Jump to content

 


Photo
* * * * * 1 votes

Consum Lichid De Racire


  • Please log in to reply
97 replies to this topic

#1 TM85DAL

TM85DAL

    Forumist

  • Membru
  • 76 posts
  • Din:timisoata
  • Auto:chevrolet
  • Model:lacetti WTCC
  • An:2008

Posted 07 March 2009 - 20:33

Din pacate am si eu o problema si as vrea sa vad daca a mai patit cineva ceva de genu..sau poate niste pareri ce ar trebui sa fac.

Problema suna cam asa ... la aprox 11000 Km am vazut ca nivelul lichidului de racire era la minim.Am fost la autoglobus in Tm si cei de acolo nu au facut nimic doar au completat.
Apoi la revizia de 15000 de Km sa constat ca era din nou la nivelul minim.(revizia am facuto la Arad)..sa completat din nou si sa verificat conductele.Mi-au zis ca nu prezinta scurgeri.
Acum din pacate nu mai sunt in tara de cateva luni..dar problema continua la fiecare 1000 de Km trebuie sa completez.Imi poate spune cineva care ar putea fi problema???


Am uitat sa precizez ca pe la 19000 de Km am fost din nou la autoglobus TM si mi sa verificat pistoanele.. au spus cei de acolo ca s-ar putea sa imi bage apa in pistoane.( nu baga apa in pistoane ..mi-au spus cei de la autoglobus)...


Sper sa ma poata ajuta cineva cu ceva solutii.Multumesc anticipat.

#2 sergiuhusca

sergiuhusca

    Forumist

  • Membru
  • 1178 posts
  • Din:Focsani
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos 1,4 i 16V
  • An:10.2005
  • Nr. Inmatr.:VN ... ...

Posted 07 March 2009 - 22:40

Pai gandeste-te ca in momentul in care ar baga apa in pistoane , masina ar avea si alte simptome.Teoretic ar trebui sa se aprinda s Cekul.Daca nu ar fi o simpla pierdere pe undeva ar trebui sa mai ai si alte simptome.Mie la fostul tico mi se prelingea pe la un colier...Fum alb scoate masina ta?

#3 TM85DAL

TM85DAL

    Forumist

  • Membru
  • 76 posts
  • Din:timisoata
  • Auto:chevrolet
  • Model:lacetti WTCC
  • An:2008

Posted 08 March 2009 - 13:51

nu.scoate fum alb.... nu prezinta nici un fel de semne.Doar ca imi consuma lichid.. si eu zic ca e destul de mult 100ml la 100km e mult zic eu.Ei au verificat toate conductele tot inclusiv in habitaclu dar nu are nici o scurgere.Mi-a mai spus ca se poate sa sa fie chiuloasa fisurata...dar nu am avut timp sa ai las sa imi dea chiuloasa jos sa o verifice.Altcineva mai poate sa imi spuna cate ceva???

#4 sergiuhusca

sergiuhusca

    Forumist

  • Membru
  • 1178 posts
  • Din:Focsani
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos 1,4 i 16V
  • An:10.2005
  • Nr. Inmatr.:VN ... ...

Posted 08 March 2009 - 14:48

Totusi daca chiuluasa ar fi fisurata ar trebui sa mai aiba si alte simptome.O sa mai intreb si eu pe la cunoscuti.

#5 Abram Burel

Abram Burel

    Membru Electronist

  • Membru
  • 3992 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos 1.4/16v
  • An:2004

Posted 09 March 2009 - 05:10

Vezi si topicul cu radiatorul spart :D

#6 rich1974

rich1974

    Forumist

  • Membru
  • 248 posts
  • Din:pitesti
  • Auto:chevrolet
  • Model:aveo limo, 1.2, bi-fuel lpg/gas
  • An:2008

Posted 09 March 2009 - 08:22

ma gandesc la doua chestii. prima ar fi ca sa ai garnitura de chiulasa dusa si sa intre putuna apa in cilindri atat timp cat masina sta...foarte putin. atunci cand merge si motorul este cald se produc niste dilatari ce cunduc la astuparea acelei mici fisuri.
o alta cauza ar mai fi neetansietatea capacului de la vasul de expansiune ceea ce duce la pierderea lichidului prin evaporare. sistemul de racire este sub presiune (pentru un mai mare transfer a caldurii). apa ar mai putea patrunde si in ulei, dar fiind foarte putina nu cred ca o observi (tot pe la garnitura de chiulasa si tot la statiunare.

