Jump to content

 


Photo
- - - - -

Pompa De Benzina


  • Please log in to reply
156 replies to this topic

#41 ovi_jer

ovi_jer

    BARON LOCAL

  • Super Moderatori
  • 7091 posts
  • Din:Rm Valcea
  • Auto:Daewoo
  • Model:VF69Z
  • An:1999

Posted 01 September 2005 - 23:11

Fa un test al pompei dupa ce schimbi filtrul de benzina.Scoate furtunul din rampa si baga-l intr-un bidon de 2l si fa legatura la firul de test/amorsare al pompei de sub delco la borna de + a bateriei.Daca intr-un minut nu a bagat peste 1l in bidon inseamna ca ai probleme cu pompa sau traseul infundat.

#42 van den plas

van den plas

    Forumist

  • Membru
  • 335 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Espero 1.5 GLX AC/AT GPL ; Dacia 1310

Posted 26 September 2005 - 08:58

Am trecut saptamana trecuta pe la mecanic, ca sa schimb filtrul de benzina si IAC-ul si sa-l consult si in legatura cu problemele ,care credeam eu ca le am din cauza pompei de benzina. Omul avea treaba, tocmai desfacuse un motor, si nu a avut timp sa ma serveasca. Mi-a spus totusi, fara sa vada masina, ca problemele sunt cauzate de injectoarele infundate, din cauza mersului pe gaz. In consecinta am mers cateva zile mai mult pe benzina, incercand si sa turez mai mult motorul, atat cat imi permitea traficul si cutia automata. (in zilele alea cu ploaie, am reusit sa merg cu 110 km/h in Bucuresti :dizzy: ,dar nu pt. placerea mea, ci doar asa ca sa curat injectoarele ;)) ) Culmea e ca tratamentul acesta chiar a avut efect, iar acum motorul porneste mult mai bine la rece, se tureaza mai bine, nu se mai opreste la relanti si nu se mai aud nici detonatiile din admisie. Am reusit astfel sa pot pleca dimineata aproape normal (motorul inca se mai "balbaie" pana pe la 2000 rot.), incomparabil mai bine decat inainte, cand de abia reusea sa se taraie (noroc cu gazul). I-am bagat ieri si un injector cleaner (Casite), am facut plinul si voi merge numai pe benzina pana cand voi goli rezervorul.

#43 CATA_ASD

CATA_ASD

    Forumist

  • Membru
  • 115 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo 1.5
  • An:1996
  • Nr. Inmatr.:B-64-KTL

Posted 16 December 2006 - 07:51

Am niste probleme cu masina, un Cielo din '96 FULL. Tin sa precizez ca nu ma prea pricep asa de bine la mecanica. Sa va povestesc cum a inceput totul:
1.Am zis sa stau pana se aprinde becul ca sa vad daca se aprinde cand ajunge la rezerva (o mare greseala).
Nu s-a aprins si am ramas fara benzina si prin urmare am ars pompa de benzina.
2.Am achizitionat o pompa sh dar este de opel vectra, lucreaza cum trebuie, nu cred ca e ceva in neregula dar s-ar putea sa ma insel.
3.Dupa ce am schimbat-o a trebuit sa schimb fisele deoarece una era intrerupta (cea lunga mai precis). Schimbat si astea si bujiile curatate (din cate am vazut eu sunt champion, asa am cumparat masina).
Problema este, ca sa ajung si unde ma doare, nu prea sta la relanti si da sa moara motoru.Daca e sa calc accelaratie brusc da sa se opreasca sau nu se tureaza dar daca o calc usor se tureaza. La fel si in mers:daca e sa o iau usor merge daca nu ,,da in nas".
Eu m-am gandit ca ar putea fi de la injectoare dar acum as dori sa ma lamuriti si voi daca puteti.
Multumes frumos si daca nu am facut corect topicul sau au fost discutate problemele acestea (eu nu am gasit nimic concret) rog moderatorii sa-l stearga si daca pot sa ma indrume spre topicurile cu in care s-au discutat aceste probleme.

