Jump to content
Sign in to follow this  
ionut.tanase

Cielo

Recommended Posts

salut

am cerut vin number si iata ce a iesit:

**********************************************************

 

VIN for DAEWOO Cars v2.1 By TYRANUS

 

----- 14.01.2005 -----

 

**********************************************************

 

Tara de Origine : Korea

 

Producator : Daewoo Korea

 

Tipul Vehiculului : Passager Car

 

Model : Lanos/Cielo(Nexia)/Lemans/Racer/Fantasy

 

Tractiune/Transmisie : Tractiune Fata/Cutie viteza manuala

 

Tip Caroserie : 4 usi berlina / 6 geamuri

 

Tip Motor : 1.5L SOHC (LPG) TRANSVERSAL

 

Utilizare Vehicul : Vehicul normal/Utilizare normala

 

An Model : 1997

 

Uzina de Montare : Uzina RODAE - ROMANIA

 

Numar de Serie : 022543

 

**********************************************************

 

Daca spuneti ca pretul de 4.000 este exagerat, spuneti-mi cat sa ofer pentru ca omul a zis ca stie ce masina imi vinde si tocmai de aia cere atat ... Pe de alta parte vreau sa spun ca ceruse 4.400 euro asa ca ... trageti voi concluziile!

 

Deci, ce pret ar fi corect atat pentru mine cat si pentru el in conditiile in care masina este asa cum spune el, adica super buna?

Share this post


Link to post

2000.

 

 

Daca iti place Cielo, sfatul meu e sa cumperi una 2002-2003 de la primul proprietar.

Share this post


Link to post

2000 de euro?

Cele de care vorbesti, adica din 2002-2003 sunt foarte romanesti si din punct de vedere al pretului sunt foarte scumpe.

Share this post


Link to post

Ce te costa sa vezi cu cat se vind de fapt?

Vrei sa arunci bani pe un harb de 11 ani cu aripioara si plastice, si motorul spalat bec.. nu ai decat.

Rubrica de probleme tehnice CNEL de asteapta.

 

Am dat cu 5300 de euro acum 1 an si 8 luni un cielo impecabil cu doar 48 de mii de km.

Pe cele facute in 2000-2003, ce ti-am spus, s-au pus cele mai bune motoare de pe cielo: euro 2 in 16 valve.

Le fel, suspensii heavy duty si frane de espero, din 2000 incoace.

Iar executive-ul avea aprindere directa si nu gunoaia de aprindere de dinainte.

 

Repet, vrei sa arunci banii, e treaba ta. Mitul cieloului corean e realitatea unei masini de 13 ani.

Bafta.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

@tommy, exagerezi foarte mult. totusi...

 

Acel "mit" despre care vorbesti nu este deloc mit, probabil nu ai condus unul coreean ca sa poti compara.

Cred ca ionut stie destul de bine ce cauta si probabil are si el un buget limitat. Si eu mi-as dori de ex o kia ceed dar buzunarul zice ba, so...asta e viata.

 

 

Repert, raman la parerea ca unul coreean este cu MULT peste unul romanesc, facut fie el si sub mega privirile unor oameni din koreea care probabil ca nici nu au existat pe standurile de asamblare de la cravoia - asta spun pentru ca am condus unul romanesc cu putini km si am vazut care sunt diferentele.

 

NU s-a facut referire aici si la comparatiile in ceea ce priveste consumul intre cele korea si cele romanesti. Sau sa ne gandim si la faptul ca la cele romanesti(este cineva aici pe forum) a aparut rugina dupa 3-4 ani de la cumparare...

 

P.S. nu intru in polemici, ci doar imi exprim parerea de detinator de cielo din 1995, dupa atatia ani cu foarte putine probleme.

Share this post


Link to post

Am condus ceva cielouri, si nu mi s-a parut vreun bmw cel corean, dar daca tu crezi.. eu nu te pot contrazice.