#7 perfidus

perfidus

    Contele de Monte-Craiovita

  • Membru
  • 1361 posts
  • Din:Craiova
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Lacetti HB-SX Elite 1.4 16V
  • An:2006
  • Nr. Inmatr.:Definitiv

Posted 09 March 2009 - 10:14

nu.scoate fum alb.... nu prezinta nici un fel de semne.

La revizia de 15000km au verificat cu lampa UV pe la toate racordurile flexibile si radiatorul sau doar ochiometric? Du-te la un atelier Chevrolet si fa o sesizare, ai garantie valabila oriunde in Europa 3 ani sau 100000Km.

#8 TM85DAL

TM85DAL

    Forumist

  • Membru
  • 76 posts
  • Din:timisoata
  • Auto:chevrolet
  • Model:lacetti WTCC
  • An:2008

Posted 10 March 2009 - 20:06

ieri am fost la un service chevrolet in Austria(Viena) caci acum sunt aici...Sa facut o verificare cu lampa UV la toate conductele exterior interior la radiator. sa pus un instrument de testare a presiuni in vasul pt. lichidul de racire... sa pus masina pe un test motor care a costat 240 de Euro f...i mama masi de test X( din cate am vazut acolo parca se numea DinoTest sau ceva de genu.. care a verificat presiunea in fiecare cilindru presinuea in conducte... si mai multe ca nu stiu exact tot.Apoi sa verificat uleiul .. Nu este apa in ulei.Dupa vreo 3 ore de stat pe acolo mi-au spus ca ei nu gasesc nici o problema masina e 100% ok.Singura explicatie care mi-au dat a fost ca e cel mai mic motor din gama adica 1.4L si se poate ca la turatiile cu care merg eu pe autobanda pe drumul de Ro. Aut adica aporx 4000-4500 Rpm timp de aporx 5 ore temperatura ajunge fff mare si consuma lichid.Alta explicatie nu mi-au dat...nu stiu ce sa mai zic ( fac ).Mi-au mai zis sa merg cu masina pina raman fara lichid deloc si apoi sa merg la ei pt. o sesizare la Chevrolet Europa...Cica daca e ceva sa se strice acuma si nu dupa ce expira garantia :-) asta mi-au zis nemtii.Astept alte sugestii din partea voastra..
Multumesc tuturor pt. sugestiile date.

#9 sergiuhusca

sergiuhusca

    Forumist

  • Membru
  • 1178 posts
  • Din:Focsani
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos 1,4 i 16V
  • An:10.2005
  • Nr. Inmatr.:VN ... ...

Posted 10 March 2009 - 21:23

Interesant punct de vedere mai au nemtii astia...Adica daca merg cu masina asta in 6000 de ture in in jumatate de ora raman fara antigel???

#10 fry

fry

    Forumist

  • Cont inchis
  • 384 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:chevrolet
  • Model:aveo 1.4 16v 100CP
  • An:2008

Posted 10 March 2009 - 23:15

sincer n-am auzit niciodata asa ceva. si io mergeam cu kalosu turat destul de tare si n-a mancat niciodata. in plus, si lu aveo ii dau acum la fel si nici asta nu da semne ca are de gand sa haleasca lichid de racire.

mi-aduc aminte doar ca am avut o prob la kalos cu un airbag, la modul ca se tot aprindea. tot il reparam la di-bas, tot se re-aprindea dupa cateva saptamani. cei de la di-bas, smecheri rau baietii, au zis ca nue vina lor si ca e defectiune de la GM si ca daca vreau sa fac sesizare sa fac la GM. io nu i-am ascultat pe aia de la receptie si m-am dus sus unde le-am lasat sesizare cum ca masina livrata de ei are vicii din fabrica pe care ei nu le-au constatat cand au importat-o si ca reparatiile repetate pe care ei le fac nu rezolva problema. A doua zi m-au chemat in service la ei si mi-au schimbat mai multe fire pe acolo, rezultat, airbagu a mers perfect de atunci. poate ar trebui sa faci un pic de scandal si o sesizare la dealerul care ti-a dat-o, dar sa insisti sa ti-o inregistreze!

