Jump to content

 


Photo
* * * * * 2 votes

GPL pe Tico si/sau Matiz?


  • Please log in to reply
835 replies to this topic

#821 Nicu001

Nicu001

    Forumist

  • Membru
  • 67 posts
  • Din:Solca/Suceava
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz/GPL Tomasetto STAG 4 plus
  • An:2007
  • Nr. Inmatr.:SV 08 EIA

Posted 20 January 2016 - 08:33

Cele doua piese de care zici, le-am facut si eu ulterior la strung din bronz. Asta e, nu se gasesc intotdeauna reductii la dimesiunile respective.


Edited by Nicu001, 20 January 2016 - 08:34.


#822 calinjack

calinjack

    Forumist

  • Membru
  • 779 posts
  • Din:Bistrita
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz E
  • An:2007

Posted 20 January 2016 - 16:18

Care 2 ca e doar una.sau cea din spate nu a vazut-o?

#823 Nicu001

Nicu001

    Forumist

  • Membru
  • 67 posts
  • Din:Solca/Suceava
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz/GPL Tomasetto STAG 4 plus
  • An:2007
  • Nr. Inmatr.:SV 08 EIA

Posted 21 January 2016 - 08:55

Depinde cum este legat vaporizatorul la instalatie. Al meu e pus in serie cu vasul de expansiune. Apa din motor intra in vaporizator, apoi ajunge in vasul de expansiune. Furtunul de intrare in vasul de expansiune fiind mai mc s-au pus reductii la intrarea si iesirea din vaporizator.

Acum depinde cum iti leaga montatorul tie vaporizatorul. Sunt si alte metode pentru care nu necesita reductii, spre exemplu in serie cu vasul de expansiune - dar apa mai intai intra in vasul de expansiune apoi returul (furtunul este la aceeasi dimensiune) merge spre vaporizator ori in serie cu caloriferul masinii sau in paralel cu acesta unde sunt necesare doar doua T-uri. Depinde...


Edited by Nicu001, 21 January 2016 - 08:58.


#824 calinjack

calinjack

    Forumist

  • Membru
  • 779 posts
  • Din:Bistrita
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz E
  • An:2007

Posted 24 January 2016 - 13:11

Da ai dreptate.sunt2.m-am uitat ieri la prieten.si da are stag.

#825 gowriel

gowriel

    Forumist

  • Membru
  • 145 posts
  • Din:a
  • Auto:a
  • Model:a
  • An:a
  • Nr. Inmatr.:a

Posted 25 January 2016 - 17:44

Salutari la toata lumea!

Au murit Maty-zaurii si Tico-zaurii  care sunt printre cei putini cu motoare mici ce nu polueaza acest amarat Pamant???

Celor cu instalatii de GPL pe micile motorase (si asa nepoluante) le doresc drumuri bune si daca pot sa animeze acest forum ar fi de bun augur. 

Macar aici, pentru ca in trafic - vai de noi !!!

 

:lollol:   "CRED", nu promit nimic,dar cred ca saptamana asta ajung si eu pe la service sa "elucidez misterul gpl" din TICO-ul meu vechi de 19 ani... Atunci sa vezi "animatie" pe forum! Daca vad si eu consum de 6-7  litri de GPL la tico,atunci chiar ma declar fericit pentru tot anul! Din ce mi-au zis niste cunostinte care au 3 tico pe acasa,la unul din ele,care pierde ulei ca la hemoragie din motor,consuma si mai mult ulei,scoate fum aproape ca un trabant, consumul de gpl spre munte unde aveau treaba,a fost de 12 litri GPL la 110 km facuti! Sincer sunt uimit avand in vedere ca motorul de pe tico-ul ala mai are cateva luni de viata in el... Da' la al meu cu care ma chinui sa nu "rup aderenta" ca si asa mi-au zis toti ca, conduc ca un  maniac incepator... Degeaba le explic, ca motorul e "naravas" ,ei tot pe-a lor o tin... Nu m-as supara sa mai scada putin puterea dar sa consume 6 litri de GPL la suta de km mediu! De-abia nu ma mai critica toti ca plec cu scartz din orice pozitie! ;))



#826 Nicu001

Nicu001

    Forumist

  • Membru
  • 67 posts
  • Din:Solca/Suceava
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz/GPL Tomasetto STAG 4 plus
  • An:2007
  • Nr. Inmatr.:SV 08 EIA

Posted 03 February 2016 - 09:13

Zilele trecute am facut un drum pana in Bucuresti, mai exact: Solca-Suceava, sos.Fundeni, sos.Pantelimon, com. Pantelimon si retur - in total exact 1033 km, doua persoane si bagaje cam inca pentru o persoana, intre localitati am tinut-o cu 100 km/h. 

Am alimentat pe traseu, prin metoda plin-plin, ultima alimentare fiind cand am ajuns acasa. In total am pus 64,7 litri GPL cu care am parcurs 1033 km - deci o medie de 6,37 litri%.