Timpul are amprenta lui, si eu imi aduceam aminte de-o fatuca din liceu ce era sa fac o mare pasiune.. si o revedere acum ceva vreme, mi-a distrus ipoteticul mit :)

Preturile de pe autovit sunt cu mult mai mari decat cele de vanzare, plus ca imediat se micoreaza taxa, cererea de daewoo e in prabusire.

 

http://www2.autovit.ro/vs2cautaauto.php?ca...et&sens=ASC

 

Consumul e mai mare, vorbim de o masina euro2, si puterea e mai mare.

Share this post


Link to post

Tommy, masina o cosmetizezi cu 1-2 sute euro, la pustoaica te costa mai mult.

Share this post


Link to post

Tu da-i cat vrei... dar problema eu stiu ca se pune altfel:

am x bani.. ce pot cumpara cel mai bun la banii astia?

S-a scris in multe locuri: secondul e o loterie, ia pe cineva care se pricepe, nu te opri la prima ca pe lumea asta nu s-au teminat jioarsele,

primeaza vechimea, kilometrii, si starea masinii. Am vazut cielo de 10 ani busit nu foarte tare, era aproape rupt in doua.

Niciodata la revanzare nu conteaza imbunatarile, asa cum ti-au mai spus colegii. Jante de "magneziu", aliaj de fapt, nu exista magneziu,

de cateva ori mai bune ca alea cumperi cu 8-10 milioane, iar un player mp3 il cumperi si cu 100 de dolari.

Daca ai 4 mii de euro, cauta una de dupa anul 2000, poate chiar o nubira.

Share this post


Link to post

3000 euro maxim, ca sa ai rezerva pentru ce mai de bagat dupa cumparare in ea .

De obicei masinile pe care e montata instalatia de gaz au probleme in timp cu pompa de benzina si injectoarele , in plus o masina pe gaz a facut mai multi km decit una pe benzina .

Dupa 1 iulie un Cielo te va costa in jur de 2000-2500 euro , asa ca sfatul meu ar fi sa mai astepti putin .

Share this post


Link to post
3000 euro maxim, ca sa ai rezerva pentru ce mai de bagat dupa cumparare in ea .

...

Dupa 1 iulie un Cielo te va costa in jur de 2000-2500 euro , asa ca sfatul meu ar fi sa mai astepti putin .

 

nu vrea sa lase sub 4.000 nici in ruptul capului cu toate ca sunt oarecum constient ca o masina de atatia ani nu are cum sa sara de 3500 maxim!

pe de alta parte , m-am gandit si la faza cu 1 iulie ... chiar crezi ca asa se va intampla? oare se vor ieftini asa mult autohtonele noastre?

Share this post


Link to post

Gandeste-te si la taxa pt masini non euro, euro 1, si ca din 2010-2011 se va interzice circulatia masinilor noneuro. NU ca doar pica preturile, mai mult, nici drequ nu le va mai cumpara. Masina aia nu face nici 2500 dupa mine. =))

Share this post


Link to post

asta cu interzisu din 2010-2011 nu pot sa o cred pentru ca ar trebui sa interzica 80% din masinile aflate in circulatie in Romania ...

despre 2500 euro ce sa zic ... e un punct de vedere insa nu cred ca se poate cumpara un cielo bun cu GPL, alarma+inchidere la banii astia ...

Share this post


Link to post

Dar si sa dai 4000E pe o masina cu atatia ani in spate e exagerat. 3000, 3500 cel mult as zice eu. Daca nu vrea sa o dea sub 4000 nu vad unde e problema. S-au terminat cielo-urile >10 ani cu 4000E? Daca esti dispus sa dai atat de multi bani pe o masina atat de veche, eu zic ca asta nu e singura super-oferta pe care o vei gasi. Intre timp ai putea sa cauti de banii astia ceva mai nou.

Share this post


Link to post
nu vrea sa lase sub 4.000 nici in ruptul capului ...

