Jump to content
Sign in to follow this  
cris06

Executivul Rosu (trandafir De La Iasi)

Recommended Posts

Sub mocheta mai bine zis, un strat mai serios de siloplast ce lipseste, antifoneaza si tot-odata impiedica depuneri nedorite sub mocheta. Ori nu e cazu' ...

Share this post


Link to post

Tind sa ii dau dreptate lui Viktor -> mocheta sta aproape de tabla si apa, sarea si noroiul care intra pe sub ea nu are unde sa se duca. Deci e posibil sa ii faci mai mult rau decat bine.

 

Vad 2 variante pt a rezolva problema:

1. carenaje roti spate de la o alta marca bricolate nitel ca sa intre pe Cielo. Astea vor sta suficient de departe de tabla pentru ca apa care intra sa se scurga. Eu pe varianta asta as merge.

2. Mocheta lipita asa cum zice si Viktor, desi nu cred ca va rezista la apa, sare si cu ce minuni mai dau astia pe drumuri.

Share this post


Link to post

Existau acum ceva timp carenaje speciale pt aripile spate la Cielo.

Share this post


Link to post

Sa raspund pe rand:

- nu am aplicat niciun adeziv intre caroserie si acea protectie din mocheta. Peste protectia anticoroziva am dat cu antifon si ceara la spray;

- am vazut pe niste seituri de piese ceva carenaje pt Nexia HB dar nu aveau pe stoc. De la alta masina, cam greu de adaptat datorita asimetriei celor 2 bosaje;

- fiind masina in Germania nu imi fac probleme privind sarea si nisipul, nelipsite pe drumurile din Ro;

 

Timpul va arata eficienta sau ineficienta acestor confectii.

Share this post


Link to post

Masinile astea... tinem la ele mai mult decat la femei

Share this post


Link to post

Masinile astea... tinem la ele mai mult decat la femei

Cand faci astfel de afirmatii fii cu bagare de seama ,acesta este un forum public.... :wink: :rolleyes:

Share this post


Link to post

E ok, nevasta-mea stie deja asta, s-a resemnat pe locul 2 :P

Share this post


Link to post

Si a mea, pana o apuca nebuneala si-si ia o tigaie noua! Deja pun bani la saltea pt piese de Cielo! :)

Share this post


Link to post

Masinile astea vor mai circula mult si bine,nici nu incape in dsicutie!!!! Atata timp cat vor fi mentinute si va exista interes pt. ele,vor fi si piese.Sunt fan Cielo inca de mic copil,tot timpul cand trece cate unul ma uit la el ca la masini straine,pur si simplu,mi-a marcat copilaria.Si sincer, nu ma asteptam acum cativa ani sa mai vad atat de multe functionale.E buna la orice:carat cartofi,plimbare,si mai ales pentru cei incepatori.Eu unul,indiferent cate masini voi avea,la asta tot nu renunt!!!!!!

Share this post


Link to post

Domnu cris la un drum de germania romania cam cati litri benzina/gpl ajungi sa consumi ?

Share this post


Link to post

La aprox. 2000 km (prin Cehia si Slovacia) fac 4 plinuri de gaz (cam 165 l) si vreo 25 l benzina (jumatate de rezervor) pt siguranta. Asta fara remorca. Cu ea mai adaug vreo 80 - 100 l gaz.

Share this post


Link to post

Dupa 3 luni mai notam: fise Bougicord de Evanda. Trebuie sa gasesc niste teava de aluminiu cu diam. interior de aprox. 28mm pt a confectiona scuturile termice. Cele de la Cielo sunt prea mici. Ce am remarcat la aceste fise: urechile de care se pot trage aceste fise din bujii si impedanta scazuta a cablului. Cea mai lunga fisa are cam 2,6 kOhm! Deasemenea, inelele galbene cu nr. fisei.

Km actuali: 209 650.

