Jump to content

 


Photo
- - - - -

Cum Se Schimba Contact Pornire Matiz, Contactul Are Cip.


  • Please log in to reply
15 replies to this topic

#1 sebastianaxx

sebastianaxx

    Forumist

  • Membru
  • 14 posts
  • Din:buhusi
  • Auto:daewoo
  • Model:matiz
  • An:2006
  • Nr. Inmatr.:axx

Posted 12 May 2009 - 12:28

Buna ziua.
Cum se poate schimba un contact pornire? Ma refer la schimbarea codului. Se poate schimba din tester sau e nevoie de alte "scule".

#2 kornelush

kornelush

    Forumist

  • Membru
  • 366 posts
  • Din:Galati
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz
  • An:2006
  • Nr. Inmatr.:GL-06-ROA

Posted 12 May 2009 - 12:52

Hai sa-ti zic cum am facut eu:Am cumparat partea mecanica de la un contact de Cielo si i-am schimbat cateii(dintii) cu cei din contactul original, astfel nu am schimbat nici cheia nici cipul.Toata afacerea 60 lei.

#3 Mircea

Mircea

    ... cel Batran sau Taticu lu' Stefan cel Mare

  • Super Moderatori
  • 10,259 posts
  • Din:Buftea
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Lacetti 2.0 TCDi/Spark 0.8 i
  • An:2007/2007

Posted 12 May 2009 - 13:40

Ce-ntreaba el, ce raspunzi tu :P
Sebastian, de ce vrei sa schimbi codul? Ai pierdut una din chei?

#4 sebastianaxx

sebastianaxx

    Forumist

  • Membru
  • 14 posts
  • Din:buhusi
  • Auto:daewoo
  • Model:matiz
  • An:2006
  • Nr. Inmatr.:axx

Posted 12 May 2009 - 15:02

Hai sa-ti zic cum am facut eu:Am cumparat partea mecanica de la un contact de Cielo si i-am schimbat cateii(dintii) cu cei din contactul original, astfel nu am schimbat nici cheia nici cipul.Toata afacerea 60 lei.

Nu. S-a stricat butucul. S-a blocat cu cheia in el. A incercat un mecanic sa-l repare dar cand pornesc masina se blocheaza volanul in mers. Am luat un contact nou cu cip si vreau sa-l schimb. Cum fac cu codul?
PS: pentru Mircea era :)

Edited by sebastianaxx, 12 May 2009 - 15:04.


#5 banzay

banzay

    Forumist

  • Membru
  • 1,179 posts
  • Din:constanta
  • Auto:Fiat
  • Model:Albea
  • An:2005
  • Nr. Inmatr.:doar murdar

Posted 12 May 2009 - 16:34

Nu ai treaba cu codul. "codul" e preluat de un cerculet negru care este in jurul contactului. Daca scoti butucul, pui cerculetul negru (in care intre 2 fire parca) pe noul butuc => nu e nevoie sa mai schimbi si altceva. Nu stiu in schimb cum vei face sa pui cipul pe cheie. Recomandat ar fi cum a zis kornelush: iei butuc nou, schimbi dintii de la cele 2 butuce si gata (sau poate mai poti repara butucul asta).

#6 sebastianaxx

sebastianaxx

    Forumist

  • Membru
  • 14 posts
  • Din:buhusi
  • Auto:daewoo
  • Model:matiz
  • An:2006
  • Nr. Inmatr.:axx

Posted 12 May 2009 - 17:40

Nu ai treaba cu codul. "codul" e preluat de un cerculet negru care este in jurul contactului. Daca scoti butucul, pui cerculetul negru (in care intre 2 fire parca) pe noul butuc => nu e nevoie sa mai schimbi si altceva. Nu stiu in schimb cum vei face sa pui cipul pe cheie. Recomandat ar fi cum a zis kornelush: iei butuc nou, schimbi dintii de la cele 2 butuce si gata (sau poate mai poti repara butucul asta).

Am cheia de la contactul nou. Chestia este ca vreau sa folosesc noul butuc cu cheia lui. :) Am si un cod... Nu merge cu tester-ul? Nu am cum ajunge la service. E la 30 km de mine si se blocheaza volanul...

Edited by sebastianaxx, 12 May 2009 - 17:40.


#7 banzay

banzay

    Forumist

  • Membru
  • 1,179 posts
  • Din:constanta
  • Auto:Fiat
  • Model:Albea
  • An:2005
  • Nr. Inmatr.:doar murdar

Posted 12 May 2009 - 17:58

Pai tu ai o problema legata de "hardware" sa zicem...imobilizatorul e legat de software. Pur si simplu schimbi butucul si atat. Pui cerculetul scos de pe butucul vechi (are 2 fire) pe noul butuc. SI gata! Mai ai de schimbat doar cipurile din cheile vechi in cheile noi (daca au loc de pus). Daca nu, in cel mai rau caz... dai gauri tu in cheile noi, sau pui un chip direct pe cerculetul ala din jurul butucului (desi nu recomand).

