Jump to content
Sign in to follow this  
toni010x

Matiz Nu Porneste Cand E Cald Motorul

Recommended Posts

Ar fi bine sa se uite cineva care stie cum, sa vada scanteia cu bujia scoasa.

Altfel, daca scanteieste, poate nu benzineste. Injectoare infundate - cam rar.

Astea legat de mersul cu trepidatii mari.

Share this post


Link to post

Astazi fiind liber in contul zilei de ieri am incercat o plimbare cu masina.

Dupa cativa km (5) de mers normal am simtit cum scade puterea motorului si incepea sa traga suturi. In acel moment am turat motorul la maxim, si dupa cate secunde de suturi motorul capata putere si mergea normal ... numai ca trebuia sa fac din ce in ce ma des. Dupa 10 km cand am ajuns la destinatie mergand foarte turat am oprit si am incercat sa pornes din nou motorul. A pornit din prima fara probleme. Dupa 1h cat am avut treaba am pornit din nou masina, de data asta a pornit mai greu, incepan a se auzi acele trepidatii, am mers turat din nou dar dupa nici 1km a murit de tot si nu a vrut sa mai porneasca. Puneam contact si motorul parca se invartea in gol fara sa dea nici cea mai mica sansa de revenire. Am facut o pauza de 1h si ceva cat sa se raceasca motorul, masina a pornit din nou dar la fel greu fiind ajutat un pic cu accelaratia, mers turat, si dupa 3km s-a oprit din nou si gata ... am lasat-o acolo si m-am dus acasa.

Nu se aprinde nici un martor in bord nimic.

 

Eu de obicei mergeam cu ea putin subturat ... sa fie ceva cu injectoarele?

Am sa merg cu ea la un service mai dotat poate or afla aia ce are, sau poate imi mai dati voi vreo idee.

 

Diagnoza pe calculator are rost sa-i fac daca nu se aprinde martorul in bord?

Share this post


Link to post

@andreitc, problemele astea ti le face cu delcoul pe care l-a adus mecanicul, sau e cel vechi al tau?

pare sa se comporte ca Cielo, cand e dusa bobina din delco.

verifica din nou capacul+carbunele, rotorul din delco si fisa centrala

cand pui contactul, se aude(bazaie) pompa de benzina? filtru de benzina cand a fost schimbat ultima oara?

Share this post


Link to post

Cand pun contactul de aude un bazait ca de obicei de unde zic ca pompa isi face trebea.

Filtrul de benzina cred ca are vreo 30mii km,

Delcoul este cel pus de mecanic ... al meu nu mai dadea nici o scanteie ... capacul era cam oxidat si carbunele dus.

Share this post


Link to post

incearca sa schimbi filtrul de benzina, am avut la Cielo un filtru de benzina care mi-a facut probleme

scuze daca iti dau vreun sfat aiurea

Share this post


Link to post

Am schimbat delcoul cu unul nou cumparat din magazin si problema s-a rezolvat.

Ca sa nu pierdeti garantia este bine ca piesa sa fie schimbata intr-un service autorizat chiar daca te costa 70 ron.

Numai bine!

Share this post


Link to post

In caz ca achizitionati un delcou made in coreea (cele ieftine), asigurati-va ca intra putin fortat in locas (o-ring-ul de pe delcou este destul de gros). Eu la doua modele diferite am avut probleme ca se prelingea delcou pe langa o-ring-ul de pe delcou (era prea subtire).

De asemenea verificati la fiecare revizie ca mai este intreg carbunele de pe delcou. La mine s-a dus in numai 5 luni.

Share this post


Link to post

Cum rezolv scurgerea asta de ulei? Niste gasket adaugat e ok? Mai am si delcoul original, care are inelul ala de cauciuc mult mai gros, dar nu stiu cum sa-l scot de acolo. Delcoul trebuie reglat cu stroboscopul? Unde Doamne-iarta-ma oi gasi asa ceva? La reprezentanta Dacia o fi?

Masina are 7 ani. E indicat sa-i schimb bobina de inductie?

