Jump to content
Sign in to follow this  
Zmeul cel rau

Probleme geamuri electrice

Recommended Posts

Geamurile mele se inchid si se deschid prea incet comparativ cu alte masini. Nu compar aici cu masini din generatia noua ci de Cielo Executive, spre exemplu. De fapt nu toate geamurile masinii mele se inchid cu aceeasi viteza. Ala de la sofer functioneaza cel mai repede, pe cand cel din dreapta spate catedoata nu merge decat ajutat cu mana. Ce pot face? Exista remediu? Aveti si voi problema asta? Pe unde freaca de obicei si ce pot sa fac sa nu mai frece atat?

Share this post


Link to post

Si la Matizu' meu merg greu sticlele, dau la manivela ca la crick. Nu stiu ce au, n-am ajuns pe acolo, dar la primavara precis imi bag ranga pe acolo.

Share this post


Link to post

Exact la fel si la mine, probabil ca se misca in ordinea importantei: stg fata, dr fata, stg spate, dr spate...

Share this post


Link to post

Pai ;) mai trebuie sa ungeti si voi ghidajele si cremalierele pe'acolo macar cu ulei sau o vaselina mai soft si'atinci si "iarna o sa mearga ca vara" :D

Share this post


Link to post

Pai la mine merg iarna ca vara. Si in timpul verii fac la fel! :(

Share this post


Link to post

Si la mine este la fel ... da' stiu sigur ca fostu proprietar nu a umblat niciodata acolo ... de unde concluzia este : date fetele de la usi jos , curatate toate angrenajele si unse frumos ... Este normal ca iarna sa mearga un pic mai greu , ca doar nu numai uleiul din motor si cutie de viteze se ingroasa la frig , nu ?! ;)

Share this post


Link to post

La mine in plus de problema ridicarii incete a geamurilor apar zgarieturi de la praf nisip pe gemul de la usa soferului. Nu ma deranjeaza ca se ridica mai greu un pic geamurile dar zgarieturile parca le simt pe creier X(

Share this post


Link to post

Eu am schimbat macaraua la geamul de la sofer si merge super;dar cu ocazia schimbarii panoului de comanda a geamurilor de la sofer(avea un tamburus rupt si numai statea butonul geamului de la sofer si a trebuit sa-l schimb pe tot 950 mii panoul fara manopera) am aflat de la electrician ca si motorasele dau seama de oboseala.

Asa ca am trecut la masuri preventive. Numai deschid nici un geam la maxim ca atunci am vazut ca se chinuie rau de tot. Oricum condusul cu cotul de geam e un obicei prost la fel ca si condusul cu maneaua la blana.

Fiti prudenti si folositi cat mai putin geamurile electrice!!! :(

Share this post


Link to post
Numai deschid nici un geam la maxim ca atunci am vazut ca se chinuie rau de tot. Fiti prudenti si folositi cat mai putin geamurile electrice!!!  :(

 

Bun , treaba cu evitatul deschiderii geamurilor la maxim este sa zicem un tip&trick util . Da' sa folosim cat mai putin geamurile electrice ... hmmm , avand in vedere ca alta posibilitate nu avem ... asta nu este o solutie . Mergand pe rationamentul asta , ar trebui sa folosim masinile cat mai putin ( adica , daca chiar nu te grabesti , ia troleul mai bine ), ca sa evitam uzura lor etc ... :D

Glumeam , desigur .

Share this post


Link to post

Offtopic, eu ma gandesc serios sa-mi cupar un scuter sau o bicicleta pt ca am 2 km pana la job si consumul este de 13-14l/100km.

Legat de geamuri eu nu le deschid decat vara si atunci foarte putin pt a iesi aerul cald cand bag AC. Cine stie cat costa un motoras nou pt geam?

Share this post


Link to post

Salutare!

Am o problema cu geamurile laterale la cielo-ul meu. De coborat coboara fara probleme dar de ridicat se ridica foarte greu iar daca le cobor la maxim nu se mai ridica deloc, pe la jumate se blocheaza.

Aveti idee ce se intampla si cam ce ar trebui facut? sa schimb macaralele sau e alta solutie ?

Mersi!

Share this post


Link to post

aproape la fel patesc si eu

la mine se ridica greu...nu se blocheaza!

 

cred ca au imbatrinit macaralele! in sensul ca trebuie schimbate! costa mult

Share this post


Link to post

Desfa panurile usilor si greseaza bne macaralele (inclusiv firul ala de otel). Se schimba radical comportamentul lor. Idee e ca in usa, oricat de bine izlata ar fi intra apa (de-aia sunt si gauri de scurgere aplicate la baza usii). Apa spala vaselina de pe macarale si tinde sa apara rugina care le blocheaza.

Share this post


Link to post

azi mi-am refacut circuitele electrice la geamurile din spate. (nu mai mergea nici unul de prin vara). erau cateva fire sectionate.

dupa ce am terminat lucrarea sa le fac o proba. si binenteles merg in reluare. vorba aia: incet, dar greu.

faza e ca daca merg greu sunt fortate si motorasele, zic eu.

trebuie sa dau fetele la usi jos sa vad care-i situatia pe la macarale.

ce unsoare sa folosesc?