 

 

Spuneai mai sus ca el stie ce masina iti vinde si din aceasta cauza cere pretul asta. Tocmai asta e problema...si anuma ca numai el stie ce masina vinde. Nu te poti lua dupa vorbele lui. Ca vanzator este interesat sa isi vanda marfa si sa isi gaseasca "fraierul" care sa ii dea atatia bani pe masina. Asa cum s-a mai punctat si mai sus"imbunatatirile" alea nu justifica pretul masinii. Eu zic sa mai cauti putin. S-ar putea sa gasesti ceva mai convenabil.

 

despre 2500 euro ce sa zic ... e un punct de vedere insa nu cred ca se poate cumpara un cielo bun cu GPL, alarma+inchidere la banii astia ...

 

Instalatia GPl cat e de noua? O calculeaza la pretul de cumparare? O alarma + inchidere centralizata costa in jur de 250 de lei de noua. Plus ca peste cateva luni s-ar putea sa te apuci sa schimbi actuatoarele la inchidere sau sa cauti pe forum coduri pentru alarma. Dupa ce zici tu, nu m-ar mira sa includa in pret si aripioara aia de rechin... ca deh... alearga mai bine masina.

Edited by ZeNeSeu

Share this post


Link to post

"-Domnule stii cat valoreaza paharul asta? (intreaba tiriac)"

"-Probabil 10000-20000 de lei raspunde moderatorul"

"-Gresit, valoreaza atat cat e dispus cineva sa dea pe el".

 

:D

Share this post


Link to post

Foarte bine a punctat @Tommy. Sunt oameni care nu se grabesc deloc sa dea masina, si atunci cer mult pe ea. Daca se gaseste cineva sa le dea banul, pentru ei e ok. Daca nu, mai asteapta, mai scad.

Share this post


Link to post
nu vrea sa lase sub 4.000 nici in ruptul capului cu toate ca sunt oarecum constient ca o masina de atatia ani nu are cum sa sara de 3500 maxim!

 

Omule, fara suparare, dar din cate vad eu "ti s-a pus pata" pe masina aia :) . Cum ti s-a mai explicat (din punctele noastre de vedere, cei care ne-am dat "cu presupusul) masina aia nu face banii respectivi. Tu iei in considerare strict banii de achizitie, ei bine, nu e chiar ok cum procedezi. Trebuie sa te gandesti ca la o masina de 10-12 ani iti mai trebuie o rezerva... substantiala de bani in vederea remedierii inerentelor probleme tehnice, in vederea aducerii ei pe linia de plutire...

Cum ti-am mai zis cateva posturi in urma, daca tot ai 4k euro si esti dispus sa-i dai pe o rabla de vechimea aia (indiferent ca e de Corea sau nu, o masina de 10-12 ani, rulata la noi, nu poate fi "superoferta") mai strange 500-1000 (stiu, probabil nu-i asa usor, daca ar fi nu te-ai axa pe segmentul asta de masini) si incearca sa iei altceva... un cielo dupa 2003, poate chiar o Nubira acceptabila... Dupa mine (exceptand cazul in care gasesti o masina buna) cazul ideal e sa "te arunci" un pic si sa cumperi un Matiz nou (vezi ca au promotie ) :) .

Edited by EM!L

Share this post


Link to post

Tocmai de aia am preferat sa vorbesc cu voi inainte de a lua o decizie pentru ca aveam foarte multe intrebari si nelamuriri in minte care incet incet isi gasesc raspunsul!

Da, ai dreptate EM!L, chiar cred ca mi se pusese pata pe cel putin 2 masini dar vad ca voi sunteti de alta parere ... de altfel si eu eram in dubii privin pretul care sincer mi se pare exorbitant dar neavand niciodata cielo si nefiind in tema cu preturile am crezut ca astea ar fi preturile pentru un cielo bun.

Referitor la cielo, da ... chiar imi place ca masina, nu stiu de ce dar ... imi place.

Vreau sa spun ca la ora actuala m-ati dat peste cap total si sincer ... nici nu mai stiu care e pretul real pentru un cielo si care este criteriul determinant in alegerea masinii :

- daca e corean (95-96) e bun dar e vechi;

- daca e romanesc (dupa 97) e mai nou dar e mai prost dpdv calitativ;

- daca are aspect ingrijit si are vopseaua buna pe el este suspect ca este revopsit (posibil accident) si poate sa apara rugina;

- daca are vopseaua originala e rau ca trebuie vopsita + un pic tinichigerie (implica costuri suplimentare de minim 400 euro) deci mai bagi inca ceva bani in ea.

