Jump to content
Sign in to follow this  
Mircea

Lacetti Diesel

Recommended Posts

Negative? n-am vazut nici unul :) .

Am deschis topicul acesta pentru informatii referitoare la motorina: http://www.gmclub.ro/forum/index.php?/topic/34620-motorina-de-care-sa-pun/

 

Daca crezi ca merita mutate posturile referitoare la motorina de aici acolo, please do it :) . Multam!

 

Edit:

Sorry, Vaxxi mi-a indicat topicul corect de discutii despre motorina (pe care din pacete nu l-am gasit la search, din vina mea, this is for sure):

http://www.gmclub.ro/forum/index.php?/topic/20155-a-venit-frigul-motorina-aditivi-statii/

 

Bafta!

Edited by ches

Share this post


Link to post

:) ) A dat cineva un pozitiv ulterior. Oricum, n-avea a face cu informatia scrisa, ci cu omul care a scris-o.

Back on topic, trebuie sa ajung sa schimb din nou un amortizor pe spate, cu eficienta 11%... Ar fi al doilea in 3 ani, in conditiile in care merg 99% pe asfalt bunicel. Cel mai sigur o sa inlocuiesc amortizoarele GM cu KYB sau alta marca buna, poate chiar cu niste arcuri eibach cu 3 cm mai scurte :D

Share this post


Link to post

Poti sa incerci Koni, sunt printre cele mai ieftine amortizoare sport bune. Toni, amicul meu cu Seat Leon (1.8T 180cp) are de vreo 2 ani si e f multumit de ele. Ce si-a pus el sunt reglabile in duritate (nu mai stiu seria). Imi recomandase si pt Nubira, dar eu sunt adeptul comfortului :) . Si el le-a schimbat cu tot cu arcuri si si-a coborat-o 1 cm.

Share this post


Link to post

Eu unul folosesc ulei 2T in amestec cu motorina, din momentul in care motorina a devenit euro 5, la pompe. Aceasta pentru ca masina mea e euro 4, si cred ca a fost gandita sa functioneze cu motorina euro 4.

Am gasit informatia atat pe forumuri straine, cat si pe unele autohtone, printre care unul pe care activeaza un coleg de-al nostru de aici, fiind forumul care reprezinta marca auto din care el are 2 masini. Legat de asta, chiar ma mir ca nu a dorit sa puna mai multe informatii in acest sens, si aici.

 

Parerile sunt impartite in ceea ce priveste folosirea acestui "aditiv". Eu insa consider ca e bine sa folosesc, avand in vedere si sensibilitatea cunoscuta a pompelor de injectie Delphi de la dCi-uri. Ca efecte, am simtit intr-adevar la inceput, o reducere semnificativa a nivelului de zgomot. Acum m-am obisnuit. Altceva nu am simtit, dar nici nu ma astept, imi doresc doar ca pompa de injectie a masinii sa reziste inca multi km de acum inainte.

 

@mircea: eu ti-am dat negativ la posturile cu Lukoil, pentru ca nu sunt de acord cu ce scrii tu acolo. Din contra, eu consider ca combustibilii Lukoil sunt cei mai buni de pe piata romaneasca, lasandu-i la o parte pe cei importati. Nu ma bazez pe impresia mea artistica, ci pe evenimente clare: aceasta este singura motorina cu care nu mi se infunda sita de la regulatorul de presiune din pompa de injectie, care in mod normal nu trebuie sa se infunde, el aflandu-se pe circuitul de alimentare, dupa filtrul de motorina. Ceea ce s-a gasit in acesta sita nu este parafina, ci ceva ca un fel de mazga de culoare inchisa. Simptomele sunt: motor care da se se opreasca la relanti, urmat de un "sprit" dat de ECU, pentru a impiedica oprirea motorului. Cauza: mazga respectiva, impiedica citirea cu acuratete a presiunii, lasand-o sa scada prea mult. Alte simptome nu sunt in mers, unde presiunile sunt mult mai mari.

 

Apropo: poate ar trebui facut un topic separat cu discutia despre uleiul 2T in mororina? Mi se pare un subiect deosebit de interesant.

