Jump to content

 

Photo
* * * * * 1 votes

Consum Lichid De Racire


  • Please log in to reply
83 replies to this topic

#41 banzay

banzay

    Forumist

  • Membru
  • 1,179 posts
  • Din:constanta
  • Auto:Fiat
  • Model:Albea
  • An:2005
  • Nr. Inmatr.:doar murdar

Posted 24 June 2009 - 16:32

Incearca cu motorul cald, cat lichidul este inca sub presiune! Urmareste depuneri, sau urme cum ca a curs ceva. Asa mi s-a intamplat mie pe la un furtunas, imi curgea cate o picatura pt ca nu era strans bine, si nu se vedea pt ca, curgea prin partea anterioara si nu s-a simtit decat un pic umed cand am pus mana. Nu cred ca aici este cazul, dar mai arunca un ochi, cine stie... Atatia mecanici sa nu stie pe unde se pierde... Sper o rezolvi repede. Nervi tari si noroc!

#42 ing3r

ing3r

    Forumist

  • Membru
  • 840 posts
  • Din:Constanta
  • Auto:Peugeot
  • Model:206
  • An:1999
  • Nr. Inmatr.:BE 076 JP

Posted 24 June 2009 - 23:33

Ai grija ca nu e de bine. Sa nu cumva sa ramai fara lichid de racire in instalatie ca patesti ca mine :)). O sa schimbi garnituri de chiulase pana te inveti minte :(. Verifica stutul de la vasul de expansiune in care intra furtunasele , verifica sa nu curga pe la vreun furtun si sa se prelinga pe undeva...Dar e ciudat daca nu iti curge nicaieri pe sub masina...Verifica in fiecare zi lichidul de racire din vas ca sa vezi cat de repede scade nivelul!

#43 Viktor

Viktor

    Forumist

  • Membru
  • 2,494 posts
  • Din:Budapesta
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nexia GLE 1.5, 8V
  • An:1995

Posted 25 June 2009 - 05:24

viktor.. ce anume sa verific acolo daca nu pierde lichid pe acolo ? daca asta vrei sa zici atunci nu cred ca pierde pe acolo pt. ca daca pierdea ramanea urma pe jos de lichid .. dar la mine nu se vede niciunde urma de lichid.




Nu ai o pierdere atit de mare incit sa se vada pe jos (ar insemna ca in citeva minunte,cu motorul pornit, sa arunce tot lichidul afara),e o pierdere atit de mica (pe undeva) incit se poate evapora din cauza temperaturii.Trebue mers(verificat) de la A-Z instalatia de racire.Sper ca chiulasa sa nu fie fisurata,dar asta ramine pe ultimul loc.

#44 TM85DAL

TM85DAL

    Forumist

  • Membru
  • 75 posts
  • Din:timisoata
  • Auto:chevrolet
  • Model:lacetti WTCC
  • An:2008

Posted 25 June 2009 - 15:42

ok inca odata pt. totata lumea...pierderea mea de lichid este de 500-600 de mililitri la 600 de km. deci eu zic ca este enorm de mult.In urma cu vreo 3 spatamani am fost la service si au schimbat toate garniturile ( garnitura de chiuloasa,garnitura de la evacuare,de la admisie,simeringurile de la supape) chiuloasa a fost la verificat si mi-au zis ca nu e fisurata.... SPER SA NU MA FI MINTIT ca stii cum e romanu :( .In rest am verificat peste tot toate furtunasele tot si nu curge pe nicunde nu simt deloc umed,nici cu motoru cald nici rece si pe jos nu ramane nici macar o picatura.Nu mai stiu ce sa mai fac.. sunt disperat de la 11000 de km. de cand am sesizat problema pana acuma 37000 de km nimeni nu a gasit nimic. Va rog frumos cine poate sa imi dea un sfat ca nu mai stiu ce sa fac.Multumesc tuturor.

#45 wwillym

wwillym

    Forumist

  • Membru
  • 416 posts
  • Din:Arad
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Aveo 4 usi 1.4 16v
  • An:2007
  • Nr. Inmatr.:AR-08-JKW

Posted 25 June 2009 - 17:35

Capacul (dopul) vasului de expansiune a fost verificat? Dopul are inclus in el o supapa, care mentine o anumita presiune in instalatie, si doar in cazul in care aceasta presuine depaseste o anumita valoare, elibereaza presiunea din sistem.
Ma gandesc ca nu cumva acea supapa sa fie pe deschis permanent, si in felul acesta sa pierzi lichid prin evaporare.
Poti verifica daca dopul este cat de cat ok, deschizand cu foarte mare atentie dopul cu motorul cald. Daca fasaie, semn evident ca se elibereaza presiune, inseamna ca dopul nu este pe deschis, si e ok.
Atentie mare la deschiderea dopului cu motorul foarte cald, lichidul de racire poate efectiv izbucnii din instalatie, si produce oparire!!!

