Jump to content

 


Photo
- - - - -

Captiva - Impresii, Probleme


  • Please log in to reply
507 replies to this topic

#501 Mircea

Mircea

    ... cel Batran sau Taticu lu' Stefan cel Mare

  • Super Moderatori
  • 10416 posts
  • Din:Buftea
  • Auto:Peugeot/Skoda
  • Model:301 1.6 hdi/Rapid 1.6 tdi
  • An:2014/2016

Posted 11 August 2016 - 08:24

La consum nu ai ce-i face, masina este foarte grea, cutia este automata, iar motorul e gatuit de DPF destul de tare. Plus ca pe oras face regenerari ale DPF-ului destul de dese. Chiar nu inteleg rostul unui SUV in oras, cu atat mai mult al unuia de peste 2 to...

 

Cand iti face probleme aprinde vreun martor la bord?


Edited by Mircea, 11 August 2016 - 08:25.


#502 LuckyLuke

LuckyLuke

    Forumist

  • Membru Ón rodaj
  • 1 posts
  • Din:Timisoara
  • Auto:chevrolet
  • Model:captiva
  • An:2010

Posted 15 August 2016 - 08:51

Buna, sunt nou pe acest forum si poate nu postez unde trebuie...dar am o problema de ceva timp cu chevroletul captiva pe care il am, si pana acum nimeni nu stie ce are. Problema este ca nu mai este actionata clapeta care face amestecul de aer cald/aer rece din habitaclu si nimeni nu stie de ce, nici macar la reprezentanta. Nu da eroare pe tester! Am schimbat motorasul care actioneaza clapeta...si nimic! Am luat si un modul de climatronic second...si tot nimic...si am mai schimbat senzorul de temperatura din fata clapetei cu pricina...si iar nimic. Toate butoanele arata ca functioneaza...dar motorasul nu functioneaza. Acum sunt cu clapeta pe manual...adica o trag sau o imping cu mana in functie de ce am nevoie. Are cineva vreo idee? Ma poate ajuta cineva?

#503 ches

ches

    Forumist

  • Membru
  • 1354 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Epica/ Spark
  • An:2007/ 2011
  • Nr. Inmatr.:LMT si AVA

Posted 16 August 2016 - 08:59

Daca ai schimbat si modulul electronic si motorasul si tot nu il misca, poate cablajul este de vina. Verifica continuitatea firelor care pleaca de la motoras pana la modulul de climatizare, precum si conexiunea de masa daca este separata. Verifica si mufele sa nu fie vreun contact oxidat.


Edited by ches, 16 August 2016 - 08:59.


#504 Rolytheboy

Rolytheboy

    Forumist

  • Membru Ón rodaj
  • 2 posts
  • Din:Pecica
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Captiva
  • An:2007
  • Nr. Inmatr.:AR07RAV

Posted 15 August 2017 - 23:11

Buna seara sunt nou in grup si sper sa fi nimerit bine :D . Detin un captiva 2.0d 4wd din 2007 de aprox 8 luni de zile cu 200k pe bord vreo 30k facuti de mine...Recent am fost sa imi schimbe termostatul ca nu imi mai urca apa ramanea cu 2 linii sub normal,acum dupa ce am schimbat termostatul tot nu ajunge imi indica cu o liniuta sub normal...partea electrica totul e ok am fost la service si pe tester nu a dat nici o eroare..nici nu am chef sa merg din mecanic in mecanic sa platesc si sa imi zica ca nu gaseac nimic...pareri idei va rog

#505 ches

ches

    Forumist

  • Membru
  • 1354 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Epica/ Spark
  • An:2007/ 2011
  • Nr. Inmatr.:LMT si AVA

Posted 16 August 2017 - 08:52

Salut! Ce inseamna sub normal? Daca este o liniuta sub mijloc, atunci este bine.



#506 Rolytheboy

Rolytheboy

    Forumist

  • Membru Ón rodaj
  • 2 posts
  • Din:Pecica
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Captiva
  • An:2007
  • Nr. Inmatr.:AR07RAV

Posted 16 August 2017 - 19:40

Salut...inainte sa se strice termostatul vechi statea tot la mijloc acum este sub cu o liniuta....

#507 Myg

Myg

    Forumist

  • Membru
  • 300 posts
  • Din:Arad
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Aveo 1.2 sedan
  • An:2008
  • Nr. Inmatr.:definitiv

Posted 16 August 2017 - 20:57

Pentru linistea ta mergi la Opel in Ar.Nou,au tester original si meseriasi buni ptr Chevrolet. 



#508 ches

ches

    Forumist

  • Membru
  • 1354 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Epica/ Spark
  • An:2007/ 2011
  • Nr. Inmatr.:LMT si AVA

Posted 17 August 2017 - 07:55

La Epica intotdeauna sta cu aproximativ jumatate de liniuta sub mijloc, vezi aici: http://www.gmclub.ro...-1367738704.jpg

Daca este la fel, atunci e sigur OK, altfel poti intr-adevar sa verifici cu o interfata OBD2 la ce temperatura sta motorul cu termostatul deschis (pui interfata dupa un drum suficient de lung).






4 user(s) are reading this topic

0 members, 4 guests, 0 anonymous users