Edited by mai_76

Share this post


Link to post

am citit cap coada acest topic si sincer inca incerc si eu ca multi altii sa-mi dau seama ce se intampla cu matizul meu

e din 2003 cu AC cu 64.000 km si l-am cumparat in decembrie 2010

am adaugat eu ServoDirectie la el

schimburile majore facute la el au fost doar kit ambrejaj / capac delocu si lulea ... in rest nimic important

acum 2 saptamani pentru prima data mi s-a intamplat sa raman in super trafic la Cotroceni fara sa-l pot porni deloc

mai exact eram la semafor asteptam sa se faca verde fumam o tigare / ascultam muzica si fara sa-mi dau seama masina foarte silentios s-a oprit fara hurducaieli fara zgomot fara nimic

initial nici nu am realizat asta decat in momentul cand s-a facut verde si am vrut sa plec de pe loc ... atunci am realizat ca motorul e oprit ... am dat cheie si nimic tata nimic nu a mai vrut deloc sa plece ... asa ca facand abstractie de zecile de claxoane si injuraturi am iesit in ploaie si frig ... am trecut la avarii si la impins ... si am impins pana in parcarea de la Cotroceni ... odata ajuns acolo m-am suit in masina si am zis sa mai dau o cheie ... surpriza a plecat si repede repede repede am reusit sa ajung acasa in Crangasi

 

ATENTIE : asta se intapla seara pe la 20.00 ... DAR ... toata ziua am alergat ca nebunul prin tot orasul FARA nici o problema de genul asta ... apropo aici de situatia unora care zic ca atunci cand li se incalzeste motorul se opreste masina

 

NU am dat importanta la intamplare am zis ca cine stie o fi fost o mizerie in benzina mai ales ca facusem o alimentare cu o zi inainte la Lukoil unde toata lumea zice ca benzina e cam proasta

 

au mai trecut cateva zile bune si intr-o seara mai bine zis marti saptamana asta cand a dat ninsoarea aia combinata cu ploaie in Bucuresti si s-a oprit masina tot asa din senin stateam tot la semafor ... adios ... nu am mai reusit deloc sa o pornesc ... am impins la ea de mi-au sarit capacele prin firg si ploaie pana am gasit un loc si am lasat-o pe marginea drumului ... m-am tot invartit pe langa ea am tot incercat sa o pornesc dar degeaba am abandonat si m-am dus acasa apoi m-am intors dupa vreo 2-3 ore cu un prieten sa o tractam cu sufa ... dar surpriza ma sui dau cheie si a plecat ... iar repede repede repede si reusesc sa ajung in fata blocului si cand sa parchez iar a murit motorul ... o parchez la impinsatura ... ma sui in ea dupa ce am parcat-o si dau cheie si pleaca iar fara probleme de la prima cheie

 

ATENTIE : la fel se intampla acest lucru dupa o zi intreaga de alergat prin oras / trafic ... adica motorul se subantelege ca e clar cald daca merg prin tot bucurestiul ... nu sta parcata undeva toata ziua

 

eram / sunt cu nervii la maxim ...

 

ieri plec iar cu masina toata ziua am mers cu ea fara probleme ... si stiti a plouat ieri joi toata ziua in bucuresti ... nu mi-a facut nici o problema ... doar cand eram aproape de casa inainte sa urc pe Grand iar a murit din senin motorul ... dar a plecat la prima cheie

 

ca o concluzie ... nu se intampla faza imediat cum s-a incalzit motorul cum zic altii ... ci dupa o zi intreaga de functionare

 

disperat azi m-am dus la service la niste prieteni ... au verificat capac si lulea delcou / pompa benzina / bobina ... am cumparat / schimbat de la Radacini filtru benzina ... totul in regula nu umezeala sau ulei cum mai zic altii in capac delcou deci aparent nici o problema

 

TOATA ziua azi de pe la 12.00 pana la 17.00 masina a stat in fata serviceului mergand la relanti si chiar din cand in cand faceam cateva curse prin zona cu ea ... NIMIC ... nu s-a oprit DELOC motorul

 

la 17.30 deci dupa o zi intreaga de functionare ma sui in masina sa plec acasa ... merg 100 m si moare motorul :)

vin baietii impingem matizul inapoi la service si incep din nou sa se uite la el

in final au ajuns la concluzia ca nu vine scanteie pe nici o fisa cand incercam sa pornesc masina

si mi-au zis ca urmatoarea piesa trebuie schimbata : aprinderea electrica sau electronica delcou ... parca asa au denumit-o ei

dar aici pe forum am vazut ca de fapt e asazisul ... senzorul optic ... parca ... am gasit in acest topic poza la piesa : PIESA

baietii de la service au zis sa cumpar doar aceasta piesa ...

si masina a ramas in service la ei am plecat acasa cu metroul

:)

 

ACUM va intreb ce ziceti ... asta o fi problema ? ... dau banii pe ea sau o cumpar pe degeaba si o fi alta problema ? ... se gaseste asa ceva separat de tot delcoul ? ... cam cat costa are cineva idee ? ... sunt super stramtorat cu banii si acum in prag de sarbatori ... am ramas si fara masina ...

