Jump to content
Sign in to follow this  
dannek

Relanti nubira

Recommended Posts

i93mid ia legatura cu NINI si mergi la o diagnosticare la el.

Share this post


Link to post

Nu corecteaza turatia de relanti la schimbarea sarcinii pe motor(adic la rece mareste turatia, cand dai drumul la AC sau cand creste nr de consumatori electrici). Poti sa incerci sa pornesti masina, sa lasi sa se incalzeasca motorul si sa se stabilizeze elantiul si apoi sa pornesti AC (ar trebui sa creasca usor turatia de relanti daca functioneaza).

 

Tu trebuie sa te duci nervos tot in service, cu mana pe tel si cu nr de la OPC (daca mai ai garantie) si sa-i iei pe aia de cap sa-i pui sa-ti faca masina. Ar trebui sa inceapa prin diagnoza pe computer si analiza serioasa a tuturor datelor date de sonde. Trebuie verificata de asemeni valva PCV si furtunele pe care o conecteaza sa nu fie infundate (cand accelerezi si iei brusc piciorul de pe pedala si intra in frana de motor se simte vreun soc/bruscare?).

 

PS: Manual de Nubira am eu dar nu am timp acum sa il trimit :( .

 

PPS:Totusi cel mai bine e sa-i faci o vizita colegului nostru de forum NINI, poate te poate ajuta el (dupa cum recomanda si Ovi_jer)

Edited by andreib

Share this post


Link to post

ok.unde il gasesc pe nini?sau cum iau legatura cu el?

Share this post


Link to post

cauti un post scris de el si ii dai click pe PM (mesaj personal), il intrebi nr. de tel... vezi tu cum faci...

Share this post


Link to post

Mai am o inttrebare:Nini are service?As merge oriunde mi se poate rezolva problema.Ca daca iar ma duc la service si iar trebuie sa ma cert cu mecanicii si m-am saturat.

Share this post


Link to post

VAND NUBIRA!!!Schimbat IAC si resetat.200 km a mers ok.Apoi face la fel,adica nu sta relantiul la turatii mari.nu stie nimeni ce are.Concluzia :o vand si iau alta marca.

Share this post


Link to post

Cine ti-a zis ca este IAC-ul de vina?Ai luat legatura cu NINI sa mergi la el pentru scanare?

Share this post


Link to post

Pai NINI mi-a scimbat IAc-ul...Incep sa cred ca daewoo-urile astea fabricate dupa falimentul concernului corean sunt intr-adevar ''deseuri'' dupa cum se exprima cineva pe un forum... :(

Edited by i93mid

Share this post


Link to post

Ti-a pus si testerul pe ea?

Share this post


Link to post

normal.testerul ala nu vede nimic.scaderea de turatie apare la 3500-4000 de ture,la drum lung.scanerul ala arata ca totul e ok.Luni pe dealul Negru era sa-mi moara motorul intr-o curba,cand am redus viteza de la 100 km la 30.de fapt s-au aprins becurile dar am bagat-o in viteza si a mers mai departe.naspa nubirele astea.mai nasol este ca nimeni nu stie ce are si in consecinta nu se poate repara.Am fost si la service-ul uzinei.degeaba.aia de acolo mi-au recomandat sa-i curat IAcul mereu.Asta inseamna ca la 200-300 de km trebe sa demontez IAC-ul si sa sterg pe acolo cu carpa...

Share this post


Link to post

Verifica si valva EGR sa nu ramana deschisa si sa recircule prea multe gaze daca zici ca iti face numai in mers si la turatii mari.

Share this post


Link to post
VAND NUBIRA!!!

That makes two of us ! Ieri am fost la Balvanyos si cand m-am intors am pus o frana brusca pe-acolo prin munti unde era pietris pe jos si ABSul a intrat, insa motorul s-a oprit, directia s-a intarit, noroc ca nu aveam viteza :spumelagura:

Intamplare singulara, s-ar putea ca sa nu fi apasat eu ambreiajul ca lumea, dar poate sa fi fost doar un inceput... de sfarsit.

Mai vorbim noi... poate ajungem la "asa face toate" !

Edited by Gica

Share this post


Link to post

A mea nu face asa :P .Poate e problema la eurodoiuri :) ) . Nu se poate sa nu depisteze nimeni ce are, trebuie analizata mai atent problema si verificate in amanunt toate cauzele posibile.