#46 TM85DAL

TM85DAL

    Forumist

  • Membru
  • 75 posts
  • Din:timisoata
  • Auto:chevrolet
  • Model:lacetti WTCC
  • An:2008

Posted 26 June 2009 - 13:01

wwillym..am verificat si capacul de la vasul de expansiune(fasaie cand il deshid cu motorul cald) ma gandesc ca e ok,dar ieri am aruncat din nou un ochii pe la lichidul de racire si surpriza de 2 saptamaninu am mai completat deloc.Atunci era scazut pana sub minim cu aproximativ 2 cm...acum surpriza nu a mai scazut este tot acolo..ce sa inteleg prin asta.???

Mai am o rugaminte..daca stie cineva sa imi spun ce cantitate de lichid intra in vasul de expansiune de la Lacetti...ma gandesc ca poate a fost montat un vas de expansiune mai mare din fabrica si ca defapt acuma unde este nivelul lichidului sub minim este normal... se poate sa fie asa ???

#47 root

root

    Forumist

  • Membru
  • 284 posts
  • Din:Ploiesti
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Aveo 1.4 AT 4D
  • An:2007
  • Nr. Inmatr.:PH-79-DER

Posted 26 June 2009 - 23:51

Man, mai vezi o data ce am scris in postul #30...

#48 pyc

pyc

    Forumist

  • Membru
  • 23 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo Hatchback
  • An:1997
  • Nr. Inmatr.:B-06-HHH

Posted 27 June 2009 - 14:09

Si la mine tot la fel sta adica la minim. O sa-mi fac probleme numai daca mi se aprinde ceva la bord :-> lasa-l asa la minim si bucurate de masina .Bafta multa si cati mai multi km!

#49 TM85DAL

TM85DAL

    Forumist

  • Membru
  • 75 posts
  • Din:timisoata
  • Auto:chevrolet
  • Model:lacetti WTCC
  • An:2008

Posted 29 June 2009 - 18:34

ok ar fi o chestie dar problema e ca la mine este sub minim destul de mult aprox 2-3 cm
oricum nu ai mai fac nimic sunt curios daca se caleaza motoru ce o sa zic cei de la Chevrolet din Timisoara de unde am luat masina,deoarece eu am fost de 3 ori pe la service si nimeni nu a facut nimic...Nu sa reparat... deci nu poata sa zica ca nu am facut sesizare.

#50 Lucian M

Lucian M

    Omu' cu frâna de mână

  • Membru
  • 2,801 posts
  • Din:Neamt
  • Auto:Skoda
  • Model:Octavia 2 combi 1,9 tdi
  • An:2007
  • Nr. Inmatr.:preferential

Posted 29 June 2009 - 21:32

Ai hartie la mana?

#51 root

root

    Forumist

  • Membru
  • 284 posts
  • Din:Ploiesti
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Aveo 1.4 AT 4D
  • An:2007
  • Nr. Inmatr.:PH-79-DER

Posted 29 June 2009 - 21:55

N-are nevoie de nici o hartie la nici o mana. Daca are reviziile efectuate la timp si la service autorizat, iar masina e inca in garantie, poate sa se si rupa motorul in doua, e treaba lor.

#52 TM85DAL

TM85DAL

    Forumist

  • Membru
  • 75 posts
  • Din:timisoata
  • Auto:chevrolet
  • Model:lacetti WTCC
  • An:2008

Posted 30 June 2009 - 09:43

NU am o hartie la mana...pt.ca eu refuzat sa imi dea...dar am scris in gartea de service a masini ca s-au efectuat lucrari la chiuloasa masini.Si sunt in baza lor de date,sper sa nu am probleme sa zica ca nu o fac.Acum o sa vad ce o sa fac.

#53 simon2tibi

simon2tibi

    Forumist

  • Membru
  • 108 posts
  • Din:Timisoara
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Lacetti Sedan
  • An:2007
  • Nr. Inmatr.:B62RRF

Posted 01 July 2009 - 22:09

N-are nevoie de nici o hartie la nici o mana. Daca are reviziile efectuate la timp si la service autorizat, iar masina e inca in garantie, poate sa se si rupa motorul in doua, e treaba lor.



