Jump to content
Sign in to follow this  
Den

Rulmenti Tico

Recommended Posts

Am urmatoarele probleme..schimbat de 2 ori pe anul asta rulmentii fata..si deja imi suna iara..culmea..amandoi.Tot ce am gasit in magazine e marca optimal in jur de 57 ron pe cutie.Pana de curand am crezut ca sunt cauciucurile mai mari pe fata de vina.Am atasat cateva poze cu rulmentii.O mica chestiune.In poza doi se observa ceva metalic in stanga..ca o garnitura.La service nu au vrut sa puna acea garnitura pe motiv ca e metalica..si au folosit de la rulmentii vechi niste chestii de plastic.Posibil de acolo sa vina necazul?

post-19010-1238522572_thumb.jpg

post-19010-1238522640_thumb.jpg

Edited by Denied
  • Like 1

Share this post


Link to post

Unde ai montat rulmentii?Ti-au fost montati cu presa sau la ciocan?

Share this post


Link to post

Din tot ce am observat...nu cred ca pe presa..avea ceva care semana a ciocan parca..dar nu parea metalic.Dar nu pot sa bag mana in foc.. Cert e ca n-am vazut nici o presa sau sa aud de asa ceva.

Edited by Denied
  • Like 1

Share this post


Link to post

Asa am patit eu cu o pereche la Matiz.Primi i-am pus la ciocan si dupa 4.000 au decedat.Al doilea rand la service autorizat Daewoo , presa ... si merg si acum.

Share this post


Link to post

Ok..o sa cer sa vad presa.Multumesc de informatii.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Au folosit simeringurile de etansare de plastic (de la rulmentii vechi ) nu e nici o problema . Problema este calitatea lor ! Eu am folosit rulmenti romanesti (facuti la Brasov) si am folosi ciocanul ,am parcurs peste 20k km cu ei fara probleme !

Share this post


Link to post

imi poti spune si mie te rog din suflet ce coduri sant inscriptionate pe rulmentii de la tico(roata) pe care i-ai schimbat?ca vreau sa-i schimb si eu dar sa-mi iau de la ghezaco si nu stiu codurile si nici nu am cum sa dau jos ca sa vad coduri si dupa aia sa ma duc sa-i cumpar c anu mai am cu ce sa ma deplasez.multumesc anticipat

Share this post


Link to post

Salut! Trebuie sa schimb rulmentii fata la Matizul meu. Ce marca imi recomandati? Un cunoscut are coreeni pentru Tico - sunt aceeasi ca la Matiz? Cred ca au codul 6007. Merita ce de aici? http://www.autokarma.ro/Produse.aspx Sincer, as opta pentru FLENNOR.

Edited by mai_76

Share this post


Link to post
Neinteresant.Cand ajungi sa schimbi toate neamurile de rulmenti,uneori si de doua ori pe luna,si fara nici un rezultat vizibil ce mai faci?Desfaci rulmentul si il gresezi. Va tine cu siguranta mai mult decat unul negresat.Am un an si jumatate,kilometrii multi,dar eu nu am mai auzit vreun huruit de rulment de atunci.De atunci de cand au fost schimbati toti rulmentii la un service mai simtit,unde am fost instintat de distrugerea acelor garnituri prin gresare,dar mi-a fost si garantata lipsa problemelor in viitor.Asa a fost.

Asta-i cumva postul tau din 5 septembrie a.c., @Den? :) ) A inceput sa devina "interesant" ? Asa-i?

Nu te duci sa iti exerciti "dreptul la garantie" ? :) )

Asta a fost "tot" ? "Un an si jumatate"+ ~ 3 luni ? :) )

Ce e cel mai grav e ca unii iau de bune aceste asa-zise sfaturi...

Multa bafta!

Edited by iuliu m.

Share this post


Link to post

Salut! Trebuie sa schimb rulmentii fata la Matizul meu. Ce marca imi recomandati? Un cunoscut are coreeni pentru Tico - sunt aceeasi ca la Matiz? Cred ca au codul 6007. Merita ce de aici? http://www.autokarma.ro/Produse.aspx Sincer, as opta pentru FLENNOR.

Rulmentii de Matiz sunt conici cei de Tico sunt normali ! Recomand SKF sau FAG daca nu gasesti originali Korea(GM) !

Share this post


Link to post

Rulmentii de Matiz sunt conici cei de Tico sunt normali ! Recomand SKF sau FAG daca nu gasesti originali Korea(GM) !

 

Merci!