 

sper sa ma lamureasca cineva catusi de putin

 

merci

 

PS : mie frica sa ma mai sui in matiz ... cand ajung in Unirii / Victoriei / Arc Triunf / Piata Presei ... si stau in aglomeratie ... ma ia cu dureri de inima si stomac ... am ajuns la stadiul sa fac rugaciuni si cruciulite pe volan ... numai la gandul ca pot ramane pe loc si incepe iar calvarul claxoanelor si injuraturilor si al posibilelor batalii si amenintari ... sincer sunt cu nervii la maxim ... prin ce am trecut in astea 2 saptamani nu am trecut niciodata ... cand mi s-a oprit ieri inainte de a urca pe Grand ... aveam si dureri de inima si de stomac si aproape imi dadeau lacrimile ... la ce este zi de zi pe Grand seara daca imi murea motorul de tot in mijlocul podului clar imi aruncau astia matizul de pe pod :)

Edited by EHM

Share this post


Link to post

Salut EHM,Craciun fericit tuturor !

Problema ta am avut-o si eu,tot asa se comporta cand au inceput sa apara problemele apoi sa agravat adica se oprea mai des,pornea mai rar,etc

Daca nu ai scanteie cand nu porneste cred ca principalii vinovati sunt delcoul si bobina daca zici ca la celelalte te-ai iutat si sunt in regula.

Eu am schimbat delcoul si bobina,tot sh-uri si merge brici fara probleme.De regula piesele se pun noi,in servisuri autorizate bla bla...pentru cei care dispun de bani,eu mi-am asumat riscul.

 

Succes

 

 

Share this post


Link to post

Craciun Fericit la toti ...

 

am sunat / vorbit cu mai multa lume detinatoare de matiz sau fosta detinatoare de matiz si intradevar asta se pare ca e problema

sambata in ajunul craciunului am reusit sa conving pe cineva sa vina sa-mi faca o diagnoza la masina cu speranta ca poate o fi alta eroare ... asta se intampla la incurajarile altora care ziceau sa fiu sigur inainte de a investi banii in piese de schimb

normal ca dupa 80 ron cheltuiti pe diagnoza s-a ajuns la nici o concluzie :)

masina nu are nici o eroare ... nici acea asazisa eroare de delcou / senzor optic care ar trebui sa existe ... dar omul care mi-a facut diagnoza a zis ca totusi problema e din delcou ... ca la mine inca Nu e dusa de tot acea piesa dar nu mai are multa viata ... exact cum zice ... colegul Tarabutzu ... in unele cazuri asa incepe mai rar la inceput si apoi din ce in ce mai des pana se ajunge la stadiul se incalzeste motorul si imediat moare motorul ...

 

deci clar delcou trebuie sa cumpar ... acum nu stiu ce sa fac cu banii stau prost rau de tot ... sa dau aproape 600 ron pe un delcou nou nu ma incanta ... din ce am inteles cam atat costa unul nou ... dar cica mai exista unele Reconditionate undeva la 300 ron ... la care tot asa ti se da 1-2 ani garantie ... la SH ce ma seaca ... e ca din cate am inteles acest senzor optic de la delcou cade pe la 70.000 km ... drept dovada acum de curand si au am atins pragul de 70 000 km ... intrebarea e cum stiu eu ca delcoul care il cumpar eu la SH mai are viata in el ... adica sa nu ma trezesc ca dau 200-250-300 ron (cam atat am vazut preturile la dezmembrari) si apoi sa merg 1-2-3 luni si gata alt delcou ... in plus garantia oferita de cei la SH / Dezmembrari suna de genul ... il montam pe masina si daca merge GATA asta e garantia ... de cacao zic eu :) ... mai ales la o piesa electronica care poate sa cada in saptamana urmatare ... pentru ca a ajuns la limita ei de viata ...

