Jump to content
Sign in to follow this  
mike.omega

Daewoo Nubira II

Recommended Posts

Toate ca toate dar scapa de bordul lucios si nu folosi silicon pe el :( . In rest masina e frumusica, sa o porti santos.

Share this post


Link to post

Stralucirea e de la blitz :D

Azi am achitionat un silicon de bord, mat zic ei, si zic bine ca nu straluceste nimic dar nici eu n-am golit tubul din prima :redface:

Share this post


Link to post

Mike si'a luat balena, mike si'a luat balenaaa... :banana:

 

S'o stapanesti sanatos, mestere. Bani de gaz si locuri de parcare sa ai... :D

Share this post


Link to post
Schimbul de curele si pompa de apa cand le-o veni timpul, la 60k de km presupun eu :)

Sau 3 ani, care survine prima. Citeste manualul si topicul dedicat, trebuia sa ai anumite chestii schimbate pe ea pana acum.

Share this post


Link to post

@Immortal: io mi-am luat balena dar macar consuma mai putin decat calutul tau de mare :) )

@Mircea: ai dreptate, de fapt asta stii, am sa-l interoghez pe fostul propietar si if not am sa schimb curelele. Stii cumva cam cat costa?

Edited by mike.omega

Share this post


Link to post

Breee! ce rai sunteti! De ce nu a zis nimeni ca Nubira are plafoniera pentru locurile din spate si ca plafoniera aia se poate aprinde automat cand deschizi usa??? :wallbanger:

Noroc ca m-am trezit azi sa ma urc in spate sa fac putina curatenie si am vazut plafoniera, ca altfel...

Share this post


Link to post

Lasa bre, ca daca le descoperi tu, ai sa le tii minte. Altfel... :P

Sa stapanesti sanatos masina fara limita de km. :lavolan:

Share this post


Link to post

Mike, vezi ca plafoniera aia are 3 pozitii: stins, aprins la deschiderea usilor si permanent aprins. Sa nu incerci de minti bateria masinii ca aia nu stie de gluma. Nu trebuie decat o zi uitata si pa-pa demaror! Nu-i asa ca ar merge acolo un becoled extralarge de la AB, ai? Si e si mai economicos!

Share this post


Link to post

@Adi: ar merge, numai daca existe becoleduri si pentru plafoniera din fata.

De baterie nu-mi fac griji, am cabluri, deh! Cand ai dacie ai echipa de interventie personala :D

Share this post


Link to post

Ieri am reglat farurile la Andromeda, cost: 15RON

Apoi am mers acasa si am spalat masina, azi nu se mai cunoaste dar totusi, aici aveti niste poze mai interesante ;)

 

Saptamana viitoare cel mai probabil am sa-i montez instalatia de GPL, un consum pe benzina pana acum, in oras ar fi ceva de genu 10-11%. Sonda de benzina e derutanta!

 

Intrebari:

Ce diametru au boxele din usile din fata si cele din spate?

Becurile de la proiectoare sunt tot H4? se gasesc ceva de inlocuit la Philips in gama Vision Plus?

Share this post


Link to post
Intrebari:

Ce diametru au boxele din usile din fata si cele din spate?

Becurile de la proiectoare sunt tot H4? se gasesc ceva de inlocuit la Philips in gama Vision Plus?

Vrei sa-ti dau link la functia ? :-W

13 si 16 cm

La proiectoare sunt H1. H4 e bifazic, ce sa caute in proiectoare?

Share this post


Link to post

Daca scria in manual, taceam. Sa caut in 70 de pagini de topic...

Oricum, merci!

 

De ce alte bece pe proiectoare? Pai daca le schimb pe cele de pe faruri proiectoarele(in zilele din an cand le aprind) s-ar vedea cam nasol galbene, asta e de la M Cojo citire :)

Share this post


Link to post

Asteptam sa o vedem brand-uita ... ca tot ti-am dat ultimul autocolant din dotare :drinkers: .

Share this post


Link to post

S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea multi km de acum inainte, la 40k doar ce s-a "lasat" :D .

Share this post


Link to post
Daca scria in manual, taceam. Sa caut in 70 de pagini de topic...

Este un topic distinct despre sonorizarea la nubira ;) .

Share this post


Link to post

L-am gasit :) drept dovada ca am si postat pe acolo. Chiar m-am interesat si de ceva boxe ce s-ar potrivi in titiu meu, mai trebuiesc banii

 

@EM!L: multumesc!

Share this post


Link to post

Azi am instalat si instalatia de gaz, Tomasetto Stag 200, rezevor toroidal. Dupa vreo 30-40 de km parcursi pe gaz nu am observat nici o diferenta de cuplu sau putere, imi place :)

 

Autocolantul tot nu l-am lipit :rolleyes: iar inchiderea centralizata iar face figuri :(

Share this post


Link to post

Update:

Pozitiile originale au fost inlocuite cu unele de la BogdanG, becurile H4 originale au fost inlocuite cu unele Osram Cool Blue("Blue" e doar cu numele :D ), becurile H3(din proiectoare) au fost inlocuite cu unele Bosch, standard, alea vechi erau matuite.

Filtrul de polen a fost inlocuit cu un altul(de hartie ca din asta am gasit), pret: 45RON.

