Jump to content

 


Photo
* * * * - 13 votes

Aprindere MIL - Engine Check


  • Please log in to reply
2802 replies to this topic

#2801 Viktor

Viktor

    Forumist

  • Membru
  • 3245 posts
  • Din:Budapesta
  • Auto:Daewoo
  • Model:Nexia GLE 1.5, 8V
  • An:1995

Posted 12 July 2017 - 13:03

http://www.gmclub.ro...eo-nu-porneste/



#2802 shagman

shagman

    Forumist

  • Membru Ón rodaj
  • 1 posts
  • Din:Polonia
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Nubira 2.0 TDCI
  • An:2007

Posted 05 August 2017 - 11:36

Salutare

 

Detin un Chevrolet Nubira 2.0 TDCI an fabricatie 2007, am urmatoarea problema/probleme:

 

- Din cand in cand, aproximativ o data la 2-3 saptamani turatiile la relanti cresc la 1000 r/min, ventilatorul de racire porneste instant si dupa cativa kilometri parcursi apare martorul "engine check" . Tin sa precicez ca acest fenomen se manifesta indiferent de temperatura motorul, inclusiv cand motorul este rece ventilatorul porneste.

Dupa alti kilometrii parcursi (in general 1-2 zile condus in oras) dintr-o data turantiile scad la pozitia normala 800 r/min, ventilatorul se opreste, lucreaza in parametrii normali doar cand motorul este foarte cald si "check engine" dispare . Istoria se repeta cum am specificat mai sus o data la 2-3 saptamani sau poate chiar o luna .

Va rog sa ma ajutati cun un sfat, care ar putea fi cauza problemei.

Senzor temperatura lichidului de racire defect? Daca aceasta ar fi problema unde este localizat senzorul?

 

Va multumesc



#2803 starsteel

starsteel

    Forumist

  • Membru
  • 648 posts
  • Din:Galati
  • Auto:Chevrolet
  • Model:Aveo 1,4 16v Platinum
  • An:2007

Posted 15 August 2017 - 12:11

Azi am intrat si eu in clubul select al celor cu martorul check engine aprins....masina are putin peste 10 ani si 72.000 km! Revizia a fost facuta acum 2 luni in urma iar de vreo 2-3 saptamani am vazut ca am o scurgere mica de ulei dar uniforma in partea superioara fara sa sesizez ceva insemnat pe joja. Posibil sa fie garnitura capac colbutori, sa fie asta cauza martorului aprins? Am incercat cu un tester insa nu-mi recunoaste eroarea, sters mers un pic dupa care cu motorul lasat pornit la alimentare cu o benzina, am bagat 10litri de 100 de la OMV l-am gasit din nou aprins. Ca modalitate de mers, pana acum 2-3 ani schimbam mereu peste 3.000 rot/min dupa care am lasat-o mai jos fara sa merg subturat.

Motorul, cel putin la mersul in oras, nu prezinta niciun simptom pe care sa-l sesizez, e drept ca am facut doar cativa km!


Edited by starsteel, 15 August 2017 - 12:12.





3 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users


    Bing (1)