Urmeaza cam intr-o luna reviza de primavara. Lista e cam mare...

post-9166-0-10874600-1519574237_thumb.jpg

post-9166-0-21307400-1519574246_thumb.jpg

post-9166-0-63342900-1519574257_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Probabil nici sa nu fie cazul de scuturi termice pe conurile fiselor. Bine de avut, dar nu neaparat parerea mea. Par a avea o protectie grosolana comparativ cu cele originale, similare fiselor altor marci cu montaj pe centru chiulasae (intre axe) unde ating temperaturi suficient de inalte fara a fi deteriorate.

Share this post


Link to post

Protectia nu e prea "grosolana" - corpul fisei ce intra in bujie fiind din plastic. Temperatura langa evacuare e mult mai mare decat in semichiulasa (axele cu came). De aceea, tre' sa adaptez acele tuburi de protectie.

Edited by cris06

Share this post


Link to post

Bună. Am și eu un cielo 1.8v 2005 in familie și oricât de învechit e parca nu pot să-l dau la rabla. Asa ca anul asta a primit tinichigie și vopsea noua. Am văzut ca ai schimbat ambreiajul. Se potrivește tot chitul de la 16v ? Sau sunt necesare combinări de piese? Zicea cineva ca o să-i faci majoratul împreună cu copilul. Încet se apropie :)

Share this post


Link to post

Da, sigur majoratul va fi (ce mai sunt 6 ani?). La masina asta tin foarte mult desi a devenit cam costisitoare, dar, cum scria colegul Dj _dark (parca) nevasta e pe locul doi! :) Este prima masina noua luata integral cu banii castigati de mine. Dealtfel, e masina pe care mi-am dorit-o (la culoare nu), prima vazand-o, fiind un GLE bej satin (1996) al unui unchi mai indepartat.

Revenind la intrebare: am scris in topicul dedicat "compatibilitati piese CNEL". Da, se potriveste fara adaosuri sau modificari. Este aceeasi cutie ce s-a montat pe Cielo exe 16V (2000 - 2004).

Fa-ti topic de prezentare a masinii.

Edited by cris06

Share this post


Link to post

:o fftopic:

Eu am zis a doua nevasta despre masina dar da, sunt multe cazuri unde e prima :D

Share this post


Link to post

Da, sigur majoratul va fi (ce mai sunt 6 ani?). La masina asta tin foarte mult desi a devenit cam costisitoare, dar, cum scria colegul Dj _dark (parca) nevasta e pe locul doi! :) Este prima masina noua luata integral cu banii castigati de mine. Dealtfel, e masina pe care mi-am dorit-o (la culoare nu), prima vazand-o, fiind un GLE bej satin (1996) al unui unchi mai indepartat.

Revenind la intrebare: am scris in topicul dedicat "compatibilitati piese CNEL". Da, se potriveste fara adaosuri sau modificari. Este aceeasi cutie ce s-a montat pe Cielo exe 16V (2000 - 2004).

Fa-ti topic de prezentare a masinii.

Subscriu la faza cu culoarea.Am mai avut in Cielo in familie,cel al tatalui,care m-a si adus de la maternitate.Era fabricat in '96,printre primele de la mine din oraselul de bastina,daca nu chiar primul,si culoarea imi placea cel mai mult la el,albastrul Acela inchis,superba culoare....La vremea cand a fost vandut (august 2010),am plans dupa el.Tata si bunica imi spuneau ca cel rosu e mai bun si mai nou (cu doar an,dar intr-adevar arata mult mai bine si era foarte putin rulat,spre deosebire de cel albastru,sa nu mai spun ca fusese mult mai menajat,ca deh,era masina bunicilor si fiind luata din munca lor au apreciat-o mai mult decat a facut tata cu Cielo albastru,primit cadou dupa ce a terminat facultatea).Acum,daca as fi fost pus I situatia sa aleg intre cele doua Cielo,l-as alege pe cel albastru,in ciuda celor mentionate mai sus,ca si asta rosu ajunsese la fel cum era cel albastru,deci tot pe acolo ajungeam cu reconditionarea.Rosul mi se pare o culoare frumoasa,dar foarte pretentioasa.Bafta in continuare cu ,,trandafirul',ca intretinut,va prinde majoratul fara probleme si poate ii ramane baiatului sa faca experienta pe el.O mica sugestie:ar trebui puse inapoi jantele originale,dau mult mai bine.Si sa mai pun putin sare pe rana :lollol: :am vazut Cielo albastre fabricate in 2006,inclusiv 2007 (ultimele serii) si vazusem undeva ca ultimul Exe Plus iesit de pe linia de ansamblare era albastru,deci inca se gaseau.Albastru deschis nu am mai vazut in schimb la masinile (Cielo) fabricate dupa 2002....si nici rosu toreador (grena),asta nu l-am vazut pe absolut niciun Executive sau Std,decat pe GLE SI GL.