Edited by fry, 10 March 2009 - 23:26.


#11 Alex.T

Alex.T

    Forumist

  • Membru
  • 980 posts
  • Din:Pitesti
  • Auto:Ford
  • Model:Mondeo
  • An:2003
  • Nr. Inmatr.:Preferential

Posted 11 March 2009 - 08:41

@fry poate airbag-ul nu mai merge de loc...

#12 andreib

andreib

    Diasporic

  • Gold Member
  • 4705 posts
  • Din:Iasi
  • Auto:Fiat
  • Model:Bravo
  • An:2008

Posted 11 March 2009 - 08:58

Daca nu ai pierderi in exterior ai probabil aceeasi problema care am avut-o eu la nubira: chiulasa stransa slab din fabrica, ce in cazul meu a dus la consum de antigel si pierderi de ulei (ultimele fiind evidente din exterior, primele abia dupa ce s-a dat jos chiulasa). S-a rezolvat prin schimbarea garniturii.

Nu are cum sa manance/arunce antigel din cauza turatiilor mari, oricum nu in cantitatile mentionate de tine.

Edited by andreib, 11 March 2009 - 08:58.


#13 TM85DAL

TM85DAL

    Forumist

  • Membru
  • 76 posts
  • Din:timisoata
  • Auto:chevrolet
  • Model:lacetti WTCC
  • An:2008

Posted 11 March 2009 - 17:30

Nu stiu ce sa mai zic.Inafara de faptul ca imi consuma lichid eu sunt foarte multumit de masina.Sper sa rezolv problema asta odata cand ma intorc in tara o sa va mai tin la curent daca intervin ceva schimbari in rest. multumesc toturor care si-au spus parerile aici.Daca se considera ca nu mai e nevoie de acest topic rog moderatori sa il inchida.Multumesc

#14 ALiCE

ALiCE

    Forumist

  • Membru
  • 587 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Chevy
  • Model:Cruze 2.0D LT
  • An:2010

Posted 11 March 2009 - 19:13

Vezi ce-am scris aici: http://www.gmclub.ro...m...st&p=410368

#15 TM85DAL

TM85DAL

    Forumist

  • Membru
  • 76 posts
  • Din:timisoata
  • Auto:chevrolet
  • Model:lacetti WTCC
  • An:2008

Posted 11 March 2009 - 19:48

Multumesc ALiCE am citit ce mi-ai dat tu... sper sa nu fie probleme la fel de mari cum am vazut in topicul respectiv... momentan eu nu pierd asa mult lichid cam 100ml la 100 Km oricum e ceva sper sa ajung cat de curand in tara sa rezolv problema caci aici la nemtii astia prosti nu mai merg ca ei imi spun iara sa merg cu ea pana nu mai am lichid deloc si sa o pun in cap acuma cat e pe garantie.Dar eu tin la masina asta si nu vreau sa fac asta.,..Sper ca in tara sa fie alta rezolvare.

#16 ALiCE

ALiCE

    Forumist

  • Membru
  • 587 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Chevy
  • Model:Cruze 2.0D LT
  • An:2010

Posted 11 March 2009 - 19:56

1L / 1000km este enorm.