 

Consumul se mentine la o valoare medie de 13% GPL, urban. Si o poza cu km facuta azi de dimineata de care sunt mandru :P Pentru cei ce se intreaba de ce n-am facut una si la 44444, ei bine, am uitat! =))

 

PS: boxele tot nu le-am schimbat, sunt inca in faza de plan :(

post-64-1206644813_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Update :)

 

Masina are acum vreo 139500 de km. Reparatiile le fac in proportie de 90-95% singur, acasa sau la o cunostinta cu garaj/rampa. Nu mai vreau sa aud de service-uri! Recent am gasit 3 bujii de-un fel si alta de alt fel puse de niste baieti foarte bine intentionati, dintr-un service. Frane, sistem de racire, distributie, suspensie, toate le mesteresc eu :rolleyes:

 

Bun, anul asta am avut probleme insemnate (am mai povestit eu pe topicul cu probleme tehnice) cu conductele de la sistemul de racire. Am ajuns de am inlocuit distribuitorul de apa impreuna cu toate conductele care ies/intra din el, mai putin cea dinspre radiator. Toate originale! Cele pe care le-am gasit aftermarket au fost extrem de proaste. Recordul ar fi ca am dat 120 de lei pe un furtun de 20 cm, adica cel care alimenteaza caloriferul. Intr-un final i-am dat de cap si nu mai pierd apa. La un moment dat am amenintat-o ca-i schimb si caloriferul dar vad ca momentan da caldura. Plus ca ar trebuie dat jos bordul sau o mare parte si momentan nu am chef.

 

Mai am de schimbat capetele de bara de la directie si sa-i fac unghiurile. La anul rezervorul de GPL si o revizie completa la instalatie si ar mai trebui amortizoarele si parbrizul dar nu cred ca o sa le vina randul. Va explic in postul urmator de ce :lol:


Ptr ca nu m-am saturat de surubari la Nubira mi-am luat o a doua masina, din seria retromobile. Este vorba de un VW T3 1.6D din 1982, 8+1 locuri, cu banchete, portocaliu, retromobil in acte.

 

Momentan la masinuta asta am avut de furca cu becurile, erau arse, fostul proprietar nu si-a batut capul. Claxonul la fel. Urmeaza reconditionarea jantelor si a capacelor din tabla ptr rotile de vara si aspectul retro pe bune :mrgreen:

 

La momentul acutal am o garnitura de la un distribuitor al apei care imi supureaza si pierde antigel. Se va rezolva in cel mai rau caz cu o garnitura facuta la comanda.

 

Motor de 1.6 diesel misca 1.5 tone de caroserie si atinge 100, la vale! In plan drept poti merge lejer cu 90. Cutia in 5 trepte are rapoarte relativ scurte deci urcatul pantelor nu e o problema.

 

Odata cu masina am primit si un portbagaj de piese (motor cu anexe, fuzete, discuri, tamburi, arcuri, roti etc) pe care le-am carat cu un consum de vreo 8%. In oras nu pare sa depaseasca 7%, urmeaza sa mai verific consumul.

 

Ca si curiozitati tehnice, are sistem de racire a uleiului cu ajutorul antigelului si desi motorul este in spate si radiatorul in fata, cumva ai si caldura in masina dar si racire optima. Inginerul neamt a insistat sa treaca "made in germany" pe toate piesele si componentele, oricat ar fi ele de mici. Partea misto e ca masina nu a fost lovita vreodata si nici restaurata cap-coada. A fost conservata. Trebuie antifonata totusi ptr a preveni aparitia ruginei. Are rugina in 2-3 locuri dar nimic de speriat ptr o masina de varsta ei.

 

Za poze...

Share this post


Link to post

Sa o saptanesti sanatos si sa o folosesti pentru scopul ei - concursuri si plimbari de placere in weekend!

 

Pana una alta, tot Nubira ar trebui sa fie calul de bataie, altfel, fara conservare, un oldtimer se poate degrada rapid si poate sa inghita multi bani pentru intretinere.

 

Edit: Da, si ziceai ceva de niste poze :p

Edited by ches

Share this post


Link to post

Bai nene, atasasem aseara o poza, ca mai mult nu m-a lasat...

 

Hai ca mai incerc.

 

 

post-64-0-71868800-1481530003_thumb.jpg

post-64-0-09421100-1481530022_thumb.jpg

post-64-0-46253300-1481530028_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Imi aminteste de batrinul Barkas ce l-am alergat o perioada, din cind in cind.

 

Ce vremuri, ce utilaje, nene ... Cu mare drag as mai alerga o jucarie gen.

 

:mrgreen:

Share this post


Link to post

Senzatia la volan e chiar misto, dupa parerea mea :) Faptul ca nu are decat servofrana inseamna ca participi activ la procesul tehnic denumit condus. Pe distante scurte nu am de ce sa stau dupa un diesel clasic, sa se incalzeasca. Pe distante lungi, cand nu ma grabesc, cu duba e chiar o placere :lavolan:

Share this post


Link to post

Sa-ti traiasca ''caramida", multi km si sa o faci frumoasa!

P.s. La primavara, la intalnire la Costinesti nu mai ai nevoie de cazare... :)

Share this post


Link to post

Unele "batrioare" le simti cu adevarat ca le conduci, fara nici un soi de servo, fara a isi tine relantiul ce impune trei cu doua (trei pedale , doua picioare) pe "balanta", calcii frina, virf acceleratie (cui ii e cunoscuta vraja).

Da' si cind ne-om da cu carburatie printre solare ...

 

:mrgreen:

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...