 

... si altele

Share this post


Link to post
aveam foarte multe intrebari si nelamuriri in minte care incet incet isi gasesc raspunsul!

Asta e de bine :D

nici nu mai stiu care e pretul real pentru un cielo si care este criteriul determinant in alegerea masinii :

Dupa parerea mea, criteriile determinante sunt anul de fabricatie - cu cat mai "recenta" cu atat mai bine- si starea generala a masinii, evident, cat mai buna.

daca e corean (95-96) e bun dar e vechi;

- daca e romanesc (dupa 97) e mai nou dar e mai prost dpdv calitativ

Nu neaparat. Personal, as prefera unul romanesc de dupa 2002/3 unuia corean, pt. ca din cate am vazut preturile sunt similare.

deci mai bagi inca ceva bani in ea

In orice masina bagi bani, ia la un SH riscul de a baga (mai multi/multi) bani in ea creste direct proportional cu varsta masinii.

Edited by EM!L

Share this post


Link to post

E foarte mult probabil ca cei doi cu care negociez in prezent sa ma piarda de client deoarece am ajuns la concluzia ca pretuile cerute de ei sunt exorbitante si ca nu ar fi rau sa mai astept... In fond si la urma urmei masini sunt pe toate drumurile si daca stau si ma gandesc la data de 01.07.2008 am toate motivele sa nu ma grabesc ;) .

 

Pe de alta parte, cei doi despre care va vorbesc ar trebui sa realizeze ca masinile pentru care cer atatia bani sunt non euro (fapt fff important ;) ) cat si faptul ca masinile lor au o varsta inaintata si nici nu se mai produc.

 

Sper ca cel putin unul din ei sa citeasca acest post si sa constientizeze ...

 

PS: Raman in continuare interesat de cumpararea unui cielo (dar nu numai)!

 

Va multumesc tuturor celor care mi-ati deschis ochii si .. daca mai aveti ceva de completat, topicul va asteapta :) ... observ ca topicul acesta chiar a nascut interes drept dovada reply-urile voastre si cred ca acest topic ar fi util si altora in situatia mea!

Share this post


Link to post

Ar mai fii un comentariu, care nu are legatura cu discutiile tehnice, mai degraba cu cele economice.

 

Cand cumperi o masina trebuie sa cantaresti oferta din acel moment, stim bine ca piata face balanta dntre cerere si oferta. Daca nu ar exista cerere atunci si oferta ar fi ftie de cerere, e un mecanism care se regleaza automat.

Daca te gandesti ca acum un an erau mai scumpe cu "x" lei, si peste un an vor fi mai ieftine cu "y" lei s-ar putea sa iti piara cheful de masina si sa nu iei nimic. Daca te gandesti ca iti iei din Germania, intreaba pe cei cu exp in asa ceva, sa nu crezi ca acolo sunt catei cu covrigi in coada.

 

Am un coleg: s-a dus dupa masina de 6 mii euro, nu a gasit nimic bun la banii aia, a mers cu un amic macanic la un service din germania Pana la urma l-a mai imprumuttat el cu 2000 euro si a luat un audi a2: 125 mii km.

 

Pararea mea este ca atunci cand ai bugetul destul de limitat trebuie sa gasesti un compromis intre dorintele tale si ceea ce poti gasi. Eu am aplicat regula asta si desi pe moment am dat mai mult decat imi propusesem pe masina acum consider ca a meritat, pentru ca mi-am dorit-o si am avut grija sa iau ceva de calitate. Cat despre 1 iulie nu vreau sa comentez, la cum ne-am obisnuit sa traim in tara noastras-ar putea sa avem mari surprize, macar sa fie asa cum se spune legat de taxa.

Succes!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...