#17 TM85DAL

TM85DAL

    Forumist

  • Membru
  • 76 posts
  • Din:timisoata
  • Auto:chevrolet
  • Model:lacetti WTCC
  • An:2008

Posted 11 March 2009 - 20:18

Astazi fiind vreme frumoasa pe afara am decis sa merg sa verific cevala ce m-am gandit eu.(Pierderea de lichid este mai mare in momentul rulari pe autobanda la rotatii mari si mult mai mica in oras ) Am facut o verificare la lichid acum o sapt.timp in care am mers doar prin oras fara autobanda deloc si am vazut ca pierderea este aprox 150 ml. la aprox 550 KM facuti in oras.Azi am facut 125 de Km pe autobanda si am incercat sa merg cat mai turat si mai ''rau'' cu masina.Am dedus ca dupa 125 Km facuti doar in treapta a 3-a si a 4-a cu rotai care rar scadeau sub 4500-4700 de Rpm si regulat stateau in jur de 5000-6000 de Rpm am ajuns acasa si am constata cu stupoare ca pierdusem aprox 400 de ml in doar 125 de km dar pe un drum de autobanda ... im poate spune cineva de ce consuma mult mai mult pe autobanda decat in oras ?

#18 perfidus

perfidus

    Contele de Monte-Craiovita

  • Membru
  • 1361 posts
  • Din:Craiova
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Lacetti HB-SX Elite 1.4 16V
  • An:2006
  • Nr. Inmatr.:Definitiv

Posted 11 March 2009 - 21:20

Conteaza regimul de turatii. Cred ca "nemtii" tai au partial dreptate - exista clar o legatura intre turatii si consumul de lichid.
Insa consumul tau nu este normal si n-are nici o legatura cu capacitatea cilindrica. Am mers si eu pe autostrazi, cu acelasi motor, 6 ore cu doar una doua pauze la > 4000 rpm (130km/h) si nu am observat vreo scadere de nivel in vas.
As paria deja pe existenta unei probleme la chiuloasa sau garnitura, de aceea in regim urban consumul de lichid e mai scazut.
Cat timp ai garantie tine-te de ei, scrie la Chevrolet Europe sa te ajute sa rezolvi problema.

#19 Elfu

Elfu

    Forumist

  • Membru
  • 1341 posts
  • Din:Ilfov
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Cruze, Lacetti
  • An:2012, 2007
  • Nr. Inmatr.:de Ilfov

Posted 12 March 2009 - 02:48

ieri am fost la un service chevrolet in Austria(Viena) caci acum sunt aici...Sa facut o verificare cu lampa UV la toate conductele exterior interior la radiator. sa pus un instrument de testare a presiuni in vasul pt. lichidul de racire... sa pus masina pe un test motor care a costat 240 de Euro f...i mama masi de test X( din cate am vazut acolo parca se numea DinoTest sau ceva de genu.. care a verificat presiunea in fiecare cilindru presinuea in conducte... si mai multe ca nu stiu exact tot.Apoi sa verificat uleiul .. Nu este apa in ulei.Dupa vreo 3 ore de stat pe acolo mi-au spus ca ei nu gasesc nici o problema masina e 100% ok.Singura explicatie care mi-au dat a fost ca e cel mai mic motor din gama adica 1.4L si se poate ca la turatiile cu care merg eu pe autobanda pe drumul de Ro. Aut adica aporx 4000-4500 Rpm timp de aporx 5 ore temperatura ajunge fff mare si consuma lichid.Alta explicatie nu mi-au dat...nu stiu ce sa mai zic ( fac ).Mi-au mai zis sa merg cu masina pina raman fara lichid deloc si apoi sa merg la ei pt. o sesizare la Chevrolet Europa...Cica daca e ceva sa se strice acuma si nu dupa ce expira garantia :-) asta mi-au zis nemtii.Astept alte sugestii din partea voastra..
Multumesc tuturor pt. sugestiile date.

Mai nene pai daca ar fi asa eu ar fi trebuit sa nu mai am deloc lichid dupa ce zilele trecute am bagat 1800+ de km continuu (cca 24 de ore de condus) cu portiuni pe germania unde am rulat cu 180 km/h destul de mult. :)

Cu toate astea lichidul este la fel ca la plecarea din Romania. Urmeaza un drum similar catre Romania maine. :)

#20 rich1974

rich1974

    Forumist

  • Membru
  • 248 posts
  • Din:pitesti
  • Auto:chevrolet
  • Model:aveo limo, 1.2, bi-fuel lpg/gas
  • An:2008

Posted 12 March 2009 - 10:49

pana la urma spune-le sa-ti schimbe motorul daca nu ii dau de cap...




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users