Jump to content
Sign in to follow this  
ovi

Pompa De Benzina

Recommended Posts

salut...am o pompa care se amorseaza dupa 3 chei prelungite in fiecare dimineata...cine ma ajuta?

Share this post


Link to post

Filtru benzina infundat,tensiune mica la mufa de alimentare a pompei, supapa de sens din pompa ramane deschisa sau pompa este obosita si nu asigura debitul necesar.

Share this post


Link to post

aoleu..filtrul il schimb maine...dar mai departe nu stiu ce sa fac...

Share this post


Link to post

Am si eu un Cielo din `95, la un moment dat am ramas fara benzina (pana prostului). Am adus benzina. 

 

La prima cheie o pornit a mers putin la ralanti dupa care a inceput sa faca urat motorul, a mai mers asa putin dupa care a murit de tot. 

 

Am incercat sa pornesc nu pornea. Am tractat masina, nici asa. Pana in final am ajuns ca trebuia sa tractez masina pana in parcare.

 

Acum nu am reusit inca sa il pornesc. Maine ma duc sa vad ce pot sa ii fac.

 

Daca are cineva vreo idee de ce nu mai porneste va rog sa raspundeti. Multumesc!

Share this post


Link to post

Cata benzina ai pus ?

 

Daca te-ai dus doar cu 2 litri eu zic sa mai pui vreo 10 - 20 (fa rost de o canistra) si incearca s-o pornesti, inainte de a te complica s-o tractezi, si, daca reusesti, fuga la primul PECO si fa-i plinul.

 

Eu am schimbat de curand pompa si am aflat ca nu se amorseaza bine cu putina benzina in rezervor, o data ce a fost data jos, sau ai patit ca tine; mie-mi facea figuri masina cu vreo 15 litri, ca special am dus-o in service cu benzina putina.

Share this post


Link to post

Lori-speed,poti sa-i pui cata benzina vrei ,n-o sa mai porneasca,pompa trebuie amorsata,si trebuie sa o desfaci,vezi ca e topic dedicat acestei probleme.

Share this post


Link to post

Din motive de lipsa de debit azi am dat jos pompa de benzina sa o studiez mai bine.

Doresc sa mentionez ca aceasta pompa de benzina este o pompa originala DW si a fost montata de noua cu o oarecare aproximatie in ian-feb 2005 --fapt relatat aici, ocazie cu care din cate stiu s-a curatat si rezervorul.

In acest interval feb 2005-oct 2008 am efectuat in jur de 50 kkm cu masina dar merita spus ca numai cca 20kkm pot fi trecuti in contul mersului pe benzina.

Din acest motiv nu cred ca gresesc daca prea mult daca spun ca in acesti cca 3 ani cu 20kkm nu cred ca am bagat mai mult de 250 litrii de benzina in rezervor.

Preferential am bagat benzina de la aceste branduri preponderent Mol apoi Petrom apoi Lukoil, max 80l de la Agip&Rompetrol in rest poate accidental Omv (in particular nu suport Omv > :) datorita unei patanii cu ei ..da nu va zic ca e prea offtopic )

 

In pozele atasate puteti observa cam cat de multa murdarie se afla depusa pe filtrul de la baza pompei.

Astfel in poza P_B_cielo_filtru_curatat.jpg puteti observa o parte din mizeria pe care am colectat-o de pe filtru pompei de benzina prin pulverizare de spray de curatat carburatoare.

Abia dupa ce am inceput sa curat filtru mi-a venit ideea sa fltrez mizeria si sa ii fac poza. Astfel mentionez ca era mai multa mizerie, doar ca ideea cu filtratu mi-a venit dupa ce deja am curatat jumate de filtru prin pulverizare.

De asemenea mai doresc sa mentionez ca respectiva mizerie este o materie solida de consistenta unui nisip fin si care nu a putut fi dizolvat cu solutia spray de curatat carburatoare - deci nu sunt gume derivate din benzina si nici o solutie de curatat injectoarele nu ar fi facut nimic in plus.

 

Concluzia: ingrozitor de multa mizerie primita numai de la filtrarea a cca 250 l de benzina romaneasca !!!!

Degeaba am schimbat filtrul de combustibil de dupa pompa pentru ca se pare ca grosul se depune direct pe filtrul pompei in rezervor.

de aici imi rezulta in anumite situatii mers mizerabil pe benzina, se infunda injectoarele, etc.