Edited by balanel

Share this post


Link to post

Off topic:

O afirmatie se contreaza cu o contraafirmatie. Asta daca ai argumente. Altminteri as putea sa-ti spun ca experienta ta este singulara (se refera la un singur vehicul si probabil la aproximativ aceiasi statie de alimentare), motorina de la Lukoil fiind cunoscuta ca avand cel mai ridicat procent de sulf si cea mai mica cifra cetanica dintre motorinele prezente pe piata romaneasca. In particular as putea sa-ti spun ca dintr-o flota pe care o administrez am avut probleme cu injectoare si pompe de injectie picate tocmai la masinile care - nefiind la sediul firmei - alimenteaza cu motorina de la lukoil... Si vorbesc de toate masinile care alimeteaza cu aceasta motorina, 3 ford mondeo 2.0 tcdi, 1 camion Daf, 1 camion Iveco, o duba ford transit si una iveco daily. Prin comparatie, cele care alimenteaza cu Rompetrol nu au avut astfel de probleme - 4 Volvo FM12, 3 logan dci, 2 ford mondeo, 3 iveco daily, 1 ford transit, 1 BMC, un clio symbol, un mercedes actros. Considera asta ca fiind "un esantion reprezentativ".

End of off topic.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Se poate inca putin OFF Topic, ca sa fiu si eu 100% lamurit cu ceea ce vrei sa spui?

 

(Am incercat OMV, MOL, Rompetrol, Agip, chiar si Petrom. Intamplarea face ca am toate aceste statii in drum.)

 

Flotele la care faci referire, ca ai avut probleme, au alimentat din Bucuresti sau din provincie? Problemele sunt recente sau cu cativa ani in urma? Esti sigur ca colegii care conduc acele masini, nu au alimentat in completare de la "baieti", din motive pe care le stii la fel de bine ca mine, deci nu le voi detalia aici.

Share this post


Link to post

Nu are legatura de la ce statii s-au alimentat, coincidenta este mult prea mare, toate masinile care alimenteaza la Luk au avut probleme cu partea de alimentare, injectoare, pompe de motorina, pompe de inalta presiune. Fenomenul de care pomenesti tu este greu de facut atat timp cat masinile au toate GPS si beneficiaza de un control destul de strict.

 

Apropo: poate ar trebui facut un topic separat cu discutia despre uleiul 2T in mororina? Mi se pare un subiect deosebit de interesant.

In niciun caz de catre tine, atat timp cat nu esti consecvent in afirmatiile facute pe diverse topicuri:

 

Eu unul folosesc ulei 2T in amestec cu motorina, din momentul in care motorina a devenit euro 5, la pompe. Aceasta pentru ca masina mea e euro 4, si cred ca a fost gandita sa functioneze cu motorina euro 4.

Am gasit informatia atat pe forumuri straine, cat si pe unele autohtone, printre care unul pe care activeaza un coleg de-al nostru de aici, fiind forumul care reprezinta marca auto din care el are 2 masini. Legat de asta, chiar ma mir ca nu a dorit sa puna mai multe informatii in acest sens, si aici.

 

Parerile sunt impartite in ceea ce priveste folosirea acestui "aditiv". Eu insa consider ca e bine sa folosesc, avand in vedere si sensibilitatea cunoscuta a pompelor de injectie Delphi de la dCi-uri. Ca efecte, am simtit intr-adevar la inceput, o reducere semnificativa a nivelului de zgomot. Acum m-am obisnuit. Altceva nu am simtit, dar nici nu ma astept, imi doresc doar ca pompa de injectie a masinii sa reziste inca multi km de acum inainte.

 

Motorina este Euro 5 din 2008. Ori esti amnezic, ori le "dai din carti"

 

Desi e off topic, chestia asta cu uleiul in motorina e un subiect larg dezbatut, iar eu nu am ajuns inca la o concluzie. Parca nu as baga totusi asa ceva in motorul dci-ului meu, care si asa nu prea scoate fum. Angajatii Reno, ce parere aveti?

Edited by Mircea
postare simultana.

Share this post


Link to post

Te inseli. Motorina Euro 5 e la pompe din 1 ianuarie 2010. Inainte existau SI motorine euro 5, cele mai scumpe, restul fiind euro 4. Asa tin minte eu. Mai important insa referitor la ceea ce scrisesem este ca de la inceputul acestui an folosesc eu uleiul 2T cu motorina.