 

daca e sa fac o comparatie cu domeniul meu de activitate ... print digital ... fiecare cilindru de imagine se stie ca are un numar bine definit de printuri care le poate face ... cand s-a ajuns acolo gata clar NU mai merge ... dar nimeni nu-ti poate vinde la SH un cilindru de imagine la 50% pret cand el mai are 10 printuri durata de viata ... asta e stupid .. deci ce sa fac eu acum ? cum pot sa ma protejez daca e sa iau ceva la SH / Dezmembrari ?

 

???

Edited by EHM

Share this post


Link to post

Prin primavara aceeasi problema, pornea bine la rece apoi dupa cativa km daca opream masina nu reuseam sa o mai pornesc. Mi-au desfacut capacul de la Delcou in service si l-au gasit umed. S-a remediat problema cu o carpa si toata vara nu am avut probleme. Acum o luna pe ploaie mi s-a oprit masina intr-o intersectie si nici gand sa mai porneasca. In acelasi service mi s-a sters din nou capacul la Delcou si s-a rezolvat problema in acelasi mod cu un servetel uscat. Bune si frumoase pana acum 2 zile cand din nou a murit dupa cativa KM.

Intrebarea mea e de ce se abureste mereu capacul de la Delcou ? Masina e SH cumparata de vreun an si mecanicii au zis ca , capacul e OK, carbunele e OK, totul e roz pe acolo...

 

Azi ar trebui sa o duc iarasi sa o stearga si pun pariu ca nu mai am probleme o perioada...

 

Mecanicul la care mergeam m-a sfatuit sa merg sa fac o diagnoza la un service specializat Daewoo(40ron). Pe tester s-a vazut ca problema e de la delcou, aparea o eroare de functionare aleatoriu si pentru ca aveam un amic acolo care a supervizat verificarea si mi-a zis ca singura solutie e un delcou nou am scos din buzunar 600ron pentru delcou si 35RON manopera(garantie 18luni).

Pretul pentru o piesa asta mi se pare foarte piparat pentru un Daewoo dar pentru ca aveam nevoie de masina si nu am vrut sa ma risc cu un SH am cheltuit o parte din banii de sarbatori. GM Koreea sa traiasca bine ..

 

Am o luna de cand am schimbat delcoul si masina porneste si merge impecabil.

Edited by winwin

Share this post


Link to post

da si la mine s-a rezolvat problema

dupa ce mi-am luat tzeapa cu diagnoza facuta la un nea gigel care venea la tine

dupa craciun m-am dus la Radacini Plevnei si cu ochiul meu am vazut cum a dat erroarea de Delcou

NU era mort de tot acel senzor optic adica sa crape imediat cum se incalzea motorul dar nici foarte mult nu mai avea

si am fost pus in situatia sa cumpar original la 600 ron sau made inchina la 250 ron

in ambele situatii garantia e de 2 ani daca se face montajul intr-un service autorizat RAR...cu subanteles de fapt tot la Radacini am fost

mi-am facut un calcul simplu ... din 600 ron cat costa unul original ... imi cumpar 4 ani la rand delcouri made in china

si cum matizul meu NU e pentru drumuri lungi sa ma pot trezi cu problema stricatului prin camp ... ci e doar pentru oras

am ales var low cost made in china

pana acum nici o problema

am alergat masina de dimineata pana seara zilele astea cu treburi

si merge totul super ok

sa speram ca va tine

 

oricum

multumesc la toti pentru informatii

si

ca invatatura de minte : cand ai o problema cu daewoo ... treci intai pe la Radacini chiar daca sunt mai scumpi ... clar la ei primesti un raspuns mai clar in marea majoritate a cazurilor ... cel putin sper asa sa fie si pe viitor

 

k

 

La Multi Ani 2012 la toti ...

Share this post


Link to post

O intrebare putin offtopic - se potriveste senzorul optic de la un delcou Mando la unul Dac?

Problema este ca am primit un senzor optic de pe un Matiz cu delcou Mando si Matizul meu are delcou Dac. Avand in vedere ce frig e afara nu as vrea sa mesteresc degeaba si sa nu se potriveasca.

Share this post


Link to post

sal

nu sunt mecanic de meserie.

am matiz cu delco echipare dac; toate magazinele de piese auto mi-au spus ca daca schimb delcoul cu totul, nu mai conteaza daca e mando sau dac; am incercat sa pun mando nou (de doua ori), insa nu mi l-a acceptat ; am comandat unul dac(am gasit pe producator la 453 ron, nu original ) si e ok.

si eu am avut aceasta problema: la cald se oprea motorul in mers si nu mai pornea; acum e ok, deocamdata.

