Jump to content

 


Photo
- - - - -

Radiator spart


  • Please log in to reply
175 replies to this topic

#161 mustcristi

mustcristi

    Forumist

  • Membru
  • 4 posts
  • Din:husi
  • Auto:chevrolet
  • Model:aveo
  • An:2008
  • Nr. Inmatr.:vs 03 ueh

Posted 05 August 2010 - 07:08

Am si eu un AVEO 1,4 din 2008.
Consultand forumul am considerat ca e bine sa vad ce-i cu carcasa ventilatorului.
Intradevar am urme pe radiator de la carcasa din plastic.
Cat mai urgent am sa pun distantiere.

#162 marchizu

marchizu

    Forumist

  • Membru
  • 36 posts
  • Din:Titesti - Arges
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Aveo / 1.4 / 16V
  • An:2007
  • Nr. Inmatr.:B-XXX

Posted 30 September 2010 - 21:14

Salve la toata lumea
Sa puneti fratilor toti distantiere se pare ca mai devreme sau mai tarziu veti avea aceeasi problema cat mai multi dintre d-voastra, desi din suflet mi-as dori sa nu fie asa. Acum ceva timp in urma am urmarit fara sa vreau si eu acest topic de discutie cu radiatoarele iar la vremea respectiva chiar m-am uitat si eu la masina si am aruncat o privire la radiator era totul era in regula, adica carcasa ventilatorului avea o dist. aprox. de 3mm. fata de radiator si tare m-am bucurat ca la mine nu sunt probleme. Daca ma aplecam mai mult asupra sfaturilor date de colegi poate ca azi nu as mai fi avut problemele de azi dar...asta este. Si sa va spun ce am patit

Acum doua zile in jurul orei 22:30 cand am plecat sa-mi iau masina din parcarea intreprinderii am observat in zona rotii fata dr. o pata pe asfaltul parcarii, si in gandul meu am zis "o fi apa rezultata de la aerul conditionat folosit pe zi cand am venit la servici" . Ma urc, dau contact si plec catre casa, eu locuiesc la 10km de fabrica, cand ajung acasa (locuiesc la tara) trag masina pe dreapta ca sa coboare sotia sa deschida poarta si in momentul acela in lumina de noapte a farurilor am vazut un fum iesind din motor, in momentul acela sotia a fugit din masina crezind ca va lua foc, eu repede trag de maner si deschid capota iar in momentul acela am constatat ca de fapt si al meu radiator avea fisuri iar lichidul de racire in contact cu elementele inaczite ale motorului degajau acel "fum"

Instantaneu mi-am adus de aminte de discutia de pe forum cu privire la acest incident, ma uit repede la bidonasul de antigel si vad ca este aproape gol. A doua zi sun la reprezentanta si ma cheama pt constatare si ma sfatuiesc sa pun apa de la robinet in complectare ca sa ajung la ei. Cand am privit pe zi zona incriminata al a mea carcasa de ventilator frecase radiatorul cate putin probabil din trepidatii pana a fisurat cateva celule din radiator. In fine am fost la service ( awp pitesti) iar baietii de acolo mi-au spus sec;
- trebuie neaparat sa inlocuim radiatorul, nu mai aveti ce-i face, nu se poate lipi
- cat costa? zic
- 900 ron, sec
- pai nu se poate face nimic? o solutie ceva
- nu
Asa ca am plecat spre casa ca nu aveam atatia bani, si ma gandeam cum sa rezolv problema. Pe scurtun priten i-mi da nr de tel al unui mecanic, ma intalnesc si ma pune sa cumpar o solutie pe care a pus-o in bidonul de lichid si-mi recomanda sa merg vreo 5 km cu masina si cu aerul cald dat drumul, si tot el zice sa pun distantiere la carcasa pt ca sa nu mai atiga. Fratilor solutia a fost super pt ca nu mai cruge radiatorul
dar distantiere tot trebuie sa pun, si antigelul trebuie sa-l schimb pt ca am complectat cu apa de la robinet si nu e ok

Sper ca nu v-am plictisit cu "scrisoarea" mea dar din patania mea sper sa le fie de folos si altor colegi de pe forum pt a nu ajunge in aceasta situatie. Se para ca carcasa ventilatorului in timp sufera o incovoiere a materialului ceea ce duce pana la urma la fisurarea radiatorului

O seara buna tuturor

#163 tolin

tolin

    Le Maitre

  • Gold Member
  • 13294 posts
  • Din:Brasov
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos HB5U-1150cc
  • An:2005
  • Nr. Inmatr.:tipic

Posted 30 September 2010 - 21:17

Daca ai fi scris si denumirea solutie, intelegeam lungimea postarii. :))

#164 marchizu

marchizu

    Forumist

  • Membru
  • 36 posts
  • Din:Titesti - Arges
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Aveo / 1.4 / 16V
  • An:2007
  • Nr. Inmatr.:B-XXX

Posted 30 September 2010 - 21:23

promit ca maine fac si poza cu bidonasul solutiei respective ( sper sa nu fie considerata reclama)

#165 tolin

tolin

    Le Maitre

  • Gold Member
  • 13294 posts
  • Din:Brasov
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Kalos HB5U-1150cc
  • An:2005
  • Nr. Inmatr.:tipic

Posted 30 September 2010 - 21:27

Sper sa fie reclama pe fata ... si pe spate.