Share this post


Link to post

Salutare,

 

Am si eu o problema legata de un rulment spate Tico. Am schimbat ambii rulmenti de pe partea dreapta in februarie. la nici o luna rulmentul interior avea deja o uzura pronuntata si l-am inlocuit. Acum am senzatia ca problema va revenii in curand. Stie cineva care sa fie cauza? Sa fie calitatea lor indoielnica ? Si inca ceva. Am citit in manual " La ansamblarea rulmentului pozitionati corect garnitura de etansare" Au si rulmentii spate garnitura de etansare de cauciuc ca si rulmentii fata? La cei pe care i-am montat eu nu avea decat acea garnitura metalica care inchide rulmentul. Sa caut rulmentii spate cu acea garnitura de cauciuc? Ma gandesc sa nu fie de vina praful care intra la tambur?

 

Multumesc anticipat si scuze pentru deranj

Edited by ottocta

Share this post


Link to post

Nu, n-au garnitura de etansare, doar garniturile lor de fabrica.post-18181-0-54148300-1303024923_thumb.jpg Precis au fost prosti.

Eu ii montez singur, intotdeauna scot garnitura de pe partea interioara a celor doi rulmenti si acolo, intre ei, mai adaug la montaj putina vaselina. NU zic sa faceti asa, insa eu sunt multumit de cat rezista, dupa inlocuirea lor in acest stil.

Share this post


Link to post

Eu ii montez singur, intotdeauna scot garnitura de pe partea interioara a celor doi rulmenti si acolo, intre ei, mai adaug la montaj putina vaselina.

 

 

La fel fac si eu si subliniez ca atunci cand i-am scos prima oara (pentru ca am schimbat tamburii) tot asa erau pusi din fabrica.

Share this post


Link to post

La fel fac si eu si subliniez ca atunci cand i-am scos prima oara (pentru ca am schimbat tamburii) tot asa erau pusi din fabrica.

 

 

Si la ce pret ati gasit rulmentii? Pentru ca eu am gasit la 9 lei bucata si la 60 lei bucata. Acum eu nu sunt de principiul ce e scump e neaparat si bun, dar diferenta mi se pare totusi mare. Eu am luat varianta de 9 lei si se pare ca nu e cea mai buna. Mai caut in Brasov si alte variante pe cea din poza, dar e musai sa schimb pana la Paste pentru ca de Inviere plec la tara si eu inainte de orice drum in afara orasului al un ritual de pregatire a masinii. Nu de alta, dar nu vreau sa repar la ea pe marginea drumului. Am sa merg pe varianta voastra de eliminare a garniturii interioare si vad dupa ce rezultate am

Share this post


Link to post

Si la ce pret ati gasit rulmentii?

 

 

N-am schimbat rulmentii ci tamburii. Rulmentii i-am pus tot pe aia ca erau OK. Cand am zis mai sus ca la fel fac si eu m-am referit la pusul de vasilina intre rulmenti. Si schimb vasilina aia anual. Probabil ca nu e necesar, dar eu asa fac.

Share this post


Link to post

Daca ati avea ocazia sa gasiti rulmenti originali GM, o sa observati ca ei nu vin cu garnituri(capsati) pe ambele fete, ci doar pe o față, cea care va fi la exterior dupa montarea lor. La montarea rulmentilor, se va umple cu vaselina tot spatiul gol dintre rulmenti si partea exterioara a distantierului dintre rulmenti. In general am observat că desi rulmentii sunt noi nouti, vaselina e foarte putina, sa nu zic ca in unele cazuri lipseste cu desavarsire.

Share this post


Link to post

salut! cine a schimbat rulmentii fata la un tico.se schimba usor?la ce pret sunt/

Share this post


Link to post

Eu am pus rulmenti SKF ultima data (6007 2Z) si m-au costat in jur de 95 de lei 4 bucati.

De schimbat se schimba relativ usor daca ai scule si daca te pricepi cat de cat.

Share this post


Link to post

Va salut!

 

De unde pot achizitiona un rulment spate dreapta interior? Seria rulmentului actual care are probleme (zornaie la viteza mare) este 6205DH - Korea. Care sunt modelele echivalente pentru acesta?

Din cate am inteles, nu este necesara folosirea unei prese pentru montarea unui rulment, dar problema mai mare este in momentul in care doresc sa desfac rulmentul respectiv! Ma poate ajuta cineva cu o metoda prin care pot sa desfac un rulment spate interior?

 

Va multumesc anticipat!