 

Sfat: daca tineti la pompa voastra de benzina, odata pe an ar fi bine sa ii faceti un control direc la filtru si daca e cazul sa il curatati - ia maxim o ora.

post-754-1224349249_thumb.jpg

post-754-1224349301_thumb.jpg

post-754-1224349312_thumb.jpg

post-754-1224349324_thumb.jpg

Share this post


Link to post

N-ai schimbat degeaba filtrul de benzina din aval de pompa, mizeria are dimensiuni diferite, iar filtrul mecanic din poza opreste particule peste o anumita dimensiune.

 

PS si offtopic: degeaba "construiesc" politicienii autostrazi daca le vor face accesul cu plata, nu vor schimba traficul actual. Saptamana trecuta am avut ocazia sa vad avantajele (pentru toata lumea) a autostrazilor cu acces prin vigneta care genereaza in jurul lor o "industrie" pe orizontala fata de autostrazile cu plata care aduc liniste de cimitir in jurul lor.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

CORECTIE pentru postul meu anterior, ma cam grabeam sa plec spre un chef, in sfarsit voiam sa spun 2500 de litrii de benzina nu 250 :wallbanger: de benzina romaneasca in cca 20kkm +respectiv si alte porniri scurte pt a comuta apoi pe gpl.

 

@Tolin, e corecta observatia ta vis a vis de filtru din aval de pompa de benzina. Fiecare filtreaza alte dimensiuni.

In cazul pompei mele de benzina aceasta avea filtrul atat de murdar cu bucati mai mari incat era practic aproape complet sufocata. Ma si mir ca nu s-a ars pompa pana acum.

 

:o fftopic: Tare m-as bucura sa faca autostrazi in primul rand. Apoi partea cu sistemul de taxare e o alta poveste. Sigur ca ideal ar fi ca folosirea autostrazii sa nu coste nimic (precum in Germania). Asta intradevar ar duce la o dezvoltare fara precedent a traficului de produse prin RO dar ar si aduce mult mai mult turisti la Marea Neagra si alte zone turistice din RO si din regiune.

Insa nu m-as da inapoi de la a plati o vignieta pe o anumita perioada de timp. Mi se pare mai rentabil asa decat taxare per utilizare directa lucru care mi se pare un pic cam exagerat si ar limita utilizarea autostraziilor in deplasari mai mult sau mai putin cotidiene.

Din pacate gunoaiele astea politice care ne formeaza clasa politica nu au nici un fel de simt in ceea ce priveste adevaratele prioritati pentru dezvoltarea tarii si nu cred ca o sa pupam noi prea multi km de autostrada in urmatorul cincinal.

Edited by sorin77

Share this post


Link to post

Cind aveam Espero, mi s-a intimplat ca, dupa un plin cu benzina de la AGIP, masina sa nu mai traga. Ajunsesem sa nu mai pot pleca de pe loc. Imi amintesc ca eram chiar in intersesctie la Razoare cind am fost nevoit sa scot pompa si sa arunc efectiv filtrul intrucit avea niste depuneri de culoarea si consistenta unui magiun f. gelatinos, imposibil de curatat. Evident ca i-am pus un alt filtru ulterior.

 

E buna rau o operatiune de genul asta perioadica, din pacate la Leganza nu am facut-o niciodata :( . Am incercat acum vreo 2 ani sa scot pompa si nu am reusit fara a o forta, asa ca am renuntat. Dupa ce am vazut in pozele de mai sus, sint ferm hotarit sa o desfac saptamina asta, chiar daca baga super bine.

 

Vis-a-vis de chestia asta:

Insa nu m-as da inapoi de la a plati o vignieta pe o anumita perioada de timp. Mi se pare mai rentabil asa decat taxare per utilizare directa lucru care mi se pare un pic cam exagerat si ar limita utilizarea autostraziilor in deplasari mai mult sau mai putin cotidiene.

si cu :o fftopic: de rigoare, in ceea ce ma priveste taxarea directa pe autostrazi e o chestie complet idioata din multe puncte de vedere. Anul trecut in Slovenia asa era. Rezultatul: la fiecare cca. 15 km trebuia sa opresti ca sa platesti si, implicit, sa pierzi o groaza de vreme stind la coada ... Astfel ca un drum de 150km l-am parcurs in peste 1,5ore. Timp pierdut, mers cu aIa, s-a dus naibii ideaa de autostrada. Anul asta de la 1 Iulie au renuntat si ei la sistem, au introdus vigneta. Se circula cu totul si cu totul altfel. Acelasi drum de 150km l-am facut in aprox. 1 ora

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Dupa curatarea filtrului pompei de benzina ,esta necesara amorsarea pompei inainte de montare,sau se monteaza direct?Operatiunea asta trebuie sa o fac si eu,n-am umblat niciodata pe acolo de cand am masina, si cred ca si a mea e la fel de murdara.