#166 diablo

diablo

    Forumist

  • Membru
  • 144 posts
  • Din:craiova
  • Auto:chevrolet
  • Model:aveo
  • An:2007

Posted 01 October 2010 - 13:19

salut..eu am rezolvat problema carcasei altfel-fara distantiere-..am dat jos carcasa si cu o piatra de polizor am frecat latura de la aceasta pina a disparut acea deformare apoi am luat din latura in continuare vreo 2 mm..la sfarsit am avut 5mm in total iar la suruburi am pus cate o saiba normala intre carcasa si radiator astfel nu am schimbat pozitia carcasei ,deoarece jos nu se pot pune distantiere..de 3 ani nu mai am probleme si nici nu s-a mai deformat...

Edited by diablo, 01 October 2010 - 13:21.


#167 marchizu

marchizu

    Forumist

  • Membru
  • 36 posts
  • Din:Titesti - Arges
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Aveo / 1.4 / 16V
  • An:2007
  • Nr. Inmatr.:B-XXX

Posted 01 October 2010 - 14:43

Iata si pozele promise, chestia spusa de "diablo" este super, asa voi face si eu:wallbanger:

Attached Files



#168 adostar

adostar

    Forumist

  • Membru
  • 1730 posts
  • Din:Galati
  • Auto:---
  • Model:---
  • An:---

Posted 01 October 2010 - 14:57

E buna solutia asta minune dar prefer schimbarea radiatorului! Nu vreau sa sperii pe nimeni dar din cand in cand mai arunca cate un ochi pe indicatorul de tmeperatura, stiu pe cineva are nu mai avea caldura iarna, s-a infundat radiatorul de pe aeroterma...asta cu solutia e o treaba de moment apoi urmand spalarea circuitului de racire si inlocuirea radiatorului.

#169 marchizu

marchizu

    Forumist

  • Membru
  • 36 posts
  • Din:Titesti - Arges
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Aveo / 1.4 / 16V
  • An:2007
  • Nr. Inmatr.:B-XXX

Posted 01 October 2010 - 18:23

Este buna doar in cazul fisurilor foarte mic, dar daca persista in continuare scurgerea de lichid fie ea cat de mica si dupa folosirea acestor produse atunci se impune schimbarea radiatorului. Am mai auzit despre in fel de nisip fin ,dar unii mecanici nu recomanda deoarece se poate deteriora pompa de apa.
Oricum si in cazul meu se va impune schimbarea radiatorului, din ce am vazut pe net costa in jur de 450 ron



#170 iuliandumitru1

iuliandumitru1

    Forumist

  • Membru
  • 2 posts
  • Din:bucuresti
  • Auto:Chevrolet
  • Model:aveo
  • An:2007
  • Nr. Inmatr.:b60bub

Posted 09 March 2011 - 22:28

Poate de aia a inceput si radiotorul sa curga...nu l-ai lasat si pe el ca "fierul" sa-si faca treaba...=))


asa am patit si eu m am trezit cu vasul de la radiator gol si curgea pe dedesupt astept sfaturi am inteles ca exista o solutie de lipit ce stiti astept mesaj

#171 spaicus

spaicus

    Forumist

  • Membru
  • 10 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Cevrolet
  • Model:Aveo
  • An:2007
  • Nr. Inmatr.:UPX

Posted 09 September 2011 - 09:07

Am patit si eu sa imi crape radiatorul din cauza carcasei radiatorului, dupa 100.000 km.

Ce am facut:
  • am pus apa (distilata) ca sa pot sa iau masina de unde ramasesem
  • am pus o solutie de acoperit gaurile (aparent a si functionat)
  • am dat jos ventilatorul si l-am ajustat (nu am avut la dispozitie niciun distantier pe moment... poate o sa ii pun ceva)
  • am spalat bine de tot radiatorul si caracasa de noroi.
  • am facut niste gauri si jos in carcasa ventilatorului, ca sa se scurga mai usor noroiul care se aduna acolo. La cat noroi aveam adunat in partea de jos a carcasei ventilatorului cred ca puteam sa plantez panselutze...
Urmeaza sa schimb lichidul de racire, probabil in weekend, pentru ca am completat destul de mult cu apa, si sigur nu mai e la fel de eficient antigelul. Plus ca nu vreau sa plimb prea mult timp prin motor solutia de acoperit gaurele in radiator.
Ma bate gandul sa schimb si radiatorul, dar mai astept un pic... am vazut ca nu ar fi exagerat de scump, dar nu stiu daca as putea sa il schimb eu singurel sau e complicat (sa trebuiasca elevator, sau ceva de genul) si trebuie sa maerg la service.