Share this post


Link to post

salut,

am si eu o problema cu un matiz 2005 euro2.

dupa ce am schimbat delcou made koreea., la 2 luni iara a inceput sa faca la fel ! o fi de proasta calitate. ce tip e mai bun la 280 sau la 600 ? ce model sa caut?

Share this post


Link to post

Ca un rezumat al intregului topic:

-delcourile sunt de doua tipuri (constructiv): DAC, MANDO

 

-cele originale GM costa intre 600-650 Lei (recomandat; nu am vazut pe nimeni sa se planga ca s-a stricat delcoul GM cumparat)

-cele Coreea/China costa intre 250-350Lei

 

-deoarece s-a raportat ca unele tip MANDO Coreea nu functioneaza pe Matiz, iar cele DAC Coreea se strica destul de repede, in anumite conditii, este obligatoriu:

1. sa luati bon/factura de la vanzator

2. sa-l montati la un service autorizat cu factura de montaj

pentru a putea beneficia de garantie si sa schimbati delcoul in caz ca se strica.

 

-daca nu aveti eroare "check engine" care sa indice acest lucru, nu este o metoda prin care sa verificati ca este stricat delcoul decat prin inlocuirea cu unul functional.

-componentele care se pot defecta sunt: modulul optic, capac, rotor, simering.

 

-Posibile simptome modul optic defect: motor zgomotos care trage greu, nu porneste motorul - nu da scanteie, nu mai porneste motorul cand se incalzeste.

se verifica cu un delcou functional. Se schimba delcoul sau modulul optic

-Posibile simptome capac si rotor delco: pornire grea, nefunctionare pe vreme umeda, mers impleticit

se verifica daca capacul este crapat, carbunele central uzat, contacte oxidate - se schimba capacul si rotorul

-Posibile simptome reglare incorecta avans: miros de benzina nearsa, consum marit, vibratie puternica motor

se verifica si se regleaza avans la 10 grade cu stroboscopul sau metoda "tolin": pana nu mai vibreaza usa pasager deschisa.

 

Asigurati-va ca lichidul de racire se schimba la 40 000 Km sau 2 ani iar termostatul functioneaza corect.

Edited by cristiangabi

Share this post


Link to post

salut,

am rezolvat problema!(nu folositi Coreea/China costa intre 250-350Lei am schimbat 2 buc).

am cumparat un delcou nou la 600 ron GM original si functioneaza :) multumesc pentru ajutor.

Share this post


Link to post

Nu este original, din acesta am schimbat si eu ultima oara dar DAC (pe cutie scrie FlammaPl, dar nu scrie nicaieri unde sunt produse si de cine, la 350 lei). A trebuit sa schimb o-ringul ca scapa ulei, capacul, ca se dusese carbunele, si nu porneste la sfert de cheie (ci la doua sferturi, cred ca este gandit altfel senzorul electronic)

Cele originale trebui sa aiba sigla GM pe ele si costa intre 620-670Lei.

Edited by cristiangabi

Share this post


Link to post

Mersi, ai fost prompt, ca de obicei. Am realizat ca nu e cel ”original”. Intr-adevar, am gasit in Craiova cu 610 lei. Deocamdata am pus unul second care merge f. bine. Sper sa ma tina vreo 2-3 saptamani pana voi putea sa iau unul original.

Dar ala ”original” de cine e facut, ca de celelalte m-am cam prins... http://www.alibaba.com/showroom/daewoo-matiz-distributor.html

e productie-n China la firme ”no name” ”fara mila”!

Share this post


Link to post

Cel original GM este produs tot in Coreea, dar intr-o fabrica agreata. Asa cum produse Sony, Samsung sunt facute in China dar sunt de calitate.

Ma bucur ca am fost de ajutor.

PS. Sper ca ati schimbat pana la urma si termostatul, si nu mai mergeti fara el.

Edited by cristiangabi

Share this post


Link to post

O problema asemanatoare am si eu. Tatal meu are un Matiz euro 2 din 2003, cu delcou. Masina are 187.000km si nu a avut astfel de probleme pana in aceasta iarna, voi incerca sa descriu care sunt simptomele pentru ca doar eu am mers cu masina in tot acest timp(de cand a aparut problema).