Share this post


Link to post

Si eu am aceasi problema... geamurile de pe spate se misca extrem de lent! Ma gandesc sa ung pe la macara..angrenajele..poate isi da drumu...de la motoras nu cred sa fie...ala ori merge ori crapa. parerea mea :-?

 

Este greu sa demontezi usa..pana ajungi la macara???

Edited by mike.b

Share this post


Link to post

La mine cel de pe fata dreapta merge bine. Restul, fac them, nu e treaba mea. Sa se chinuie cine are nevoie de ele :) ))))).

Glumesc. De fapt si cel din stanga merge bine. De alea din spate chiar mi se rupe. Mai scartzaie ele din cand in cand, da nu conteaza.

Share this post


Link to post

Nu mai deschideti geamurile si veti avea motorase noi. =)) Folositi-le oameni buni ca pentru asta ati dat bani pe ele.

Share this post


Link to post

Parerea mea este ca daca tot ne-am luat masina cu geamuri electrice asta inseamna ca ele ar si trebui sa functioneze bine nu!? si eu am probleme dar numai cu geamul de la sofer si fata dreapta, cel din spate merg chiar bine bine, parerea mea este ca le-o mai apucat si pe macaralele alea lenea, nu cred ca este vreun motoras de vina , a mai zis-o cineva : ala ori merge ori crapa! ar trebui unse macaralele si ce mai e pe acolo, dar cine a facut-o sa ne spuna si noua daca e grea operatiunea de desfacere a panourilor usilor cel putin alea din fata, si cum arata macaraua aia si ce trebuie uns pe acolo ??

Share this post


Link to post

Fetele se scot relativ repede, sunt vreo 3 suruburi orizontale in partea de jos si in fata a usii si 2 verticale in maner. Scoti manerul, scoti si clanta ( mi se pare ca e un surub si pe acolo) dupa care tragi de fata de usa sa iasa bradutii. Ai grija sa nu iti sara tablele de care se tin bradutii de fata de usa ca atunci chiar ca e nasol. Ma rog, daca sunt bradutii originali nu ar trebui sa sara dar daca masina a fost in service si ai pus mecanicii braduti de Dacie e cam nasol.

 

PS: Ah, scuze am uitat ca ai cielo, :D , oricum tot cam asa ar trebui sa fie.

Edited by Zmeu

Share this post


Link to post

la mine se misca greu din cauza ca geamul nu se ridica uniform.adika partea din spate a geamuluise ridica mai repede decat partea din fata si din cauza asta merge f greu.nu stiu ce-l tine in p din fata.stiti voi?

Share this post


Link to post
la mine se misca greu din cauza ca geamul nu se ridica uniform.adika partea din spate a geamuluise ridica mai repede decat partea din fata si din cauza asta merge f greu.nu stiu ce-l tine in p din fata.stiti voi?

Cred ca de fapt asta este si problema celorlalti. Ridicarea neuniforma este data cred de pozitionarea sticlei pe macara si uzurii santului de catifea de pe cadrul usii. Problema se inscrie in categoria "asa e toate, dom'le". :spumelagura:

Share this post


Link to post

Mda...Tot Espero, tot geamuri care abia se misca.

Stg fata ... merge impecabil dar restul abia se tiriie. Cintind articolele am vazut ca ati incercat sa remediati defectele ...dar nu vad nici un raspuns clar. Se poate sa fi pus cineva la punct sistemul de actionare al geamurilor si sa-mi spuna si mie care este buba ?

 

THX

Share this post


Link to post

alexutup in general e o problema intalnita la toate masinile.Geamul soferului merge intotdeauna mai bine pentru ca e cel mai apropiat ca circuit electric de baterie si este si folosit des.Sant sanse minime sa mai remediezi problema mai ales la o masina veche.Ai putea sa incepi prin demontarea fetei de usa ungerea angrenajelor sau reglarea acestora si demontarea chederului-ornament al geamului si curatirea acestuia de nisip si praf.

Share this post


Link to post

La geamuri problema este in felul urmator: Jos fetele de usi (la Nubira II sunt cateva suruburi, panoul de comanda al geamurilor) apoi cu pensula frumusel am curatat fiecare macara in parte cu gaz si mai apoi cu benzina, pana a fost curat curat. Faza urmatoare: spray cu vasilina de inalta aderenta de la Wurth pe fiecare macara in parte si vasilina siliconica in santurile de ghidaj, apoi protectia la fata de usa si fata de usa la loc si gata. Cine doreste poate sa de-a cu spray si in interiorul usii, asa de protectie, pentru ca acolo intra si apa. La drumurile din Ro operatia asta trebuie repetata cam o data pe an, intrucat se asaza praf pe componentele gresate si atunci motorasul depune eforturi suplimentare. Si o alta chestie: deschideti din cand in cand toate geamurile si inchideti-le la loc. Nefolosindu-le mai rau faceti, se gripeaza si mai repede.

Share this post


Link to post

cu siguranta, dupa ce ai efectuat operatiunea de gresare, cel mai mare dusman este praful. si desfacutul o data pe an al fetelor usii nu este avantajos.

@Mircea: pai, n-ai zis finalitatea actiunii. merg mai usor geamurile?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...