#8 sebastianaxx

sebastianaxx

    Forumist

  • Membru
  • 14 posts
  • Din:buhusi
  • Auto:daewoo
  • Model:matiz
  • An:2006
  • Nr. Inmatr.:axx

Posted 13 May 2009 - 19:46

S-a facut. A venit un tip cu testerul, a pus noul contact care avea CIP cu cheie originala, a facut un reset si alte alea si merge. Chestia e ca acum merge ::)

#9 skimpy

skimpy

    Forumist

  • Membru
  • 58 posts
  • Din:Iasi
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz
  • An:2005
  • Nr. Inmatr.:BT 13 SKM

Posted 14 May 2009 - 12:00

si informativ, cat a costat ghidusia asta?
o suma detaliata ? cu butuc, tester, spaguta etc :D

#10 sebastianaxx

sebastianaxx

    Forumist

  • Membru
  • 14 posts
  • Din:buhusi
  • Auto:daewoo
  • Model:matiz
  • An:2006
  • Nr. Inmatr.:axx

Posted 14 May 2009 - 17:42

205 RON butuc cu cod, butuc portiera stanga+dreapta, butuc portbagaj
100 RON reparat
Total ... ::)

#11 Serge

Serge

    Forumist

  • Membru în rodaj
  • 2 posts
  • Din:Iasi
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz
  • An:2007
  • Nr. Inmatr.:1558

Posted 04 August 2014 - 16:39

Salut!

Am si eu o nelamurire. Am un Matiz din 2007 la care s-a stricat contactul (s-a rupt tija). Am reusit sa-l demontez intr-un final, iar chestia este ca e matiz cu imobilizator si am sunat la o reprezentanta daewoo cautand acest tip de contact, dar tipul de acolo mi-a spus ca pot cumpara un contact fara imobilizator si sa merg cu el la un lacatus sa-mi schimbe "cateii". Am nevoie de un sfat/parere...e ok daca procedez asa? Sigur se potriveste si porneste masina dupa asta?
Multumesc!



#12 augustinionut

augustinionut

    Forumist

  • Membru
  • 2,685 posts
  • Din:Piatra-Neamt (Pangarati)
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz E
  • An:2007
  • Nr. Inmatr.:NT 30 PER

Posted 04 August 2014 - 22:33

Da e ok. Pot sa respir?

#13 Mircea

Mircea

    ... cel Batran sau Taticu lu' Stefan cel Mare

  • Super Moderatori
  • 10,259 posts
  • Din:Buftea
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Lacetti 2.0 TCDi/Spark 0.8 i
  • An:2007/2007

Posted 05 August 2014 - 08:35

Salut!

Am si eu o nelamurire. Am un Matiz din 2007 la care s-a stricat contactul (s-a rupt tija). Am reusit sa-l demontez intr-un final, iar chestia este ca e matiz cu imobilizator si am sunat la o reprezentanta daewoo cautand acest tip de contact, dar tipul de acolo mi-a spus ca pot cumpara un contact fara imobilizator si sa merg cu el la un lacatus sa-mi schimbe "cateii". Am nevoie de un sfat/parere...e ok daca procedez asa? Sigur se potriveste si porneste masina dupa asta?
Multumesc!

 

Nu, nu e OK. Tie ti s-a rupt tija care actioneaza, nu ti s-a blocat cheia in contact. Iti trebuie contact cu totul. Gasesti la Radacini, am luat eu acum vreo luna, setul complet pentru euro 3 (contact + butuci usa+ butuc hayon, cu doua chei cu cip) a fost @300 ron. va trebui sa pastrezi inelul imobilizatorului original (sa-l montezi in jurul contactului nou) si sa scoti CIP-ul din cheile tale (cu un ac scoti dopul rosu de la cheie cu grija, scoti cipul si il pui in cheia noua).



#14 Serge

Serge

    Forumist

  • Membru în rodaj
  • 2 posts
  • Din:Iasi
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz
  • An:2007
  • Nr. Inmatr.:1558

Posted 05 August 2014 - 10:23

Am inteles! Mersi fain, Mircea!



#15 Mircea

Mircea

    ... cel Batran sau Taticu lu' Stefan cel Mare

  • Super Moderatori
  • 10,259 posts
  • Din:Buftea
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Lacetti 2.0 TCDi/Spark 0.8 i
  • An:2007/2007

Posted 05 August 2014 - 17:22

Cu multa placere!

#16 Mircea

Mircea

    ... cel Batran sau Taticu lu' Stefan cel Mare

  • Super Moderatori
  • 10,259 posts
  • Din:Buftea
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Lacetti 2.0 TCDi/Spark 0.8 i
  • An:2007/2007

Posted 07 August 2014 - 06:51

Serge, Augustinionut are o varianta care poate fi mai ieftina decat ce ti-am spus eu, insa il rog pe el sa-ti explice pentru ca eu n-am procedat astfel niciodata.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users