 

Si da, mai uit si eu, e omeneste. Ma refer aici la topicul cu dieselul + GPL, in care am vazut ca postasem si eu.

 

Vad ca ai raspuns la intrebarile de mai sus, insa cei de la Lukoil pot dovedi ca au combustibil de calitate:

http://lukoil.ro/campanie-calitate-carburanti.php

 

L.E. Chiar nu putem sa fim destul de maturi sa lasam la o parte antipatiile si sa discutam constructiv?

Nu am venit ca sa ma cert cu tine sau cu altcineva, ci sa incerc sa discut o serie de probleme care ma intereseaza.

Edited by balanel

Share this post


Link to post

Balanel, aici e topicul cu discutii despre motorina:

http://www.gmclub.ro/forum/index.php?/topic/20155-a-venit-frigul-motorina-aditivi-statii/page__st__20

 

Si eu bag ulei 2T MOL (certificat ISO EGD, JASO FC) la fiecare plin si intr-adevar la rece nu mai este asa de zgomotoasa. Efectul l-am observat de la primul plin. Fum nu scoate, filtrul de particule nu s-a curatat sau nu l-am simtit eu (desi in oras mi-as fi dat seama probabil). Am facut majoritatea drumurilor prin oras, dar am mai scos-o si la o tura pe afara inainte de anul nou.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Te inseli. Motorina Euro 5 e la pompe din 1 ianuarie 2010. Inainte existau SI motorine euro 5, cele mai scumpe, restul fiind euro 4. Asa tin minte eu. Mai important insa referitor la ceea ce scrisesem este ca de la inceputul acestui an folosesc eu uleiul 2T cu motorina.

 

Si da, mai uit si eu, e omeneste. Ma refer aici la topicul cu dieselul + GPL, in care am vazut ca postasem si eu.

 

Vad ca ai raspuns la intrebarile de mai sus, insa cei de la Lukoil pot dovedi ca au combustibil de calitate:

http://lukoil.ro/cam...-carburanti.php

 

L.E. Chiar nu putem sa fim destul de maturi sa lasam la o parte antipatiile si sa discutam constructiv?

Nu am venit ca sa ma cert cu tine sau cu altcineva, ci sa incerc sa discut o serie de probleme care ma intereseaza.

Tii tu minte, dar nu tii bine, ti-am mai zis. Combustibilii Euro 5 sunt obligatorii de la 1. ianuarie 2009, conform directivei nparlamentului european 98/70/EC.

Iar aia de la Lukoil or fi prosti sa scrie ca vand motorina proasta =)) Io-te colea doar un singur articol pe tema respectiva, cu linkuri catre fapte concrete. http://benionweb.wordpress.com/2008/03/15/feriti-va-de-lukoil/

De fapt, nu stiu de ce pierd eu timpul cu tine...

 

End of off topic.

Share this post


Link to post

Motorina este Euro 5 din 2008.

 

 

Combustibilii Euro 5 sunt obligatorii de la 1. ianuarie 2009.

 

Gazeta.

Share this post


Link to post

Nu, motorina euro 5 s-a pus in vanzare in 2008 si a devenit obligatorie de la 1 ianuarie 2009. Nu intelegi limba romana?

Share this post


Link to post

Salut, pun intrebarea aici pentru ca sunt mai multi posesori de diesel: vi s-a intamplat dimineata, imediat dupa pornire sa fluctueze relatiul timp de 10-20 secunde intre 800-1000rpm? Vreo cauza posibila?

Edited by ches

Share this post


Link to post

Nu, nu mi s-a intamplat.

Share this post


Link to post

Mda, vad ca n-a mai facut in ultima vreme, e drept ca s-a mai si incalzit. De regula, la rece, imediat dupa ce pornesc masina se duce pana aproape de 1000rpm, sta acolo 2-4 secunde si coboara la 800 rpm. Cand facea "figuri" se ducea in 1000 rpm, apoi dadea sa coboare la 800, apoi iar urca. Dupa 2-3 urcari-coborari ale turatiei, se stabiliza la 800 rpm. Eu banuiesc o bujie incandescenta pe moarte, insa din pacate interfata de diagnoza nu stie sa le citeasca. In bord nu e nimic aprins, simbolul de la bujiile incandescente se aprindecand pun contactul, sta 1 secunda si se stinge cum face de obicei.

