Jump to content
Sign in to follow this  
varais

Nubira II CDX 1,6

Recommended Posts

119 000 km.

Se pare ca viata la tara si varsta dauneaza grav masinilor. Din cate mi-a povestit tata s-a intamplat cam asa :

Ai mei parinti se intorceau de la cumparaturi si la distanta de 2 km de casa se umple habicaclu de abur ca la nebuni si reactia mamei mele a fost : FOOOC ! FOOC ! AM LUAT FOOOC ! 

Si bineinteles ca au oprit si au fugit pe camp pana s-au potolit auburi. Nu nu a luat foc doar s-a spart schimbatorul de caldura din interor. 

Dar asta nu e tot ! Zapacit de situatie tata cand a uschit-o din masina nu a oprit motorul. Deschide el capota sa vada ce si cum siiiiiii isi beleste degetele in electroventilator. Buuun, vede ca nu mai are apa , completeaza la maxim rasufla usurat ca nu a luat foc, o cearta pe mama ca e nebuna si l-a speriat aiurea si pleaca spre casa. 

Credeati ca s- a terminat !

Nuuuu, dupa 500 m -ZDRANG ! POC ! BUUM !  Intuneric .  Mama Aoleu s-a urcat ceva pe noi ! Mai traim ? 

Sunt bine sanatosi amandoi doar ca tata nu a inchis capota bine si urmarile le vedeti in fotografiile atasate.

Cu ajutorul lui Mircea situatia a fost rezolvata nesperat de repede. 

IMG-20210613-WA0013.jpeg

IMG-20210613-WA0010.jpg

IMG-20210613-WA0009.jpg

IMG-20210613-WA0008.jpg

IMG-20210613-WA0010.jpg

IMG-20210613-WA0006.jpg

Edited by varais
  • Like 2

Share this post


Link to post

Noroc cu Mircea 🙂

Bine ca sunt sanatosi, masina se rezolva

  • Like 1

Share this post


Link to post

125.000 km

Refurbish frane spate, in special frana de mana. Schimbat saboti, polizat la greu rugina, schimbat lichid de frana si aerisit.

Fara probleme pe partea de franare la ITP, nici macar dezechilibru semnificativ.

  • Like 1

Share this post


Link to post

128.000 km

Distributie noua  Dayco, curea, role, intinzator, pompa de apa, curea accesorii si rola de la intinzatorul de accesorii pe Optimal. Nu merita 200 ron intinzatorul de la Dayco.

Surpriza a venit cand a trebuit scoasa pompa de apa. Absolut gripata. Asta din cauza lichidului de racire care avea un iz de helesteu uitat de lume. Am schimbat si lichidul de racire.

Schimb de ulei si filtre - Filtre Mann si ulei Mobil 5W30 Dexos 2.

  • Like 3

Share this post


Link to post

129.000 km

Trebuie sa ne pregatim de ITP. 

Ma uitam pe aici sa gasesc info despre bujii. Se pare ca au deja 20.000 km si 5 ani. Le-am comandat -NGK BKR6E11 (2756).

In plus trebuie sa schimb si becurile la proiectoare pe care le-am comandat de vreo 3 luni si le tin in trusa de scule. Pe stanga parca era problema cu mufa. Butonul de avarii nu functioneaza trebuie cercetat si ala. Sa vedem ce ma asteapta.

Si daca tot ma duc la Nubi o sa schimb uleiul si filtrele la  Passy. Si tot la el sper sa am timp si pentru lichidul de frana, ulei cutie,mekatronic....offfffff.

  • Like 3

Share this post


Link to post

Un mic update aici. 

Spre surprinderea mea bujiile NGK au fost made in Japan. Butonul de avarii si cel pentru degivrare aveau mufa scoasa din ele. Mi-am amintit ca greu cum sa scot plasa de bord dar am reusit intr-un final. Cel mai mult m-a chinuit becul de la proiector. Siguranta care tine becul e de poveste, spatul ingust, -3 gr C afara, a fost un deliciu sa lucrez la masina !

  • Haha 2
  • Sad 1

Share this post


Link to post

ITP

Noxe - ( aici nu a fost bine niciodata ba probleme pe benzina ba pe GPL ) - totul bine inclusiv sonda Lambda care a ajuns la valoarea potrivita, parca 1.02 si pe benzina si pe GPL. Cred ca aici au avut ceva de spus bujiile noi si pentru prima data uleiul full sintetic ( cu baza GTL ) de la Mobil.

Lumini - totul bine ( cum putea sa fie dupa ce am inghtat ca un .... sa rezolv proiectorul )

Articulatii - totul bine ( cu ocazia ITP am aflat ca tata a avut un rulaj uimitor de 3000 km intr-un an )

Caseta de directie ! - anul trecut pierdea lichid doar pe dreapta. Anul asta stanga s-a ofticat pe dreapta si a inceput sa piarda si ea => chit de reparatie (daca mai gasesc). Pierderea nu este mare dar se vede burduful umed.

Offffff batranica mea draga !

 

Edited by varais

Share this post


Link to post
2 hours ago, varais said:

ITP

Noxe - ( aici nu a fost bine niciodata ba probleme pe benzina ba pe GPL ) - totul bine inclusiv sonda Lambda care a ajuns la valoarea potrivita, parca 1.02 si pe benzina si pe GPL. Cred ca aici au avut ceva de spus bujiile noi si pentru prima data uleiul full sintetic ( cu baza GTL ) de la Mobil.

Lumini - totul bine ( cum putea sa fie dupa ce am inghtat ca un ... sa rezolv proiectorul )

Articulatii - totul bine ( cu ocazia ITP am aflat ca tata a avut un rulaj uimitor de 3000 km intr-un an )

Caseta de directie ! - anul trecut pierdea lichid doar pe dreapta. Anul asta stanga s-a ofticat pe dreapta si a inceput sa piarda si ea => chit de reparatie (daca mai gasesc). Pierderea nu este mare dar se vede burduful umed.

Offffff batranica mea draga !

 

Ai putea sa reconditionezi caseta si rezolvi elegant situatia.

Share this post


Link to post
48 minutes ago, pompiliu92 said:

Ai putea sa reconditionezi caseta si rezolvi elegant situatia.

Pai și cu ce piese ? Sau cine are piese și se mai baga la Nubi ?

Share this post


Link to post
6 minutes ago, varais said:

Pai și cu ce piese ? Sau cine are piese și se mai baga la Nubi ?

Acum vreun an am trimis o cunostinta cu Nubira la firma asta si a fost multumit de lucrare. El fiind din Craiova, a expediat caseta prin curier. Am gasit si pozele pe care mi le-a trimis. Aproximativ 1000 de lei ar fi costat.

300418595_1745458095791369_6594770431216018439_n.thumb.jpg.43b78c05b9457fb668dea06cf04b508d.jpg301043016_476697177275799_6547257192492886670_n.thumb.jpg.ff4f8fe9b3969f578d61e778fda01584.jpg300335984_452312133574069_453708781186061790_n.thumb.jpg.46724e585a9b053cbd60caf42803211c.jpg

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...