Jump to content
Sign in to follow this  
dannek

Relanti nubira

Recommended Posts

Era primordial de stiut ce erori au fost. De sters s-au sters, dar cine le-a provocat? Cand se merge la un tester (recomandat a fi dedicat) se noteaza codul erorii.

Share this post


Link to post

Salut, aceeasi problema si la mine ca la 60swanted, motor A16DMS, nubira2, in sarcina moare motorul, nu mai tine relanti-ul nici la pornire, trebuie tinut din pedala, corp clapeta schimbat si nici o diferenta.

A fost pe tester, i-au fost sterse erorile a mers bine 2 ore dupa care aceleasi probleme... de precizat ca la mine mai tot timpul turometrul nu indica iar rareori am observat ca si acul de la kilometraj tresare la cate o accelerare.

Am fost la mai multi electricieni, dupa parerea lor e calculatorul, la opel (fostul daewoo) le-a fost furat testerul pt. astfel de masini...

Daca are cineva vre-o idee as fii recunoscator!

 

Salutare!

Intampin aceeasi problema cu nubira mea. Vreo solutie ai gasit?

Share this post


Link to post

Senzorul VSS e ok, conectica lui s-a verificat?

Share this post


Link to post

Am schimbat senzorul VSS. Nici-un rezultat. Lucrurile se petrec de felul urmator:

- mers liniar 2500-3000n rpm urmat de debreiere turatia motorului scade brusc pana la oprirea motorului;

- acelasi stil de mers urmat de franare conduce la o reducere progresiva a turatiei motorului, insa se opreste rareori;

 

Am facut astazi o diagnoza computerizata, insa fara a gasi vreun cod de eroare.

Are cineva ceva idei?

Edited by ccepareanu

Share this post


Link to post

Mie mi-a murit in mers bobina de inductie, eram in drum spre Arad, acum 2 ani. Afuma teava de esapament, nu mai tinea relantiul, mi-am dat seama si am luat una noua din Arad, mai ales ca ieseam din tara. Noroc chior! La intoarcere am mai luat una si o am de rezerva, e belea in afara dupa aceea, mori cu ea de gat pe autostrada.

Share this post


Link to post

Revin dupa o indelunga perioada de observare a functionarii pentru a nu induce cumva in eroare si alti posesori de nubira.

Functionarea defectuoasa a ralantiului s-a datorat unui contact imperfect al unei legaturi a firului sondei lambda. Mai exact, la schimbarea filtrului de ulei probabil ca din neatentie m-am sprijit cumva in firul sondei lambda care era izolat cu izolier band in zona in care a fost conect la instalatia GPL. Asa ca, datorita izolier bandului nu am observat slabirea acelei legaturi pe care cu siguranta eu am cauzat-o. Am refacut legatura prin lipitura la cald si lucrurile au revenit la normal. Totusi am ramas cu intrebarea daca nu ar fi trebuit sa apara totusi un cod de eroare si probabil sa se aprinda si check engine-ul???

Concluzia este ca mai mult de doua saptamani am bajbait fara a presupune macar o secunda ca totul s-ar datora unui lucru banal pe care l-am descoperit pur intamplator, dupa ce am schimbat senzorul VSS, am luat la rand toata partea de admisie aer, curatat motoras pas cu pas, clapeta acceleratie si aproape toate contactele senzorilor existenti la motor si CV.

Va doresc toate cele bune!

Share this post


Link to post

Salutare!

Intampin aceeasi problema cu nubira mea. Vreo solutie ai gasit?

 

Salut, scuze de intarziere, la mine a fost calculatorul de motor prajit partial, l-am schimbat si n-am mai avut treaba...

Zicea mesterul ca din cauza alternatorului posibil sa se fi prajit pt ca si alternatorul a avut ceva bube si l-am schimbat ulterior!

Succes!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...