By the way, stie cineva, se poate repara radiatorul pe vreundeva? Sau e prea fragil si mai rau se stric? Ar trebui sa fie mai ieftin...

#172 marius_wiz

marius_wiz

    Forumist

  • Membru
  • 5 posts
  • Din:arad
  • Auto:chevrolet
  • Model:kalos '05
  • An:2005

Posted 07 May 2012 - 09:11

Am patit si eu sa imi crape radiatorul din cauza carcasei radiatorului, dupa 100.000 km.

Ce am facut:

  • am pus apa (distilata) ca sa pot sa iau masina de unde ramasesem
  • am pus o solutie de acoperit gaurile (aparent a si functionat)
  • am dat jos ventilatorul si l-am ajustat (nu am avut la dispozitie niciun distantier pe moment... poate o sa ii pun ceva)
  • am spalat bine de tot radiatorul si caracasa de noroi.
  • am facut niste gauri si jos in carcasa ventilatorului, ca sa se scurga mai usor noroiul care se aduna acolo. La cat noroi aveam adunat in partea de jos a carcasei ventilatorului cred ca puteam sa plantez panselutze...
Urmeaza sa schimb lichidul de racire, probabil in weekend, pentru ca am completat destul de mult cu apa, si sigur nu mai e la fel de eficient antigelul. Plus ca nu vreau sa plimb prea mult timp prin motor solutia de acoperit gaurele in radiator.
Ma bate gandul sa schimb si radiatorul, dar mai astept un pic... am vazut ca nu ar fi exagerat de scump, dar nu stiu daca as putea sa il schimb eu singurel sau e complicat (sa trebuiasca elevator, sau ceva de genul) si trebuie sa maerg la service.

By the way, stie cineva, se poate repara radiatorul pe vreundeva? Sau e prea fragil si mai rau se stric? Ar trebui sa fie mai ieftin...



o sa incerc si eu cu substanta asta de acoperit gauri . Mannol .

#173 cstefan2

cstefan2

    Forumist

  • Membru Ón rodaj
  • 1 posts
  • Din:Craiova
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Aveo 1.4 16v
  • An:2006

Posted 30 June 2013 - 10:17

Salutare,

Si eu pot sa confirm ca am aceeasi problema la radiator: Aveo 1.4 din 2006

Pe partea stanga, pe la mijloc, a frecat carcasa radiatorului. Cred ca s-a deformat cu timpul, sau la caldura si astfel a ajuns sa frece...sau de la vibratii.

Acum 2 ani cand am fost la service pentru niste investigatii au observat mecanicii si mi-au recomandat sa il schimb.

NU l-am schimbat, nu pierd mult lichid(se observa doar umezeala pe 7cm). Am mai mers 2 ani de atunci si cred ca am completat cam 0.5l doar.

Dar acum vine vremea sa schimb distributia si ma gandesc ca daca tot umbla oamenii pe acolo si se schimba si lichidul  de racire ... ar fi ocazia sa schimb si radiatorul.

 

Ar fi o prostie sa il mai tin? Sa il repar merge? Solutia de acoperit gaurile nu ma incanta prea mult, cred ca afecteaza pompa de apa si radiatorul.

 

 

 

 

 



#174 rich1974

rich1974

    Forumist

  • Membru
  • 248 posts
  • Din:pitesti
  • Auto:chevrolet
  • Model:aveo limo, 1.2, bi-fuel lpg/gas
  • An:2008

Posted 13 May 2015 - 09:44

iata ca suntem in 2015 si s-a spart si radiatorul meu. din pacate, in timp, am uitat de problema asta, credeam ca nu se va intampla.



#175 ursul_bipolar

ursul_bipolar

    Forumist

  • Membru
  • 51 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Mitsubishi
  • Model:Lancer X
  • An:2009

Posted 11 August 2016 - 15:20

Aveti idee daca la modelele 2009-2011 mai exista problema asta? Dar as vrea o parere de la cei care chiar au vazut pe respectivele modele.



#176 Nu_stiu_totul

Nu_stiu_totul

    Forumist

  • Membru
  • 578 posts
  • Din:Brasov
  • Auto:Cielo
  • Model:Executive 1.5DOHC
  • An:2002

Posted 15 July 2017 - 22:00

Eu cand am cumparat Aveo am intrebat delaerul pt. ca eram ingrijorat.
Mi-a spus ca al meu are motorul de Opel si ca au rezolvat problema.

Asa ca atunci cand pun lichid de spalat parbrizul, mai arunc un ochi dar n-am vazut nimic in neregula.






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users