Jump to content
Sign in to follow this  
Senna

Socul Automat Tico

Recommended Posts

Cele doua furtunase care duc la termoelemen le dati jos si le curatati cu o sarma,au niste depuneri inauntrul lor,dupa aceasta operatie o sa vedeti diferenta mare

 

Salut.Imi spune.ti si mie mai exact care sunt cele 2 furtunase???sunt aceastea??post-12921-0-24731800-1442231570_thumb.jpg

Le-am desfacut..Erau foarte infundate.Plus orificiu unde intrau.Le-am desfundat dar tot degeaba.Clapeta de soc ,dupa incalzirea motorului tot inchisa total ramane.Plus nu imi arata temperatura in bord deloc.Ce as putea face?Multumesc!!Am schimbat si termostatul.

Edited by silviu_hhh

Share this post


Link to post

Sufla cu un compresor pe furtune si pe intrarile in termoelement.Daca nu ai compresor poti folosi si o pompa de umflat roti.

Temperatura in bord nu ti-o arata daca ai infundat circuitul de termoelement.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Sufla cu un compresor pe furtune si pe intrarile in termoelement.Daca nu ai compresor poti folosi si o pompa de umflat roti.

Temperatura in bord nu ti-o arata daca ai infundat circuitul de termoelement.

 

Ms mult de raspuns.Pana la urma am suflat cu un furtun pe termoelement cat am putut, a iesit multa mizerie cu tot cu apa maronie.Acum clapeta de soclu se ridica.Imi indica si temperatura.

Mai am o intrebare off-topic: Masina a stat cam 1 an..am vrut sa schimb termostatu.Nu avea deloc.Cum se pune termostatu?Cu arcul spre bord sau spre motor??multumesc mult

Share this post


Link to post

Cu arcul spre motor.Ai grija ca supapa de aerisire sa fie in sus.

post-22583-0-13693100-1442331980_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Cu arcul spre motor.Ai grija ca supapa de aerisire sa fie in sus.

 

Asa am facut.Acum dupa incalzire imi pleaca ventilatoru,clapeta de soc imi sta perfect vertical si imi arata temperatura.De fapt acu de temperatura se ridica un sfert dar asa facea si inainte.

Imi sta cam turata dupa incalzire dar o reglez eu.Multumesc mult

Share this post


Link to post

Eu am avut o problema cu socul, acea bucata de fier dintata care misca rotita alba, cand acceleram parghia de acceleratie ramanea blocata din cauza acelei bucate de fier dintata care ii bloca trecerea inapoi si nu stiam de ce imi sta turata cand accelerez, acum nu stiu care sunt acele conducte pe care sa le curat?

plus ca clapeta din carburator nu sta nici vertical nici orizontal, la pornire sta inschisa dar apoi nu se deschide prea mult...

Share this post


Link to post

Va salut,

In cazul in care mai exista vreun pasionat de Tico as dori sa stiu cum se poate pune in functiune masina in lipsa socului automat.

Sunt proaspat posesor de Tico si am cumparat masina fara acest component.Lipseste piesa aceea in care intra furtunasele de apa si care contine termocupla,in rest toate (pana si furtunasele) sunt la locul lor,cu exceptia capatului tijei acelei capsule vacumatice (este rupt) din proximitate.

 

Clapeta o mentin deschisa cu o sarma.Piesa am inteles ca este foarte scumpa.Odata cu racirea vremii apar si problemele de rigoare. Degeba inchid eu manual clapeta,motorul merge foarte prost pana se incalzeste si numai cu usoara apasare a acceleratiei.Gazeaza foarte mult si trebuie sa il tin asa cca 1-2 minute.

 

Intrebari:

-Ce trebuie sa mai actionez,in afara acelei clapete de aer pentru a porni masina fara a gaza excesiv?

-Ce rol are capsula aceea vacumatica din vecinatatea socului automat ? capatul tijei este rupt dar miscand de bucata ramasa nu am observat nici o schimbare.

 

Observ de altfel ca toti s-au concentrat de-alungul topicului cu "repararea" acestui sistem,probabil bine gandit dar prost in lipsa unei intretineri corespunzatoare. Nimeni insa nu a prezentat vreo solutie alternativa care sa permita utilizarea unei solutii de actionare manuala care sa permita pornirea corespunzatoare a motorului fara a-l uza prematur (functionarea unui motor rece la turatii inalte duce la uzura acentuata).

 

 

Edited by Motreanu Sorin

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...