Share this post


Link to post

Ziua buna.

 

Detin un Lacetti Diesel din 2007.

Zilele trecute s-a aprins martorul "Change oil soon".

Masina are 139 000 km, ultimul schimb de ulei a fost facut la 136 000 cu Castrol Magnatec 5w40 DPF la inceputul lunii August 2016.

Ca stil de conducere adopt unul moderat cu schimburi de viteza in jur de 3000 rpm. Folosesc masina in oras, majoritatea pornirilor fiind la rece iar drumurile sunt relativ scurte.

De asemenea trebuie sa precizez ca anterior cumpararii, masina a stationat aproximativ 2 ani.

Este posbil ca aceasta stationare prelungita sa aiba ca urmari uzura grabita a uleiului?

 

Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post

Posibil sa fi nimerit un ulei contrafacut

Share this post


Link to post

Posibil sa fi nimerit un ulei contrafacut

 

Am auzit nenumarate "povesti" despre uleiuri contrafacute, insa nu pot sa ma pronunt, este o posibilitate.

Ma gandeam sa folosesc Castrol Edge Titanium Turbo Diesel impreuna cu un tratament de la Dura Lube la urmatorul schimb.

A mai folosit cineva acest ulei si/sau tratamente Dura Lube?

 

Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post

Vezi ca se mai dau si erori de-aiurea. Nu luati nici voi de bine toate prostiile, ca asa o zis amaritul alá de calculici. Verifica uleiul, si-apoi sterge-i eroarea de asfel cade.

 

Tapatalkkal küldve az én Lenovo A2010-a eszközömről

Share this post


Link to post

A fost resetat contorul de revizie? Aprinderea martorului se face la un interval fix de la ultima resetare sau la un anumit numar de regenerari, ori in cazul in care nu mai face presiune cum trebuie. Deci: 1. Nu s-a resetat martorul. 2. S-a circulat mult in oras, s-au facut multe regenerari.

Eu personal cand imi aparea martorul il resetam si gata, daca este vreo problema se reaprinde la scurt timp, dar de regula nu se reaprinde.

 

Din ce ai scris tind sa cred ca ai cauza 1, oricum, eu cu acelasi ulei mergeam cca 15.000 km, fara ca martorul sa se aprinda,

Share this post


Link to post

A fost resetat contorul de revizie? Aprinderea martorului se face la un interval fix de la ultima resetare sau la un anumit numar de regenerari, ori in cazul in care nu mai face presiune cum trebuie. Deci: 1. Nu s-a resetat martorul. 2. S-a circulat mult in oras, s-au facut multe regenerari.

Eu personal cand imi aparea martorul il resetam si gata, daca este vreo problema se reaprinde la scurt timp, dar de regula nu se reaprinde.

 

Din ce ai scris tind sa cred ca ai cauza 1, oricum, eu cu acelasi ulei mergeam cca 15.000 km, fara ca martorul sa se aprinda,

 

Martorul a fost resetat la fiecare schimb. Cat despre circulat, am facut 1500 de km in oras. Am incercat resetarea contorului, in zadar problema a reaparut. In speranta ca era vorba doar de un senzor defect, am mers cu martorul "Change oil soon" aprox. 3 saptamani pana cand s-a aprins martorul pentru de presiune al uleiului.

Am rezolvat problema temporar, am schimbat uleiul cu Motul Xclean, avand standardul dexos 2. De asemenea am adaugat si aditiv Duralube.

Spun temporar, pentru-ca zilele acestea mi s-a aprins iar martorul "Change oil soon", dupa aproximativ 2 luni, ~1000km de mers in oras.

Precizez ca nu exista pierderi de ulei, joja prezinta acelasi nivel.

Share this post


Link to post

Atunci e nasol. Ai o problema undeva cu o crestere a gradului de contaminare a uleiului. Iti ajunge in ulei sau motorina sau apa. Cate regenerari a facut in acei @ 1000 km?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...