Share this post


Link to post

@Salex nu stiam ca filtru de pe pompa de benzina se poate inlocui. Este consumabil sau l-ai dat tu jos cumva de pe o alta pompa.

In cazul meu eu nu m-am chinuit sa dau jos filtrul ala de pe pompa. Initial aveam impresia ca nu se poate face asa ceva, fara sa rup/distrug ceva acolo. In sfarsit, eu m-am limitat numai la a curata filtrul prin pulverizare de spray pt. curatat carburatorul. Cat de cat s-a curatat, si fara sa il dau jos.

 

 

@Hohaele amorsarea pompei se face dupa ce ai facut curatarea fltrului si ai pus pompa la loc.

In cazul meu am avut cam 3 sfert din rezervor plin cu benzina si operatia de amorsare a fost extrem de simpla. Am pus pompa la loc, furtunu de tur, mufa de alimentare si direct m-am dus si am pus contactul de 2-3 ori. Apoi am dat la automat si a pornit din prima.

 

Ca fapt divers, am mai observat ca inainte de curatarea filtrului de pe pompa de benzina daca aveam motorul pornit la ralanti si scoteam mufa de alimentare a pompei de benzina motorul murea in mai putin de 2 secunde.

Dupa curatarea filtrului, scot mufa de alimentare pompa benzina cu motorul pornit si observ ca si fara pompa de benzina alimentata motorul continua sa functioneze cca 12 s inainte sa tremure si apoi sa se opreasca.

Share this post


Link to post

Eu l-am dat jos si inlocuit cu unul nou, se scoate si se monteaza destul de usor. Eu nu am reusit sa-i fac nimic rau. Nu pot sa iti spun daca e piesa de schimb, nu am facut rost de el "oficial" ci printr-un amic ce se ocupa cu piese de Daewoo. Oricum, imi aduc aminte ca originalul pompei arata ca al tau dar cel schimbat era rotund.

 

Daca pompa e in stare buna si este multa benzina in rezervor, amorsarea se face intr-adevar punind contactul de citeva ori. Daca pompa e obosita si nu prea e nici suficienta benzina, o amorsezi doar daca tragi benzina pe tur cu un furtunas. Stiu pompa de benzina OBOSITA cu care s-a mai mers destul de mult (cca 50.000km)

Share this post


Link to post

Am dus la capat ce mi-am propus in momentul in care m-am ingrozit de mizeria pe care a scos-o sorin77 de pe filtrul pompei de benzina. Acum 30 minute am desfacut si eu pompa (cu un mic exces de forta :D ) si am ramas mut de uimire :shock: . Nici pe filtru si nici in rezervor nu am gasit nici macar un singur fir de mizerie !!!! . Avind in vedere ca in aproape 10 ani de cind am masina am alimentat din toate zonele tarii, de la benzinarii "de firma" dar si de la benzinarii particulare no-name, chiar nu-mi vine sa cred ca rezervorul si pompa se prezinta impecabil !

 

PS: Nu a fost nevoie sa amoresez pompa. Dupa ce am conectat totul la loc, am pus contact o data, am luat contactul iar a doua oara am dat la demaror si a pornit absolut normal.

Edited by Salex

Share this post


Link to post

N-am sa reusesc vreodata sa inteleg de ce se vorbeste despre amorsare la o pompa de imersiune, adica cufundata in lichidul pe care-l transfera, atata timp cat exista acel lichid la un nivel mai mare decat cel minim admis.

Share this post


Link to post
N-am sa reusesc vreodata sa inteleg de ce se vorbeste despre amorsare la o pompa de imersiune, adica cufundata in lichidul pe care-l transfera, atata timp cat exista acel lichid la un nivel mai mare decat cel minim admis.

Logic ai dreptate, dar eu am avut probleme cu amorsarea pompei de benzina, dupa ce-am schimbat-o, cu 15 l in rezervor, mi-a facut figuri pana am mai pus 10 l, la sfatul mecanicului, pe care l-am sunat sa-i spun "de dulce" ca masina proaspat luata de la el merge mai urat decat inainte...

Share this post


Link to post

Am incercat sa scot benzina din rezervor, imediat dupa ce am cumparat masina. Indicatorul nu functiona cum trebuie, becul la fel. Am scos 4 litri, prin metoda firul rosu la +. Am cumparat 10 litri, am amorsat pompa si in timpul mersului scotea un bazait enervant, cu intermitente la semnalizare, stop frana etc. Am curatat-o, 2 zile a mers ok, dupa care a inceput iarasi simfonia. Am preferat s-o schimb cu una originala. Zgomotele au incetat. Oare cea veche se mai poate face ceva cu ea, sau s-a dus partea electronica din ea?