Edited by Horica00

Share this post


Link to post

Bleu metalizat am vrut si eu. Bleumarinul metalizat de la ultimele nu mi-a placut. Faza cu maternitatea a patit-o nevasta cu Mihai (primul urmas). Am dus-o la maternitate cu Dacia socrului si i-am luat cu "trandafirul" nou. :tongue: Parca am scris in primul post.

Jantele originale (de Nubira 2) sunt ca roti de iarna.

Share this post


Link to post

Ieri, 29.03.2018, in garaj a poposit donatoarea gri, Cielo E3, 2005, 66456 km. Varianta ST fara AC. Accidentata fata dreapta, tampon stanga fata rupt. Repozitionat cat-de-cat prin suspendarea cutiei de viteze si merge pe rotile ei.

Ce m-a impresionat: motorul are toate piesele originale! (nu am verificat distributia). A pornit la prima cheie, fara check aprins in bord. Fise CHT originale si bujii Champion. A se vedea poze. Nu stiu ce ulei a fost utilizat (carterul axei cu came arata mai bine ca la a mea) :mrgreen: , insa uleiul era smoala. L-am schimbat pt curatare (cu flushing) cu un 10W40 pt Diesel.

Pret: 190 Euro.

Am asigurata gama de piese, in special, pt motor, care, majoritatea, nu se mai gasesc noi, originale.

post-9166-0-36901100-1522440762_thumb.jpg

post-9166-0-97200700-1522440781_thumb.jpg

post-9166-0-27067000-1522440799_thumb.jpg

post-9166-0-29966400-1522440810_thumb.jpg

post-9166-0-77213300-1522440824_thumb.jpg

post-9166-0-05203000-1522440834_thumb.jpg

post-9166-0-73057100-1522440845_thumb.jpg

post-9166-0-50040900-1522440854_thumb.jpg

post-9166-0-79193800-1522440874_thumb.jpg

post-9166-0-66971700-1522440898_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Ieri am schimbat simeringul la capacul "delcou" care "plangea" de ceva timp, furtunul mare (3 cai) ventilatie carter, bujiile (Beru Ultra Z20) si fisele de la donatoare. Celor de la Evanda li s-au rupt cauciucul in zona unde intra in bujii. Trebuie sa le gasesc tuburi de aluminiu pt protectie.

In poze: carterul superior desfacut dupa 61000 km de la interventia din 2015.

Vreau sa zic ca am facut o treaba buna cu filtrul decantor. Am scurs pe putin 100 ml de apa condensata.

Km: 212 450.