Edited by CATA_ASD, 16 December 2006 - 07:52.


#44 ovi_jer

ovi_jer

    BARON LOCAL

  • Super Moderatori
  • 7091 posts
  • Din:Rm Valcea
  • Auto:Daewoo
  • Model:VF69Z
  • An:1999

Posted 16 December 2006 - 11:16

Daca problemele au aparut dupa schimbarea pompei de benzina atunci de la aceasta sunt problemele pentru ca nu asigura debitul normal de benzina.

#45 CATA_ASD

CATA_ASD

    Forumist

  • Membru
  • 115 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo 1.5
  • An:1996
  • Nr. Inmatr.:B-64-KTL

Posted 16 December 2006 - 21:32

Acum dupa ce am vazut raspunsul lui ovi jer, careia ii multumesc ca nu m-a penalizat ca nu am cautat mult mai bine, urmeaza 2 intrebari:
Se poate regla cumva acest debit sau trebuie neaparat sa schimb pompa si daca da unde as putea sa-l reglez?
Multumesc.

Edited by CATA_ASD, 16 December 2006 - 21:33.


#46 ovi_jer

ovi_jer

    BARON LOCAL

  • Super Moderatori
  • 7091 posts
  • Din:Rm Valcea
  • Auto:Daewoo
  • Model:VF69Z
  • An:1999

Posted 16 December 2006 - 23:00

Nu se regleaza.Daca pompa nu asigura un debit de 2l benzina pe minut si presiunea de 3 bari trebuie schimbata.

#47 CATA_ASD

CATA_ASD

    Forumist

  • Membru
  • 115 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo 1.5
  • An:1996
  • Nr. Inmatr.:B-64-KTL

Posted 16 December 2006 - 23:11

Ok.... :( .O sa incerc sa fac smecheria pe care ai spus-o tu cu 1 minut si trebuie sa bage aprope 2 l sa vad, daca nu...asta e alta pompa.Mersi de raspunsuri.

Edited by CATA_ASD, 16 December 2006 - 23:11.


#48 ionut322

ionut322

    Forumist

  • Membru
  • 3 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Leganza
  • An:2000

Posted 22 February 2007 - 13:25

Salut, am luat o Leganza CDX din 99, am bagat-o pe test la Vitan , super bine, kilometri reali masina (95000) 86% corespunde .. . un punctaj excelent,toata bune si frumoae pana aici dar am cosntatat in mers ca mi se mai aprinde martorul de la pompa de benzina ... nu mereu ... si fara neaparat un motiv anume, masina porneste impecabil dimineata are demaraj de manaca asfaltul (si goleste rezervorul) as vrea sa stiu de unde iau si eu o pompa de benzina (daca asta intr'adevar ar fi pe duca) cam cat costa ... si unde gasesc in Bucuresti un service bun si ieftin sa mi-o skimbe sa nu umble orice nea caisa ... Sincer ar fi jenant cu o leganza sa o las pe avarii pe marginea drumului.
Ms anticipat.

#49 ovi_jer

ovi_jer

    BARON LOCAL

  • Super Moderatori
  • 7091 posts
  • Din:Rm Valcea
  • Auto:Daewoo
  • Model:VF69Z
  • An:1999

Posted 22 February 2007 - 13:29

Nu exista martor pentru pompa de benzina.
Poate e vorba de martorul motorului care indica o eroare.
Mergi la service daewoo si pune testerul pe ea.

#50 ionut322

ionut322

    Forumist

  • Membru
  • 3 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Daewoo
  • Model:Leganza
  • An:2000

Posted 23 February 2007 - 14:57

E ceva portocaliu care mi se aprinde si zice "Fuel Pump Check" este intre ala de presiunea motorrului care e rosu si ala de temperatura , care e tot rosu. ...
Mai mult ca sigur o sa dau pe la RADACINI sa vedem ce si cum , btw ce parere aveti de cum lucreaza ? la ce alt service as putea sa apelez din bucuresti care sa fie si ieftin si bun :D :D

Nu mai cita inutil mesajul anterior !

Edited by ovi_jer, 23 February 2007 - 18:20.