In conditiile actuale ale preturilor costul pe 100 km. este undeva la 14 lei. Supermultumit!!!

 



#827 calinjack

calinjack

    Forumist

  • Membru
  • 779 posts
  • Din:Bistrita
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz E
  • An:2007

Posted 03 February 2016 - 20:53

Am hotarat.pun gpl.
  • tunning4life likes this

#828 Nicu001

Nicu001

    Forumist

  • Membru
  • 67 posts
  • Din:Solca/Suceava
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz/GPL Tomasetto STAG 4 plus
  • An:2007
  • Nr. Inmatr.:SV 08 EIA

Posted 25 March 2016 - 08:31

Am calculat consumul pe timp de iarna, 26.11.2015 - 06.03.2016:

- total km. parcursi = 5626

- total km. parcursi cu benzina = 67 (monitorizati drastic)

- total km.parcursi cu GPL = 5559

- total litri GPL = 358,7

 

Rezulta un consum mediu de 6,45 litri la suta de km. pe timp de iarna cu anvelope de iarna (si la noi iarna e iarna).



#829 Nicu001

Nicu001

    Forumist

  • Membru
  • 67 posts
  • Din:Solca/Suceava
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz/GPL Tomasetto STAG 4 plus
  • An:2007
  • Nr. Inmatr.:SV 08 EIA

Posted 12 April 2016 - 12:59

Apropo cat de fiabil este un motor cu GPL.

http://www.4tuning.r...jore-30051.html

 



#830 Chris995

Chris995

    Forumist

  • Membru în rodaj
  • 4 posts
  • Din:Timisoara
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz
  • An:2005

Posted 04 December 2017 - 12:57

Salutare,am si eu o problema cu ticozaurul meu, numai trece pe benzina,pe gaz merge perfect,cand il trec pe benzina, nu vrea nici sa auda,ce pot sa fac?

#831 ches

ches

    Forumist

  • Membru
  • 1343 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Epica/ Spark
  • An:2007/ 2011
  • Nr. Inmatr.:LMT si AVA

Posted 05 December 2017 - 14:59

Pompa de benzina merge?

 

Edit: Am recitit acum si am vazut ca e tico, nu Matiz, atunci e simplu, verifica daca intra benzina in carburator.


Edited by ches, 05 December 2017 - 15:10.


#832 Chris995

Chris995

    Forumist

  • Membru în rodaj
  • 4 posts
  • Din:Timisoara
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz
  • An:2005

Posted 05 December 2017 - 16:04

Nu intra.

#833 ches

ches

    Forumist

  • Membru
  • 1343 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Epica/ Spark
  • An:2007/ 2011
  • Nr. Inmatr.:LMT si AVA

Posted 06 December 2017 - 12:07

Verifica pompa de benzina.

 

Eu as face asa:

1. Poti scoate furtunul care vine din rezervor si sa tragi din el sa vezi daca vine benzina din rezervor. Daca nu vine benzina, verifica filtrul de benzina si furtunele de dedesubt sa nu fie crapate.

2. daca nu vine nimic inseamna ca cel mai probabil pompa e de vina, nu stiu daca la Tico se poate amorsa manual



#834 Viktor

Viktor

    Forumist

  • Membru
  • 3325 posts
  • Din:Budapesta
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nexia GLE 1.5, 8V
  • An:1995

Posted 06 December 2017 - 14:09

Ori, trecut pe la peco ca deh, dom'n carburator ii pretentios si nu vre doua surse de aer ...


  • Mihai.Ionita likes this

#835 Chris995

Chris995

    Forumist

  • Membru în rodaj
  • 4 posts
  • Din:Timisoara
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz
  • An:2005

Posted 06 December 2017 - 22:05

Benzina din rezervor vine si din pompa da in carburator, deci ma gandesc ca e carburatorul infundat,ce as putea face?

#836 ches

ches

    Forumist

  • Membru
  • 1343 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Epica/ Spark
  • An:2007/ 2011
  • Nr. Inmatr.:LMT si AVA

Posted 08 December 2017 - 15:13

Primul lucru e sa ii pui niste benzina noua ca sa o diluezi cat mai mult pe aia veche dinr ezervor, ideal ar trebui sa o scoti de tot pe aia veche, apoi sa ii pui numai benzina noua.

Solutie rapida, sanse mici de reusita: Baga-i niste carb cleaner prin stutul pe unde vine benzina, lasa-l cateva ore si apoi vezi daca l-ai desfundat.

Solutia normala, sanse mari de reusita: Dai jos carburatorul, il desfaci si il cureti bucata cu bucata. Normal, aici trebuie sa ai mai multa grija sa pui totul la loc cum a fost.

 

 


Edited by ches, 08 December 2017 - 15:14.





3 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users


    Bing (1)