra complet.

Am atasat foto cu contactul.

 

Multumesc mult.

post-19030-0-17671900-1498459621_thumb.jpg

post-19030-0-68688200-1498459627_thumb.jpg

post-19030-0-47848400-1498459636_thumb.jpg

post-19030-0-57776900-1498459644_thumb.jpg

post-19030-0-53872400-1498459653_thumb.jpg

post-19030-0-20185500-1498459659_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Am mentionat:

"Am citit si rascitit cam tot ce am gasit referitor la acest subiect."

Share this post


Link to post

Reciteste postarea #61 din topicul indicat (ca raspunsul ii acolo si expres pentru Cielo de-altfel ).

 

Mai pe scurt si la subiect, nu trebuie apasat pe absolut nimic la montare. Cheia pe pozitia II, te asiguri ca piedica ( cea incercuita de koss_x_treeme in cea de a doua poza) culiseaza lejer in butuc, pus pe pozitie si introdus pina la clampanitul piedicii. Atit.

 

Da' cit timp l-ai luat la pila ... ar fi cazul de un altul nou, cred eu.

Share this post


Link to post

In doua saptamani cred ca am adunat vre-o 5 ore de incercari.

Am incercat tot ce s-a scris, cheia pe poz II, piedica culiseaza in jos, etc.

De unul nou nu este cazul, cel pe care vreau sa-l pun acum este nou-nout de la GM.

Contactul avanseaza in doi pasi:

- prima data il pun fara cheia pe poz. II si intra un pic;

- apoi rasucesc cheia pe poz. II si mai intra un pic (atunci coboara zavarul);

- mai departe nu vrea.

Am lovit un pic mai cu forta sa vad ceva urme pe material, nu se vede nimic.

Au mai incercat doi mecanici, fara sa reuseasca. Culmea ca nici cel vechi nu mai intra.

Ceva nu este in regula si nu-mi dau seama ce.

Totusi acel cioc ce rol are?

 

Merci.

Share this post


Link to post

Parca trebuia apasat cu ceva prin partea aialalta ca sa treca ciocul de o piesa...

Share this post


Link to post

Am invartit si de volan, l-am luat si cu binisorul si cu forta, nu intra.

Share this post


Link to post

Am pus-o de un exercitiu de prima ora la demontat - montat contact, pe cronometru', rezultatul fiind de 14 secunde - 54 sutimi ! :) ) Cu un capat de sirma doar cu care am apasat piedica si a sarit afara partial. apoi l-am scos de tot si l-am introdus la loc pe pozitie fara a apasa pe absolut nimic.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...