Jump to content

 


Photo
- - - - -

Contact pornire Matiz


  • Please log in to reply
189 replies to this topic

#181 rue

rue

    Forumist

  • Membru
  • 14 posts
  • Din:Timisoara - Riyadh
  • Auto:Dacia
  • Model:Logan
  • An:2006
  • Nr. Inmatr.:TM-xx-RUE

Posted 05 January 2017 - 08:25

Ce am reusit pana acum sa duc iala din dreapta la un lacatus care mi a facut o cheie. Din pacate abia am reusit cu ea sa deblochez volanul (sa mearga in butuc).

Acum incercand la disperare am vb cu un fost mecanic Daewoo care mi a zis ca doar la Cielo merge dezactivat imo. La Matiz (2005+) si Nubira nu se poate.

Daca voi cumpara contact merge sa cumpar si calculatorul ca sa nu mai fie nevoie de rescrierea cheilor in el? Am vazut inelul care citeste cheia duce 2 fire intr o cutiuta prinsa in aaxa volanului sub ea care e pe un ghidaj usor de scos. Acela e calculatorul respectiv? Mai e nevoie sa se intervina cu interfata sa scrie cheile in memorie?

 

Alte solutii?



#182 Nicu001

Nicu001

    Forumist

  • Membru
  • 67 posts
  • Din:Solca/Suceava
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz/GPL Tomasetto STAG 4 plus
  • An:2007
  • Nr. Inmatr.:SV 08 EIA

Posted 06 January 2017 - 18:23

Daca mai ai cheia veche (rupta) scoate senzorul din plasticul cheii (se vede ca un punct rosu) si prinde-l (lipeste-l, agata-l) langa imobilizator. Asa rezolvi cel mai simplu.

Sau si mai simplu pune cheia rupta langa imobilizator sub carapacea volanului.


Edited by Nicu001, 06 January 2017 - 18:26.


#183 rue

rue

    Forumist

  • Membru
  • 14 posts
  • Din:Timisoara - Riyadh
  • Auto:Dacia
  • Model:Logan
  • An:2006
  • Nr. Inmatr.:TM-xx-RUE

Posted 07 January 2017 - 21:53

NU mai am cheia veche... am doar o copie oarba facuta dupa butuc.

Pot comanda o cheie noua cu chip (90 lei) care sa fie scrisa in calculatorul masinii (80 lei) si pe urma facuta la dinti de mester (70 lei)

sau butuc cu chei cu chip si iale noi la 320 lei + 80 lei scris in calculator)

sau butuc vechi cu chei si calculatorul masinii vechi 400 lei

Alte propuneri?



#184 Viktor

Viktor

    Forumist

  • Membru
  • 3306 posts
  • Din:Budapesta
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nexia GLE 1.5, 8V
  • An:1995

Posted 07 January 2017 - 22:46

Eu propun sa te sfatuiesti si cu alti specialisti in domeniu referitor la anularea imo. Nu cred eu ca a ta sa fie asa tare-n jante si sa nu se dea batuta ... Nu exista sa nu-si aibe antidot.



#185 augustinionut

augustinionut

    Forumist

  • Membru
  • 3059 posts
  • Din:Piatra-Neamt (Pangarati)
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz E
  • An:2007
  • Nr. Inmatr.:NT 30 PER

Posted 08 January 2017 - 12:59

Doar o varianta, nu recomand pentru ca nu stii ce primesti: https://www.megapart...duct/1293075075


De fapt iti trebuie si cheia de la ei....asa ca nu. Mea culpa.



#186 Viktor

Viktor

    Forumist

  • Membru
  • 3306 posts
  • Din:Budapesta
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nexia GLE 1.5, 8V
  • An:1995

Posted 11 January 2017 - 14:13

Am rasfoit (pe sarite ce-i drept) si n-am observat cum iese masca de sub volan la matizau. Trei suruburi is date jos, din patentii imbinarii a iesit, da' parca ar mai fi ceva ce tine, cu cap pentru surubenlita doar ca nu vor sa iasa ... Is patent sau care-i vraja ?



#187 niki

niki

    Forumist

  • Membru
  • 454 posts
  • Din:Buc
  • Auto:Daewoo
  • Model:Matiz
  • An:2007
  • Nr. Inmatr.:cu 2 cifre si 3 litere

Posted 11 January 2017 - 15:55

Numai surub cap surubelnita stea. Mai incearca sa nu mai fie inca un surub


Edited by niki, 11 January 2017 - 15:55.


#188 rue

rue

    Forumist

  • Membru
  • 14 posts
  • Din:Timisoara - Riyadh
  • Auto:Dacia
  • Model:Logan
  • An:2006
  • Nr. Inmatr.:TM-xx-RUE

Posted 11 January 2017 - 16:18

Cred ca am scos 4 suruburi si nu 3. Mai e cred si contactul dar ala e vizibilca trebuie scos capacul de pe el.



#189 Viktor

Viktor

    Forumist

  • Membru
  • 3306 posts
  • Din:Budapesta
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nexia GLE 1.5, 8V
  • An:1995

Posted 11 January 2017 - 16:21

Multumesc, Niki.

 

Intr-adevar, toate-s suruburi. Trei au iesit, iar pe alte doua n-au vrut pe aceiasi surubenlita, is tot in stea dar au capul mai mic. M-am uitat si-mi paru a fi un soi de patent ceva ...

 

Ieri se dara tanti cu ea fara probleme, aseara n-a mai vrut sa porneasca, martorii se aprind iar cind dai la automat ... electromotorul mut. Fiind destul de incomod a ajunge la electromotor prin compartimentul motor, am pornit-o tractata pentru a o putea trage pe canal, dupa care, am rugat frumos electromotorul cu un plus de la baterie (de test) si a pornit. Acum trebuie sa-i verific contactul sa vad ce draci are ...

 

 

LE.

 

La 0.8 '99 (cu servo si AC) is 5 suruburi, Rue.


Edited by Viktor, 11 January 2017 - 16:25.


#190 rue

rue

    Forumist

  • Membru
  • 14 posts
  • Din:Timisoara - Riyadh
  • Auto:Dacia
  • Model:Logan
  • An:2006
  • Nr. Inmatr.:TM-xx-RUE

Posted 24 January 2017 - 15:34

am bagat o sarma in acel orificiu si cautand pozitia sa scot contactul am ajuns cam in zona in care se pune contactul (aprinde bordul) de unde nu am mai putut reveni.

Am scos borna si apoi am reusit sa scot contactul in acea pozitie dar acum din cauza acelui bumb/tija sta e mai greu de revenit in conditiile in care am o cheie care merge doar gadilata in contact.

intrebare: este suficient sa pun acea tija in pozitia intermediara si sa lucrez cu cheia pana revine sau mai e si altceva de facut?Attached File  contact matiz.jpg   60.79KB   0 downloads






1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users