Share this post


Link to post

@tolin: Desi , in valoare absoluta (daca pot sa spun asa), ai dreptate, practica si/sau realitatea halesc teoria cu fulgi cu tot. Multe probleme se rezolva practic ignorind sau neglijind (cu buna stiinta) anumite aspecte teoretice :) Ce vreau sa spun e ca, uneori, exista lucruri care nu mai indeplinesc specificatiile tehnice date "de noi" insa ... mai merg. Cu chiu cu vai, cu varii inconveniente dar mai merg. E si cazul pompei de benzina care, daca este obosita, trebuie ajutata putin (ma refer la amorsare sau umplerea rezervorului).

 

Desi eu unul as schimba instant pompa de benzina daca as simti ca da semne de oboseala, sint pe deplin constient ca sint multi care, din motive financiare, nu sint dispusi sa investeasca in masina decit atunci cind cade complet.

Share this post


Link to post

Pai, teoria zice ca, daca rotorul ei nu este cufundat in lichid, nu se mai numeste pompa de imersiune, deci, daca o pornesti fara benzina, o chinui. La fel se petrece si cand circuli cu rezervorul mai mult gol. Eu inteleg sa se bage benzina in rezervor de 30 de lei, dar nu inteleg de ce se lasa acesta sa se goleasca. Oricum, alta durata se consuma pana sa transfere la o pompa aflata in rezervor si alta la una aflata pe motor. In plus, este altceva cand se vorbeste despre pompe care au functionat peste 10 ani.

Edited by tolin

Share this post


Link to post

Daca descrierea lui lori-speed este corecta si discutam de masina din profil ... atunci Cielo 1995 :) si am spus destul. Daca a obisnuit sa mearga cu mai putin de un sfert de rezervor ... voila situatia completa. Dupa cum am povestit mai sus, a mea nu e cu mult mai noua, 1997, insa "s-a amorsat singura" dupa ce am pus contact o singura data, in conditiile in care aveam cam 20-25 litri benzina in rezervor. Cum o intretii, asa o ai ;)

Share this post


Link to post

Intotdeauna am impresia ca masina trage mai bine atunci cand am putina benzina in rezervor,adica foarte aproape de linia rosie.

Si nu ma refer la diferente gen plin/minim ca sa dau vina pe cei 65 litri,atunci cand fac plinul.

 

Poate fi asta un semn de oboseala al pompei de benzina,sau n-are nicio legatura si doar mi se pare mie?

Share this post


Link to post

O intrebare : cam cati km rezista o pompa de benzina originala (Made in USA) de pe un Cielo 1996? Eu pe a mea am schimbat-o dupa ce incepuse sa faca ca un fel de uuuuit in mers,intermitent,semn ca se uzase vreun lagar.Din cauza faptului ca am luat SH masina am pus intrebarea.Am pus Bosch in schimb si am 40.000 km cu ea si merge ok.Am schimbat si rezervorul sambata trecuta (aveam un por) si nu am gasit absolut deloc mizerie in el.Multumesc celor care vor raspunde!

Share this post


Link to post
Poate fi asta un semn de oboseala al pompei de benzina,sau n-are nicio legatura si doar mi se pare mie?

Eu unul cred ca ti se pare tie :) "Efortul" pompei ar trebui sa creasca cu scaderea nivelului de lichid. Ca sa nu mai zic si de lipsa racirii corpului pompei.

Share this post


Link to post

Salut, de cateva zile si pe mine ma supara masina. Daca merg mai mult de jumatate de ora prin oras, masina incepe sa "dea in nas" la accelaratii puternice.

De exemplu, in viteza a doua, daca accelerez puternic, incepand cu 2000 rpm, incepe sa ma zguduie f puternic si nu accelereaza mai deloc, chiar si plecarea de pe loc necesita turarea motorului la 3500-4000 rpm.Daca accelerez usor, urca in ture fara probleme.

La fel si la relanti...o acceleratie brusca duce la "innecarea" motorului, zgomote ciudate si vibratii puternice.

 

Mentionez ca atunci cand motorul este rece, totul functioneaza normal. Dimineata ajung pana la servici fara nici un fel de probleme, dar nu merg mai mult de 15 min.

 

Suspectez pompa de benzina, deoarece masina face urat doar la acceleratii bruste, si numai dupa ce motorul se incalzeste, implicit si pompa de benzina.

Ma gandesc ca daca ar fi ceva de la aprindere( delcou, fise...) ar trebui sa faca mereu...

 

Voi ce parere aveti?

 

Mentionez ca masina are 230mii km, si nu am schimbat pompa pana acum

Edited by betzi

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...