#51 ovi_jer

ovi_jer

    BARON LOCAL

  • Super Moderatori
  • 7091 posts
  • Din:Rm Valcea
  • Auto:Daewoo
  • Model:VF69Z
  • An:1999

Posted 23 February 2007 - 18:23

Esti sigur ca vorbesti de masina daewoo?
Nu exista nici martor ''Fuel Pump Check'' si nici martor rosu la temperatura.
Despre service-uri se discuta in alte subiecte.
Foloseste functia [url=http://www.gmclub.ro/forum/index.php?showtopic=15613&view=findpost&p=450382]cautare[/url] cu incredere si incearca sa fii cat mai on-topic.

#52 wsc

wsc

    Forumist

  • Membru
  • 185 posts
  • Din:bucuresti
  • Auto:cielo '97 gle/ac sohc
  • Model:cielo
  • An:1997

Posted 06 March 2007 - 22:36

La cielo '97 cu gpl intampin urmatoarea problema,dar la pompa de benzina cred.
Dimineata o pornesc pe benzina...zilele trecute am pus contactul si pompa de benzina nu facea nici un zgomot.Am incercat iar si iar de cateva ori pana am auzit-o si am pornit.De la o vreme parca de fiecare data cand cobor din masina simt miros de benzina.In masina nu se simte sub masina nu e nici o pata.Nu am urcat-o inca pe rampa,dar m-am uitat un pic si nu am vazut nici masina sa fie umede pe dedesupt.Nu bag mana in foc dar parca si acul de la benzina parca a coborat mai repede fata de nr. kilometrilor facuti pe benzina.Pana o urc pe rampa ce credeti ca poate fii?
:-W

#53 ovi_jer

ovi_jer

    BARON LOCAL

  • Super Moderatori
  • 7091 posts
  • Din:Rm Valcea
  • Auto:Daewoo
  • Model:VF69Z
  • An:1999

Posted 06 March 2007 - 23:16

Sa fie asta ?

#54 Banderas_232003

Banderas_232003

    Forumist

  • Membru
  • 242 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Kia, ex - Daewoo
  • Model:Ceed, ex - Cielo
  • An:2010, 1995

Posted 19 March 2007 - 12:11

salut!

tot citind despre pompa de benzina m-am decis sa astept pana cand se va aprinde acel bec martor din bord corespunzator cantitatii mici de benzina...si am tot asteptat...si nu s-a aprins...pana cand....

sambata seara pornesc masina , bag a 1-a si se opreste.... dau 5-6 contacte si m-am convins - lipsa benzina.

am zis ...asta este ... pomapa neamorsata = 2-3 mil gaura un buget

am pus 4 litri de benzina si am dat la cheie.... 5-6 contacte scurte nimic, nimic

am zis sa mai incerc inca o data cu contact lung...si ... a pornit.

Deci, ma consider norocos cu al meu Cielo din '95

Recomand tuturor ca atunci cand au ajins imediat sub ultima liniuta a acului de la benzina sa alimenteze - si asta pentru ca vor trece prin momente destul de incordate din cauza posibilitatii de a se arde pompa de benzina.