post-9166-0-20961400-1522475017_thumb.jpg

post-9166-0-35750100-1522475033_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Printre alte probleme casnice ce trebuiau rezolvate la tara, am purces la demontarea condensatorului de AC care a fost diagnosticat cu pierderi mari in coltul din stanga jos (vezi poze). Obligatoriu, la operatiune se va demonta radiatorul de racire si, pt spatiu optim, bateria se da jos iar acumulatorul de AC (butelia) se scoate din brida suport. Marea surpriza mi-a facut-o holenderul de jos al racordului condensatorului. Fiind toate piesele originale ale masinii din sistem, nu a vrut sa se desfaca neam! Am avut noroc cu conducta de langa filtrul de aer pe care am desfacut-o din racordul de la palierul amortizor. Apoi, pt. a nu strica conducta am taiat racordul condensatorului defect, cu flexul si cu un mops si o cheie franceza am reusit sa desfac dracia de holender. Pt. usurarea operatiunii de reinstalare conducta si condensator am demontat furtunul burduf admisie si proiectorul ceata dreapta. Prin fanta din bara a proiectorului am reusit sa tin contra cu o cheie fixa (de 18 parca) pe hexagonul racordului cond. AC pt strangere conducta. Am respectat (recomandabil!) pe cat posibil procedurile din manual privind interventia in instalatie: se curata racordurile unde se intervine, se utilizeaza oringuri noi, capetele conductelor sau racordurilor se astupa (pana la remontare) pt. a nu intra praf si apa, am uns cu ulei de compresor oringurile si scaunele lor si am introdus cu o seringa curata ulei de compresor in condensatorul nou (cam 35 ml, PAG150 - recomandat). Pe condensatorul nou (NBN) am montat la partea inferioara si in colturi, pt. protectie, manson izolatie conducte. Cel vechi avea un burete care era zop. Recomand si schimbarea puferelor inferioare (la mine unul era rupt) si a celor suport sus (in functie de starea lor).  Recomand, deasemenea, ca intre urechile de fixare ale ventilatorului si condensator sa se introduca 3 rondele de cauciuc cu diam. de cca 3 cm si grosime de max. 3 mm datorita suruburilor.

A doua surpriza: am verificat instalatia la un atelier la Buzau. Nu s-au identificat pierderi (desi aveam un mic morcov legat de etanseitatea racordului inferior condensator- pozitia de strangere fiind cam limitata). Compresorul facea cam urat -caraia. Baietii mi-au spus ca nu o s-o mai duca mult! Eu am fost incapatanat si am incarcat instalatia. In 3 zile s-a dus tot agentul frigorific. Cand aveam nevoie mai multa de racire, pe drumul Bz - Iasi s-a dus naibii. Asa ca am luat alt compresor sh, i-am schimbat uleiul din interior, alta verificare si reancarcare! Manopera de schimbare condensator ce am economisit-o eu s-a dus naibii pe freonul pierdut. Asta e! Toata beleaua m-a dus cam la 1000 lei. Dupa experienta asta, recomand si inlocuirea compresorului daca cel original are peste 200 000 km. Stiu, e riscant la sh dar probabilitatea de a  putea functiona vreo 2 ani cred ca e destul de mare.

Cu ocazia demontarii radiatorului de racire i-am facut si o reparatie cu poxilina (recomand!) astupand o zona unde a trebuit sudata o nervura rupta. Dupa sudura a ramas un por. Problema a aparut cand am schimbat ambreiajul masinii. Dand jos cutia de viteze, motorul s-a deplasat putin jos si spre radiator. La remontare, un nenorocit de colier metalic ce strangea protectia din tub gofrat de aluminiu al unui furtun de la AC ce trecea prin spatele radiatorului mi-a rupt nervura. Asadar, atentie la acele coliere!

Urmeaza revizie completa la frane.

Km actuali: 214 000.

20180429_194938.jpg

20180429_195259.jpg

20180429_200831.jpg

20180429_200839.jpg

20180430_150026.jpg

20180430_171129.jpg

20180430_171139.jpg

20180430_175345.jpg

20180511_110135.jpg

20180511_110201.jpg

Share this post


Link to post

Garniturile de la conducta dubla din compresor le-ai schimbat? Alte oring-uri de pe traseu?

Trebuia sa scoti si supapa de expansiune sa o cureti putin, sigur e partial infundata, asta poate fi si problema pentru care facea urat cmpresorul. Ce presiune aveai pe inalta la test?

Edited by Dj_Dark

Share this post


Link to post

Nu pot sa ii sufar pe jegosii astia care iti spun la verificare ,ca nu ai pierderi si te trezesti dupa cateva zile ca nu mai ai freon

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...