Jump to content

 


Photo
- - - - -

Jurnal De Bord Chevrolet Aveo


  • Please log in to reply
205 replies to this topic

#201 ches

ches

    Forumist

  • Membru
  • 1325 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Epica/ Spark
  • An:2007/ 2011
  • Nr. Inmatr.:LMT si AVA

Posted 31 August 2017 - 12:43

Eu iti urmaresc topicul (de fapt le urmaresc pe toate de la masina mea), dar daca nu am nimic de comentat, nu comentez.

Insa azi am ceva de zis :) -> senzorul ala o sa cedeze mai devreme sau mai tarziu. el ti-a aratat primele semne de oboseala. Avand in vedere ca e un senzor Hall (magnetic), nu are nici o treaba cu pierderile de ulei. Plus ca are Oring ca sa nu intre/iasa ulei de acolo. Uleiul ar putea avea treaba cu ceva mizerie acumulata in mufa...

 

De regula are treaba cu depunerile de pilitura de fier care se acumuleaza pe el/locasul in care se afla. Deci o carpa curata si o surubeltita pot sa faca minuni pt o vreme :) .


Edited by ches, 31 August 2017 - 12:46.

  • starsteel likes this

#202 starsteel

starsteel

    Forumist

  • Membru
  • 659 posts
  • Din:Galati
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Aveo 1,4 16v Platinum
  • An:2007

Posted 11 October 2017 - 13:36

Multumesc pt sfat insa cum ajung la el sa-l pot curata?! Azi m-am interesat, unul rezonabil calitativ ar fi 75 lei + 50 lei manopera insa nu exista pe stoc decat unul modest de 63 lei care "tine 6 luni" astfel ca e in stand-by inlocuirea, culmea nu am intrebat ce marca era cel de 75 insa banuiesc ca era un Delphi.

Azi am rezolvat troncanitul care-l auzeam cateodata cand viram stanga mai nervos, nu era flansa amortizor si mi-a demonstrat mecanicul inainte sa se apuce de treaba....erau bucsele puntii spate care erau decapsulate, mai exact cauciucul iesea extrem de usor si ramanea pe pozitie doar mantaua de fier, de aici si troncanitul. Operatiunea facuta corect, manopera 150 lei, setul de bucse Meyle 146 lei, la bord 72.649km.

P.S. Am ramas cu impresia ca am postat ceva despre acel troncanit si aici insa se pare ca m-am inselat, avea un istoric de vreo 3 saptamani.


Edited by starsteel, 11 October 2017 - 13:47.


#203 starsteel

starsteel

    Forumist

  • Membru
  • 659 posts
  • Din:Galati
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Aveo 1,4 16v Platinum
  • An:2007

Posted 12 October 2017 - 14:01

Sa pun raspunsul la intrebarea mea de ieri! :) Chiar merita sa desfac si sa incerc o curatare a mufei! Momentele 5.20 si 11.30

https://www.autoeco....t255-1.4/19501/   asta ar fi senzorul 


Edited by starsteel, 12 October 2017 - 14:11.

  • ches likes this

#204 ches

ches

    Forumist

  • Membru
  • 1325 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Epica/ Spark
  • An:2007/ 2011
  • Nr. Inmatr.:LMT si AVA

Posted 13 October 2017 - 11:37

Acolo este amplasat, e un pic de munca, asa ca mai bine il schimbi decat sa faci operatiunea de 2 ori.

Si la VW senzorul pica destul de repede la unele motoare. Am avut curiozitatea sa desfac unul de VW insa inauntru era plin de rasina, deci nu am avut ce sa vad.



#205 starsteel

starsteel

    Forumist

  • Membru
  • 659 posts
  • Din:Galati
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Aveo 1,4 16v Platinum
  • An:2007

Posted 13 October 2017 - 13:00

4 suruburi si ajung la mufa, incerc doar curatarea mufei poate a fost improscata cu uleiul de la neetanseitatea garniturii de la capac culbutori, momentul celor 2 probleme indica acest fapt, mai mult nu mi-am propus sa incerc, scule, un imbus de 5, o surubelnita, o carpa si un spray de curatat contacte.

update: contactul era imaculat in schimb cele 3 fire pe traseu erau turtite intre capacul care vine deasupra bujiilor si un suport metalic iar acel cordon din plastic caracteristic la toata instalatia electrica spart, am improvizat dintr-un capac de plastic al unui pix o clema astfel incat firele, care pareau ok, sa nu atinga direct suportul de fier.....nu am avut tel la mine ca faceam si o poza; cum nu aveam martorul aprins urmeaza sa-l vad cand imi va face cu ochiul, caz in care soarta ii este pecetluita, extrag "maseaua cariata" si pun alt senzor! 

PS M-am uitat pe filmare, momentul 11.39.....la el mantaua de protectie a celor 3 fire era complet retezata!!!! Nu stiu de ce nu-mi permite sa pun si o poza, probabil nu vrea png de 1.5 mb; am luat-o pe ocolite si am pus poza; sageata arata locul prin care trece cablul cand e pus capacul iar incercuit e cablul lui dezgolit cu cele 3 fire, la mine protectia celor 3 fire inca e continua, rupta pe jumatate

Attached Thumbnails

  • IMG_20171013_173043.jpg

Edited by starsteel, 13 October 2017 - 16:42.


#206 ches

ches

    Forumist

  • Membru
  • 1325 posts
  • Din:Bucuresti
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Epica/ Spark
  • An:2007/ 2011
  • Nr. Inmatr.:LMT si AVA

Posted 16 October 2017 - 07:44

E bine ca ai pus ceva acolo ca sa nu frece firele de clema metalica. Poti sa cumperi copex din magazinele de bricolaj daca vrei sa fie "ca de fabrica" insa nu cred ca merita sa dai banii numai pt atat.

Senzorii de regula nu prea invie, depinde cum ti-e norocul: s-ar putea sa mearga o saptamana, s-ar putea sa mearga un an :)






2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users