#55 adams

adams

    Forumist

  • Membru
  • 1 posts
  • Din:suceava
  • Auto:opel
  • Model:ascona
  • An:1983

Posted 19 March 2007 - 23:56

salut. ma scuzati ca ma bag si eu asa in discutie...dar asta e singurul forum unde se discuta aprins de problema cu pompa de benzina...am si eu o intrebare daca se poate...am un opel ascona motor de 1800 cu 115 , benzina, injectie multipunct. am avut ceva probleme cu ea zilele astea...defapt zilele astea am reparat`o...era vorba de 2 supape indoite...am avut apa in pompa..a inghetat...mi`a berberit cureaua de distributie...s.a.m.d. abia azi am reusit sa o scot din service...cand am luat`o eu de la service mecanicii nu mai erau...am plecat cu masina, dar am o problema...daca o accelerez normal merge finutz, daca bag putin talpa in acceleratie incepe sa`mi dea rateuri si nu trage cum ar trebui...cine stie cum e treaba cu motoarele astea la opel..pana la jumatea pedalei de acceleratie merge bine..la jumatate este un hop sa ii spunem asa si pedala se apasa putin mai greu...ei..cand trec de acel "hop" nu mai trage cum trebuie, da rateuri...o face pe nebuna. la relanti sta foarte bine, nu are nici o problema ...plec cu ea de pe loc usurel nu am probleme, dar cum o calc putin imediat o ia razna...incepe sa tuseasca..da rateuri..motoru` nu se opreste..dar trebuie doar sa o deccelerez ca sa isi revina...mie mecanicu` mi`a zis ca nu prea are presiune pompa dar inca mai merge...nu prea mult dar merge...oare pompa sa fie problmea la mine? din cauza ca nu are destula presiune atunci cand o calc mai tare sa faca asa urat? astept un raspuns..va rog..multumesc

#56 LYM

LYM

    Forumist

  • Membru
  • 1041 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:BMW
  • Model:320 dA
  • An:2010
  • Nr. Inmatr.:LYM

Posted 20 March 2007 - 00:38

Vezi sa nu fie injectoarele infundate, dar daca mecanicul ti-a zis ca nu are presiune, atunci de-acolo o fi :)

Edited by LYM, 20 March 2007 - 00:38.


#57 LIX

LIX

    Forumist

  • Membru
  • 44 posts
  • Din:Bacau
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo
  • An:1996

Posted 15 April 2007 - 22:28

Salut!

Cielo '96, 135k km. Nu cu mult timp in urma am fost nevoit sa schimb pompa de benzina. Am constatat, in timp, ca motorul merge mai rotund si trage mai bine cind ramine o cantitate mai mica de benzina in rezervor - sub prima gradatie de la indicatorul de benzina. Prin scoaterea busonului de la rezervor se aude acel fisiit caracteristic. Pompa de bezina a fost de la inceput destul de zgomotasa: se aude constant un biziit ce se amplifica daca pornesc un consumator electric, chiar se aude cu intermitenta daca cuplez semnalizarea. In service unii mi-au zis ca unele pompe se comporta asa, altii au zis ca e posibil sa fie un contact prost ...
Stau si eu si ma intreb cit este de normal asa ceva, si daca se poate remedia ?

Multumesc !

#58 ovi_jer

ovi_jer

    BARON LOCAL

  • Super Moderatori
  • 7091 posts
  • Din:Rm Valcea
  • Auto:Daewoo
  • Model:VF69Z
  • An:1999

Posted 16 April 2007 - 01:19

Pompa propriu zisa nu este asezata bine in suport sau suportul pe rezervor a fost strins prea tare pina a presat de tot garnitura si rezervorul preia tot zgomotul pompei.

#59 LIX

LIX

    Forumist

  • Membru
  • 44 posts
  • Din:Bacau
  • Auto:Daewoo
  • Model:Cielo
  • An:1996

Posted 16 April 2007 - 08:13

Am sa incerc sa schimb garnitura. Multumesc foarte mult !

#60 wsc

wsc

    Forumist

  • Membru
  • 185 posts
  • Din:bucuresti
  • Auto:cielo '97 gle/ac sohc
  • Model:cielo
  • An:1997

Posted 19 May 2007 - 23:16

Am urmatoarea problema:pompa de benzina a dat semne de oboseala (inclusiv scartaia) o vreme,in sensul ca se amorsa dupa cateva chei,pana la un moment dat in care nu s-a mai amorsat deloc chiar daca era destula benzina in rezervor.Am lasat-o asa timp de doua saptamani si am mers pe gaz.Ieri am desfacut-o frumos,am legat-o direct la baterie,am pus-o intru-n borcan cu apa si am cuplat-o si lovit-o pana a mers (i-am dat cu diverse solutii si am tras de ea in toate partile).Acum merge si se amorseaza imediat,nici nu mai scartaie si baga si doi litri/minut.Aveti idee ce s-a intamplat cu ea si cam cat credeti ca ma mai tine?




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users