Share this post


Link to post

Gica e ''bine'' ca suntem doi.Creste probabilitatea de a se depista bug-ul.Adica viteza de vizitare a service-urilor creste. :dizzy: Eu am inceput prin taierea de pe lista a primului service:Service-ul uzinei Daewoo. :mda: .Aia nu au fost in stare sa ma rezolve...O sa ma duc la service-ul uzinei din corea.Poate aia isi dau seama ce are... :shock:

Share this post


Link to post

Sper sa nu ajunga sa faca precum spui ca face a ta, oprirea la a mea a venit pe fondul unei frane de motor prelungite (eram la vale) si nici nu se incalzise motorul ca lumea, practic am demarat la vale si a mers in frana de motor pana in punctul respectiv. Dar ceea ce ma ingrijoreaza este legat de siguranta : se opreste motorul, numai ai acelasi control asupra masinii : directie, frane, etc

Share this post


Link to post

de asta ma plang si eu.dar am invatat sa bag repede in viteza astfel incat sa nu se mai opreasca motoru' :banana: .si daca se opreste il pornesc eu bagand in viteza.

Share this post


Link to post
Sper sa nu ajunga sa faca precum spui ca face a ta, oprirea la a mea a venit pe fondul unei frane de motor prelungite (eram la vale) si nici nu se incalzise motorul ca lumea, practic am demarat la vale si a mers in frana de motor pana in punctul respectiv. Dar ceea ce ma ingrijoreaza este legat de siguranta : se opreste motorul, numai ai acelasi control asupra masinii : directie, frane, etc

Nu cred ca exista masina cu servodirectie hidraulica si sevofrana care sa nu aiba problema asta - cine sa mai ajute directia si frana daca moare motorul?

Poate n-ai apasat bine/la timp ambreiajul - mi s-a intamplat si mie in situatii de urgenta (reflexul meu e sa apas intai frana si apoi ambreiajul, iar daca opresti violent cu ambreiajul cuplat, e absolut normal sa se opreasca motorul).

 

Ca sa revenim la subiect, Nubira mea (66K Km) n-are nici un fel de probleme de relanti, si nu pare sa fi fost prea ingrijita (am luat-o la 64K Km si de ex. avea bujiile mancate, aproape 2mm, cred ca erau cele originale).

Edited by sp67

Share this post


Link to post

Dupa un studiu intens am constatat (impreuna cu un coleg de forum via internet) ca Nubira Euro 3 nu mai are IAC si TPS ci Motorized Throttle Idle Acuator (MTIA) ceea ce face modul de corelare a relantiului total diferit. De ex la mine misca clapeta nu actioneaza valva IAC...Ramane de vazut daca va face probleme dar pana acum nu a afacut...

Share this post


Link to post

@andreib > TPS tot are, numai ca nu mai e actionat de clapeta, ci de pedala. Prin valoarea lui (electrica) ECM comanda motorul de actionare clapeta. Acum, daca ai probleme, doar scanerul de la service te salveaza. Nashpa rau, ca sa zic asa. Poate doar resetul sa te scoata din corzi, dar asta ramane sa vedem la iarna.

Edited by tolin_afc

Share this post


Link to post

In total din MTIA ies 7 cabluri. Din IAC s TPS in total trebuiau sa iasa tot 7...Nu este posibil ca senzorul tps sa fie incorporat in mecanismul MTIA? :-?

Share this post


Link to post

Daca ai cablu mecanic pe acceleratie, atunci acela te duce la TPS incorporat. 3 fire sunt de la TPS si 4 fire sunt de motorul de actionare clapeta.

Share this post


Link to post

In benzina am bagat o solutie de curatat injectoare.Dupa 400 km turometrul tot nu ''sta'' cum trebuie dar fenomenul se manifesta mai rar.care este cauza?

Share this post


Link to post

Schimba stilul de condus.Masina nu se scoate pe liber in frina de motor cand benzina este taiata.

Share this post


Link to post

L-am schimbat,insa ca sa schimb viteza tot trebuie sa o scot pe liber,nu? :> .Atunci cand o scot pe liber mai cade turatia...stii tu.

Share this post


Link to post

E foarte normal sa scada turatia sau vrei sa iti ramana turata?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...