Ai foarte mare dreptate! Asa este daca are reviziile.
Dar vezi ca el este ba in Viena ,ba in Arad,ba in TM!
I-am dat PM-ul meu si vreau sa-l ajut .
O lucrare mai mare necesita mai mult timp!

Edited by simon2tibi, 01 July 2009 - 22:11.


#54 lotech

lotech

    Forumist

  • Membru
  • 14 posts
  • Din:m.ciuc
  • Auto:chevrolet
  • Model:kalos
  • An:2004
  • Nr. Inmatr.:hr 07mmm

Posted 13 July 2009 - 22:12

salut
se pare ca si eu am probleme cu lichidul de racire
nivelul e sub minim
nu prezinta urme se pierderi la radiator si la diferitele racoade.
exista posibilitatea evaporarii antigelulului in timp prin supapa de siguranta?
ce fel de antigel folositi?

#55 Viktor

Viktor

    Forumist

  • Membru
  • 2,494 posts
  • Din:Budapesta
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nexia GLE 1.5, 8V
  • An:1995

Posted 14 July 2009 - 10:15

TM85DAL.Nu am observat a se vorbi de calorifer (daca da,cer scuze).Cred ca acolo ar fi buba.Cel mai simplu sa-l probezi,fara al demonta este prin anularea acestuia din compartimentul motor,pentru o durata de una-doua saptamini sau 500-1000km,timp in care supraveghezi lichidul din vasul de expansiune.O proba nu strica.
Nu stiu cum e conectat caloriferul-de motor (la tine),dar asta nu are impotanta.Interesul e ca nici un gram de apa,sa treaca prin calorifer.
Deci,prin intermediul unui alt furtun,conectezi direct, racordul tur cu retur care duc spre calorifer.

#56 tudor2402popescu

tudor2402popescu

    Forumist

  • Membru
  • 304 posts
  • Din:~
  • Auto:~
  • Model:~
  • An:~
  • Nr. Inmatr.:~

Posted 14 July 2009 - 11:21

@lotech:
Da, antigelul se mai poate evapora. Daca motorul se incalzeste foarte tare , e normal ca antigelul sa fiarba, iar aburii ( vaporii) sa iasa prin acea supapa. Cati km ai , ai schombat vreodata antigelul ? Vad ca masina e din 2004, insa periodic trebuie verificata densitatea lichidului de racire, si odata la 2-3 ani inlocuit .

#57 lotech

lotech

    Forumist

  • Membru
  • 14 posts
  • Din:m.ciuc
  • Auto:chevrolet
  • Model:kalos
  • An:2004
  • Nr. Inmatr.:hr 07mmm

Posted 14 July 2009 - 19:04

masina are 45k iar la antigel nu sa umblat niciodată. o sa verific punctul de îngheț și după caz o să completez ,sau să îl schimb?

#58 tudor2402popescu

tudor2402popescu

    Forumist

  • Membru
  • 304 posts
  • Din:~
  • Auto:~
  • Model:~
  • An:~
  • Nr. Inmatr.:~

Posted 14 July 2009 - 20:37

Schimba-l , schimba si distributia, ca se cam impune ( varsta masinii), si verifica si sistemul de racire. Adica racordurile sa nu aiba fisuri, sa nu fie imbatranite, etc. Deci daca nu s-a umblat la antigel pana acum e cazul sa se umble.

#59 Myg

Myg

    Forumist

  • Membru
  • 283 posts
  • Din:Arad
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Aveo 1.2 sedan
  • An:2008
  • Nr. Inmatr.:definitiv

Posted 14 July 2009 - 22:11

masina are 45k iar la antigel nu sa umblat niciodată. o sa verific punctul de îngheț și după caz o să completez ,sau să îl schimb?

Ai manualul de service al masinii? La Aveo, in manualul de service, este trecuta limita de 250.000 km sau 5 ani, pentru inlocuirea lichidului de racire motor.

#60 tolin

tolin

    Le Maitre

  • Gold Member
  • 13,294 posts
  • Din:Brasov
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos HB5U-1150cc
  • An:2005
  • Nr. Inmatr.:tipic

Posted 14 July 2009 - 22:46

... La Aveo ...

Omul nu are Aveo. Prin 2004, toamna, se baga in motor lichid de racire din ala care se schimba la 2 ani.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users