Jump to content

 


Photo
- - - - -

Gm = Suprematia Barcilor !


  • Please log in to reply
31 replies to this topic

#21 VFX

VFX

    ex s0r|n3l

  • Membru
  • 1373 posts
  • Din:Bucharest
  • Auto:Honda
  • Model:CL7 SSE
  • An:2008
  • Nr. Inmatr.:B-xx----

Posted 12 April 2008 - 18:20

Hmmm, maine?
Grabit mai esti...:P
Inca nu stiu cand ma intorc in oras...este posibil sa revin luni dimineata direct la job...
E pacat sa fug asa repede de aerul asta de curte/gazon/foisor/bre/gratar/visichi/etc...:D

#22 Cumnatu

Cumnatu

    Donator Universal

  • Membru
  • 2218 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:ex Chrysler
  • Model:ex 300M
  • An:2003

Posted 12 April 2008 - 22:35

Sa vezi ce cheie iti trag eu pe portiera ca sa iti aduci aminte de oras/beton/praf/miros de ghena/ambuteiaj etc. :P
Stiu ca sti de gluma !

#23 VFX

VFX

    ex s0r|n3l

  • Membru
  • 1373 posts
  • Din:Bucharest
  • Auto:Honda
  • Model:CL7 SSE
  • An:2008
  • Nr. Inmatr.:B-xx----

Posted 13 April 2008 - 00:59

Pai atunci o sa mai trag de timp...sa nu-mi aduc aminte asa repede...:P
Stiu, ca stii, ca stiu de gluma...=))

#24 Axel7

Axel7

    Forumist

  • Membru
  • 421 posts
  • Din:Calarasi
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Spark 1.0L
  • An:2007
  • Nr. Inmatr.:evident

Posted 13 April 2008 - 10:22

Am vazut un BMW seria 5 break de prin anul 2000-2001 acum cateva saptamani, pe o strada numai cu denivelari si gropi si am ramas uimit cand am vazut cum lucra suspensia.:|
Masina nu prea se balansa, doar rotile se miscau "ca un picamer".

#25 Satori

Satori

    Clubul Violatorilor de Idioti

  • Admini
  • 10014 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Honda, Honda, Yamaha, Honda
  • Model:Jazz, Civic, FJR, Hornet
  • An:2008, 2007, 2005, 2008

Posted 13 April 2008 - 10:57

Suspensii mai normale, daca nu ma insel are Satori :- . Brainiac paremi-se are tot sport...


Avem aceleasi suspensii. A lui e Sport pentru ca nu are prostii cum ar fi sunroof si xenoane.

Ce-a mai nasoala combinatie, experiementata pe pielea mea, este arcuri tari, amortizoare moi (sau, mai precis, nu suficient de tari). Atunci cand arcurile hotarasc sa lucreze si amortizoarele nu fac fata, traiesti senzatii unice :D

#26 VFX

VFX

    ex s0r|n3l

  • Membru
  • 1373 posts
  • Din:Bucharest
  • Auto:Honda
  • Model:CL7 SSE
  • An:2008
  • Nr. Inmatr.:B-xx----

Posted 13 April 2008 - 11:37

Pai e cam si cum ai sta numai pe arcuri. Amortizoare ciuciu...:D

#27 Cumnatu

Cumnatu

    Donator Universal

  • Membru
  • 2218 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:ex Chrysler
  • Model:ex 300M
  • An:2003

Posted 13 April 2008 - 14:45

Deci imi trebuie amortizoare mai tari putin, pe ce sa fie pe gaz sau pe ulei sau combinat sau ?
Aici o dam in marci si exemple concrete !

Edited by Cumnatu, 13 April 2008 - 14:52.


#28 Esperatul

Esperatul

    Tractorist în devenire

  • Membru
  • 1700 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Ford / Alfa
  • Model:Mondeo / 159
  • An:2004 / 2006

Posted 13 April 2008 - 15:52

Nu stiu daca gasesti Koni reglabile pentru 300M dar cauta.

#29 samyx

samyx

    Forumist

  • Membru
  • 57 posts
  • Din:Pitesti
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Aveo 1.4 4dr
  • An:2007

Posted 08 May 2008 - 13:53

Dar de o bara stabilizatoare (de torsiune) mai groasa ce ziceti? Eu cred ca areun rol esential la mentinerea echilibrului masinii pe curbe!

#30 samyx

samyx

    Forumist

  • Membru
  • 57 posts
  • Din:Pitesti
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Aveo 1.4 4dr
  • An:2007

Posted 09 May 2008 - 14:14

Dar de o bara stabilizatoare (de torsiune) mai groasa ce ziceti? Eu cred ca areun rol esential la mentinerea echilibrului masinii pe curbe!

Rectific:
Dar de o bara stabilizatoare (antiruliu) mai groasa ce ziceti? Eu cred ca areun rol esential la mentinerea echilibrului masinii pe curbe!

#31 Cumnatu

Cumnatu

    Donator Universal

  • Membru
  • 2218 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:ex Chrysler
  • Model:ex 300M
  • An:2003

Posted 02 June 2008 - 09:32

Este suspensia pe perne de aer o solutie ?
Cum este ea definita dpdv confort versus manevrabilitate ?

Pentru a afla mai multe informatii decat cele oferite de diversele firme de profil ce nu sunt .Ro si de wikipedia, stie cineva vre-un service la noi care sa monteze asa ceva ?
Afara un kit complet se invarte pe undeva pe la 2500 $ ( dolari ) deci nu foarte scump comparativ cu un set cat de cat bun de amortizoare / arcuri.
Dar la noi ?
Iata un site ce contine printre altele 2 clipuri interesante.

Edited by Cumnatu, 02 June 2008 - 09:54.


#32 ROV

ROV

    Forumist

  • Membru
  • 150 posts
  • Din:Craiova
  • Auto:Daewoo
  • Model:Leganza
  • An:1999
  • Nr. Inmatr.:DJ-XX-ROV

Posted 30 July 2008 - 00:23

Raport pret/performanta eu as merge pe niste arcuri cu compresie progresiva si bari antiruliu rigide. Inclinarea laterala este data numai si numai de aceste bari.
Pe o suspensie conventionala poti faci dar compromisuri nu poti impaca si capra si varza.
Trebuie doar putina documentare inainte unei modificari in sensul gasirii unei soluti acceptabile pentru soferul autovehiculului, practic pana unde este dispus el sa scrifice confortul vs stabilitate iar de aici deja totul este subiectiv.




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users