 

 

Share this post


Link to post

Daca nu sunteti sigur de calitatea rulmentilor,recomand sa fie desfacuti si gresati.Eu am ceva ieftin pe masina (cred ca romanesti-cutie albastra),trecuti de 2 ani de cand au fost montati,nu au mai facut probleme.

 

Pt. Iuliu.M ,din 31 martie 2009 pana in 5 septembrie 2010 sunt mai mult de 3 luni,din matematica mea. Scuze ca raspund atat de tarziu,acum am vazut postul.

Edited by Salex

Share this post


Link to post

 

Posted 05 September 2010 - 11:42

 

Neinteresant.Cand ajungi sa schimbi toate neamurile de rulmenti,uneori si de doua ori pe luna,si fara nici un rezultat vizibil ce mai faci?Desfaci rulmentul si il gresezi. Va tine cu siguranta mai mult decat unul negresat.Am un an si jumatate,kilometrii multi,dar eu nu am mai auzit vreun huruit de rulment de atunci.De atunci de cand au fost schimbati toti rulmentii la un service mai simtit,unde am fost instintat de distrugerea acelor garnituri prin gresare,dar mi-a fost si garantata lipsa problemelor in viitor.Asa a fost.

Da. Asa este.

Este un an si jumatate +~trei luni.

Rulmentii ar trebui sa tina cam 50% din viata masinii ("durata medie de utilizare") daca sunt de calitate si corect montati.

Concluziile le tragi singur.De aceea si intreb, amuzat, in postul meu:

Asta a fost "tot" ? "Un an si jumatate"+ ~ 3 luni ?

Cat esti de sigur ca ai citit cu atentie ce am scris eu acolo?

Drumuri bune!

Edited by iuliu m.

Share this post


Link to post

Am achizitionat si eu rulmentii spate pentru Ticozaurul meu.

 

Inscriptie rulment mare -SKF EXPLORER 04 13 040H 6205 2RSH/C3 CHINA

Inscriptie rulment mic -SKF EXPLORER 04 21 311G 6204 2RSH/C3 CHINA

 

Unde gasesc un service pentru un montaj cu presa si blandete ? :rolleyes:

 

Am cautat vaselina adecvata pentru rulmentii de mai sus si am gasit urmatoarele variante :

 

1 SKF LGMT 2 - for General purpose

Generally use if: Speed = M, Temperature = M and Load = M ( mediu , medie )

 

SKF General Purpose Industrial

and Automotive Bearing Grease

SKF LGMT 2 is mineral oil based, lithium soap thickened grease with excellent

thermal stability within its operating temperature range. This premium quality,

general purpose grease is suitable for a wide range of industrial and

automotive applications.

• Excellent oxidation stability

• Good mechanical stability

• Excellent water resistance and rust inhibiting properties

Typical applications:

• Agricultural equipment

• Automotive wheel bearings

• Conveyors

• Small electric motors

• Industrial fans

 

2 SKF LGHP 2 for High temperature

 

Expected bearing temperature continuously > 100 °C / 212 °F

 

SKF High Performance,

High Temperature Bearing Grease

SKF LGHP 2 is a premium quality mineral oil based grease, using a modern

Polyurea (di-urea) thickener. It is suitable for electric motors and similar

applications.

• Extremely long life at high temperatures

• Wide temperature range

• Excellent corrosion protection

• High thermal and mechanical stability

• Good start-up performance at low temperatures

• Compatibility with common polyurea and lithium thickened greases

• Low noise properties

Typical applications:

• Electric motors: Small, medium and large

• Industrial fans, including high speed fans

• Water pumps

• Rolling bearings in textile, paper processing and drying machines

• Applications with medium and high speed ball (and roller)

bearings operating at medium and high temperatures

• Clutch release bearings

• Vertical shaft applications

• Kiln trucks and rollers

 

 

Nu am cumparat inca vaselina .

post-25244-0-62914200-1317143670_thumb.jpg

Edited by monitor

Share this post


Link to post

KIT rulmenti SKF roata fata :VKBA 3797

KIT rulmenti SKF roata spate :VKBA 1931

Share this post


Link to post

va recomand si eu ceva ca un om patit ca sau saturat si mecanici de la munca sa-mi tot repare masina :P

Cand schimbati rulmentii cumparati si distantieru nou,ca ala de multe ori strica rulmentii,si nu ii strnageti de-i ia dracii .Si cum zicea si colegu mai sus,mai bine ii desfaceti protectiile alea si bagati vaselina in ei.

Edited by CatalinC

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...