Dupa ce am alimentat, benzina 95 de la Lukoil(nu stiu daca e important) a aparut eroarea cu check in timpul mersului, fara sa afecteze in vreun fel comportamentul masinii, dupa cateva zile eroarea s-a manifestat prin pierderi de putere, de cateva secunde si revenire la starea de buna functionare. Dupa ce a venit frigul masina a inceput sa porneasca tot mai greu, pornea la rece dar dupa un drum de 10-15 minute, dupa ce motorul se incalzea, masina refuza sa mai porneasca, invartea dar nu dadea scanteie pentru a porni, cel putin asta era sunetul. Masina pornea dupa ~30 de minute, in tot acest timp mai incercam fara succes, dupa acea perioada pornea fara probleme ca si cand totul ar fi fost normal.

Dupa toate aceste simptome am mers si am schimbat filtrul de benzina, am verificat pompa de benzina, care este schimbata in urma cu ~6-7luni, functioneaza si se activeaza la fiecare contact, dar nu s-a schimbat nimic.

Am mers la un service pentru elucidarea problemei, au verificat bujiile care erau uscate, au curatat capacul de la delcou care avea putine urme de apa, verificat toate sigurantele si erau bune, verificat bobina de inductie in care intra curent dar nu scotea nimic. Pus totul la loc pentru ca nu aveau bobina si asteptat pana porneste sa plec acasa. In drum spre casa a aparut de mai multe ori check, pierderi de putere repetate, chiar si oprirea motorului in mers. Mai exact, acceleram si ajungeam la ~80km/h si dupa cativa metri imi aparea eroarea si acul vitezometrului scadea fara ca acceleratia sa raspunda in vreun fel. Dupa mai multe schimbari de treapta inferioara in functie de viteza la care ajungeam, eroarea disparea si se comporta normal pana la urmatoarea aparitie, de cateva ori masina chiar s-a oprit, necesitand repornirea succesiva pentru ca nu-si mentinea relantiul.

Am schimbat bobina asa cum mi s-a indicat iar problemele au ramas aceleasi, bobina cumparata este Denso. Am mers la alt service, pe roti fara vreun fel de erori, aceleasi verificari, curatat capac delcou care era putin aburit, nu au gasit nimic ne la locul lui. Am facut mai multe verificari unde check mi-a aparut o data, nici ei nu au reusit sa concluzioneze o posibila defectiune.

Azi am mai facut o proba cu masina, dupa 4 zile in care a stat nemiscata in garaj, a pornit la prima cheie absolut normal, pe parcusul functionarii a mai avut pierderi de putere dar de durata foarte scurta, ~ 1 secunda, o oprire la semafor la relantiu si o alta oprire tot la relantiu, aparitii are erorii check si functionare normala cu eroarea in bord, alimentare cu benzina de 98 iar la pornire a pornit la a3-a cheie si apoi venirea acasa si lasarea masina la relantiu ~15min fara sa se opreasca.

 

Am ajuns intr-un punct in care problema ma depaseste si va cer ajutorul, am impresia ca problema mea e asemanatoare cu cea din acest topic si de aceea am scris aici. Masina se afla in Rosiorii de Vede prin urmare gasirea unui tester e dificila, delcoul este DAC, pe capac este lipit un astfel de abtibild, bujiile sunt in regula, fisele la fel(au fost schimbate), bobina de inductie schimbata, filtrul de benzina schimbat, pompa de benzina schimbata. Am mai observat ca in momentul apasarii pedalei de ambreiaj motorul merge oarecum neregulat sau are un sunet putin diferit de cel de la relantiu, specific si asta poate a-ti mai intalnit/patit.

Edited by ekofresh

Share this post


Link to post

Foarte, foarte probabil delcou defect. Ideal ar fi sa probezi cu unul functional, pentru a fi sigur. Daca schimbi delcoul nu conteaza daca pui DAC sau MANDO, important e sa fie original GM, pentru ca altfel risti sa patesti ca mine - am schimbat 3 decouri no-name intr-un an!

Share this post


Link to post

La fel ma gandesc si eu ca ar fi delcoul, dar nu poate fi doar cititorul, cat costa acel cititor, senzor optic? Nu stiu cum se numeste dar as incerca cu acela, poate fi cauza acel senzor?

Am totusi cateva neclaritati:

Un delco nou vine cu senzor si capac?

DAC si MANDO sunt doi producatori sau sunt doua modele de delco?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...